Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

Multumesc revin cu loguri dupa remedierea problemelor.

Vreau sa ii fac un chip tuning pe data de 29.11.2013 si de asta am vrut sa vad daca totul este ok. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Am umatoarea problema. in spatele motorului de la pompa tandem si intre vasul cu lichidul de frana se aude  un sasait. nu pot sa dau de el.motorul merge bine trage ok consumul e de 6 afara in oras 9 motor AJM 116 cp.  Inainte aveam golf 4 benzina frana era super fina. Iar la passat e mai tare si trebuie apasat cu putere.  Sper sa va ajute detaliile. Am uitat sa va zic am avut probleme cu stiutul din pompa dar lam lipit cu epoxy metal si sta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pierzi vacum pe undeva ,pune putina apa pe stutul reparat sa vezi daca se mai aude.Poate are vreun por.

Modificat de calin.g
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da dar nu la stut se aude  ci chiar in spatele motorului nu stiu ce conducte trec peacolo. o sa pun apa cu pur oare  nu se vor vedea bule??? defapt trage aer si nu impinge! voi  face  cumva sa vad se aude clar si nu cred ca e normal. poate is revine si frana la normal sau castig niste cai in plus care sau ratacit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Foloseşte un furtun pe post de stetoscop şi vei determina cu destulă precizie sursa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai si miros de gaze de esapament verifica tubulatura EGR

daca nu ai miros de gaze verifica tubul gros de la pompa tandem la servofrana da un ochi aici trebuie sa te uiti numai la poze, ultimele 3 sunt relevante

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma ajuta si pe mine cineva cu o interpretare a logului?


Group A: '003        

TIME 820-900 230-420 230-420 10-95%

STAMP     /min  mg/str    mg/str             %

  0.8         1890 850      1180. 9           4.8

     2         2205 850       1229.9           4.8

  3.2         2499 850       1249.5           4.8

  4.4         2814 850       1249.5           4,8

  5.6         3108 850       1082.9           4.8

6.77         3381 850       1009.4           4.8

7.94         3633 850         965.3           4.8

9.06         3843 850            980           4.8

10.13       4011 850         965.3           4.8

11.21       4032 850           637            4.8


Group B: '010        

               MAF    Atmos. pressure  Intake air press.  Throttle

TIME   850-1050  sensor -f96-       2000-2200           100%

STAMP   mg/str          mbar                mbar                    %

0            1097.6          979.2             1662.6              69.8

1.2         1210.3          979.2             1978.8              100

2.4         1239.7          979.2             2172.6              100

3.6         1249.5          979.2             2305.2              100

4.8         1234.8          979.2             2346                 100

5.97       1043.7          979.2             2029.8              100

7.18       1009.4          979.2             1999.2              100

8.32         975.1          979.2             1989                 100

9.41         960.4          979.2             2050.2              100

10.49       960.4          979.2             2101.2              100


Group C: '011          

          Engine speed Spec. intake press. Actual intake press. D.cycle MAP

TIME    2850-3150      2000-2150                2000-2200              40-95%  

STAMP    /min                  mbar                         mbar                      %  

0.4         1785                2213.4                        1795.2                 27.1  

1.6         2100                2284.8                        2040                    39.8  

2.8         2415                2223.6                        2213.4                 47.8  

3.99       2709                2182.8                        2346                    57.8  

5.2         3003                2131.8                        2264.4                 63.4  

6.37        3297               2111.4                        1999.2                 58.2  

7.58        3549               2091                           1978.8                 55  

8.69        3822               2091                           1999.2                 53.4  

9.77        3990               2091                            2070.6                53.4  

10.85      4137               2080.8                         2101.2                 54.6  


am descoperit ce aveam furtunul de la turbo ce duce la intercooler era fisurat....am remediat problema si o sa revin cu un nou log  deoarece tot mi se pare ca imi consuma mult!sau poate ca sa nu mearga bine computerul de bord?

Modificat de danielsan1985
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

fa alt log, sa ne uitam peste el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Miros dw gaze nu am.dar dupa poza cu pompa tandem mai are doua iesiri si cred ca ele vor fi de vina' sper.trece prinspatele motorului si nu prea am acces.

Ms.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un log la turbina mea. Simptome: nu trage parca cum ar trebui si de obicei sub 2000 rpm e cam moarta....nu intra in limp mode doar ca fluiera. Mecanicul a spus ca nu are nimic. Vreau sa o schimb, ce parere aveti de log? 

post-61192-0-13294400-1384794753_thumb.j

post-61192-0-75063000-1384794761_thumb.j

Modificat de vladmury
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 Am demontat capacul de la motor sa vad ce se aude pe la pompa tandem acel sasait si am mai observat ca EGR in jurul ei e plin de ulei. iese ulei prin accele doua orifici. se poate remedia? masina trage bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acea problema nu se poate remedia decat pacalii sa zic asa.Cosmin mi se pare ca a prezentat metoda cu acele furtunase bagate in gaurile respective si trase undeva sub masina.Cu un EGR nou scapi de problema dar doar temporar.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu dureaza mult si va face din nou condens pe la acele orificii,uleiul acela provine de pe tubulatura turbo,mai exact de la axul turbinei,acesta functionand pe un film de ulei care datorita uzurii de la axul turbinei mai scapa ulei in circuit care este impins de aer catre intercooler si catre sistemul de admisie implicit trece prin EGR.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu un log la turbina mea. Simptome: nu trage parca cum ar trebui si de obicei sub 2000 rpm e cam moarta....nu intra in limp mode doar ca fluiera. Mecanicul a spus ca nu are nimic. Vreau sa o schimb, ce parere aveti de log? De 

De logul meu ce parere aveti? 

post-61192-0-75063000-1384794761_thumb.j
post-61192-0-13294400-1384794753_thumb.j

 

Modificat de vladmury
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

verifica furtunasele de vacuum, actuatorul si N75-ul. Turbina face presiune, doar ca iti trage mai greu.... cam asta se vede in log

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pun si eu 2 loguri facute colegului RaduL:

Log Radu.zip

 

Colegul reclama faptul ca nu are putere pina la 2200 rpm, dupa care se simte ceva.

Masina are soft, dar tot asa facea si pina sa fie modificata. Turbina este ca si noua. 

Daca mai sint intrebari pe parcurs, raspunde proprietarul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In legatura cu urmatoarea eroare.

19586 EGR System

               P3130 - 35-10 - Regulation Range Exceeded - Intermittent

Am postat un log ma poate ajuta cineva?

 

post-86257-0-58880100-1385036662_thumb.p

 Codul motorului este AVF

Modificat de nyky85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a reusi sa vezi/diagnostichezi EGR ul este necesar sa faci un log Basic Setings 003, si pune logul nu printscreen ul.

 

La tine EGR ul este blocat ( axa verticala dintre valva si membrana) deoarece in log se vede clar ca MAF ul e bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu observatia ca la relanti EGR ul trebuie sa fie inchis, mai jos ai cum se interpreteaza.

 

Dragos cred ca EGR ul tau merge mai rau decat a lui Radu..Hi Tech VC Scope  esti in forma ..ai si tool ul ptr cuplu si consum?

 

 

 

Daca ai posibilitatea de VCDS, de a citi canalele de masurare ( canalul 003), iti pot da seama in functie de

cantitatea de aer absorbita de motor si masurata de debimetru, daca EGR este deschis ori inchis.

1. EGR ventil inchis = masa de aer absorbita ( masurata) mai mare decat valoarea specificata

(aproximativ dubla)

2. EGR mereu deschis( blocat) = masa de aer absorbita ( masurata) mai mica decat masa de aer

specificata , in general se remarca printr-un relanti neregulat ori chiar oprirea motorului

O alta posibilitate de a testa EGR ul cu VCDS este testul EGR Basic Setings 003

Cu un EGR inchis un motor 1.9 TDI trebuie sa arate o valoare de aprox. 450 mg/str, cu un EGR deschis

aprox. 225 mg/str

Alte valori in afara celor de mai sus indica o defectiune in regiunea EGR/Debimetru :

1. Daca valoarea EGR inchis nu ajunge la aprox. 450 mg/str semnifica ca valva EGR nu inchide

complet/corect ori valorile Debimetrului sunt prea mici.

2. Valori puternic imprastiate (linia face zig-zag) la un EGR deschis/inchis, semnifica o valva EGR

blocata.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi

sa inteleg ca trebuie sa le curatam amindoi ? :)

 

nu stiu ce are si ce nu are interfata mea, ca nimeni de la RossTech nu era de fata cind am cumparat-o :lol:

 

ma gindesc ca nu am fisier pt BXE, pt ca imi arata BKC....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite aici ce zice Ross-Tech :

VCDS Label File Copyright © 2008 Ross-Tech, LLC
Audi A3 (8P) / VW Caddy (2K) / VW Golf V (1K) / VW Passat (3C)  VW Touran (1T) / Seat Altea/Toledo (5P) / Skoda Octavia II (1Z) Component: J248 - Engine (#01) - AVQ/BJB/BKC/BRU/BXE/BXF 1.9l TDI-PD 66/74/77kW/90/100/105PS
 P/N: 03G-906-016-??

Deci e totul normal.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!