Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

@florio--- din propie experienta iti spun ca aveam cam aceeasi problema, la frig parca nu facea autoaprindere in toti cilindrii. Deoarece erau coapte fisele de la bujiile incandescente , i-am schimbat tot cablajul ( al bundy a facut operatia) . Fisele vechi aveau ceva oxidare . Dupa operatie am sesizat o modificare in bine. Explicatia ar fi ca era ceva contact imperfect.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

te cred,si eu ma gandesc tot la ceva de genu asta sa fie problema

 

marius.stanescu nu e de la pompa tandem problema,eu am schimbat-o degeaba

Modificat de FloRio
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema si la mine, scuturat la pornire. Eu am ATD, iar dupa filtru de motorina am tot o supapa unisens. Azi am schimbat si filtru de motorina, iar inainte sa pun noul filtru am pus contactul sa vad daca vine motorina si intradevar vine destul de multa, incat sa se poata asigura o pornire cum trebuie.Totodata filtrul cel vechi era plin, deci cu alte cuvinte nu exista goluri pana in filtru. Dupa supapa unisens am avut taiat furtunul, iar intre cele doua bucati un filtru universal transparent. Nu stiu cat de bine am facut, cert este ca l-am pus mai mult sa vad daca exista goluri intre supapa unisens si pompa tandem. Tot timpul acel filtru a stat plin, deci rezulta ca si aici nu erau goluri. Acum nu stiu ce sa mai cred ca ar putea fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

inseamna ca nu e de la alimentare problema.baterie,bujii,senzor temperatura antigel,electromotor..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bateria e de 88 ah, o am de 4 ani si nu e descarcata. Motorul porneste la sfert, dar groaznic, cu acel scuturat si fum albastrui. Bujiile le-am verificat, fisele la fel, insa eu nu inteleg un lucru. Pe acel aparat de masura ar fi bune atat bujiile cat si fisele. Pe vag nu apare nicio eroare la senzorul de temperatura. Nu ar trebui sa se inroseasca bujiile la punerea contactului? Neavand incredere in acel aparat, eu le-am scos pe toate si le-am pus in fise, dupa care am pus contactul si nimic, la atingere nici macar nu erau calde. Nu stiu daca i-a dat cuiva prin cap asta, dar eu unul tot pe bujii dau vina, sau pe alimentarea acestora

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun dar cand ai pus contactul,bujiile aveau masa?le-ai rezemat de chiulasa sa faca masa?e forte important...daca le lasi in aer nu se vor rosii niciodata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intradevar stiam, dar am omis acest lucru. Astept sa se mai raceasca afara si voi vedea cat au de gand sa stea aprinse, momentan s-a mai incalzit.

Modificat de rabbit85
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Sa avem cumva probleme cu compresia si de aceea sa porneasca mai greoi?Ma gandeam poate la semeringurile de la supape sa nu isi mai faca bine treaba si sa scape putin ulei pe acolo iar dupa ce se incalzeste putin lucreaza cum trebuie..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici vorba.... Ce legatura ar fi intre compresie si faptul ca daca tin contactu de 3 ori porneste ok?legat de simeringurile de la supape.. n-au nici o treaba

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zilele trecute am avut de mers la un client în condiții de offroad (nimic neobișnuit) și am fost nevoit să parchez pe deal, în rampă abruptă, zic eu aproape de 45 de grade, și surpriză, după 30 de minute motorul a pornit foarte greu, semn că motorina s-a scurs, pompa s-a dezamorsat. Rezervorul era plin 3/4. În mod normal, motorul pornește la sfert de cheie, exceptând prima pornire de dimineață.

 

Între timp mi-am amintit că odată tot așa trebuia să ajung pe un deal (nu era drum, ci doar un fel de cărare, deci practic am mers pe iarbă) și la un moment dat n-am mai putut urca, am lăsat mașina în rampă abruptă și mi-am continuat drumul pe jos, iar când m-am întors la mașină tot așa a pornit mai greu decât de obicei. Atunci nu am dat importanță fenomenului, dar acum parcă se leagă. Mașina din discuție este un Passat B5 cu motor ATJ.

Modificat de reader
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pot fi ori pompa tandem ori oringurile de la injectoare,din doua una

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut, am si eu i problema cu pornirea la rece, numai la rece: motorul se scutura cand porneste dar apoi merge rotund insa daca accelerez in 3-4 mii de ture, cand ajunge iar la 800-900rpm merge in 2-3 cilindri, chiar se opreste. 

 

Are cineva vreo idee de la ce poate fi ?Am fost si in service, am schimbat oringuri injectoare, nicio schimbare. 

 

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Laurentiu Utiu

In primul rand ar trebui facuta o diagnoza pentru a vedea daca sunt erori stocate si ce reprezinta acestea.

Trebuie verificate injectoarele. Este la Sinaia o firma care le poate testa modul de functionare atat la cald cat si la rece. E vreo 50 lei per injector testarea. 

Ar trebui facut si un test de compresie la motor. Poate vreun cilindru are probleme. Altfel e greu de spus.

Cei de la service nu ti-au zis nimic? Nu au pus testerul pe ea? 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Multumesc Laurentiu pentru raspuns.

 

Masina se comporta asa doar cand e rece , doar atunci porneste scuturat si daca accelerez  peste 3-4 mii de ture nu isi tine relani si merge in 2-3 (cand ajunge iar la 8-9 sute de ture )

 

ERori nu am, corectiile pe injectoare sunt ok. Ma gandesc sa schimb si bujiile, dar nu stiu cum sa scot 'fisele' alea (am tot tras de ele da nu ies, au vreo clema ceva?)

 

 

Merci!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cati km are masina? tachetii au fost verificati? compresia la motor?

Fisele de la bujii nu au nicio clema, ies prin tragere. Din bujii nu face simptomele astea.

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Multumesc Laurentiu pentru raspuns.

 

Masina se comporta asa doar cand e rece , doar atunci porneste scuturat si daca accelerez  peste 3-4 mii de ture nu isi tine relani si merge in 2-3 (cand ajunge iar la 8-9 sute de ture )

 

ERori nu am, corectiile pe injectoare sunt ok. Ma gandesc sa schimb si bujiile, dar nu stiu cum sa scot 'fisele' alea (am tot tras de ele da nu ies, au vreo clema ceva?)

 

 

Merci!

pai tu la rece o turezi pana in 3000-4000 de ture?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu , nu in mod uzual, povestea e mai lunga. Totul a plecat de la faptul ca  masina nu mai tragea bine cand e rece si sub 1500 ture; asa am ajuns sa pun tester pe ea, si cand faceam verificari, am accelerat-o sa vad ce fac parametri (motorul era rece , am accelerat in 3-4 mii de ture si cand a revenit la relanti iar motorul mergea in  2-3 cilindri, se scutura , s-a oprit). Am mai repetat , in zile diferite, exact acelasi comportament la rece.

 

Ma gandesc ca cineva a mai avut aceleasi simptome si ma poate ajuta, atata vreme cat parametri sunt ok si nu pot corela simptomele cu valorile de pe tester!



cati km are masina? tachetii au fost verificati? compresia la motor?

Fisele de la bujii nu au nicio clema, ies prin tragere. Din bujii nu face simptomele astea.

Salut, 

 

Tachetii sunt ok, au fost schimbati acum 20000km. Masina are ~215000km. 

Compresia nu am verificat-o, dar credeti ca asa mare diferenta ar face o compresie slaba?

Nu as vrea sa o iau pe ghicite, sa schimb piesa cu piesa pana dau de problema...:(

Avansul il am pe + (cred ca +2 grade - syncro angle) , dar tot pornire greoaie este + simptomele de mai sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Buna ziua,

Masina mea , Passat B5 combi ATJ, porneste foarte usor dimineata acum zilele astea au fost de ex 10-11 grade, dar scoate un norisor de fum alb la pornire, de la ce poate sa fie, nu a facut asta inainte, dupa ce porneste daca accelerez nu scoate fum.Corectiile injectoarelor ultuima data acum trei luni erau i regula nicunul din injectoare nu ajungea la -1 sau +1 , erau din ce imi aduc aminte sub 0,6 toate.Motorina doar OMV.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Touran bkc,1.9,105 cp,2006 pornire greoaie la rece pe urma in tot restul zilei e ok.Schimbat oompa tandem si rezervor,sonda de temperatura dar dupa 8-10 ore de stationare dimineata porneste mai usor dar nu normal daca e in rampa cu fata ridicata....!!!!Nimeni nu mi a putut elucida aceasta anomalie nici cei de la reprezentanta...Voi ce ziceti...?Anterior de a schimba pompa de tandem am pus si incercat cu o carcasa de filtru golf v si la fel...Nu ar trebui sa tina motorina pompa de tandem sau cea din rezervor in stationare..!?pe unde s ar putea dezamorsa...sau ce naiba ar putea influenta pornirea ...dat la.automat 5-7 ori ca sa porneasca la rece...si parca uneori se aude o presiune ca si cum ar fi aer pe teava si tinand contactul vine fluid sipotind

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

De cateva zile am si eu problema cu pornirea la rece, dupa ce sta masina mai multe ore (>8), porneste greu, in sensul ca dau la automat de 2-3 ori pana se aprinde becul rosu de ulei si pana la urma porneste treptat.

La scanare nu apare nimic in afara de Camshaft Position Senzor G40 (din cand in cand), eroare pe care o da de mult timp si nu cred ca ar fi cauza.

Corectiile la injectoare sunt bune (max 0.8-1).

Un prieten imi sugereaza ca ar fi vorba de pompa de tandem care se dezamorseaza, ce parere aveti? Cum se poate verifica pompa de tandem?

Motorul este ATD 101 CP. Am uitat sa precizez, in mers, motorul functioneaza perfect, nu are pierderi de putere, trage bine ca si inainte.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in primul rand, inlocuieste G40.

 

in al doilea rand, poate sa fie si de la pompa tandem - incearca sa o parchezi cu spatele pe bordura si vezi cum porneste

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ieri am parcat la servici "cu spatele mai ridicat" si dupa 8 ore de lucru a pornit din prima. Azi am parcat la fel si o sa vad la 4 cum se manifesta.

Modificat de YooHu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot bine porneste, atunci trebuie inlocuita pompa tandem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sau poate fi de la avans...eroare la G40 iti mai poate da cand ai ''reglat'' avansul mult peste limite!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Depinde de eroare. Ceea ce spui tu e valabil doar daca apare implausibile corelation.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!