Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

@Dreadfull: ai avut dreptate... masina a revenit la consumul obisnuit...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o vizita in service-ul Sandra VW Iasi, diagnosticul problemei a fost "ambreajul trebuie inlocuit". Sunt 99% sigur ca nu asta e solutia, dat fiind ca am aceleasi simptome cu ceilalti la care rezolvarea a fost schimbarea blocului de valve. Desi le-am sugerat sa verifice asta mai intai, atitudinea a fost bineinteles "stai linistit ca noi suntem meseriasii; tu nu stii nimic". :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Jaymz : tiau zis si vreo estimare de pret la ambreiaj ? de asemenea un "in catimp il aduc?" si un "in cat timp se monteaza ?" m-ar interesa

Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie mi-l vor inlocui pe garantie. Iti pot spune doar estimarile de timp pe care le-am primit: 2 sapt pentru adus si o zi montajul.

Mie mi-l vor inlocui pe garantie. Iti pot spune doar estimarile de timp pe care le-am primit: 2 sapt pentru adus si o zi montajul.

Intr-adevar, senzatia e ca scapa si cand schimba cutia din 1-a, in a 2-a, atunci cand plec mai rapid. Totusi nu cred sa se fi dus ambreajul asa de repede (am doar 24.000 km).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

kliviu > ti-as recomanda sa te duci chiar maine la PBV1/PBN si or sa te creada. Dar vezi sa ajungi cu motorul cald(90 grade) ca atunci face cel mai rau smuciturile. Simptomele de care zici le-am avut si eu in ambele situatii cand mi s-a schimbat mecatronicul.

E enervant ca parca nu am observat o regula clara cind face urit - trebuie sa mai studiez.

Nu sint din bucuresti - cel mai aproape e auto mitric suceava.

A rezolvat cineva o problema ca asta la ei?

Cum e cu service-ul pe garantie? trebuie sa ii iau la o tura sa le demonstrez defectul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Dupa o testare completa intr-un service Audi din al oras, intr-adevar problema este la blocul de valve al mechatronic-ului, insa exista posibilitatea de a se fi stricat ceva si prin cutie, deoarece aparent exista span in uleiul acesteia. Vor trebui sa o demonteze pentru un respuns exact, iar daca se confirma se va schimba cutia, daca nu doar blocul de valve.

"In the mean time" trebuie sa merg la service-ul VW de la Iasi sa-mi instaleze discurile de ambreiaj comandate de ei pe garantie, care nu au nici o legatura cu problema, ca sa nu le platesc. "Romania, te iubesc!".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa o demonteze?esti sigur ca vrei asta? sau esti sigur ca ai inteles asta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta mi-au spus: pentru a vedea daca este span in cutie, trebuie demontata, operatiune care va dura o saptamana. Stii ca ar exista o alta posibilitate de a testa fara demontarea cutiei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ar trebui sa se vada in uleiul drenat...zic eu..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca s-au uitat in ulei din moment ce au zis ca exista span in el. Nu au de ales decat sa o desfaca sa vada daca sunt ciupite componentele.

Modificat de spb
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Later Edit: Mie cand imi da eroare, fie in mers sau stationar, mi se aprinde in bord martorul ocular ca sa apas frana ca sa pot selecta D, S, P, N, R. Dar eu sunt deja cu ea in D. Hai ca mai inteleg ca pe loc face asa, dar in mers, la 130km/h mi s-a aprins ala in bord cum sa apas frana sa selectez una din viteze si din clipa aia ambreiajul nu mai cupla. Ma gandesc, o fi vreun senzor ceva?

contact imperfect al selectorului de pozitii? cred ca numai asa se poate explica aprinderea martorului respectiv si decuplarea ambreiajelor, zice ca NU esti in D.

P si D sunt singurele pozitii unde se aprinde martorul verde cu frana, si nici un ambreiaj nu este cuplat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

N poate, nu D.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimbat ambreajul si uleiul DSG-ului la Sandra Iasi: masina are acelasi comportament. Explicatia celor din service a fost ca ei nu cred ca se poate rezolva mai mult de atat si ca oricum dsg-ul nu e asa de lina ca o cutie complet automata. Nu m-am certat pentru ca voi merge in alt oras la Audi, unde au avut competenta sa faca testele complete si sa descopere cauza reala.

Modificat de jaymz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua tuturor.

intrebare mare mare. Cutie DSG de pe GOLF 5 2L 140 cai, merge inlocuita cu cutie DSG 1.9L 140 cai ? cutii in 6 trepte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand dsg-ul e dsg, n-are treaba cu motorul, e aceeasi cutie peste tot. singura diferenta (din cate am auzit) ar fi ca pe 2.0 tdi launch control-ul sa fie dezactivat

si ... ce motor e ala 1.9L 140 de cai .. ca eu nu cunosc .. ?!

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Al Bundy, corect, mea culpa. P si N, nu D. m-a luat gura pe dinainte...

nici eu nu am auzit de 1,9 cu 140 CP standard, cu 131 parca da.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

imi cer scuze dreadfull si gogu40. e vina mea. 131 cai

pana la urma, merge ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

diferenta fiind de 9 CP si 10 Nm ... nu vad de ce nu ar merge

exista totusi diferente de soft intre o cutie si alta .. in functie de motorizare. teoretic .. practic .. intreaba si tu la un service autorizat VW :blink:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inteles. Multumesc mult. o sa ma interesez si o sa postez raspunsul celor de la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, nu exista dsg pe 1.9tdi si 131cp :|. Dsg a fost montat incepind de la noua generatie de 1.9tdi si anume cel de 105cp si sa iti raspund da poti pune o cutie care vine pe 1.9tdi DAR o sa ai mari suprize la rapoarte :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost posesorul 2 doua Golf IV 131CP Tiptronic.

Diferenta intre DSG si Tiptronic este mare.

1. Consum enorm pe Golf IV la motor de 1.9 Tiptronic 131CP comparativ cu Golf V DSG 2.0 TDI 140CP.

2. Lag-ul care il are Golf IV la schimbat viteze iti permite sa bei o cafeluta.

3. Nu exista treapta sport la Golf IV doar tiptronic.

Sincer cel mai bine DSG-ul se misca cand este selectat "S".

Chiar daca schimba mai tarziu lag-ul este foarte mic.

Iar la consum diferenta nu e sesizabila.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare, nu exista dsg pe 1.9tdi si 131cp :|. Dsg a fost montat incepind de la noua generatie de 1.9tdi si anume cel de 105cp si sa iti raspund da poti pune o cutie care vine pe 1.9tdi DAR o sa ai mari suprize la rapoarte :)

Andi, exista. Masina o vad in fiecare zi si posesorul ei (care e si mecanic la vw) mi-a spus de ea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate o fi vorba de 1.9 tdi 105 cai dar cu chip ca sa ajunga undeva la ~130 cai. Pe motorul 1.9 de 131 cai din fabrica (de pe Golf 4, Passat 3BG, A4 B6) nu s-a montat DSG. Despre ce masina zici tu ca e vorba ? Apropo, daca e mecanic la VW nu inseamna nimic, am intalnit cazuri in care habar n-aveau ce masini repara atat de competenti sunt acesti "mecanici".

Modificat de jimmy_g5
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am incercat eu pentru problema cu plecatul de pe loc si nu s-a rezolvat nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • BR38FLY
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!