Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

buna seara,imi cititi va rog si mie log ul postat mai jos?masina soate fum si nu trage prea tare.am map ul si maf ul noi,egr curatat,turbina am curatat o acu 3 sapt dar cred ca e acrasata din nou.astept un raspuns ,merci mult

log seara.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi puteti spune daca n75 sau blocul de electrovane functioneaza corect?sau ce ar trebui sa schimb ca sa rezolv problema...merci mult


inca un log unde am luat limp ,cred....toate log urile sunt facute cu debitmetrul nou...merci mult

debitmetru nou.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tu  ai suprapresiune ceea ce ar indica mai curând probleme la geometria turbinei decât o problemă de vacuum.

Faptul că debitmetrul nou dă valori sub cele specificate chiar şi când ai suprapresiune destul de mare ar indica faptul că EGR  nu închide cum trebuie (de aici extraflux de gaze recirculate, fum, lipsă putere, ancrasare geometrie). Este o presupunere, pentru a lămuri mai bine problema fă un log în Basic settings pe grupul 003 şi unul pe 011 apoi postează-le aici. Interesant ar fi şi un log în mers cu EGR anulat cu şaibă plină (între EGR şi motor este o şaibă din tablă găurită, se pune în locul ei una asemănătoare, dar negăurită)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna dimineata.merci pt raspuns ,ma ajuta foarte mult.egr ul meu e anulat cu o saiba dar nu e plina ,are o gaura mai mica decat saiba veche.am egr nou in cutie il montez si vin cu detalii chiar in dimineata asta merci lupo bv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut un log cu egr anulat cu saiba plina,masina tot scoate fum dar trage mult mai bine.....asttept un sfat va rog inca nu am pus egr ul nou....merci mult.    banuiesc ca saiba plina nu o pot lasa asa ca o sa se aprinda martorul esapament in bord....

log egr anulat cu saiba plina.xls

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acum văd că nu mai ai suprapresiune, dar mi se pare ciudat faptul că deşi ai debitmetru nou valorile măsurate sunt sub cele specificate deşi ai presiune ok. Având în vedere că scoate fum este clar că ai aer puţin deci indicaţia debitmetrului probabil corespunde cu realitatea.

Eu zic să mai aştepţi puţin să-şi dea cu părerea cineva mai avizat.

Până atunci fă logurile în BS (cu EGR neanulat) pe 003 şi 011. Mă mai gândesc să nu ai ceva obturat pe acolo pe admisie (filtru aer, intercooler)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,la furnunele de pe admisie si traseu intercooler m am uitat de cateva ori si nu am vazut nimc desfacut sau cu pierderi de ulei.....am sa scot saiba de la egr si refac log ul,astept pareri ....merci mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am pus inapoi saiba cu gaura redusa la egrsi am luat 2 limpuri.....credeti ca egr ul e de vina?la aceste 2 log uri maf ul parca lucreaza mai bine....astept sfaturi sau pareri...merci

log cu saiba egr cu gaura redusa,limp mode.xls

iar limp mode.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare , am revenit , dupa mai multe probe , am ajuns la concluzia ca am probleme la vacum , nu s-au pus bine conductele . Stiu ca la o inverventie o conducta de vacum a fost reparata , si cred ca n-a fost reparata bine . Am dat comanda si de MAF , ca cel care mi l-au pus la reprezentanta SEAT merge mai prost decat cel vechi , pe care l-am schimbat . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Spuneti-mi si mie de unde apare valoarea aceea foarte mare in log 1,daca accelerez putin revine la normal log2.1.txt2.txt.Am cumva probleme la egr?

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut10a

Cred că ar trebui să faci totuşi logurile în BS. Dacă poţi verifică şi dpdv mecanic dacă lucrează tija actuatorului.

Valorile date de MAF cred că sunt înşelătoare în ultimele 2 log-uri pentru că presiunea era foarte mare.

Dacă tot zici că ai EGR nou, pune-l pe maşină şi aşa elimini din start o cauză şi nu mai umbli cu şaibe şi alte minuni.

În locul tău aşa aş face: EGR nou pe maşină, BS 003 şi 011, log în mers.

 

@passat3c-bkp

Din ce ştiu eu EGR afectează valoarea măsurată nu cea prescrisă. Valoarea prescrisă s-ar putea să aibă legătură cu cantitatea injectată. Ce valoare are cantitatea injectată atunci când ai valoare mare prescrisă la MAF?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut

 

chiar daca ai debitmetru nou sa sti ca nu este exclus sa fie defect din fabrica, incearca cu altul de pe alta masina cu log ok.....

chiar si cu saiba plina, cand nu iei limp, turbo nu reuseste sa faca presinea ceruta, sta destul de mult sub ea, si daca urmaresti valorile debitmetrului sunt mici in acel moment. sigur nu pierde pe undeva presiune?

 

daca tot ai egr nou, monteaza-l, presupun ca te gandesti ca nu el este vinovat si poate vrei sa il returnezi?; altfel nu vad de ce nu il pui odata pe masina.

 

acum, sincer nu inteleg de ce are acest comportament, de regula cu egr neblocat in varianta in care nu inchide bine ai lipsa de presiune, nu overboost.

 

ar mai trebui comparat tot cu alta masina din grupul vag ce presiune atmosferica indica, mi se pare destul de scazuta. este si ceva diferenta geografica intre noi insa la mine de obicei indica spre 1000mb.

 

eventual verifica si cablajul de la debitmetru; pe undeva pe forum este explicat ce si cum. un contact aiurea poate sa schimbe lucrurile...

Modificat de tzacanel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara.am faut un log cu egr ul nou si iar mi a dat limp,eu mai am un debitmetru pierburg nou nout si cu ala imi da valori si mai mici.nu vreau sa va contrazic dar cred ca din doua debitmetre tot e bun unul macar.nu am reusit sa fac log in basic setting ca nu stiu unde sa intru,daca vrea sa imi explice cineva.la traseul spre intercooler m am uitat de 10 ori cred si agrafele sunt prinse bine iar furtunele nu sunt scoapte ,masina am luat o acu 8 luni in urma ,scotea fum dar nu am vazut atunci iar de tras tragea foarte bine..merci mult de ajutor astept pareri in continuare,...unde locuiesc e vreo 800 de m altitudine de asta cred e presiunea scazuta,am sa verific pinii de la debitmetru poate nui vreun contact perfect...merci

log egr nou.xls

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana sa rezolvi altceva rezolva problema overboost-ului de la turbina, fiind si motivul pentru care iei limp. Verifica faptul ca geometria turbinei nu agata sau e blocata, cel mai bine da turbina jos si fac o verificare + curatare completa. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am curatat o de 2 ori luna asta,si se pare ca se ancraseaza din cauza calaminei.sau poate e mai bine sa cumpar una noua?deoarece turbina nu are joc in ax deloc si actuatorul imi tine vacumuul,e pacat sa schimb toata turbina.astept pareri ....merci pt ajutor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,am curatat o de 2 ori luna asta,si se pare ca se ancraseaza din cauza calaminei.sau poate e mai bine sa cumpar una noua?deoarece turbina nu are joc in ax deloc si actuatorul imi tine vacumuul,e pacat sa schimb toata turbina.astept pareri ....merci pt ajutor

Poti sa o cureti si mai des nu asta este problema ci uzura geometriei care agata si se misca greoi cand se dilata ,schimba geometria cu una noua si nu o mai desfaci pana moare turbina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sau poate am strans o eu prea tare si nu se mai misca cum trebuie cand se dilata?pe forum din franta mi au zis sa o strang la cheie dinamometrica ,respectiv 15 nm ,ceea ce eu nu am facut.in romania nu fac asa meseriasii sau nu e nevoie?oricum o sa cumpar geometrie noua ,ca nu costa o avere,....merci pt sfat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ionut 

sa nu ai o galerie ca asta ...

post-104305-0-79272100-1406408459_thumb.post-104305-0-36922800-1406408471_thumb.

 

n-am poza cu galeria "inainte" ,dar se vede ce am scos din ea si-ti poti imagina uitandu-te la EGR 

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

egr ul l am curatat si la mine si nu era ca in poza ta ,deci admisia e mult mai curata chiar m am uitat in seara asta cand am pus egr ul nou.cand schimb geometria la turbo voi curata si admisia.bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

CAMIONAGIU RO

buna am nevoie si eu de interpretarea unu log in mers la un passat b 6. multumescLOG-01-003-010-011.pdfLOG-01-003-010-011.pdf


@ionut10a

Cred că ar trebui să faci totuşi logurile în BS. Dacă poţi verifică şi dpdv mecanic dacă lucrează tija actuatorului.

Valorile date de MAF cred că sunt înşelătoare în ultimele 2 log-uri pentru că presiunea era foarte mare.

Dacă tot zici că ai EGR nou, pune-l pe maşină şi aşa elimini din start o cauză şi nu mai umbli cu şaibe şi alte minuni.

În locul tău aşa aş face: EGR nou pe maşină, BS 003 şi 011, log în mers.

 

@passat3c-bkp

Din ce ştiu eu EGR afectează valoarea măsurată nu cea prescrisă. Valoarea prescrisă s-ar putea să aibă legătură cu cantitatea injectată. Ce valoare are cantitatea injectată atunci când ai valoare mare prescrisă la MAF?

ce  presine trebuie sa aiba turabo la un passat 2.0 multumes

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.

O privire va rog frumos si un mare sfat peste logurile mele.

Multumesc frumos.

Eu cred că îţi agaţă puţin geometria. Se vede şi din BS 011 şi din logul în mers.

Ţi-am făcut nişte grafice, comparativ cu logurile din postul de aici unde colegii au zis că turbo este ok.

Aruncă un ochi şi aici

În BS  se vede că la trecerea de pe off pe on 3 valori consecutive rămân nemişcate şi apoi ajunge la presiunea maximă cu oarecare greutate, plus că ai nişte oscilaţii pe acolo. Trecerea de la on la off iarăşi se face cu ceva oscilaţii.

Din logul în mers se vede că la tine ajunge la presiunea actuală trece peste presiunea specificată pe la 2300 rpm ceea ce la colegul şi pe site-ul ross tech arată că trebuie să se întâmple pe la 1700 rpm

Acum nu ştiu dacă diferenţele aste apar datorită motoarelor diferite.

 

@CAMIONAGIU RO

Este cam greu să ne dăm cu părerea după logurile făcute de tine, uită-te şi tu în urmă să vezi cam cum trebuie să arate.

Logul în formatul .csv (pe care nu-l poţi pune aici), îl deschizi cu excel (implicit se dechide cu acest program), apoi dai Save as şi bifezi ce am încercuit eu în poză (În office de la 2007 în sus, în office 2003 intri în File, Save as, apoi bifezi ce este aici )

BS 011.xls

LOG 3-10-11-valve schimbate.xls

post-40889-0-16378300-1406450198_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut,imi spuneti si mie cum fac un log in basic setting in gr 003 si 011?cred ca ce am facut eu nu s bune...merci

aaaaaaaaaa.xls

zxvvxcbf.xls

Modificat de ionut10a
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul pornit, intri pe Basic settings, alegi canalul 003, spui sa-ti faca log si atat. Trebuie sa-ti creasca automat turatia la 1407. Dupa 2-3 minute dai Done (parca?) si gata. Dupa aceea faci identic pe 011. Vezi sa fie motorul la 90 de grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!