Jump to content

Golf GT Sport - The Topicception


Ioana

Postare recomandată

Mai mai mai...ce masinuta frumoasa ai. Vad ca nu prea ai stat pe ganduri si ti-ai personalizat-o! Mai multe detalii despre cat de mult mai fumega si de cum se comporta turbina? Eu am schimbat una si vad ca si asta de doar cateva mii de km face zgomot dupa resoftare. Chiar tin sa te felicit pentru idei si perseverenta! Spor pe mai departe!

OT: ar fi absurd sa pui problema ca nu se justifica un echipament de securitate activa(si inca unul din cele mai importante) mai ales ca poate fi decuplat. Clar intr-o fractiune de secunda nu prea stii cum o sa reactionezi. Poate bine dar se poate si urat de tot. Problema se pune cat de mult te poate incurca un ESP la viteze mai reduse cand ai ceva reflexe si incepi si jonglezi instinctiv din directie si gaz. Dar este alta mancare de peste si am incheiat si eu cu off-topicul.

Modificat de Andrei_VVB
Link către comentariu

pai de ce sa nu mearga...?:P daca nu poti scapa de el...il faci la culoarea presului...si nu se mai observa...:D

acum nah...nu pot sa bag mana in foc,ptr ca eu nu am vazut presurile...dar cred ca as gasi o cale...:D

stii cumva codul lor...?:)

Link către comentariu

Pot sa-l caut, dar ideea e ca scrisul este cusut si oricum tot se vede.

Am schimbat softul pentru ca fumega exagerat de mult, am testat-o si in Vag Com si tot 406.2 Nm mi-a aratat, dar de fumegat fumega mai putin. Ce-i drept, inainte de chipuire nu fumega deloc... Am sa mai caut solutii, pareri... De mers merge bine, spre bucuria mea sta la fel de bine si cu 205urile de iarna (ma gandeam ca la cuplul pe care il are raportat la greutate voi avea probleme cand trec la cauciucurile astea), dar e ok :)

Trebuie sa mentionez, ca sa nu apara intrebari suplimentare ca acei 406.2 Nm pe care i-am masurat de mai multe ori nu ajung intru totu la roata :D Din valoarea respectiva se scad 30-50 Nm in functie de motor pentru a afla exact cuplul real de la roti.

Link către comentariu

Am citit tot topicul si am ramas placut suprins de modificarile facute masinutei. :)

Sa ai grija de ea in continuare. :D

Link către comentariu

Foarte corect punctat cu cuplul la roata! Da...ti-a modificat parametrii la peste 3500 probabil ori cuplul maxim este atins mai jos. In schimb, probabil nu mai ai aceiasi cai. Exact problema asta am avut-o! Inca fumega dar la peste 3700rpm. Turbina la mine face zgomot si cutia cam agata. Tre sa ne dam cu ele (pe rand desigur :) ) sa vedem ce diferente sunt.

Link către comentariu

Merci dragoslk :)

@Andrei VVB - fumega cand bagam in treapta inferioara si acceleram, dar si cand apasam acceleratia la fund de la turatii joase. Acum, intr-adevar fumega sa spunem rezonabil (parca nu imi mai este asa rusine :P ) la turatii ceva mai mari. Cei de unde mi-am facut chipul mi-au spus ca turbina pleaca putin mai greu (desi nu are nicio problema) si ca exista posibilitatea sa am un furtunel de vacuum fisurat, prin urmare trimitandu-ma la mecanic. Din lipsa de preocupari am desfacut eu capacul de la motor si am tras de furtunelele care pareau a fi de vacuum, dar evident nu am gasit nicio problema in afara de fooooarte mult ulei varsat aiurea de mine cand am vrut sa completez (ca na... trebuie :D ). Cu ocazia asta am curatat foarte frumos motorul :coffee_lol:

Daca problema cu fumul se va accentua voi merge si la mecanic, dar deocamdata m-am ocupat mai mult de modificarile prezentate pana acum.

Eu nu am nicio problema cu cutia, iar ambreiajul este genial :D

Modificat de WVWZZZ
Link către comentariu

Saptamana viitoare o sa am si calculatorul si cablajul pentru a functiona butoanele :)

21112008306hs2.th.jpg

Si tempomatul:

21112008308wy2.th.jpg

Link către comentariu

Manopera :200 RON, + 150RON saptamana viitoare pentru manopera la montajul calculatorului pentru butoanele de pe volan (schimbarea celui actual)

Link către comentariu

Cat te costa calculatorul pentru comenzi?

Ma bate gandul sa imi pun si eu butoanele pe volanul existent :)

Link către comentariu

Aproximativ 600 RON + 100 cablajul (preturile astea nu sunt absolut exacte pentru ca am platit doar avansul si nu am factura finala inca). Oricum, nu este vorba de 699Ron, respectiv 199 :D

Dar inca nu sunt convinsa ca trebuie neaparat alt calculator si ca nu poate fi codat cel deja existent.

Link către comentariu

Multumesc Dnle Presedinte :Driver: Azi, ca in sfarsit merg si butoanele, m-am simtit ca-ntr-o clasa premium mai rosie :Driver:

dsc04946vv2.jpg

Link către comentariu

Pai 1800 volanul, 600 calculatorul, 110 cablajul, 300 manopera (fara tempomat). Cam asa ceva, prefer sa nu calculez :Driver:

Link către comentariu

foarte frumusica masina

volanul ala ma da gata si pe mine...

multe felicitari, sa ai grija de ea..si spor la personalizat in continuare :D

Link către comentariu
  • 3 weeks later...

Stiu ca sunt off, dar nu am unde sa te intreb, in afara de PM, si poate mai vor sa stie si alti colegi. La ce foloseste butonul Dual de sub Auto? Mersi

Link către comentariu

esti intradevar :P , s-a discutat pe forum treaba...trebuie doar sa cauti...dar daca tot am poluat topicul butonul te ajuta sa setezi ambele temperaturi de clima pe aceeasi valoare si cand schimbi temp din partea soferului se schimba automat si cealalta mentinand aceeasi valoare

Link către comentariu

Super tare masina si mai alest tu ca proprietar"a" ...... RAR mai vezi persoane de sex feminin care sa fie asa de preocupate de aspectul masinii. Super tare!

Bafta in continuare si la cati mai multi km fara probleme!

Link către comentariu
  • cristi511 locked, unlocked şi locked this topic
Vizitator
Acest subiect este închis acum şi nu mai pot fi adăugate alte postări.
  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!