Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Salut !

Ceva de genul , delete Windows 7 - incarca Windows 8 . La mine a sters softul de 105 cai si a bagat softul de Stage 2 - 145 cai , plus cateva update-uri la caluti si nm ( 150 cp - 331 nm ) . Nu-ti recomand sa umbli tu sau sa bagi softuri crak-uite , in spatele blocului . Eu am facut la Dimsport . Vorbeste cu colegii care fac special asa ceva , profesionisti , decat sa faci buba !  :icon_thumleft:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

A mea pe vreamea asta dimineata nu porneste chiar la sfert...mai trebuie sa incarc bateria si sa vad bujiile, ceva nu e chiar in regula. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe vremea asta, nu are de ce sa fie de la bujiile incandescente.

 

verifica baterie, electromotor si nu in ultimul rand G62.

Modificat de F l o r i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Pentru cei cu probleme cu pornirea la rece indiferent ca afara e frig sau cald, in primul rand schimbati motorina, in cazul in care puneti de la petrom, inclusiv omv

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna baieti!Am si eu o problema la pornire.Am Sharan 1.9 AUY 116CP si dimineata cand dau la demaror invarte o data si se opreste dupa care trebuie sa dau iarasi la demaror 5-10 secunde sa porneasca.In ziua acea porneste la sfert.Din 10 porniri face figura de 5 ori.Am inceput cu shimbatul la filtru de motorina oringuri supapa pe sens, senzor motorina pe retur dar nimic.M-am dus la un mecanic sa faca test si a dat eroare la imobilizer.M-am dus la un alt mecanic ca sa-mi scoata insa masina face la fel.Am auzit si pareri ca ar fi o problema legata de un releu  de 109 dar inca n-am verificat.Voi ce parere aveti?Chiar n-asi vrea sa schimb softul.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa urmaresti daca ti se aprinde martorul(spira)de la bujii.

Daca martorul nu se aprinde atunci poti suspecta releul 109.

Zi frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da se aprinde si se stinge imediat.Am masurat cu voltmetru tensiunea pe bujii si de fiecare data cand pun contact apare 12v iar dupa pornire ramane un minut aceasta tensiune.Cand motorul este incalzit nu mai primeste nimic.Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca nu mai primeste tensiune pe bujii cand e cald am inteles dar..martorul de bujii/spira se aprinde in momentul ala??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da martorul de pe bord se aprinde dar se stinge dupa o secunda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca zici ca se opreste dupa o tura - demarorul - atunci acolo cauta problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e o Varta Blue de 80 Ah...are 1 an. S-o mai pun pe redresor...foarte rar fac drumuri lungi. Electromotorul e in regula. Sa ma uit si la G62...vad ceva pe VAG ? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin zici ca am problema la demaror?ce sa verific? am mai observat ca  dupa pornire demarorul scoate un sunet de parca rulmentii ar fi uscate.Mai am o intrebare la tine: sharanul nu are computer bord din fabrica adica e aia simpla fara afisaj digital pe mijloc.Cam cat ajunge una cu tot cu maneta stergator?E greu trebuie modificat ceva pe soft sa mearga?Mersi mult!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunetul ala e de la bucse, trebuie schimbate. Problema ta poate sa fie de la carbuni (perii), trebuie desfacut electromotorul si vazut ce e pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucsele astea gasesc in interiorul electromotorului?Mersi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da. La mine la ALH erau 3, una mare prin care trece bendixul, una mica in capatul opus care tine rotorul si inca una pe la mijloc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau...ramane blocat bendixul,sau nu trage bobina bendixul sau...mai bine jos cu el si o curatare/reparare.

Zi frumoasa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu am avut probleme cu pornire la rece pana acum. Ba as putea spune ca porneste mult mai bine la rece decat la cald, indiferent cat de rece este afara.

Ieri dimineata insa a pornit la a 3-a cheie. Am tinut cam 10" demarorul si nu a vrut sa porneasca. Se invartea, se zdruncina putin dar nimic. Abia la a 3-a cheia a pornit. S-a balbait cateva secunde si apoi s-a stabilizat si a mers normal. Am mai oprit si repornit motorul fara a mai avea probleme.

Senzatia a fost de lipsa de motorina.

 

Acum 30 de minute am reusit sa fac o scanare si nu am gasit vreo eroare la motor. Singurele erori au fost legate de elementul PTC, defect de 2 ani si o eroare la cheie "incorrect coding" insa nu la imobilizator ci pe central convenience.

 

In vara trecuta am schimbat electromotorul si pompa tandem cu unele noi deci, zic eu, ca astea pot iesi din discutie ca posibile cauze. Este posibil sa se dezamorseze circuitul? Pe unde ar putea rasufla? Nu sunt urme de motorina in zona pompei tandem.

 

Ma scoate din minti masina asta. Pana acum pierdeam antigel. Am rezolvat-o p-asta, a aparut alta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca sa o lasi cu botul in vale, sa vezi cum porneste asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea e ca am vazut balbaieli doar dimineata. Eu am garaj la subsol si nu am cum sa o pun inclinata. Chiar si asa, de ce sa mai faca figuri daca pompa e noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Problema a inceput sa se manifeste iar. Cat am avut rezervorul plin, totul a fos OK, cum a scazut sub jumate, a inceput sa se balbaie la pornire.

Am mai citit de mult de cineva cu o problema similara, pornea greu cand scadea motorina/nenzina sub 1/2. Nu mai stiu insa pe ce forum si nici daca a reusit sa gaseasca rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cumva pompa de motorina pe duca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cel mai usor - alimenteaza iar... daca porneste bine, pompa e de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Minunat :( ! Multumesc!

Pompa asta este cea din rezervor banuiesc. Nu?

Modificat de Johnny Bravo
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

DA, oricum, trebuie sa o auzi cand pui contactul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!