Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

La mine au iesit putin sub 5litri.

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioară
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

10 hours ago, daniel8811 said:

Salut, eu am fost la service din nou ieri si i am rugat sa refaca nivelul de ulei... Au completat cu 0,5L ulei, au pus testerul, au asteptat sa ajunga temp la 35 de grade ( eu eram cu procedura in fata) au dat drumul la primul buson, a curs cam 900ml de ulei ( aveam ulei mai mult in cutie) au pus busonul, au mai asteptat un pic pana temp ulei a ajuns la 41 de grade ai au mai deafacut odata busonul dar nu a mai curs decat vreo cativa mililitri. S-a pus busonul, scutul si asta a fost. 

Andrusel la pct 5 din ce ai scria tu, nu se sta cu sticla ridicata, dupa ce s au bagat cei 6 litri, se scoate repede acel adaptor si se pune primul buson ( in cutie mai este un buson de plastic care se da jos cand se scoate uleiul vechi, care are si rol de nivel, acesta se pune inapoi dupa ce s-a scurs vechiul ulei, iar apoi se baga uleiul nou), se porneste masina, se trece cate 10 sec prin toate treptele PRNDS apoi se lasa in P, testetul fiind pe masina, se asteapta pana temp ulei cutie ajunge la 35 de grade, se merge sub masina si se desface busonul. Se asteapta sa curga ulei pana incepe sa picure. Asta e tot! 

Acum pot sa invat mecanicii procedura??, la cat am citit pe forumuri. 

 

Mergi neaparat si vb cu ei cu procedura in fata, clar tu ai mult mai mult ulei In cutie, trebuie sa iti faca nivelul cu tester pe masina, temp ulei cutie intre 35 si 45 de grade. Eu cred ca isi bat joc de noi, nu inteleg de ce nu respecta pasii si fac dupa ureche. La serviceul la care am mers eu baietii stiau f bine procedura, cu toate astea puteau sa zica, "vino cu masina rece" sau "o lasam pana se raceste complet", ei au schimbat uleiul repede desi masina era incalzita bine, si normal ca atunci cand au bagat uleiul nou, cutia era calda, motorul cald, si imediat a ajuns temp la 58 de grade, erau cu testerul pe masina, stiau unde sa se uite.. 

Eu m-am inspirat din filmuletul de mai sus la punctul 5,la minutul 14:55 chiar arata cum se scurge surplusul de ulei si mi se pare o metoda destul de "curata".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut nivelul astazi la cutie, asa cum scrie in manual, si curs aproape 2litri. (Am pus busonul cand a inceput sa curga intrerupt). Culoarea ma asteptam sa fie ceva mai deschisa dar e tot inchisa .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uleiul isi schimba culoarea doar la ambreiaje arse (discuri de frictiune patinate).

Acum, ce ai pus tu are culoarea galbena (vad).

Si nu in ultimul rand, mergeti informati la mecanic

Este spre binele vostru, chiar daca ei cunosc procedura.

7,2 l intra doar  la prima umplere.

Nu este un schimb de ulei in adevaratul sens al cuvantului, asa cum este la motor.

La procedura intra (raman) in jur de 4,7 l de ulei.

Poti pune intre 5l si 6l, urmand procedura de facut nivelul.

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine cand i-a dat drumul la ulei era cam tot la fel de inchis sau aproPe. Nu simt ca ar patina, chiar am vorbit cu mecanicul sef care repara cutii sa faca un “test drive” cu ea sia zis ca nu ar fi probleme. Din ce am vazut pe youtube la cei care schimbau uleiul la dsg, era galben nu ca al meu. Cand il torni e galbui dar cand l-am pus in sticla arata marou inchis spre negru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua! Am cautat si in paginile din urma..am gasit o posibila problema ca a mea, dar nu am gasit ai rezolvarea...masina in cauza cross touran 2009 , 2.0 tdi 170 cp dsg 6. Am urmatoarele probleme: am o intarziere cam mare din D in R astept mai mult de 2 secunde si simnt dupa cum cupleaza..cand este motorul cald si din D pun in R sau N simnt biste smuncituri in cutie tin sa precizez ca nu am eroare pe cutie, uleiul a fost schimbat Febi si filtru acum 5000 km. A 2 problema sa intamplat sa se opreasca motorul cand am oprit la o trecere de pietoni si cand am bagat din R in D si am accelerat la fel sa oprit motorul, daca este un coleg care a patit la fel sa imi spuna care au foat solutiile, sau un nr de tel in privat pt o explicatie mai amanuntita. Multumesc colegilor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citesti in urma, gasesti aceleasi probleme descrise, si la unele si rezolvarea. 

Sint atat de multe info utile in acest topic incat ar fi o mare greseala sa nu il iei la citit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 11/20/2020 at 10:38 AM, katut said:

Buna ziua! Am cautat si in paginile din urma..am gasit o posibila problema ca a mea, dar nu am gasit ai rezolvarea...masina in cauza cross touran 2009 , 2.0 tdi 170 cp dsg 6. Am urmatoarele probleme: am o intarziere cam mare din D in R astept mai mult de 2 secunde si simnt dupa cum cupleaza..cand este motorul cald si din D pun in R sau N simnt biste smuncituri in cutie tin sa precizez ca nu am eroare pe cutie, uleiul a fost schimbat Febi si filtru acum 5000 km. A 2 problema sa intamplat sa se opreasca motorul cand am oprit la o trecere de pietoni si cand am bagat din R in D si am accelerat la fel sa oprit motorul, daca este un coleg care a patit la fel sa imi spuna care au foat solutiile, sau un nr de tel in privat pt o explicatie mai amanuntita. Multumesc colegilor

Mergi la un service de reparat cutii de viteze automate la tine in Moldova . Sa iti faca diagnosticare. O sa coste reparatia, nu este ieftin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, stie cineva ce semnifica valorile din poza atasata din grupul 15 - measuring blocks? In info vad ca ar trebui sa fie intre 0 si 1023, la mine pe gear selector 1-3 si gear selector 5-N sunt peste 2000..

16062995204294184122701288173534.jpg

Modificat de daniel8811
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare! am si eu o pbma des intalnita din cate am citit pe forum!

1) cand mut levierul in P,R,D,N maisina smuceste

2) daca este urcata pe o trotuar doar cu o roata si mut levierul se chinuie sa intra in R,D,N in special

cand e urcat cu roata din dreapta,

3) din treapta a 3 in a doua are un clancanit si invers din a3 in a 2!

4) in mers daca iau piciorul de pe acceleratie si o accelerez iar se aude ca un clanc ceva! ma poate sfatuii cineva ce e de facut? precizez ca am fost in valul lu traian deja de 3 ori(vestitul sergiu) si sunt deja dezamagit am cheluit in jur de 5000 ron degeaba, ba ca sunt nu shu ce garnituri , ca scapa presiune etc, in mers masina schimba lin si fara pbme! va multumesc pentru orice raspuns si as fi recunoscator pentru o recomandare la

un mecanic cu adevarat bun pe cutii automate! 

Modificat de juii
cateva greseli
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic s o lasi in pace, cred ca ai o oarecare uzura n ambreiaje, atata tot. Daca n ai alte probleme, las o n pace si veziti de drumuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ms de raspuns! daca e doar ambreiajul il schimb fara nici o pbma.... doar sa stiu sigur... avand in vedere ca deja am chelutuit 5000 ron aiurea , o sa schimb si ambreiajul macar sa fiu impacat! 

Modificat de lupo_bv
eliminare quote postare anterioara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intrebarea mea este sa cumpar kitul de ambreiaj cu tot cu rulmentul de presiune? am observat ca sunt si cu si fara

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca e doar ambreiajul de ce dupa ce o opresc si o pornesc iar cupleaza ok in R? 🤔

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

juii, multi se supara (interpreteaza gresit) cand le spunem sa citeasca in urma topicul, dar daca faci asta, chiar ai cele mai bune info si raspunsuri la intrebarile tale.

Sint deja colegi care au postat ce simptome au rezolvat cu inlocuirea ambreiajelor, cat a costat operatiunea, unde au facut-o etc

 

nu ai mentionat cati km are masina. 

Ia in calcul si inlocuirea volantei daca tot desfaci acolo.

 

daca poti posta si ce ai inlocuit de 5000 ron... e o suma enorma. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

practic nu mi-au inlocuit decat niste garnituri de 2 ori iar a 3 oara mi-au pus alta cutie dar cu mecatronicul meu ( practic am

platit niste garnituri si uleiul cu filtru in rest de fiecare data interventia in ea).... am mers la acest sergiu din ct tot prin recomandari pe forumuri, credema ca am tot citit multi s au ivit se problemele astea dar nu am vazut rezolvari concrete , pe mine ma intereseaza parerea unui specialist de ce daca masina e intro anumita pozitia cutia mai ales in R se chinuie sa cupluze si parca ar da in gol iar daca opresc masina si o pornesc iar pe loc atunci in acea pozitie cupleaza... daca toate astea sunt doar de la ambreiaj chiar as rasufla linistit

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

 

ambreiaje sau mecatronic, tinand cont ca ai inlocuit o data cutia si face tot asa (cutia inteleg ca a venit cu tot cu ambreiaje), probabil mecatronicul e problema la tine.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut , 

 

Ieri , dupa vizita de la inspectia tehnica periodica la masina din semnatura  ( Skoda Superb Outdoor  2013 )  , motor 2.0 tdi CFFB  ,  DSG 4x4  , la o scanare ulterioara , adica astazi , am constatat urmatoarele erori .

Oare sa imi fac griji sau a fost din cauza cum a fost pusa pe stand la verificat ? Ca o precizare , chiar saptamana trecuta am scanat-o si nu avea nici o eroare .

 

Masina functioneaza  foarte bine ,schimba super ... 

Va multumesc .

 

 

Screenshot_20201230-050413.jpg

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

detinator daca era mecatronicul nu cred ca schimba asa bine vitezele, ambreiajul nu a fost schimbat niciodata, tind sa cred ca asta ar fi, desi mecanicul imi spune ca o sa schimb degeaba ambreiajul ca eroare care o da este pierderea de presiune in cutie!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

juii pai daca ai schimbat cutia, nu ai schimbat cu tot cu ambreiaje? a stat el sa scoata ambreiajele din vechea cutie si sa le puna in cea noua? asta necesita scule si pricepere, nu extraordinar de mari, dar nu vad sensul, daca tot platesti demontat si manopera, sigur iti recomanda sa le pui noi, sau te-ai fi gandit tu

 

eu am mentionat si in comentariul de mai sus: daca spui ca ai schimbat cutia, ai schimbat probabil cu tot cu ambreiaje.

 

Mai bine fa-ti timp sa explici pe indelete istoricul interventiilor, fie-ti mila si de timpul nostru, sa nu scriem degeaba dandu-ne cu presupusul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

 

Vin cu vreo doua intrebari. Imi cer scuze din timp, sigur se repeta dar mai dureaza ceva pana citesc cele 170+ pagini :)

 

1) Ce parere aveti despre scoaterea in N in timpul mersului? De exemplu daca vad in departare rosu la semafor, imi vine sa o pun pe N pana opresc in vreo 300m, sau chiar cand stau la rosu, o scot in N.

La un search pe google am gasit pareri impartite. Unii spun ca nu are nicio treaba (atata timp cat motorul e pornit) altii spun ca nu se face ungerea.

 

2) A doua chestie: dupa oprirea start/stop-ului la semafor, la pornirea brusca in 1-a, cupleaza pe un moment foarte scurt si da sa plece, dupa parca pica intr-o groapa si da in nas si abia apoi pleaca. Mentionez ca daca nu este oprita cu start stop, cutia ramane in treapta 1 si nu se intampla acest picaj la plecare. Mai are cineva problema asta?

 

3) Ce parere aveti despre acea "calibrare" sau basic settings fara sa fi schimbat nimic la cutie/ in scop profilactic. E ok sa ii fac? In speranta ca va disparea problema de la punctul 2 si cutia se va recalibra si poate va schimba mai lin. Observ si niste mici smucituri si la coborarea in trepre inferioare.

 

Schimbul de ulei a fost facut aprox 40k in urma.

 

Mersi

 

Modificat de martea
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Legat de nr.1 vezi in setarile masinii, e posibil ca masina ta fiind mai noua sa aiba posibilitatea de a activa functia coasting, si atunci trece "pe liber" de fiecare data cand eliberezi acceleratia.

Daca nu ai, nu are sens sa comuti manual cutia pe N, in afara de o uzura accentuata in mecanismele de actionare nu rezolvi nimic.

Eu nu o trec nici la semafor, decat daca stiu ca e unul exagereat de lung (90 sec) si il prind de la inceput.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@martea Stai sa plecam de la radacini, care e scopul pentru care vrei tu sa o scoti pe N in mers sau stand la semafor ? Calibrarea in general nu ajuta daca nu s-a intervenit si mecanic la cutie, poti sa o faci dar nu te asepta sa rezolvi ceva. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!