Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

z_a_c esti sigur ca e de la injectoare? In situatia ta, ele sunt cam ultimele la care trebuie sa te gandesti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

SALUT RUNE! Si eu am probleme cu pornirea la rece.Daca las masina pe un loc drept porneste mult mai greu decat daca o las cu botul in jos si cu rotile din spate pe o bordura! (...)

Așa parcam și eu mașina de la firmă, cu spatele pe europaleți, dacă parcam pe drept pornea ff greu sau deloc! Cam 6 luni am ținut-o parcată numai cu spatele ridicat, și n-am mai avut probleme! Până când a început să pornească greu și la cald și să bage motorina în ulei! Am schimbat pompa tandem, degeaba! Problema era de la injectoare, și-au făcut joc și pe-acolo pierdeam compresia la greu! S-a eliminat jocul de la injectoare (nu știu exact cum se face) și de atunci pornește la sfert, indiferent cum e parcată mașina și indiferent de nivelul motorinei din rezervor! Vorbesc de un Passat B5, motor ATJ, 530.000 km!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

probabil s-au inlocui garniturile la injectoare si suruburile ce le tin prinse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Z_A_C,

 

Filtrul se pune ori pe tur ori pe returul pompei tandem ori pompei de injectie , deoarece solutia poate elibera depuneri din injector si daca reintra in injector il poate deteriora.

Diesel Purge cred ca se gaseste pe la magazinele specializate ce vand si produde LM.

Cum zice si MRC poate ar fi bine sa incepi cu altceva, de exemplu inlocuirea furtunelor de la instalatia de alimentare deoarece etansarea instalatiei este foarte importanta, si un furtun poros....

 

reader,

La diesel  explozia se produce datorita comprimarii aerului ( spus asa grosolan) deci compresia+ cantitatea/calitatea injectarii sunt esentiale.  camera de ardere este etansata la nivelul injectorului print-un inel de alama ori bronz, e acum daca stai si gandesti la rece sistemul de fixare al injectorului are o anumita elasticitate asa ca vezi bine in timp poate aparea o pierdere de compresie pe acolo.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca te stii mai bine cu pompa de injectie sau cu motorul ALH ajuta la explicatie, deoarece a critica este cel mai simplu, dar  a face ceva este mai complicat....

 

Eu la un 1.9 TDI PD AUY il pun pe returul pompei tandem.

 

din pacate nu am in beci toate motoarele posibile produse de VW  si nici nu ma apuc sa scurm tot internetul pentru a identifica exact ce motor este acest ALH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Credeam ca ai inteles de ce te-am criticat, de asta nu am mai continuat cu explicatia.

 

Un filtru nu se pune niciodata, dar absolut niciodata pe retur, valabil pentru absolut orice sistem de alimentare, nu numai pentru tipul meu de motor.

 

Legat de diesel purge asta, pe langa faptul ca trebuie pus intr-un bidon/sticla/borcan, care oricat de bine l-ai curata, tot exista riscul sa ramana impuritati ... nu ai garantia ca el este filtrat la micronii la care filtreaza un filtru de combustibil. Efectele nu sunt imediate, dar in timp impuritatile alea nu fac bine deloc pompei, ca e de injectie sau ca e de inalte (sau tandem sau cum se mai cheama), chiar nu are importanta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca citesti complet  filtrul se pune explicit numai ptr depunerile ce se pot elibera din injector!!!!!  deci in acest caz este egal unde il pui, important este sa opresti aceste depuneri, iar in rest nu cred ca poti fi atat de indepartat de realitate incat sa iei un borcan din tomberonul de gunoi ptr a curata injectoarele.......iar Solutia de curatat este mai curata decat dieselul filtrat!!!

 

Deci imi face mare placere un comentariu care aduce ceva.

 

Si ca sa fiu si mai explicit:

 

Cand schimbi filtru de motorina in loc sa il umpli cu motorina mai bine il umpli cu o solutie de curatat injectoatre.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MRC

La curatarea injectoarelor pe unde te astepti sa vina mizeria? Pe tur???

Vezi exemple:


Ideea e sa nu murdaresti solutia din borcan  cu mizeria care vine de pe retur !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

depunerile de la  injectoare care se pot elibera in momentul curatarii pot ajunge in borcan prin retur , si reintra in circuit adica reintra in injector pe tur.

 

De aceea este egal daca pui filtru pe retur ori pe tur, important este sa nu lasi aceste eventuale impuritati sa intre in circuit , adica sa intre in injector.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Filtrul se pune intotdeauna ca sa nu intre mizeria in pompa, nu ca sa nu iasa din ea.

 

Inteleg punctul vostru de vedere, dar nu am de unde sa stiu ca respectivul lichid este filtrat corespunzator, astfel incat sa ma risc sa-l bag fara filtru in pompa. Plus ca, recipientul in care pui lichidul, nu trebuie sa fie luat din gunoi ca sa aiba impuritati. Vorbim de dimensiuni de ordinul micronilor. Daca iei un borcan si il speli, apoi il stergi cu un servetel sau prosop sau carpa, tot exista sansa ca acel borcan sa aiba impuritati. Chiar daca nu e sters, tot exista sansa sa aiba impuritati, ca apa nu e 100% pura.

 

Si chiar nu vad rostul acestei discutii. Filtrul se pune intotdeauna inainte de pompa si nu invers, ma asteptam sa stiti asta deja. Daca ar dura 3 ore sa pui filtrul pe tur, iar pe retur ar dura 1 minut, as intelege, dar asa, chiar nu va inteleg de ce insistati cu treaba asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi de aceea ti am scris mai sus ca e pierdere de timp....

 

Pune-l unde vrei

 

Si sa stiii ca nu ma inveti tu acum pe mine in ce parte se strange un surub.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut fratilor!la multi ani!Azi am montat o pompa tandem noua pierburg,masina din semnatura un vw Passat an 2000,116cp si cand sa strang unul din cele 2 suruburi de 5,a scapat filetul.ce e de facut in situatia asta?se mai poate remedia sau ar trebui alta chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cauta pe cineva care are kit de reparatie filete helicoil (vreun service) . e cea mai simpla, rapida si sigura metoda .

Modificat de floro_st205
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Referitor la pornirea la rece...la ce sa ma gandesc ? Electromotorul e ok, bateria la fel...daca nu la injectoare la ce atunci ? Furtunasele au fost schimbate nu demult. La cati Km schimbati voi filtrul de motorina ? Eu la 10.000 odata cu celelalte filtre si uleiul corespunzator. Multumesc. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La 1.9 TDI PD AUYse schimba normal la 60000km !!

Gesendet von meinem GT-I9300 mit Tapatalk

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa schimbi filtrul de motorina la 10k mi se pare un exces de zel, mal ales daca alimentati de la benzinarii.

 

La Multi Ani! :hainoroc:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Este masina unui prieten, are probleme cu pornirea la rece si mai nou ii consuma foarte mult.

 

Saturday,11,January,2014,13:08:41:32264
VCDS Version: Release 11.11.3
Data version: 20120401



--------------------------------------------------------------------------------
--------------------------------------------------------------------------------


                Address 01: Engine       Labels: Redir Fail!
Control Module Part Number: 038 906 018 DG
  Component and/or Version: 1,9l R4 EDC   00AG  1625
           Software Coding: 00001
            Work Shop Code: WSC 02325  
                      VCID: 5EB980A1DA2CB49
1 Fault Found:

01268 - Quantity Adjuster (N146)
            17-10 - Control Difference - Intermittent

Readiness: N/A

Ceva idei si pareri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pompa de injectie

Si trebuie schimbata toata? Nu mai are ce sa ii faca?

Modificat de IonutNFS
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca nu , se poate verifica/ repara doar ce este defect in ea.   In cazul tau N146, elementul ce asigura debitul de motorina.

 

 

post-17228-0-16654000-1389454484_thumb.j

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

normal ca nu , se poate verifica/ repara doar ce este defect in ea.   In cazul tau N146, elementul ce asigura debitul de motorina.

 

 

attachicon.gifCapture.JPG

Multumesc, fix de ce aveam nevoie :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!