Jump to content

Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)


razdan

Recommended Posts

Am avut un contract de genul asta la benz: 8k mile/12 luni, asigurare inclusa, in 2018 erau teste pentru abonamente baza (CLA, GLA, C), mediu (C incl cabrio, E, GLE / AMG), avansat (E incl AMG, S, GLS, GT-S, GT-C etc), in care puteai trece de la o masina la alta din aceeasi clasa, anuntand cu cateva zile in avans. Sa nu fie cumva un test pentru piata locala?

 

In alta ordine de idei - Arteon R?:

https://www.motorauthority.com/news/1114363_2021-volkswagen-arteon-r-spy-shots-and-video

Link to post
Share on other sites
  • Replies 4k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • DANNY VW

    932

  • shimano

    741

  • razdan

    649

  • RAIKKONEN

    166

Top Posters In This Topic

Posted Images

CristiALF

Eu zic ca asta cu inchiriatul este un lucru bun, un pas in fata. Poate fi o solutie buna pentru multa lume. Asteptam si noi sa ne indreptam spre Occident si sa vedem (poate) si oferte pentru alte modele/motorizari, ar putea fi un lucru interesant. 

Link to post
Share on other sites
IRONICK

Pai astea sunt preturile de pe piata la firmele de leasing. Nu-s mai ieftine, nu ofera nimic in plus. Din cauza asta zic, nu testeaza nimic, nu ofera nimic in plus ca servicii sau gama de masini, nici pretul nu este mai mic.

Cum curtile dealerilor sunt pline de versiunile astea, ei s-au gandit sa le valorifice asa.

 

Link to post
Share on other sites
mandelu
1 hour ago, CristiALF said:

Eu zic ca asta cu inchiriatul este un lucru bun, un pas in fata. Poate fi o solutie buna pentru multa lume. Asteptam si noi sa ne indreptam spre Occident si sa vedem (poate) si oferte pentru alte modele/motorizari, ar putea fi un lucru interesant. 

dar de ce ai tu impresia ca iesi mai bine asa? ca daca fac un calcul sumar parca ies mai bine sa o iau si macar la final o vand, mai iau ceva pe ea, asa nu ramai cu nimic. iar rata aia o dai indiferent ca mergi sau nu luna aia cu ea. ca persoana fizica nu vad mare branza. ba mai e si pentru o masina veche cu echiparea cea mai naspa. deci daca pun un g8 configurat cum vreau eu (adica spre 30k), probabil ca ma duc spre 400-500 euro rata.

 

Link to post
Share on other sites

Nu e pentru toata lumea, e pentru cine vrea un model nou la cca 2 ani si pentru cine isi permite... fara sa il doară capul de cauciucuri, revizii, asigurări și hârtii.

Si câteodată faptul ca scapi de grija mașinii te lasă sa fii mai productiv la bani si apoi ai ce cheltui... and so on... :)

Si sunt firme care nu vor sa aiba mijloace fixe/mobile in alte țări, deci platesc o taxa pt un serviciu si intră direct la cheltuieli, fara amortizări contabilicești si alte alea... sunt offtopic, dar asa merge treaba.

Edited by ct_act
Link to post
Share on other sites
CristiALF
1 hour ago, mandelu said:

dar de ce ai tu impresia ca iesi mai bine asa? ca daca fac un calcul sumar parca ies mai bine sa o iau si macar la final o vand, mai iau ceva pe ea, asa nu ramai cu nimic. iar rata aia o dai indiferent ca mergi sau nu luna aia cu ea. ca persoana fizica nu vad mare branza. ba mai e si pentru o masina veche cu echiparea cea mai naspa. deci daca pun un g8 configurat cum vreau eu (adica spre 30k), probabil ca ma duc spre 400-500 euro rata.

 

N-am zis ca iesi mai bine. @ct_act a zis bine. Poate rezolvi mai rapid de ex fata de un credit, nu stiu. 

Link to post
Share on other sites
IRONICK

Va dati seama jale pe dealeri, au masini noi pe stoc si nu se vand, dar nici reduceri nu vor sa faca. Astia-s ca aia din Mamaia cu camere la 1000 euro.noapte. Au trecut 12 ani din 2008 si nu au invatat nimic din ultima criza.

Link to post
Share on other sites

Imi dau seama că e jale si la cumparatori, le sufla vântul prin buzunare acum 6 luni si azi e același vânt, doar că suflă mai tare. Nici ei nu au învățat nimic din criza creditelor cu buletinul, iar acum stau si așteaptă reduceri... dar cand le-a fost bine nu au pus bani deoparte, au amanetat tot si si-au facut rate inclusiv la televizoare.

Link to post
Share on other sites
traffictours

Cele mai mari probleme le au producatorii, nu cumparatorii, ca daca nai bani mergi pe jos sau cumperi second de banii pe care ii ai, insa producatorii sunt incurcati rau, fabricile sunt un flux continuu cu care nu te joci, hai ca mai stam o luna in urgenta si dastea, insa desi in Germania se pare ca se fac reduceri substantiale, adica am vazut golfuri 8 pe mobile.de de la 16500 euro cand pornirea acolo e de la 20 mii de euro, vanzatorii fiind dealeri cu vechime pe site,  la noi se merge pe inertie, lasa ca romanu inghite, insa romanu chiar daca ar inghiti, nu mai e dispus ca acum 3-4 luni pt ca a cam saracit, poate clientii de touareg, mercedesuri si bmwuri isi permit sa faca eforturi, insa clasa medie de la noi uite ca nu prea mai cumpara masini noi, si nici in vest nu se inghesuie...

Link to post
Share on other sites
mandelu

dar nu e vorba neaparat ca nu au cumparatorii bani. e vorba in primul rand ca sunt foarte precauti. nu se arunca sa cumpere acum, ca nu se stie ce va fi. si hai sa fim corecti, foarte putini isi schimba masina ca era atat de stricata sau erau atatia bani de bagat in ea ca nu mai avea sens si nu mai pot astepta cateva luni pana ne lamurim toti ce si cum. daca, doamne fereste, ai nevoie de bani pentru altele mult mai vitale iar masina inca functioneaza chit ca e veche, mai astepti, nu te arunci. ca si-asa producatorii scot model nou la fiecare 3-4 ani.

Link to post
Share on other sites
IRONICK
în urmă cu 9 ore, ct_act a scris:

Imi dau seama că e jale si la cumparatori, le sufla vântul prin buzunare acum 6 luni si azi e același vânt, doar că suflă mai tare. Nici ei nu au învățat nimic din criza creditelor cu buletinul, iar acum stau si așteaptă reduceri... dar cand le-a fost bine nu au pus bani deoparte, au amanetat tot si si-au facut rate inclusiv la televizoare.

Exact cum au spus si colegii de mai sus, cumparatorii sunt doar precauti. Si nu au scazut vanzarile doar la noi, ci si in restul tarilor. La cum te-ai exprimat tu, 'cumparatorii e prosti, asteapta moca'. Urata catalogare.

La noi problema este comportamentul dealerului, in loc sa atraga cumparatorii, ii considera fix cum i-ai descris tu.

Link to post
Share on other sites
vdragos

Cu tot respectul dar parerea colegului @ct_act a fost exprimata in sensul criticarii comportamentului de consum al romanilor, eu nu am inteles-o ca pe o critica la adresa inteligentei lor. Romanii sunt un pic diferiti fata de europenii mai bogati, fiind mai in urma cu nivelul de trai, tind sa consume mai mult pe datorie si sunt mult mai afectati de crize. Cit priveste criticile la adresa dealerilor, cine crede ca la masini noi, revinzatorii fac politica de preturi, parerea mea  e ca e naiv ... mai mult de alarme sau covorase nu au putere sa dea fara apostila importatorului. Pot face reduceri daca cumpara ei masinile si apoi le revind, dar aici nu pot bate matematica. Experimentata de mine cind am cumparat Seatul.

Link to post
Share on other sites

@IRONICK Dealerul vede ca un om de afaceri, el nu vrea sa vada nevoia omului, altfel dădea mașina ca ajutor social.

@vdragos a văzut bine, am vizat doar  comportamentul general al românului față de achiziții, multi cheltuie tot ce au si apoi strigă că traiesc rău.

Evident ca există români care pun deoparte si/sau inteleg disciplina de a nu cumpăra nimicuri in fiecare zi... ei sunt cei care pot face achizitii cand apare o ofertă si nu se aruncă aiurea. Acestia sunt un procent mic, dar masa mare a românilor doar se ascunde sub umbrela precauției cand de fapt ei sunt amanetați cu totul. Unii chiar nu rezista pana nu cheltuie tot, vand terenuri, moșteniri, orice doar sa arate ca au alt nivel si pun benzina de 50 de lei. E mult fake in ziua de astăzi.

Daca întrebăm 100 de români (sic!) ce si-ar lua ei daca ar avea deodată 25k eur in buzunar? Răspunsul majoritar ar fi mașini, deci dealerul înțelege ca prima achiziție va fi in auto, deci de ce sa scazi grabnic la preț?

Crede cineva ca creditele umflate luate pe 30 de ani la imobile in 2008 au fost deja rambursate? Inca nu, deci e cert ca acei români nu sunt eligibili la credite auto.

End of offtopic, cu scuzele de rigoare, dar subiectul e actual si frumos.

Edited by ct_act
Link to post
Share on other sites
vdragos

Da, eu stau la panda :))

Din pacate din noutatile VAG, nimic notabil de cumparat ...

 

Link to post
Share on other sites

Vine si timpul ei...

Edited by ct_act
Link to post
Share on other sites
IRONICK

Asta inseamna ca ai catalogat procentul major de colegi si pe forum.

Sau s-a strans procentul mic pe forumul vw?

Edited by IRONICK
Link to post
Share on other sites

.

Edited by ct_act
Link to post
Share on other sites
IRONICK

Ai facut o afirmatie aiurea si nu vrei sa ti-o asumi. Spune-mi te rog in ce procent intra colegii romani cumparatori de pe forum? 

Edited by IRONICK
Link to post
Share on other sites
acidone77

Nu cred ca aceste discutii isi au rostul aici :)

Ideea de car rent e buna, vor fi destui care probabil vor apela la ea, dar poate nu la masini asa mici sau slab echipate. 

Sunt multe firme care delega personal, pt 1 2 3 ani chiar si in Ro, si poate le e mai comod sa stie si ca pot deconta toate cheltuielile cu masina, fara sa si bata capul cu achizitie, inmatriculari, asigurari, vanzare, etc. Ca nu e o solutie pentru toata lumea, e foarte limpede.

Link to post
Share on other sites
traffictours

Dealerii vw Romania vand G7 fabricat in 2018 si 2019 cu pret de G8 avand aplicata o reducere de circa 3000-3500 euro in functie de echipari, adica reducerea reprezentand devalorizarea masinii. Acuma vazand ca lumea nu cumpara, unul din motive fiind si pretul lui G8 care e chiar mai mic putin decat G7 fara reducere(insa nici la G8 nu e coada, ca livrarile sunt mult intarziate tot pt ca n-au comenzi, adica produc mult mai putin), incearca sa bage parcul imobilizat la chirie. Treaba lor, sa vedem daca le merge, asta nu schimba situatia oamenilor saraciti si/sau derutati de atata instabilitate si stat acasa. Si criza economica e doar la inceput... Nu intamplator Renault a inchis fabrici, nu reusesc sa mai vanda asa cum prevazusera. Cu siguranta dealerii au ei niste socoteli, o sa-si plaseze vechiturile pe la firmele care achizitioneaza flote, asta cred eu ca e motivul mentinerii pretului mare la G7, ma refer la el ca asta am urmarit in ultimul timp, dar e generica treaba...

Edited by traffictours
Link to post
Share on other sites
IRONICK
37 minute în urmă, acidone77 a scris:

Nu cred ca aceste discutii isi au rostul aici :)

Ideea de car rent e buna, vor fi destui care probabil vor apela la ea, dar poate nu la masini asa mici sau slab echipate. 

Sunt deja firme romanesti care inchiriaza masini asa. Cumperi masina noua, sau alegi de pe stoc, tot una noua. Alegi marca si dotarile. Ei ofera chel_line la pret de masina dotata.

 

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...
cristi511

 

Link to post
Share on other sites
cj.Paul

m-am indragostit! nu imi dau seama de dimensiuni din video si nu imi dau seama care ar fi competitorii directi.

 

Link to post
Share on other sites
cristi511

Ca dimensiuni este cat un Leon iar competitori directi...nu exista momentan. 

Asta pana cand va iesi GLA 35 AMG.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri