Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Nu ai pentru ce ... Oricum e ciudata rau topairea aia a valorii MAF masurate in timp ce presiunea ramane constanta. Daca as fi in locul tau primul pas pe care l-as face ar fi sa dau toata partea de admisia jos, sa o curat si sa o verfic atent ... inclusiv sa vezi cum stai cu intercooler-ul (ulei in el). 

Modificat de adrian001
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bkp

 

Salut,motor ca al tau am si eu bkp.Ai zis ca excluzi fumul,deoarece ai injectoarele noi,schimbate la reprezentanta pe circulara.Nu vreau sa te dezamagesc dar la reprezentante se obisnueste sa se fure.Mie mi-au montat 2 noi,unul din 2010 si unul din 2011.Poate n-ai avut si tu ghinionul meu.Si mie imi scoate fum negru,mai ales la rece,in rest toate bune.Spune-mi si mie cat ai tu unghiul de torsiune?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Pe logul meu va puteti uita? Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut

 

Ciudat......., si maf-ul masoara putin si presiunile sunt mici ceea ce ma duce cu gandul la filtrul de aer infundat sau prost rau de tot sau tubul pana la turbo infundat. Vezi nu ti-a ramas vreo laveta prin tub?  :bom: . Acum serios, incearca bs 003 si 011 tot asa cu saiba plina dar fara filtrul de aer.

 

@catalin

daca ai log bs 11 posteaza-l sa vada si ochiul nostru, dar e clar ca ai blocaj accentuat in actuator sau geometrie

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am desfacut si furtunele la intercooler si nu am vzt ulei in el ,doar stropimai ales ca axul la turbo nu aare joc deloc,pe viitor voi curata si colectorul de admisie care e cam curat din ce am vzt azi,cand am umblat la egr....si fac o proba vara filtru de aer...merci mult     apropo nu au ce cauta lavetele in tuburile de la turbo,ca nu le am curatat ci doar le am verificat....

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

In bs11 nu am log. Ce ar trebui sa urmaresc acolo? Deci cel mai probabil este geometria murdara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut o proba fara filtru de aer dar cu saiba cu gaura redusa pe egr,si fumul e la fel,specialitatea casei.eu zic sa fac o proba cu alt debitmetru de la un coleg,ca am deja doua noi cumparate si nu merg,de asta am presiunea marita in turbo,ca tot fumul se depune pe paletele la turbo.merci tuturor pt ajutor,am sa revin cu detalii

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prietene cauta si in alta parte,putin probabil sa fie ambele debimetre noi defecte ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut

In general fumul nu este din cauza debitmetrului ci a lipsei de aer, adica admisie de aer obstructionata. Nu ai facut si un BS 3 si11 fara filtru?

 

@ursachicatalin

 

da, cel mai probabil actuator sau geometrie blocata. Scoate siguranta de la parghia turbo si vezi la mana daca geometria functioneaza lin si fara rezistenta, si cu o seringa de la farmacie poti verifica actuatorul sa se retraga ferm si repede cca. 1-1,5 cm.

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Atasez imediat si un log pe bs 11. Sper sa fac cum trebuie


Am revenit cu log Bs 11

LOG-01-011-xxx-xxx.zip

Modificat de ursachicatalin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Reglajul la turbo este bun (sa nu te manance undeva sa te apuci de reglat tija sau surubul de stop!), dar reactia este inceata, vezi ce ti-am scris mai sus si stabileste daca e din geometrie sau actuator

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie timpul de reactie nu mi se pare chair asa rau ... as zice chiar ca e bunicel. Motorul era cald (la 90 de grade) sau rece ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Zolak cum îmi dau seama daca reglajul la turbo este bun? As vrea sa testez si la masina mea.ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Iti dai seama dupa diferenta de presiune intre turbo ON si OFF care trebuie sa fie in jur de 150-180 mbar + presiune la tubo off in jurul valorii de 950-960 mbar. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie timpul de reactie nu mi se pare chair asa rau ... as zice chiar ca e bunicel. 

 

Sa stii ca ai dreptate, dar la Catalin limp-ul cauzat de overboost este clar, deci de verificat blocajele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna, am facut si eu un logo in mers in treapta a treia, am si eu ceva probleme cred din cate am dedus eu cu asa zis-ul "overboost" . Nu stiu exact ca nu ma prea pricep. Stiu ca ii ceva la turbo, dar restul debimetru senzori si alte nebuni sunt ok?

Merci de timpul acordat

LOG-01-003-010-011 treapta 3 test.pdf

Modificat de ninu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa masina asa ... e ok :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Părerea mea este că nu ai nici o problemă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai am luat mai demult limp cu ceva eroare cum ca ar fi imbacsita geometria de la turbo.

Deci maful etc sunt in ordine. va multumesc de timpul acordat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De turbo nu cred ca ai de ce sa te plangi, arata chiar bine, presiuni ok, viteza de reactie la fel. EGR-ul nu stiu ce sa spun, aici pe forum s-a tot scris ca la egr inchis ar trebui sa ai 450 mg/str, dar putini sunt cei la care se apropie  (nici eu nu am 450). Mie nu mi se pare ca ar fi o mare problema, dar vezi ce spun si ceilalti, eventual vezi ce arata si un log in mers

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 mie ,viteza de reactie nu mi se pare chiar ok ,la inceputul log-ului ii ia cam 4 sec de la pres min pana la max ,spre sfarsit se reduce cam la doua sec .aici cred ca e edificator un log in mers

 EGR-ul , la ON trebuie sa ai 240-260 iar la OFF in jur de 450 . cu acele valori asa mici ,ori EGR-ul nu inchide complet ori tubul dintre debitmetru si turbo are sparturi sau nu e fixat bine pe si trage aer fals .....sau un filtru de aer murdar/proasta calitate.

 incearca niste BS-uri fara filtru de aer ,atentie sa fie carcasa curata sa nu traga ceva de pe acolo .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

L-am bagat pe om in ceata, unul zice ca e ok, altul zice ca nu e ok. Dar ce baza de comparatie avem de ex. pentru timpul in care turbo urca presiunea de la min. la max.? In documentatie nu exista, la Ross-tech nu am vazut o astfel de specificatie si atunci? 3-4 sec. este mult sau e bine? Un pic mai sus la @ursachicatalin si eu am zis ca la 3-4 sec turbo se misca incet si am fost contrazis si cand am comparat cu graficul meu am zis ok, si eu am atat si am impresia ca masina musca din asfalt.

Haideti sa facem ceva constructiv! Cine zice ca e multumit de cum ii merge motorul sa publice cate un BS011 si 003 sa avem o baza de comparatie cat mai extinsa. Poate asa vom ghici ce inseamna bine!

Modificat de zolak
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kosmyn_aurel89

si eu zic ca turbo raspunde bine. hai sa zicem ca la inceput ca la inceput de log e normal sa intarzie ca abia ce primeste comanda. dar dupa ce face sus-jos parghia isi revine si scade timpul de reactie. referitor la egr tind sa cred ca nu sunt probleme pe tubul de admisie dintre maf si turbo. debitmetrul este nou. pierburg. revin mai tarziu cu un log in mers. multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa arata al meu de ex, turbo facut din bucati :) geometrie curatata, reglaje facute de mine, inclusiv surub stop :-), pentru carcotasi?

 

povestea este lunga si nu o mai reiau, sunt franturi insirate si pe topicul asta  si pe cel cu probleme turbo cu istoria........

 

pana la urma a iesit destul de bine.....

LOG-01-011-xxx-xxx (2).xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!