Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Am o dilema: Daca vreau sa las masina cu motorul pornit 30 de min. in ce pozitie credeti ca e cel mai indicat sa las selectorul (frana de mana trasa)? P sau N?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

daca las eu R32ul pornit 30minute ma aleg cu 15-20l consumati (conform BCului). De ce ai vrea sa o lasi 30minute pornita ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca las eu R32ul pornit 30minute ma aleg cu 15-20l consumati (conform BCului). De ce ai vrea sa o lasi 30minute pornita ?

BC-ul cred ca mi-ar afisa 0,8 l / h. Sunt multe motive pt. care as face asta. De exemplu, pot lasa pe cineva in masina parcata in soare la peste 25 de grade. Am citit aici dezbateri fata de trecerea la stop in N si inteleg ca nu e foarte indicat. Si aici as putea gasi un exemplu de stat cu motorul pornit cateva minute bune in fata unei intersectii blocate. Daca mi-as monta un sistem de pornire al motorului prin telecomanda, evident e ca ar functiona doar cu selectorul in pozitia P. Si in cazul asta as sta cateva minute bune cu motorul pornit sperand sa gasesc in masina o temperatura optima...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel mai sigur este ca selectorul sa fie in treapta "P".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@zona:

P sau N, oricare, in situatia descrisa de tine. In P ai rotile motrice blocate mecanic in cutie, in N nu. Trecerea in N la semafor nu produce nici un rau nimanui, eu nu am gasit nici o recomandare tehnica in care sa se stipuleze: "nu faceti asta ca se intampla x lucru", ba chiar scade consumul instantaneu. N la cutia automata este punctul mort de la cutia manuala.

cam off-topic: @voinea - referitor la consumul afisat de BC, zona are dreptate. consumul instantaneu, 0,7-0,8 l/h, cei 15-20-30 l reprezinta consumul mediu per 100 km, nu litri consumati.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

n-are cum sa consume 15-20L in 30 min de stat pe loc, nici un ferrari daca-r fi ... :lol:

se da peste cap media atunci cand calculeaza adunat cu cat ai mai mers .. parerea mea

legat de statul la stop in P sau N .. eu nu stau decat in N iar consumul scade de la 1,2-1,3L/h la 0,9-1L/h (fata de statul in D, cu piciorul pe frana)

in P nu stau nici daca sunt in panta .. prefer sa trag frana de mana. Din cate vad eu nu e bine sa lasi masina in P fara frana de mana trasa pt ca daca se misca pana se blocheaza rotile atunci iti vine foarte greu sa o mai scoti din P, eu am patit de 2-3 ori si de-atunci am grija ... odata am patit sa o scot atat de greu incat era cat pe-aci sa sun la service sa-i intreb ce sa fac (trageam de maneta de o rupeam si tot nu iesea din P si mi-era frica sa fortez)

Modificat de Dreadfull
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat priveste motorasul meu, consumul instantaneu in N si cel in D cu piciorul pe frana este cam acelasi. Frana apasata in D are rol de debreiere, deci motorul nu mai e in sarcina. Cartea recomanda ca la semafor levierul sa fie in pozitia D iar frana de picior apasata. Desigur, nu ii face niciun rau daca levierul este in pozitia N. Eu in orice situatie cand parchez trag si frana de mana. Iar daca sunt in panta, mai intai trag frana de mana, trec pe N, eliberez frana de picior si las masina sa se "aseze", dupa care trec levierul in pozitia P.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@michael: frana apasata are un fel de rol de debreiere, nu decupleaza complet ca la o manuala, un ambreiaj din cutie este intotdeuna cuplat, stand pe loc in viteza 1 este usor patinat. la mine se simte cind trec din D in N si invers, stand pe loc. Recomandarea cartii de a nu trece in N la semafor seamana cu aia cu oglinda retrovizoare care este pentru observarea traficului din spate si nu pentru rujat in timpul mersului. Uiti ca esti in N si accelerezi si nu pleaca si te panichezi etc. Procedura de parcare descrisa de tine este ideala pt DSG si o aplicam si noi (evident ca am descoperit ca trebuie sa fac asa dupa ce odata era sa rup levierul selector... si ce TROSC prin cutie...masina fusese ridicata pe elevator...)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita-te mai atent, ce cutie are Michael ... DSG 7 trepte. Este o "mica" diferenta intre DSG6 si DSG7; daca la DSG6 ambreiajul(ele) poate fi patinat, acesta(ea) fiind scaldat(e) in ulei, la DSG7 cu ambreiaje uscate, nu cred ca vor fi lasate sa patineze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@xxnelu: Corect, mea culpa. oricum cred ca i s-a raspuns satisfacator lui zona.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Concluzionand, voi proceda la fel ca pana acum: las motorul pornit in P cat am nevoie si nu vad nicio tragedie daca la stopuri lungi mut in N...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu la stopuri lungi o trec in N. E similar cu scoaterea din viteza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am citit toate paginile de pana acum fugar si poate am omis ceva asa; intrebarea mea este: are cineva problema de la plecarea de pe loc (cand smunceste si parca se inneaca motorul) pe o cutie DSG cu 7 viteze si ambreiaj uscat, sau se manifesta doar pe cele cu 6 si baie de ulei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dat fiind ca titlul topicului este " Jurnal Dsg, opinii, probleme, observatii legate de DSG - de la posesori" si nu " Jurnal Dsg 6 trepte, opinii, probleme, observatii legate de DSG 6 trepte- de la posesori", nu vad de ce as fi intrebat dincolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Astazi din pacate am bagat masina in garaj urmand ca zilele astea sa o duc la service. Ce mi s-a intamplat mai exact. In mers, normal sau accelerat, nu conteaza, pe bord unde imi apare D3, de exemplu, imi licare si imi apare cand D(+plus treapta in care sunt), cand D simplu. Si se mai aprinde in bord martorul ocular care imi zice sa apas frana ca sa pot selecta viteza, dar eu sunt in mers in D. Masina se tureaza in gol

Astazi intr-o depasire in rampa, am ramas fara acceleratie la peste 100 si ceva la ora. Masina se comporta de parca era pe liber. Am tras o sperietura, Nu stiu ce ar putea sa fie.

O sa ma duc cat de curand la service ca nu se poate asa, masina noua, in garantie nu are voie sa-mi faca cutia de viteze asa. Poate imi cedeaza de tot si atunci e si mai grav. Chiar nu stiu de la ce ar putea fi ca nu am fortat-o la extrem ca sa zic ca ar fi din cauza mea

Modificat de TEFF
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca sa dereglat belengherul. trebuie inlocuit cu totul...

:Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa cum se comporta pare a fi ceva legat de softul cutiei, mai ales ca dupa ce opresti/pornesti motorul isi revine instant.

Ciudat insa ca nu stocheaza nicio eroare (deci VAG Com-ul nu prea ne ajuta in cazul asta).

Sper sa rezolvi cat mai curand. :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Cutia a intrat in regim de avarie. Mergi urgent la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut TEFF,

Imi8 pare nespus de rau pentru ce ai patit, mai mult ca sigur e o problema legata de cutia dsg, problema asta e destul de comuna la 2.0TFSI cu cutie dsg.

Numai bine.

ANdi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu informatii proaspete. Am sunat la PBA si tipul de acolo mi-a zis ca masina intra in modulul de avarie cand unul dintre discurile de ambreiaj se supraincalzesc. El m-a intrebat daca am plecat din Launch Control, sau plecare puternica din rampa. Si mi-a zis ca este ceva normal. Totusi mi-a sugerat sa duc masina la ei cand pot ca sa o puna pe tester sa fim siguri 100% ca nu este din alta cauza. Dupa 3 mai ma duc cu masina la tester, deci tocmai atunci o sa mai revin cu alte informatii.

Ca o concluzie: cam naspa daca intra protectia asa de repede la DSG. Ma asteptam sa fie putin mai rezistenta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

si daca ai plecat cu Launch Control ? Este explicat in cartea masinii cum sa faci deci este o procedura permisa de ei (nu ca o incurajez dar sunt curios care ar fi raspunsul lor daca raspunzi da)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Unde scrie? CA am cautat la mine si nu e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E doar pt benzinare.

Si mie imi pare o mare abureala incercarea de a te scoate pe tine vinovat (chiar si moral).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am o intrebare pentru cei care au experienta cu DSG si tuning-u

poate e si putin off topic

dar, gandindu-ma ca in viitorul apropiat e posibil sa schimb volant si ma gandeam si la asa ceva

http://www.hpamotorsports.com/dsg.htm

ar mai trebuii schimbat si altceva la cutie?

mersi

ti

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!