Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

marius am citit deja de cateva ori ultima ta postare si inca nu am reusit sa inteleg ce vrei sa spui defapt??

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti,ce as putea sa mai verific la masina mea..ca tot greu porneste...m-am saturat (daca nu as fi asa pretentios,as lasa-o asa,ca doar merge ff bine,dar nu pot sa o vad cum porneste)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ai verificat daca primesti curent pe fisa de bujii?

 

Mai poate fi si electromotorul care invarte greu ( din cauza periilor uzate) si compresia mica.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@ RUNE  mersi de sfaturi.

 

Cu injectoarele sta treaba in felul urmator. Pun vagcomu pe masina, dau pe campul 13 la compensatii si dau sa porneasca motorul, dupa pornire pe inj 2 si 3 am compensatii peste 2 dupa vreo 10 sec de mers compensatiile scad sub 0.6, asta mi se pare si imi e ciudat si asta va intreb pe voi. Dupa ce se incalzeste motorul si il opresc si fac iarasi operatiunea cu vagul pe 13 si dau la automat compensatiile nu mai sar peste 0.6 nici in momentul pornirii nici dupa.

 

Mufele de la injectoare sunt ok, acum o saptamana am inlocuit inelele la injectoare si am reglat mufele sa aiba contact bun le-am verificat de 2 ori si le-am facut cum am stiut mai bine sa fie ok. 

 

DECI?


@ marius

 

Marius poti sa ma bagi in orice fel de termeni ca te inteleg perfect. Stiu ce se petrece si stiu ce e acolo atat doar ca am ajuns la capatul rabdarilor si nu stiu e draci sa ii mai fac. Mecanici nu ma ajuta si nimeni nu se pricepe atat de bine sa faca un lucru bun decat prin schimbarea tuturor pieselor pana ajungi sa sch tot motorul si tot nu porneste din cauza la o mufa sau stiu eu ce. Cu softurile inca invat deci deaceea cer parerea aici pe forum ca sunt altii care stiu mai multe ca mine si ma pot ajuta daca vor.

 

 

Stima!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boogdy DDN    Exact aceeasi problema o am si eu la un 1.9 TDI cod AJM: porneste greu la rece si dupa pornire scoate mult fum alb cu miros intepator si motorul merge neregulat, la fel si injectoarele, doua dintre ele au valori de peste 2 pana se incalzeste putin motorul, apoi scad si la mine in jurul valorii de 6. Problema cu pornirea am rezolvat-o zilele trecute schimband supapa unisens de pe furtunul de motorina, cel de tur (probabil ca se dezamorsa circuitul de motorina pe acolo), acum porneste cu mult mai usor, dar problema cu fumul si cu mersul neregulat al motorului a ramas! Saptamana viitoare vreau sa incerc si eu sa schimb oringurile la injectoare si sa refac contactele mufelor. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vlad_t am supapa unisens pe tur de vreo 2 ani, zilele trecute am luat una noua si am inlocuito pe cea veche dar tot degeaba. am si sugrumat furtunul de la retur si tot degeaba. Eu sustin ca din alimentare vine problema dar o sa recurg la inlocuirea celor 2 injectoare sau sa le schimb pozitia si sa urmaresc atunci compensatiile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ii dai de capat sa revii cu rezolvarea te rog pentru ca nici eu nu mai stiu ce sa ii mai fac!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vlad

Fum alb si miros intepator seamana a antigel in camera de ardere. Iti scade cumva nivelul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boogdy

Metalele la caldura se dilata!

In cazul tau daca la rece face figuri si apoi dupa ce motorul e cald nu mai face , indica o problema electrica cauzata de un contact defectuos un asa zis vakel kontact, avand in vedere ca cablajele sunt sub 50 Euro zic eu ca merita riscul de a schimba cablajul complet la injectoare deoarece nu este vorba numai de contactele dintre injectoare si cabluri, si de multe ori inlocuirea cu piesa noua este mai eficienta decat carpeala.

Mai exista si posibilitatea sa fie bobina de pe injector!! Daca schimbi injectoarele intre ele iti poti da seama, dar atentie foarte mare cu demontarea injectoarele nu ai un nr nelimitat de demontari....canva gaurile se vor decalibra si asta semnifica chiulasa de schimbat.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rune

 

Ok am sa inlocuiesc cablajele de la injectoare.

 

Injectoarele au fost demontate si montate de 2 ori pana acum, odata acum 3 ani si odata acum de putin timp. Ideea e ca acum 3 ani cand au fost demontate tot pentru inlocuirea oringurilor am vazut niste santuri sapate de injector, adica injectorul este prins doar cu un surub cu element de montaj pe o singura parte, ei pe partea cealalta sa format un sant care se simtea bine de tot la deget, mecanicul atunci a facut cu smirghel suprafata si a diminuat santul. Acum cand am desfacut din nou, santul nu se mai adancise.

 

ramane sa inlocuiesc cablajele.

 

Daca rezolv pb RUNE iti trimit un bax de bere sau ce doresti tu:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

baieti,ce as putea sa mai verific la masina mea..ca tot greu porneste...m-am saturat (daca nu as fi asa pretentios,as lasa-o asa,ca doar merge ff bine,dar nu pot sa o vad cum porneste)

Ataseaza erorile exact asa cum le-ai citit cu vcds. Incearca sa inlocuiesti ECU de proba.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Boogdy

Poate fi sau poate nu este de la cablaj!!! La fel cum poate fi sau nu poate fi de la injectoare!!

Important este cum evaluezi situatia si dupa cum ai inteles demontarea injectoarelor e cu cantec.

Exista riscul sa nu fie de la cablaj si atunci ai pierdut 50 euro ptr cablaj , cumpara nou nu sh.

Schimband injectoarele intre ele semnifica inca o demontre injectore in plus care nu da garantia ca rezolvi problema dar mareste riscul de schimba chiulasa deci ...atentie ca nu ajung 50 de euro

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boogdy

Nu am vazut sa spui nimic de reglajul injectoarelor (sau nu am fost eu atent) tinand cont ca au fost demontate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare...masina mia pornit la fel(dat la automat 4-6 secunde si pornit cu zdruncinaturi..) greu,maine o sa schimb si bateria,ca invarte putin greu...dar am speranta ca o rezolvam...

mia aparut si esp in bord...o sa pun maine teserul,dar e sigur ca mia aparut eroare la timing


atasez noile valori,dupa reglare cu vag..ce parere aveti?ms de ajutor

post-100689-0-08368900-1390766904_thumb.

post-100689-0-32877000-1390766979_thumb.

post-100689-0-22822100-1390766980_thumb.

post-100689-0-22865000-1390766981_thumb.

post-100689-0-26856700-1390766982_thumb.

post-100689-0-28607600-1390766983_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Prima pornire din zi fa-o fara mufa la G62. Dupa ce a pornit las-o sa se mai incalzeasca putin si verifica graficul avansului. Vezi si temperatura citita de G81 (grup 007).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

uite si erorea la esp are imi apare dupa prima pornire la rece(cand porneste zdruncinat si greu)...daca opresc si repornesc,numi mai apare in bord..


graficul e ok(avansul mecanic e reglat bine)am probat si cu mufa scoasa..si e la fel(desi tine bujiile pornite12 secunde)temperatura combustibil(g81) e ok(zic eu ca citeste bine)

post-100689-0-46250400-1390767312_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca graficul avansului este undeva pe la linia albastra? Daca DA, incearca sa urci putin spre linia verde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eroarea aia 17656, pe lângă cauzele legate de senzorul N108, senzorul de pe injectorul 3 şi avans, spune şi "fuel level low" deci o problemă legată de alimentarea cu combustibil. Corelând cu ce zice aici cred că eroarea apare datorită pornirii proaste (probabil că atunci când porneşte cu întreruperi). Deci ar putea fi un efect şi nu o cauză a problemei (cu toate că mie nu mi se pare ok ciclul valvei N108)

Cealaltă eroare arată un contact imperfect.

Că tot mai întrebat acum câteva zile cum porneşte a mea cu avansul în bălării, ei bine azi a pornit cam bâlbâit. Curios pt că iarna trecută la friguri mai mari şi cu bateria obosită nu prea am avut problema asta şi între timp nu am umblat la avans. Vedem mâine dimineaţă.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat g62 si e ok la contacte(atat cat sa putut vedea)..si eu cred ca apar erorile de la pornirea balbaita si grea..o sa schimb maine bateria si o sa vad dupa aia..(sper sa o mai am in garantie)

am facut niste modificari la injectie(am marit unghiul injectie btdc de la 0,4-care era mult sub parametri ceruti, la 4,0 grade..valoarea tre sa fie intre 2 si 9grade-grup 4 casuta 2) si acu valva n108 sta la 95%,dar din cate am inteles acea valva nu e chiar asa relevant cu ce arata pe vag-important e ca nu mai sta la 2,8%

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dany azi dimineata si la mine a invartit la -4 de vreo 4 ori si pe urma a pornit, ieri la aceeasi temperatura a luat-o la sfert,nici eu nu stiu ce sa ii mai fac pe langa ca am reglat tot ce era de reglat am schimbat si toate semeringurile in pompa cu toate ca nu curgea si vad ca la fel face, vineri am pus alt g62 si nici o schimbare,nu stiu asta e dc nu va porni ii dau foc si gata cu skoda.

Ce te deranjeaza ca valva sta la -2.8 aia e de la reglajul avansului,coboara foarte putin avansul si nu va mai sta fixa.

Nu stiu dc ai facut bine ca ai modificat valorile la grupul 4.

Vedem la rece dc are dau nu vreo influenta ce ai modificat tu.

Modificat de pop cristian
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuiuda

 

nu a fost facut reglajul injectoarelor nici prima data acum 3 ani si nici acum. L-am intrebat pe mecanicos si a zis ca nu e necesar ca nu face nimeni asa ceva. Le-a pus dupa ochi, dar daca ar fi sa fie pb de acolo atunci si acum 3 ani facea figuri nu?

 

 

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boogdy...reglajul l-am facut in parametri ceruti de vag..reglajul din grup 4 casuta 2 era in afara parametrilor(era 0.4  btdc)si eu l-am adus la valoarea ceruta din balonu valori

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cuiuda

 

nu a fost facut reglajul injectoarelor nici prima data acum 3 ani si nici acum. L-am intrebat pe mecanicos si a zis ca nu e necesar ca nu face nimeni asa ceva. Le-a pus dupa ochi, dar daca ar fi sa fie pb de acolo atunci si acum 3 ani facea figuri nu?

La fiecare lucrare care implica demontarea injectorului este obligatoriu refacerea reglajului (reglaj la 180* pt AWX, AVF, etc). Daca e prea strans atunci pistonul poate crea uzura in corpul injectorului, iar daca e prea slab nu s-ar realiza presiunea corspunzatoare in camera de inalta presiune. Reglajul facut necorespunzator, "la ochi", poate dauna in timp injectorului. La tine posibil e vorba de cei 3 ani dintre verificari/reparatii.

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!