Jump to content

Noutati VAG ( Volkswagen,Audi,Seat,Skoda,Porsche etc.)


razdan
 Share

Recommended Posts

2 hours ago, yeeeeman said:

E desenata pentru piata din China, deci probabil lor li se pare normala, chiar aratoasa :) 

La cum copiaza ei tot, o sa ii puna sigla de X6 pe spate. :)))

@traffictours Ma refeream la X6 coupe.

Edited by ct_act
Link to comment
Share on other sites

Am orbit, am orbit !

Ce mandru e chinezu' de hidosenia din fata sa! :))

 

Link to comment
Share on other sites

traffictours

Numai ca Arteon are un design super, emana si are clasa...

Link to comment
Share on other sites

Ce vorbiți? E foarte faină... muzica. În rest, chinezarie și sclipici. ?

 

Link to comment
Share on other sites

Vand si in SUA o masina asemanatoare cu aia din China: Atlas Cross Sport.

https://www.vw.com/models/atlas-cross-sport

Prima poza e Atlas normal si a doua e Cross Sport; probabil or sa apara din ce in ce mai multe daca au success in vanzari.

623821060_ScreenShot2020-08-15at9_12_05AM.thumb.jpeg.3ed8ea2ee7404b91969d65b28dd0a4eb.jpeg

849110482_ScreenShot2020-08-15at9_12_01AM.thumb.jpeg.f9d774158329659c603de24fb255a512.jpeg

 

Edited by Iulian M
Link to comment
Share on other sites

traffictours

Ca orice mare producator, isi propune sa satisfaca o plaja cat mai larga de clienti si sa-i satisfaca pe aceeiasi la nevoi diferite ale lor,  numai ca asta e o treaba grea,  a se vedea Phaetonul,  Velsatisul Renaultului, de exemplu, si mai ales ca piata americana si de ce nu si cea chineza e foarte interesanta pt ca la o populatie cat mai mare si vanzarile sunt presupuse mari.

Acuma cat reuseste fiecare sa faca asta, ramane de vazut, e greu sa ataci cu succes la vanzari toate categoriile de autovehicule.

Link to comment
Share on other sites

:D

Nu stiu...sunt mai multe modele pe care le am in vedere in viitor, dupa ce se lanseaza si le putem vedea live (unele din ele) sau putem vedea review-uri de pe afara. Oricum insa, nu ma grabesc, nu am nici o reala necesitate in a schimba masina daca e sa fiu sincer cu mine  insumi (poate doar doleanta familiei cu ceva mai mult spatiu in spate - dar nu e un "must" totusi..) in afara de piticii mei care doresc mai multa putere. 

Oricum insa, pentru un potential G8 R Estate, singura varianta ar fi sh din afara dat fiind ca la noi mai mult ca sigur (iarasi) nu se va aduce...Iar optiunea sh deschide chiar si mai multe perspective cand incepi sa analizezi...  :)

 

 

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Au aparut Golf 8 GTE/I, Arteon + Arteon Shooting Brake si Tiguan in configuratorul romanesc.

Link to comment
Share on other sites

Nu alea interesante insa ... :)

41k Arteon Shooting Brake 2.0d 150CP :))

Mda..ma mai gandesc putin si ii sun eu pe fix :D

 

Link to comment
Share on other sites

Citigo is no more ! Cine spera la un nou lot de Citigo IV in 2021, sa se orienteze spre altceva pentru ca Skoda renunta la micul Go.

https://www.automarket.ro/stiri/skoda-anunta-eliminarea-modelului-citigo-din-gama-nu-avem-intentia-sa-100007.html

Link to comment
Share on other sites

Nu sunt convins ca asta e mesajul. Eu inteleg ca nu va exista un succesor, nu ca se elimina de anul viitor. 
Daca totusi aceasta este ideea (de eliminare de acum), atunci este ciudat rau (motivele pot fi ..ingrijoratoare).

Link to comment
Share on other sites

Eu cred ca este vorba de costuri si venituri in principal. Vor sa ramana doar cu masinile pe sasiu MQB si MEB. CitiGo nu este MQB si nu mai vor sa sustina aceasta masina care oricum se vindea la preturi mici (variantele non EV).

Link to comment
Share on other sites

Pai se stia deja ca nu mai poti comanda BiTDI pentru ca e pa. Zvonurile dadeau urmatorul Kodiaq RS cu noua motorizare 2.0 TSI evo 4 de pe GTI. 

 

Link to comment
Share on other sites

Apropo de noile modele din configurator.. am remarcat ca au disparut motoarele 1.0TSI 115cp de la toate modelele pe care se putea pune (Polo, T-Cross, T-Roc) si a ramas doar 1.0TSI 110cp pe noul Golf. Posibil sa se schimbe din nou motorizarile pe motoarele mici..? 

Pe configuratorul nemtesc (vw.de) inca exista 1.0tsi de 95cp si 115cp.

Link to comment
Share on other sites

Vom vedea la Facelift. Oricum nici 2.0 TSI nu cred ca ii avantajeaza la emisii. Poate doar sa mareasca pretul astfel incat cumparatorul sa plateasca din banii lui amenda pentru depasirea lor.

Cert este ca vom vedea actualizari si modificari la motoare la fiecare MY de acum incolo. Si fiabilitatea cred ca va fi prima sacrificata pentru norma de emisii.

Edited by Doc Morelli
Link to comment
Share on other sites

Pai da, nu e nici o minune la emisii, dar eu cred ca are de-a face si cu dieselul in sine, de care vor usor usor sa scape probabil.. Sa ne readucem aminte ca la diesel toata discutia cu CO2 e un pic inselatoare, adevaratele emisii nocive sunt altele si sunt mult mai grave poate..

Kodiaq RS oricum nu se vinde, ca nu vrea nimeni sa dea 50k+ pe o Skoda..

 

 

Edited by CristiALF
Link to comment
Share on other sites

si nu vad care sa fie problema, daca totul merge bine?

tesla produce acum 500k masini anual, iar VW 10 milioane.  si cum id3 va incepe productia in masa (deja dau drumul cam la 500 de masini pe zi) si cand vor implementa sistemul de vanzare pe pachete de optiuni, care va grabi productia, atunci vad in target realist. 

Link to comment
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in broserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim! :) 

 

Accept