Jump to content

Jurnal DSG6


Loth
 Share

Postare recomandată

Florin@Caractere

Mai sus unde ? am tot cautat vreo.... multe pagini in urma si nu am gasit ?

Oricum, sunt 7,2 litri nu "vreo 7" ?

Modificat de R_a_z_v_a_n
Renunta la QUOTE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Despre postarea ta ziceam. ?

Ca ai explicat deja destul de clar cum e cu uleiul. 

In alta ordine de idei, la tine la service se schimba uleiul la DSG la foarte multe masini. Ai pus si alt tip de ulei? Sintetic sau ceva mai bun... Recomanzi si alt tip? Ca stiu ca acum doi ani puneai doar original VW. 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma exista garnitura la mecatronic, și dacă da, ce cod are, de unde o pot lua? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut , 

 

Sper sa te ajute

02E321371E  Oil pan seal

02E325201D Oil pan cover 

 

 

 

 

 

image.png

Modificat de Minel82
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Am și eu o problemă la DSG,cand e "rece" simt cum schimbă fiecare treaptă,după ce se încălzește e alta treaba, nu mai are acele smucituri pronunțate,dar tot se simte in treptele 1-2-3 ca și cum aș scăpa piciorul de pe ambreiaj la o manuală....in fine, am pus interfața pe mașină, am stocat codul de eroare P0702-Transm. Control Module Electrical Malf. (SAE) or Control Module Defective (VAG)

Eroarea este intermitenta, o șterg, la câteva zile apare din nou,am verificat mufa de la cutie sa nu fie oxidata...Nu este.

În plus de asta,când schimb din padele parcă smuceste in fiecare treaptă,ca și cum ar face frână de motor....

Să fie dus mecatronicul?am vorbit cu cineva care se ocupă cu reconditionarea lor și mi-a spus că dacă era mecatronicul prăjit trebuia săo scoată din viteză....a sugerat că problema vine de la ambreiaje dar nu patineaza nu nimic,doar volant se simte putin de tot cum trepideaza.

Mașina în cauză este un Passat CC,2009,CBBB 250k km.

Mulțumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut scz daca nu procedez corect sunt nou pe forum si intervin cu o problema legata de un vw passat b7 dsg 6.

detin 1 vw passat b7 2.0 tdi dsg 6 masina achizitionata din germania personal care a venit cu o eroare

  Transmision oil pressure adaptation at limit

P0868 - 001 intermitent 

Mentionez ca masina mergea absolut impecabil cutia schimba perfect fara alte erori pentru a scapa de eroarea respectiva am mers la un amic care are un service pentru o adaptare pe canalul 065 a presiunii cu VCDS dupa aceasta adaptare am facut si adaptarea treptelor comform ross tech totul a fost perfect fara eroare schimba bine pana in momentul cand am oprit masina.Cand am pornit din nou masina calda au in eput problemele in d nu mai pleca singura in R asemenea nu mai pleca deloc se tura in loc iar dupa o scanare cu VCDS au aparut urmatoarele erori: pressure control valve 1(n215) si pressure control valve 2(n216) p1815 short to plus intermitent.

Ma poate ajuta cineva cu o parere eventual o constatare sunt din Bucuresti

Va Multumesc

Modificat de Bogdan2019
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua ! Am o problema cu DSG.ul, trebuie sa o turez foarte tare ca sa plece de pe loc, in mers nu prinde viteza si urca in turatii rapid ca si cum a.r patina ceva. Pe afisajul din bord imi clipeste PNDRS, nu imi arata in mers in ce treapta sunt, am mutat in modul S, nicio schimbare. 

Masina este un golf 5 1.4 Tsi, pana acum a mers normal, s.a intamplat cand am oprit la semafor si cand dau sa plec o lua masina inapoi putin. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mergi la service.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/28/2018 at 11:04 PM, mada_eim said:

In urma cu aproape jumatate de an am facut schimbul de ulei si basic settings.

la ce basic settings te referi? Nu trebuie facut nimic special dupa schimb ulei, din cate stiu

On 10/30/2018 at 3:16 PM, mada_eim said:

I-am explicat mecanicului ca dupa schimbul de ulei s-a facut procedura de basic settings de pe rostech, cu frana apasata si umblat pe canalele 61, 60 etc, dar el a zs ca aceea e doar adaptarea furcii selectoare.

e un topic intreg despre schimbul de ulei la DSG si nimeni nu a facut nici un basic settings dupa schimb. 

On 11/7/2018 at 10:15 PM, mada_eim said:

Azi s-a facut adaptarea ambreiajelor si dupa 60 de km facuti, pe langa cei facuti de mecanic in timpul adaptarii, consider ca operatiunea a reusit. Plecarea de pe loc s-a domolit, nu mai simt vibratii in sezut iar consumul la relanti a scazut, in N e 0.6l/h, in D cu auto hold era 0.9l/h iar acum in D cu auto hold e 0.7l/h. In rest comportamentul a ramas neschimbat. 

Ce adaptare, poti da niste detalii? Ti-a spus ca era necesara dupa schimbul de ulei? Nimeni nu a facut asa ceva si multi au mers la reprezentante pt schimb.

De condus masina de catre mecanici nici nu mai vorbim

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 10/22/2018 at 5:51 PM, Danny said:

Cei cu softul stock, si la voi "vibreaza" toata masina in ture joase, 1100 rpm - 1200 rpm? Sau am eu ceva slabit poate pe undeva... ?

si la mine vibreaza, nu pot intelege de ce tine motorul atat de subturat, Tiptronicul de pe Audi nu face asemenea greseli

Daca as avea manuala, nu as cobori sub 1500 turatii... DSGul se incapataneaza sa tina motorul la 1100rpm ceea ce mi se pare mult mult prea jos

On 10/23/2018 at 8:53 PM, Danny said:

Cei care nu aveti probleme cu subturarea, spuneti mi in oras, la mers normal, accelerare lina (nu agresiva), dupa ce schimba treapta superioara la cate turatii scade turometrul? A mea dupa ce da treapta superioara, scade pana la 1100 ture.. prea jos, consider eu.

Si am cutie nou nouta, din reprezentanta, de aproximativ 20.000 km, cod NJD daca nu ma insel.

ma mai linistesc citind ca asa face si la altii, eu am crezut ca o fi ceva numai la mine... imi tine motorul la 1100 rpm...

 ai soft dieselgate? poate cu downgrade mai creste turatia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

On 2/16/2019 at 7:42 PM, Florin@Caractere said:

Mai sus unde ? am tot cautat vreo.... multe pagini in urma si nu am gasit ?

Oricum, sunt 7,2 litri nu "vreo 7" ?

sint 7,2 in teorie, in practica, toti care au schimbat au spus ca au intrat 5,5 litri spre 6, atat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prin urmare VW minte cu mai mult de 1.5L. In mod sigur ramane mecanicilor diferenta.??

@detinatorDecat sa raspunzi doar de dragul de a raspunde, citeste mai cu atentie si vei descoperi pe acest forum acei oameni care chiar stiu ce vorbesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in cutie si in racitor la prima umplere intra 7.2 litri. la schimbulul de ulei nu se poate scoate tot uleiul din cutie, de asta intra mai putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere
49 minutes ago, detinator said:

sint 7,2 in teorie, in practica, toti care au schimbat au spus ca au intrat 5,5 litri spre 6, atat

Exact cum zice si "identitate78" mai sus, hai sa nu facem afirmatii ca sa ne aflam in treaba !!!

Sunt 2 contexte diferite :

 - eu vorbeam de cantitatea totala de ulei din cutie, care este de 7,2
- tu vorbesti din auzite de 5,5, de fapt trebuie 5,3 LA REVIZIE !!!

Sunt doua lucruri diferite si uite asa acel coleg care chiar nu are habar va fi bulversat total ! Lasa-i pe cei care chiar se pricep sa dea sfaturi !!!

Modificat de Florin@Caractere
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci, la prima umplere are 7,2 litri.

Asta sa fie clar pentru toata lumea.

Pentru schimb, puteti lua 6 litri, chiar si 5 litri.

Verificat, intra 4,7 litri din cei 5 litri introdusi (de ex.).

In cutie, sunt tot timpul acei 7,2 litri.

Masina sa fie obligatoriu in plan drept, la schimbul de ulei.

Pentru linistea tuturor, puneti 6 litri.

Nu face nimic rau, ba chiar bine.

Procedura de facut nivelul este foarte importanta.

Acolo trebuie respectata temperatura uleiului.

Poate fi facuta si fara, conditia fiind ca nivelul precedent sa fie facut corect.

Insa o face fiecare pe riscul lui.

 

 

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin@Caractere

Theo,

hai sa o luam ca la carte ca sa mai eliminam presupunerile :

 - se cumpara 6 litri, nu ai fractii mai mici

- se baga 5,5 litri

- se incalzeste cutia la 32 de grade

- se face nivelul !!!

- se returneaza uleiul ramas clientului ca la platit !!!

Lasa-ti exemplele personale ca daca ai stii cati asa presupusi mecanici au ajuns cu cutiile varza sau cu ulei lipsa la mine in service v-ati crucii !!! Face-ti experiente pe masinile vostre cum vreti DAR NU MAI DA-TI SFATURI !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu Florin.

Te grabesti.

Am scris in acc timp cred.

Am raspun mai pe intelesul tuturor.

Normal ca este de preferat si recomandat sa faci asta Intr un service.

Insa nu inteleg de ce tot timpul exista intrebarile acestea?

Vis a vis de capacitatea cutiei si necesarul de service.

Pana la urma, mai mult ulei pus inseamna mai mult ulei proaspat in cv.

Nivelul trebuie sa fie corect.

 

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum pot verifica uleiul în CV, dsg 6,passat b6 bmr. Service.ul unde a fost pt probeleme la turbina mi.a transmis ca pierd ulei pe la garnitura de la mecatronic sau ceva gen. Ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

22 hours ago, identitate78 said:

Prin urmare VW minte cu mai mult de 1.5L. In mod sigur ramane mecanicilor diferenta.??

@detinatorDecat sa raspunzi doar de dragul de a raspunde, citeste mai cu atentie si vei descoperi pe acest forum acei oameni care chiar stiu ce vorbesc.

i-am descoperit, dupa cum vezi, si ei spun acelasi lucru, 5,5 - 6 litri maxim. O zi buna si pe viitor mai mult calm si tact iti doresc!

22 hours ago, Florin@Caractere said:

- tu vorbesti din auzite de 5,5, de fapt trebuie 5,3 LA REVIZIE !!!

Sunt doua lucruri diferite si uite asa acel coleg care chiar nu are habar va fi bulversat total ! Lasa-i pe cei care chiar se pricep sa dea sfaturi !!!

multumim de info, intr-adevar de schimbul de ulei vorbeam aici, tu spui chiar 5,3.

cine e bulversat, la ce te referi? poate am inteles eu gresit, se discuta de cat ulei intra in cutia noua, nu de schimbul de ulei?

22 hours ago, Florin@Caractere said:

Theo,

hai sa o luam ca la carte ca sa mai eliminam presupunerile :

 - se cumpara 6 litri, nu ai fractii mai mici

- se baga 5,5 litri

- se incalzeste cutia la 32 de grade

- se face nivelul !!!

- se returneaza uleiul ramas clientului ca la platit !!!

Lasa-ti exemplele personale ca daca ai stii cati asa presupusi mecanici au ajuns cu cutiile varza sau cu ulei lipsa la mine in service v-ati crucii !!! Face-ti experiente pe masinile vostre cum vreti DAR NU MAI DA-TI SFATURI !!!

Florin, inca o intrebare, mai sus colegul spune ca dupa schimbul de ulei trebuie facuta o adaptare, in timp ce 99% din ceilalti care au efectuat schimbul au spus ca nu s-a facut nici o adaptare. Colegul vorbeste chiar de scaderea consumului la relanti (de la 0,9 la 0,7 cu maneta in D si autohold) dupa adaptare.

Stiu de adaptare la cutiile ZF tiptronic, dar la DSG nu stiam de adaptari, poti confirma/infirma care e realitatea?

Si la mine consumul la relanti cu maneta in D si autohold este 0,9, daca as putea scadea la 0,7 as fi f interesat

22 hours ago, Florin@Caractere said:

- se incalzeste cutia la 32 de grade

altii spun ca temperatura trebuie sa fie 35-45 grade, acum iar o sa fie confuzie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu ai schimbat in viata ta uleiul la un dsg asa ca lasa sfaturile ca numai in balarii o dai 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@GTD calmeaza-te, pari un pic cam agresiv, unde vezi tu sfaturi in postarea mea? Si daca e totusi ceva gresit in postarea mea, te-as ruga sa explici ce anume pt a nu lasa info false pe forum si a ajuta. Sau incerci doar sa cauti cearta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am incetat sa mai postez pe forum tocmai din cauza interventiilor cum sunt a ta @detinator. In afara de cativa utilizatori, rar se nimereste cineva care sa aiba o contributie utila, si mai rar una completa. In 95% din postari sunt tot felul de mentiuni incomplete sau inutile gen "este ala de la Timisoara care se ocupa de cutii" dar fara o adresa, numar de telefon ceva, apoi apare alta postare cum ca "reparatia mechatronicului defapt e frectie la picior de lemn" dar fara sa explice de ce sau ca sunt sanse destul de mari sa fie o reparatie de moment.  Si apoi apare altul ca tine care nu intelege nimic dar vrea sa stie tot. 

Si tot asa ne invartim in jurul prunului din curte in loc sa editam pagina principala cu informatiile utile, eventual sa le votam cumva sa se faca sticky, sa nu stea moderatorii sa trieze molozul.

Rezolvarea pentru mine e simpla, peste 2 saptamani se monteaza ambreiajele noi si ar trebui sa fie rezolvata. Dupa spusele celor de la reprezentanta cat si ale celor de la service sunt eu prea pretentios, diagnosticul final e tot "se confirma un usor trepidat la plecarea de pe loc".

Iar pentru cine e in aceeasi situatie ca mine, costul pentru ambreiaje si manopera este undeva la 3500 de lei, la care, dupa caz se adauga 8-900 de lei pentru ulei. Reparatia tot la WOB service (Cluj) ramane.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are cineva un bidon de ulei cv DSG, cod; G 052182A2 luat din reprezentanta sa mi dea o poza fata/verso ?

Ma intereseaza sa vad daca are stantat undeva jos unde e fabricat.

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vă salut, cu respect! Este prima postare pe acest forum, așa că...o să încep prin a mă prezenta. Mă numesc Răzvan, sunt posesorul unui minunat Passat CC, data fabricației 03/2011, 140 de ponei, echipată cu splendida cutie DSG 6+1. 

Am citit, sincer să fiu, mai mult de jumătate din acest topic. Încă nu am un răspuns clar la problema mea...și anume:

De pe la jumătatea lunii ianuarie, după ce un amic a făcut o "calibrare" a cutiei...mă terorizează acel "clanc" despre care s-a mai discutat aici, la retrogradare din 3 în 2 și uneori din 5 în 4 (nu se aude mereu...sau nu sesizez eu). Am pus testerul: nici o eroare pe cutie. Amicul acesta...mi-a făcut o calibrare cu VCDS-ul...cu mașina în staționare. Din câte îmi amintesc, am așteptat până a ajuns uleiul la temperatură optimă. Cert este că...după această operațiune...cutia se comporta exemplar. Apoi după ceva vreme...am sesizat acel "clanc". volant este schimbată...are 9000 de km de când am schimbat-o. Acest clanc nu se auzea deloc înainte de "calibrare". De schimbat...schimbă foarte bine. Un mic tremurat când încetinesc în treapta 1...dar nu mereu. A rezolvat în final cineva acel "clanc"? Are rost să merg să fac o adaptare așa cum se face, ca la carte? 

Sper să îmi puteți oferi un sfat, un răspuns. Vă mulțumesc tuturor! 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu, nu rezolvi nimic.

Sunt ambreiajele.

Poti incerca acea "calibrare".

Poate rezolva problema (uneori). Insa, este sezoniera....

Poti merge linistit pana la fenomenul de patinat.

Mergi mai agresiv putin, nu ai sa le mai auzi.

(Nu vorbesc din auzite).

Totusi, este bine sa te pregatesti de un hub nou.

Modificat de theo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   1 membru

    • BR38FLY
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!