Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Scrie tot la profil. Golf 4 1.9 tdi , 101 cp , an 2005 pe serie(inmatriculat in octombrie 2004) cod motor AXR

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Marku cand faci vacuum tija se micsoreaza sau se extinde?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se micsoreaza, intra in actuator

Are furtunul pentru vacuum pe capatul actuatorului,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai atunci e simplu.pt a mai scurta tija trebuie sa te duci cu piulitele catre actuator(in jos).

Dai semn cu vopsea pe piulita cea mai de jos(dinspre actuator),o slabesti putin pe cea de sus(din exteriorul tijei),apoi o infiletezi pe cea de jos astfel incat sa coboare spre actuator(juma de tura cum am zis mai sus).iar la final o strangi si pe cea de sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bbogdanmircea

Din ce stiu eu la AXR e turbina KKK, si logica e invers fata de turbinele Garett, adica actuatorul in loc sa traga impinge sau ceva de genul ...oricum logica inversa fata de 90% din TDI-uri .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci semnul cu vopsea trebuie sa descrie 180°.

Din ce stiu eu la AXR e turbina KKK, si logica e invers fata de turbinele Garett, adica actuatorul in loc sa traga impinge sau ceva de genul ...oricum logica inversa fata de 90% din TDI-uri .

Te cred,dar vad ca marku zice ca la aplicarea vacuumului tija lui se scurteaza(intra in actuator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci o lungesc sau o scurtez? Pt ca intr.un post mai devreme ai zis sa o lungesc si acum sa o scurtez. Te rog nu ma baga in ceata. :-D , di daca o scurtez cum ai zis prima data banuiesc faptul ca o sa creasca turbo ON...iar automat si turbo off...pe asta off cum il readuc la 999mb la loc?

Se vede si din poza(partea mai neagra de pe ax,este mai curata) aia intra in actuator

Masina o am de 3 ani, deci nu bag mana in foc sa nu fi fostschimbata, facuta din bucati(compusa din alte 3-4 masini), sau cine mai stie ce alte variante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu unde ai vazut ca am zis sa o lungesti.

Raspunsul final: tija trebuie SCURTATA.:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze acum am vazut mai bine , ai scris "prea lunga"....deci o scurtez, totusi daca o scurtez ce se intampla cu valoarea de turbo off?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca scurtezi tija,se va modifica doar turbo off-ull(va creste,se va apropia/egala presiunea atmosferica).

Nu umbla la surubul de stop.

Deci cum am zis,tu esti pe aproape cu reglaju.nu incepe cu ture intregi.ci cu jumatati.scurtezi juma de tura,mergi 2 zile,apoi log,si vedem in functie de comportament cat si ce mai facem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai ce valori ar fi corecte la mine? Cat tre sa am la turbo off? Sunt in constanta

Ok dar diferenta nu trebuiesa fie 180mb? Si la mine este de doar 130...,sper sa nu ma injuri(si daca o faci sa fie doar in gand) unde este surubul de stop la mine?

Si pe test la bs11 imi mai arata si cate o valoare de 989mb...iar la on foarte rar cate un 1122mb

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Valorile din bs011 sunt strict influentate de temperatura turbinei.cu cat e mai mare cu atat vei obtine un turbo on mai mare.

Eu nu am vrut sa mai aduc in discutie aceea diferenta dw 180mbari la cald.intradevar asa este.

Dar mai intai hai sa facem tija.si vedem apoi si surubul de stop.

Surubul de stop este inspre actuator,el limiteaza cursa geometriei catre turbo on.dar da-i pace,momentan.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai in schita numarul 6 si 9...actuatorul

Iar in poza cu motorul este cel din spatele busonuluide la ulei.

post-123601-0-94265800-1438637761_thumb.

post-123601-0-79463300-1438637780_thumb.

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, postez acum un log cu un debitmetru aproape nou dar chinezarie. se simte ca nu ma mai limiteaza dupa 3000rpm cu acesta, dar nu pea imi plac valorile, mario vad acolo un 19,9 crezi ca este ok tija?ca nu am modificat nimic la tija. si mai pus bs 11 , unul cu motorul rece dimineata si unul cu turbina foarte incinsa

log mers cu debitmetru mobiletron.xls

bs11 motor rece.xls

bs3.xls

bs11 turbina incinsa bine.xls

Modificat de eu_markhu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare mario & ceilalti priceputi.

 

Am revenit cu log in mers (am sters eu ce era intermediar ca sa fie mai usor de citit) . Si cu BS 03 si 011 cu turbina incinsa - dupa ce am facut log-ul in mers.

 

Sper sa se poata intelege ceva.

 

Despre piesele de pe masina  :

- actuatorul a fost schimbat acum 3 luni , reglat dupa cum era cel din fabrica

- am avut in trecut ceva probleme cu n75; am schimbat cu altra valva SH care era plina de ulei. Dupa ce am curatat-o a mers ok

- Turbina/geometria nu am schimbat-o/curatat-o niciodata.

- am povestit in posturile trecute conditiile in care iau limp.

 

Multumesc ! :)

 

log 03-10-11. tr 3.xls

log bs03.xls

bs11.xls

bs03-1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai genul de EDC la care trebuie să ţii tu maşina accelerată la BS? Te întreb pentru că observ nişte fluctuaţii destul de mari ale turaţiei. Ce este interesant este că urmăreşte cu destulă exactitate ciclurile de on/off atât în bs003 cât şi în bs011.

Mi se pare mare cantitatea de gaze recirculate

Copy of log bs03.xls

Copy of bs11-1.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se accelereaza singura, nu stiu ce sa zic de modificarile acceleratiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

 

Trebuie sa o accelerez eu si imi e destul de dificil. :) Doar descaltat imi iese cat de cat, altfel trece imediat de 1500 ture si se intrerupe conexiunea.

 

Masina e Leon 2001 1.9 TDI AHF 81kw

 

Ce inseamna ca recircula prea multe gaze ?  EGR Defect ?    EGR-ul este cel original si de vreo 15000 km a inceput sa scape putin ulei.

 

Turatia se modifica automat in functie daca e ON sau OFF chiar daca eu tin pedala apasata relativ in acelasi loc. .  MI-e aproape imposibil sa o tin la in jur de 1400 pe ambele moduri ON/OFF

Modificat de S I M A
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scuze am crezut ca este pt mine lupo, la mine ce zici? vad ca mario doarme, nu a intrat in seara asta :-D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi dacă ştiam ziceam :D . E treabă de fineţe acolo. Dacă este să compar cu ce spun cei de pe Ross-tech, îţi lipseşte spike-ul ăla pe la 1850 rpm, în rest pare ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si bs 11? Pentru ca nu apare acea diferebta de 180 mbar.deci o las asa, dar de acel debitmetru ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Păi debitmetrul zici că pe la 4116 a sughiţat şi apoi şi-a dat duhul :)). Practic după tresărirea aia de 1249 (+50%) a scăzut mult sub valoarea specificată deşi presiune în turbo aveai. Ciudat rău.

Despre presiune în Elsa zice că între 2800-3200 rpm trebuie să ai între 1850-2250 presiune, la tine este pe la jumătatea intervalului, deci ok, iar la BS011 să ai o diferenţă între 80-250 şi aici eşti cam pe la jumătate aşa că nu am ce să mai zic în plus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceste log.uri sunt cu debitmetrul meu original de pe nasina. Care e mai bun?

Nu stiu cum se poate pune un log mai vechi dar este din pistul 1008, acolo am debitmetrul meu original

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

http://vwforum.ro/topic/41003-log-uri-interpretarea-lor-probleme-turbina-debitmetru-egr/?p=2608355

Dai click pe nr postului  şi apare o fereastră unde apare link-ul către post, marchezi link-ul şi-l iei cu copy-paste.

Ciudat că şi debitmetrul tău are acelaşi comportament doar că la o turaţie mai joasă. Eu unul nu-mi prea dau seama de ce fac aşa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut, postez acum un log cu un debitmetru aproape nou dar chinezarie. se simte ca nu ma mai limiteaza dupa 3000rpm cu acesta, dar nu pea imi plac valorile, mario vad acolo un 19,9 crezi ca este ok tija?ca nu am modificat nimic la tija. si mai pus bs 11 , unul cu motorul rece dimineata si unul cu turbina foarte incinsa

Intradevar ai obtinut acel 19.9%.asta inseamna reglajul optim.mai mult nu ai ce sa ceri.

Noul MAF se vede in log,nu mai moare dupa 3000rpm.in schimb la 4116rpm are o valoare f.mare de 1250 mgr(banuiesc ca e vb de provenienta maf-ului=made in china).defi ceva suspect.

Bs003 arata bine.

Bs011 si cald si rece ,apar variatii in partea de jos a graficului,ceea ce ne duce cu gandul la o geometrie care agata ,sau arc tasat actuator.

Posibil(presupun),arcul nu mai e suficient de tare/puternic pt a tine geometria deschisa (turbo off) .

Deci ,in prima faza,ai deja o piesa slaba si anume maf-ul.poti sa il schimbi fara probleme.

Eu zic sa nu iti mai faci probleme,atat timp cat presiunea turbo este f bine corectata,atata timp cat turbina iti incarca de jos.

asa pt sufletul tau mai fa un log pe 001,008,011.

Sa vedem cele 3 limitatoare.

Pardon ai facut log pe 001.008,011.

Aveai o limitare aer.iq maf.deja am gasit vinovatul in urma testului cu maf-ul china.

Modificat de mario20vest
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!