Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

sfat.. du pompa la un centru Bosch, e cel mai indicat, ei au bancuri pe care pot testa si regla pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

iupiiiiiiiiiiiiiiiii eu am rezolvat-o cu pornirea la rece dupa multe verificari bani aruncati pe geam schimbat mai multe componente care erau bune ,draci,nervi si multe testere bagate pe masina  care sau dovedit  sa fie niste panarame testerele astea cu leptopul si cu cablul ala obd ,vag, si asa mai departe (pentru ca pe ele nu-mi dadeau nici o eroare) am rezolvat bagand masina  pe un tester bochs si acolo ce sa fie ce sa fie releul bujii l-am schimbat si acuma sfert tata......:)))))))) deci multi imi spuneau ba oringuri injectoare ba injectoare ba pompa tandem ba bujii e uite ca un banal releu de bujii care pe bordul masinii nu dadea eroare si rezistenta aia de la bujii se aprindea si se stingea normal acuma gata.....................codul eroare pe care mi l-a dat este asta........ P0670......... si atasez si un link ........... http://engine-codes.com/p0670_gmc.html

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Inseamna ca cei care folosesc VCDS habar nu aveau de el? sau cum ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu Al  inseamna ca cei ce vor sa foloseasca VCDS sa incerce cu unul genuine  nu cu clone de 2 lei!!!

 

MIhai vina este a ta deoarece apelezi la meseriasi de la coltul blocului!...si spune merci ca nu te-au facut sa schimbi volant bimasica....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:))) da habar nu aveau de el  nu aparea ....... ai dreptate Rune nu stiu ce porcarii aveau astia dar unele apareau de ex: pe la sistemul audio ca n-am a 2  antena bagata  deci de aici trebuie trase concluzii......asa ca ........nu mai zic nimik  :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat 1.9 TDI din 1999, cod motor ajm!

-Problema este urmatoarea: porneste greu la rece(se balbaie pana porneste), dupa ce porneste scoate mult fum alb cu miros intepator si parca merge in trei pistoane pana se incalzeste putin motorul sau pana parcurg cateva sute de metri! Dupa aceea motorul merge rotund, trage bine si nu mai scoate nici fum! La cald porneste foarte usor!

-Am schimbat pana acum bujiile, senzorul G62, simeringurile la supape, suruburile si bolturile de reglaj de la injectoare, pentru ca erau uzate si am reglat injectoarele, dar problema persista! Astept un sfat, ce as putea sa mai verific? Va multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul l-ai verificat?la aceste simptome poate fi si din avans,poate fi prea mare

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am verificat avansul cu vag-com este 0.9 dar o sa incerc sa il pun la 0! Mersi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat daca injectoarele nu si-au facut joc in chiulasa? oringurile sunt noi?

btw, simeringurile supapelor pot fi foarte pacatoase, daca nu-o OEM si mecanicul nu stie sa le monteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare baieti...si respect la tot ce faceti...

am si eu o problema cu pornirea la rece(ALH- POMPA DE INJECTIE)..

   la prima cheie,porneste la a 3 a invartire a motorului..adica dau la automat 3-5 secunde pana o ia...si asta cand scade temp sub 4 grade...la a doua cheie porneste la sfert(imediat dupa prima cheie-5sec de mers)

-am pus bujii noi bosch(le-am si verificat)

-curent,vine pe bujii,bujia sta aprinsa cat trebuie(5-12 secunde)

-avans ok(putin deasupra liniei de mijloc a graficului(valoare timing 57)

-bulb g62 nou original

-compresie 28 BARI pe toti cilindri

-distributie pusa la punct(am verificat)

-filtru aer,motorina schimbate

-nu apare bule aer pe tur(teava transparenta)

-injectoare ok..leam verificat pe tester..si valorile pe vag sunt toate cu 0

 

..va rog un sfat,ca nu stiu ce sa mai verific...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am rezolvat problema cu pornirea grea la rece (de fapt dupa ce statea masina cateva ore nepornita). Am strans mai tare filtrul de motorina, deoarece cand l-am schimbat cred ca nu il stransesem destul si am schimbat supapa unisens de pe furtunul de tur al motorinei. Probabil ca din aceasta cauza se dezamorsa circuitul de motorina! Problema cu fumul alb cu miros intepator dupa pornire inca nu am rezolvat-o!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si am uitat sa mai specific

-bateria e noua...

-si inca ceva..imi apare ESP in bord cand porneste greu(dar nu de fiecare data)...daca opresc motorul,scot cheia..si repornesc imediat nu mai apare(se reseteaza)...pe tester imi da  eroare ca e dereglat avansul,senzorul g62 ,si electrovalva shutoff(care inchide si deschide motorina)dar astea sunt bune...

ma gandesc ca-mi da erorile ca porneste greu si poate da peste cap citirea senzorilor...ce spuneti?

-erorile mi-au aparut de doua ori,de cand am pornirea rea...(si doar cand se apride esp),nu la fiecare pornire grea..

ce poate fi??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Presupun ca ai controlat si diversele mufe din vanul motor si ECU sa nu aiba contacte oxidate .

Am avut un defect oarecum asemanator la un AFN ,pinionul curelei de distributie de pe arborele motor avea surubul de blocare slabit si se uzase pana pinionului .Doar ca la mine pornirea "greoaie" era aleatoriu ,nu numai la rece .

:tuktuk:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dany aceeasi problema a aparut din acest an si la mine , 2 ierni a pornit la sfert inclusiv la -20 de grade si de anul acesta a inceput sa faca figuri, intr-o dimineata la -12 efectiv a pornit la a 3 , am ramas uimit, atunci am dat jos pompa si am schimbat tot ce e semering, de curs nu curgea , ma gandeam ca poate scapa la rece putin din presiune pe la semeringul de la ax, oricum erau coapte toate.

Oricum ar fi la tine problema este deoarece nu are voie sa apara nici o eroare, din moment ce apare acolo e o problema, electrica sau chiar mecanica, tu trebuie sa vezi de unde si ce.

Oricum ajung sa cred ca de vina pana la urma la pornirea grea a masinilor tdi cu pompa rotativa sau pd se trage din cauza motorinei, spun asta deoarece sunt foarte multe care efectiv au toti parametri reglati ok si de pornit la prima tot o ia mai greu fara sa iti poti da seama de ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu stiu ce sa- mai verific...la mufe m-am uitat si toate sunt ok...( motorul imi place sa-l tin curat-nu are mizerie,ulei ,etc -inclusiv pe mufe..)

erorile apar doar la rece si nu de fiecare data...are  momente cand nu-i place ceva...

banuiesc sa fie si electromotorul..ca prima cheie invarte si destul de incet(nu cu turatie)...ca si cum nu as avea destui amperi in baterie,desi e noua- varta silver 70ah

-credca si de aici erorile,nu?voi ce parere aveti?

-nu mas baga in pompa(e complicat) ,pana nu elimin celelalte cauze

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dc toate sunt in parametri atunci incearca o curatare si verificare de electromotor, vezi dupa cum se comporta.logica cateodata nu prea are si dc toate sunt bune iti vine sa ii dai foc cand vezi cum face, dar...... 

Eu am incercat doi ani sa scot acea lipsa de turatie la prima invartitura, exact la prima cheie din zi si numai dc temperatura era sub 0 grade prima invartitura era mai slaba la a doua ajungea greu ca pornea, acum ca am remediat problema invarte de zici ca sare de pe motor dar nu o mai ia la sfert, nici cum vad ca nu ma multumeste.

La mine am remediat problema inlocuind cablul de + si -, + de la baterie la eletromotor si _ de la baterie caroserie sub baterie si motor, nu am luat cabluri de la second sau noi ca erau o groaza de bani ci mi le-am facut singur cu borne , presa si cablu mai gros decat cel original. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci si tu aveai probleme cu electromotorul...o sa verific cablurile...serios,imi vine sa o vand...m-am saturat,dar na,de una noua nu am bani...si cine stie peste ce alta masina dau.in fine

o sa desfac electromotorul...dar am banuiala  ca e bun(acu 2 ani am schimbat tot in el-carbuni,rotor,bendix...erau usate)..asa repede sa se adune mizerie...?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mmm, nu prea as crede, dar nah poti incerca, il desfaci ii faci o curatare si vezi dc se schimba ceva, Nu nu am avut probleme cu electromotorul, pentru acea prima invartitura mai slaba l-am dat jos de nu mai stiu cate ori si am schimbat tot in el, pe urma dc am vazut ca tot asa face am mai cumparat unul , pe urma am schimbat cablurile si atat a fost, problema a disparut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@dany - Mai verifica G62-ul. Incearca altul.

Scapa de erorile pe care le ai, incearca scanare cu o interfata originala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu mai am erorile( nu apar mereu)...le-am sters ieri si azi nu au mai aparut..g62 e schimbat cu original...indica bine,si in  bord si pe calculator

o sa postez niste valori care le-am facut azi dimineata la prima pornire...-8 grade

am niste nelamuriri..

-de ce in grup 0 casuta 7 am temperatura G62 de 197?(sau valoarea aceasta nu e reala..) ..acolo nu ar trebui sa apara temperatura motor?...dupa cateva minute apare temperatura corecta care e si in grup 7

-si ink ceva ..la grup 4 casuta 4 valoarea la pornire e 94%,si dupa cateva minute scade treptat pana la 2,8% si ramane asa...acea electrovalva nu ar trebui sa fie pe la mijloc(40-60%)ca sa echilibreze avansul,dupa cerinte ?

 

ms de ajutor

post-100689-0-39368600-1390493373_thumb.

post-100689-0-54261200-1390493374_thumb.

post-100689-0-18671000-1390493376_thumb.

post-100689-0-58089600-1390493377_thumb.

post-100689-0-12190100-1390493379_thumb.

post-100689-0-62244500-1390493380_thumb.

post-100689-0-07833500-1390493382_thumb.

post-100689-0-21827300-1390493981_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

-de ce in grup 0 casuta 7 am temperatura G62 de 197?(sau valoarea aceasta nu e reala..) ..acolo nu ar trebui sa apara temperatura motor?...dupa cateva minute apare temperatura corecta care e si in grup 7

 valorile din grupul 000 indiferent că sunt în MB sau în BS sunt valori generice nu reale, faptul că la un moment dat  valoarea din căsuţa 7 este apropiată cu cea din grup 7 este coincidenţă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce as putea sa mai verific ?...ce parere averi de valori pe tester..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai încercat cu alimentarea direct dintr-un pet cu motorină?

Aici ai mai zis că se întâmplă ceva după pornire, lucru destul de important

http://vwforum.ro/topic/281-importanta-avansului-injectiei/?p=2283792

Aruncă un ochi şi prin pdf.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

intradevar cand porneste greu ,merge si balbait pt 3-5 secunde,si se misca motorul...sa fie de la alimentare..9 gandesc si eu la asta,dar unde ar putea fi o posibila problema??)

 

am verificat sistemul de alimentare(atat cat am putut..)..nu are scurgeri...am schimbat si supapa de pe filtru cu cele 2 garnituri...

am curatat si sorbul din rezervor...cele doua furtune care intra in sorb,nu au scurgeri(era doar praf uscat epe capac sorb)

in sorbul din rezervor cand am desfacut am vazut ca are doua garnituri -una rotunda si una dreptunghiulara,care pareau cam tocite(batucite)sa fie de acolo?ma gndesc ca nu,pt ca acele garnituri impreuna cu sorbul stau mereu in motorina,si nu ar avea cum sa se dezamorseze sistemul..pt ca nu apar ble pe retur..

dar intreb si eu..ka nu sunt sigur de acele garnituri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!