Jump to content

Log-uri - Interpretarea lor: probleme turbina, debitmetru, EGR?


alinica2001
 Share

Go to solution Solved by lupo_bv,

Postare recomandată

@iahimmihai din cate stiu eu asa functioneaza EGR-ul, e un comportament normal, sa ma corecteze un coleg mai priceput daca gresesc !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Terminatoru....doar in relanti face asa in rest e ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut. Am un golf 4 AXR. Recent a fost reconditionata turbina si parca masina nu mai trage la fel de bine. azi am facut un log pe care il atasez. mentionez ca am avut eroarea p1010. oare problema vine de la debitmetru? stiu ca log-ul nu e prea reusit, dar maine mai incerc odata. va multumesc  

LOG-01-003-010-01ba1.CSV

LOG-01-003-010-011.CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

debitmetrul este ok - logul.... fa unul cat de cat ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

lag mare turbina nu face presiune de jos,esti inca o victima a baietilor de la reconditionari turbo...la 2100 de ture tu ai 1200 de mbari ,trebuia sa ai minim 2ooo mbari de presine

posteaza un log in bs 011 sa vedem reglajele turbo

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca a inceput logul la 2100 normal ca nu are boost instantaneu, este tot timpul o intarziere in raspunsul turbinei. la 2400 deja are cat trebuie. Daca te uiti, la 2100 nici acceleratia nu era la maxim, are 60%.

Trebuie sa faca un log incepand de la 1400-1500 in acceleratie maxima, acolo se vede clar daca la 2000 are boost sau nu.

 

Pana una alta am postat si eu un log, nu are nimeni o parere ? Turbina este reconditionata si geometria inlocuita.

Copy of LOG.xlsx

Modificat de Adriannnnn
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

indiferent de pozitia pedalei de acceleratie la 2100 de ture turbina tre sa faca boost,...

logul tau e bun,trebuia sa pleci de la 1600-1700 de ture,daca vrei sa ai turbina mult timp de acu inainte

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca crede cineva ca e gresit ce am zis l as ruga sa argumenteze,nu sa se ascunda ca un las in spatele tastaturii

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi, nu o calc la maxim sub 1800-2000 de ture, am facut o doar pentru log. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

2 hours ago, ionut10a said:

indiferent de pozitia pedalei de acceleratie la 2100 de ture turbina tre sa faca boost,...

logul tau e bun,trebuia sa pleci de la 1600-1700 de ture,daca vrei sa ai turbina mult timp de acu inainte

chiar si cu pedala pe 0 turbo face presiune,in mers nu la relanti,atasez un log in care presiunea atmosferica este 928 mbari iar turbo face 1050mbari,se vede si la duty cicle ca tija nu este pe surubul de stop,altfel ar fi indicat 90%,fluxul de gaze invarte turbina

deci la 60% pedala apasata la 2100 de ture nu avem voie sa avem 1200mbari cum are colegul nostru

LOG-01-003-010-011(2).xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

buna seara! revin si eu cu log in bs 011. astept cu nerabdare sa vad daca e din reglaj sau pierd vacum. multumesc anticipat

LOG-011-a3-a-a4-a.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu un log BS11, sper că e făcut corect. Mulțumesc pentru păreri!

 

 

LOG-01-011-ALH..CSV

Modificat de red_viper
GRESEALA
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

20 hours ago, Cretzulinu27 said:

buna seara! revin si eu cu log in bs 011. astept cu nerabdare sa vad daca e din reglaj sau pierd vacum. multumesc anticipat

LOG-011-a3-a-a4-a.csv

atata timp cat logul nu e facut cum/unde trebuie astepti degeaba....in basing seting se face bs 011,iar daca nu sta turata la 1400 o tii tu din pedala

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, red_viper said:

Revin cu un log BS11, sper că e făcut corect. Mulțumesc pentru păreri!

log in mers nu ai facut?nu am gasit nimic in urma

in bs 011 diferenta dintre turbo on off este de numai 110 mbari,cam mica, ce istoric are turbina?e reconditionata?reglaje de fabrica?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 minute ago, ionut10a said:

log in mers nu ai facut?nu am gasit nimic in urma

in bs 011 diferenta dintre turbo on off este de numai 110 mbari,cam mica, ce istoric are turbina?e reconditionata?reglaje de fabrica?

Turbina e originală dar are mulți km......125000 am mers numai eu cu ea, e luată sh. consumul de ulei e ok. Acum 2 luni am curățat geometria că intra în limp, mașina a mers foarte bine de atunci, nu a mai luat limp și trăgea foarte bine. Mâine fac un log în mers să vedem cum stă treaba. Am mai făcut și pe egr un log.

LOG-01-003-EGR..CSV

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc Ionut! maine refac logul si il postez ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pentru o diagnosticare corecta,pleaca mai de jos in log ul in mers,intre 1600-1700 deture cu pedala la fund

dupa mine reglajele sunt rau facute,in log ul in mers ,cum am sus si pe pagina anterioara turbina tre sa faca presiune indiferent de pozitia pedalei de acceleratie....la tine pozitia pedalei de acceleratie este undeva 16-20% si turbina nu iti face presiune nici macar cat e presiunea atm,adica 969 mbari

reglajele turbinei trebuie refacute ,la pres atm de 969...incerci un turbo of de 940-950mbari si un turbo on de 1100 mbari

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am reușit un log în mers. Vă rog să mă ajutați. Cu a 3 nu a vrut mai mult de 3200 și a 4 cam la fel, se mai ducea dar aveam mașină în față. Menționez că dacă plec cu pedala mai din ușor tot se duce puțin dar cu ea la maxim stă pe loc. Defecțiunea nu a apărut în mers, am parcat mașina bună și a doua zi nu a mai mers. Nu consumă ulei, consumul la motorină a scăzut undeva la 5.7 mixt, eu mergeam cu 6.7 până acum( aproximativ). Mulțumesc!

LOG-01-003-010-011.csv

LOG-01-003-010-011modificat.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

9 hours ago, red_viper said:

Am reușit un log în mers. Vă rog să mă ajutați

pe undeva pierzi vaccum,posibil un furtun spart,tija geometriei nu ajunge pe surubul de stop,turbo on e numai 1080 si trebuia sa fie in jur de 1150...uita te s vezi daca cu motorul pornit tija ajunge pe surubul de stop....verifica si furtunul care duce la turbina sa nu fi spart,de la pompa de vaccum pana la actuator

7 hours ago, Cretzulinu27 said:

am reusit sa fac un log in bs 011, sper sa fie bun;)

LOG-011-1-xxx.csv

nu prea e bun nici de data asta,uite asa tre sa arate un log in bs 011

bs011bjb-bxe.xls

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

Am lungit tija că făcea 999mbar in turbo off. Acum e la 979. Mașina tot ia limp. Sa mai lungesc până la 969mbar? Sau nu face diferența?

log-03-10-11.thumb.jpg.3c2ad8f111dac4bdfa3ffa2e1cdbc21d.jpg

log-bs-11.thumb.jpg.ab2c33b531591e721ed75051154b404a.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare! am incercat sa fac din nou logul in bs011 dar turatia motorului nu se duce la 1400 asa ca am tinut-o din pedala.

 

LOG-011 x1.csv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Cretzulinu27pe undeva pierzi vaccum,tija geometriei nu ajunge pe surubul de stop,turbo on la tine e 1009 mbari...verifica furtune,stare actuator

uita te daca cu motorul pornit tija geometriei ajunge pe surubul de stop,daca da,posibil ca reglajele sa fie prost facute

11 hours ago, ursachicatalin said:

Am lungit tija că făcea 999mbar in turbo off. Acum e la 979. Mașina tot ia limp. Sa mai lungesc până la 969mbar? Sau nu face diferența?

teoretic tu la o pres atmosferica de 969 mbari trebuia sa ai undeva la 950mbari....asigura te intai ca presiunea mare nu e din geometrie,vezi sa nu agate

ce ai schimbat la turbo de vrei sa i lungesti tija?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ursachicatalin

A fost curățată dar problema persista. Am postat loguri aici și am fost sfătuit să lungesc tija că face cam 30mbar mai mult în turbo off. E vb de o Bora Ajm

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Marian featured this topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!