Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

On 16.10.2018 at 21:17, Remus MM a scris:

Salutare tuturor! Sunt posesor de 1 luna al unui passat B8 dsg, 150cp, si de aproximativ 3x in ultimele 2 saptamani m-am lovit de urmatoarea problema: 

la plecarea de pe loc cu autohold activ in momentul in care am actionat putin frana pentru a ma asigura mi s-a oprit motorul.

S-a mai intalnit vreunul din voi cu o astfel de problema? Ar putea fi o defectiune a masinii?

Multumesc.

Suna aici (0723) 147 408

florin caractere

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Remus MM Vezi sa nu fie vorba de sistemul start/stop care nu iti opreste motorul daca masina sta pe loc in D sau S si Autohold este activat. Daca in aceasta situatie mai apesi frana, si nu ai dezactivat in prealabil start/stop-ul, motorul se va opri si va reporni cand iei piciorul de pe frana. 

Daca la tine s-a manifestat altfel, posibil sa fie o problema la cutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vreo solutie sa fac cutia sa nu mai schimbe asa repede? In oras, pe D, mi se pare ca schimba prea repede treptele si merge si cam subturat, la 40 km/h deja e a5a si pleaca de pe la 1100 rpm.. se simte ca e subturata, trepideaza.. 

 

Pe Sport se tureaza prea tare..

Modificat de Danny
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, resoftare, dar eu zic sa o lasi așa. Te obișnuiești tu, nu a fost prost Neamțul de a făcut-o așa. Eu am resoftare și mi se pare prea mare puterea pentru ea. E prea ușoară de fata. Cum dau kick down cum intra ESP ca patineaza și am cauciucuri Michelin 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt oarecum obisnuit, avand masina de vreo 2 ani.. de vreo 20.000 km am cutie noua, din reprezentanta, si parca merge prea subturata. Ma deranjeaza faptul ca pe la 1100-1200 rpm imi trepideaza masina, din cauza subturarii..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai ce calibra ca sa nu mai mearga subturat. Toate fac asa si nu numai la marca asta, e vorba de economia de combustibil etc

Nu ai ce sa ii faci poate doar sa o resoftezi sau sa mergi in S.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Softuri adevarate ptr DSG in RO se fac doar la Automatico in Bucuresti. Ei sunt dealer TVS Engineering si sunt nr 1 la cutii dsg.  Aveti nevoie de un stage 1 ptr imbunatatirea experientei de condus, puteti sa personalizati absolut tot la cat sa schimbe etc. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am facut la Voinea si este foarte ok.

Tot personalizat.

Este cu totul alta masina, in oras nu mai vede treapta a 6 a.

Poate ca tr a 1 a  o am setat o cam lunga, asta pentru plecari foarte usoare si scurte.

La plecari normale este perfecta, rapide sageata, pe zone montane o incantare...

Ca rezumat, merita fiecare banut.

 

PS  Modul S exclus in oras, in niciun caz pe diesel.

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am resoftare și nu mi s-a schimbat modul de schimb...doar se simte ca e mai puternica...

probabil ca un soft personalizat costa și mai mult. Eu am făcut la Ceky tuning și este super ok. Am deja de un an. Nicio problema pana acum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

1 hour ago, theo said:

 

Cat te a ajuns?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu gresesc, in jurul a 300 euro.

Am bagat cateva mii de euro in masina in perioada aceea si nu mai stiu exact...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce fac acesti "tuneri mioritici" ca altfel nu pot sa ii numesc e o gluma fata de un soft adevarat ptr dsg. Sa nu comparam cele mai performante softuri de cutie cu rezultate la nivel mondial indiscutabile cu softurile facute la noi la colt de bloc .  

Sa modifici turatia pe trepte o o adevarata joaca, 4-5 minute maxim , ala nu e soft e o gluma.   Toti care vor sa mearga tare au soft la TVS sau MRC. 

 

Un soft stage 1-2 costa de la 350-400 la TVS, si nu se compara cu nimic altceva.

Modificat de racingparts.ro
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dacă tu zici...

eu știu doar ca înainte de resoftare nu-l făceam pe nasul meu cu 170 cai nativi din fabrica și Dupa resoftare ii dau flash-uri sa se dea la o parte. Și el s-a mirat de puterea mașinii. Dați voi 350-400 € 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vorbim de softuri motor aici. Ci de cutie. Avem un singur "expert" sa ii zicem asa si se numeste MRC (ala faimos la nivel mondial). 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eric aka Dioperformance nu e bun nu? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MRC din ce am gasit pe net, este localizat in Anglia.. nu vad sa aibe si distribuitori internationali.

M ar interesa ceva accesibili local, in Romania..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

TVS Engineering ..poti sa cumperi flasher si sa scrii singur softul pe cutie cu un laptop, sau daca esti in Buc. poti sa mergi la Automatico care este dealer TVS in Romania. 

Adio performance foloseste soft TVS pe cutia lui :) , cred ca ti-am rapsuns la intrebare :) ..tragi ce concluzii vrei. 

MRC este si in Bucuresti daca nu ma insel, poti trimite un mesaj dar eu as merge pe TVS. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

în urmă cu 3 ore, racingparts.ro a scris:

Nu vorbim de softuri motor aici. Ci de cutie. Avem un singur "expert" sa ii zicem asa si se numeste MRC (ala faimos la nivel mondial). 

 

Poți sa detaliezi ce face un soft de cutie? Transmite cuplul mai bine la roti? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Un soft bun de cutie iti poate imbunatati enorm experienta de a conduce, in special cand ai o masina puternica, unde softul ori nu este gandit ptr 250 cai in plus in cazul meu de ex. 

Se modifica strategia de schimbare din cutie, presiunile pe ambreiaje, LC si multe altele.

Pe leon am cutie DQ500 cu soft "ieftin" , nu schimba cum ar trebui, LC nu e perfect, nu tine cuplu. 

Pe rs3 am aceeiasi cutie cu soft TVS scump 1000+ euro si e alta masina, schimba, face downshift calumea, si multe alte chestii care is greu de explicat, si tine mai mult cuplu decat pe leon unde am 650nm, pe RS am 720nm .. Nush cum sa iti explic dar e alta galaxie. 

Timpii de reactie, promptitudinea cu care schimba si face masina sa inainteze, delay de la padele 0..

In final tot la TVS ajung si cu cutia de la Leon, e doar chestiune de timp, am inteles asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mie îmi strica planetarele. Intr un an am schimbat și capetele și tripodele

Cred ca îmi iau o Skoda rs și am terminat treaba...dar dsg e doar pe Skoda 3

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!