Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Ai schimbato de curand distributia?.cati km ai la masina? Eu tot tamdemul zic ca este sau vreo supapa de pe circuitul de motorina.asa pateam si eu ,masina dupa o noapte de stat dimineata pornea greu si dupa ce se incalzea manca cheia.am schimbat tandemul si acum porneste bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum spuneti voi, cand o sa intelegeti corelarea intre avans/edc/inceputul injectie/cantitate injectata/durata ei o sa vedeti ca am dreptate.

Cautati pe topic pt.ca am explicat de zeci de ori asta dar...e mai usor de citit ultimul post.

VORBEAM doar ce e in neregula in print screenul lui, cu pornirea...e alta discutie.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vorbeam de distributie si de avans

Pai daca avansul e 0 nu are cum sa fie distributia dereglata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are rost, NU intelegi ca daca meseriasul a pus cureaua prost si a pornit prost a umblat la avans(la adus la 0º de ex.)dar...odata cu asta sa modificat INCEPUTUL INJECTIEI care trebuie sa fie ideal 0º ATDC/BTDC(uitati va in balonul ajutator din grup 004 ce valoare trebuie sa aiba inceputul injectiei)si tot asa cu celelalte grupuri de valori.

Acum nu va ramane sa intelegeti decat cum functioneaza restul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

distribuitia a fost schimbata recent adica 6 mii, 300000 km, dar masina asa mergea si inainte de schimbarea distrubutiei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci schimba ponpa tandem si bem o bere dupa asta e durata de viata a pompelor

La km astia cade

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mersi mihai am sa mai astept putin si daca nu si nu am sa o schimb... :D unde sa dau berea....:))

Modificat de adytzumanmax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ti-am trimis un mesaj

Punei o supapa de sens se gaseste la orice magazin 30 lei si vezi cum porneste dupa.Si mai mergi asa fara sa o schimbi mult si bine.

Modificat de iahimmihai
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am comandat supapa de sens de pe filtru caci am vazut un oring ciupit si nici nu tine f f bine presiunea supapa ce este acum pe filtru de motorina... mai e alta supapa in afara de aia?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Banuiesc ca distributia ti a schimbat facand semne cu vopsea pe curea/pinioane/etc.

Voi schimbati pompa tandem fara sa o masurati ??

Mihai nu vreau sa te supar dar...vara cand vin la Tulcea masinile cumatrilor mei si a prietenilor lor"trec"prin mainile mele pt.ca...singurul service(ala la iesire din Tulcea/vizavi de Petrom/vulcanizare/"la Florin"/unul de pe langa cimitir ii puneau sa schimbe o jumatate de motor pt.ca nu pornea.

Pompa tandem se verifica inainte de a se schimba(etansarea interioara).

Of,of eu ma retrag si astept rezolvarea.

Decat sa puna supapa mai bine o suie pe o bordura cu spatele si cu botul in jos(seara pana dimineata)efectul e acelasi dar...cu economia cat ar da pe supapa unic sens.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mio repar singur iar de servisul ala de care spui tu e cel mai prost nici dacii nu stiu sa repare iar ca incredere aici nu am in nimeni

Sa stii ca nu mam suparat iar la servisul ala nici cauciucurile nu mi le schimb

Adi tu cred ca ai o supapa de sens deasupra filtrului cred ca in forma de T daca ai facut comanda de ea schimbo si vezi dupa eu vorbeam de o supapa universala care se pune pe tur sa tina in presiune motorina si da pompa se masoara dar stii cum? In turatie la anumite turatii.nu mai stiu cati bari trebuie sa bage (imi cer scuze de scris pe tel e mai greu)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

off.topic.

Eu am trecut pe la cateva service prin Tulcea(cunostinte ale cumatrilor mei)si m am lamurit cam ce e acolo(pacat ca e orasul mare)si pe la Florin am trecut si unul pe langa angrourile/magazinele Selena/etc.

Sa stii ca Tulcea nu mi e straina((2 saptam pe an mi le petrec acolo)de vreo 12 ani incoace.

DA eu stiu cum se masoara, ca de altfel nu scriam.

Modificat de romytaxy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Romy daca e ca mine dai tu berea daca e ca tine dau eu dar pe colegul sa nu facem experimente

Off topic .Ok nu te contrazic e varza ca mecanici asta o stiu.si credema am experienta dupa 8 masini schimbate

Cand vii pe aici sa iti fac o tura sa vezi un motor de 350000 km cum toarce si credema sunt perfectionist

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mihai ca sa verifice pompa sa aplice"metoda bordura", fundul sus/botul jos.

Pt.oringuri..trebuie sa de a capacul jos/presiune pe furtunul de la tandem si...daca scapa"bulbuceste"pe langa injector/oring.

Dubios mi sa parut inceputul injectiei/cantitatea injectata/durata ei.

Hai sa ti explic..inceputul injectiei trebuie sa fie 0º ADTC/BTDC la el..e 3,ceva grade, dimineata la rece/prima pornire EDC comanda inceputul injectiei marit pt.o pornire usoara(avansul sratic ramane de ex.pe 0º), acum el avand 3,3º+ce comanda EDC trece mult de parametrii dati de VAG.

Acelasi lucru se intampla si cu cantitatea injectata/durata ei.

Cum are el+ce mareste EDC pt.o pornire usoara trece mult peste parametrii.

Nu spun ca nu poate fi si pompa tandem dar...inainte de a se schimba trebuie masurata.

Berea...o dai tu intai ca sunt musafir in orasul tau apoi eu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dau eu berea daca se rezolva... sper sa fie supapa care are oringul ala ciupit si sa se rezolve problema asa simplu pt ca masina trage si mananca asfaltul... si nu as vrea sa ma complic asa mult... dar nu exclud parerile lui romy... metoda "borbura" deja testata

:D

Modificat de adytzumanmax
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu e vorba de bere(o bem oricand)problema e ca la tine parametrii in print screen nu sunt ok.

Ti a calat distributia cu scule speciale sau..ti a insemnat cu vopsea ???

Intreb asta pt.ca..daca si inainte facea asa/ti a pus distributia cu"metoda semn cu vopsea"si nu cu, cale de blocare, montajul a fost gresit ca prima oara.

Sa fie supapa pt.ca scapi ieftin dar..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inlocuit supapa si se pare ca nu e de acolo... tot la fel porneste de greu si am sa mai fac cercetari...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca nu vrei sa verifici tot/cum ti am scris/sfatuit e doar problema ta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da romy, ms frumos de sfat. am sa merg la doctor cu ea... am si eu limitele mel si nu as vrea sa nu incerc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Off.topic.

Sa gasesti un doctor bun si...sa ne tii la curent cu rezolvarea.

Eu as incepe cu verificarea distributiei(cum e pusa la punct)apoi cu verificarea pompei tandem.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor.

Am problema cu pornirea la rece care s-a manifestat de cele mai multe ori astfel... Cand am incercat sa-mi pornesc masina am dat la automat, a pornit si dupa o secunda s-a oprit. Ce a urmat puteti vedea in videoclipul urmator (

)

Uneori mai patesc tot asa da imi invarte motorul undeva la 600 de ture si porneste ceva mai repede ~5 sec, nu 200 de ture ca si in video.

Mentionez ca masina nu a stat mai mult de o zi nepornita si nu-mi dau seama cat de repetitiva este problema (uneori de la o zi la alta, alteori o data la 2-3 luni). Am fost la service-uri, m-au stors de bani cu diagnozele fara nici un rezultat, in final mi-am cumparat si eu un VAGCOM 12.12.3 sa vad daca pot identifica eu problema. 

Erorile ce la am stocate in calcuator sunt.

005660 - Glowplug for Cylinder 3 (Q12) 
               P161C - 000 - Open Circuit
 
00924 - Relay for Headlamp Cleaning System (J39) 
            009 - Open or Short to Ground
 
00097 - Front Passengers Central Locking (Safe) Motor (V162) 
            012 - Electrical Fault in Circuit
 
00929 - Locking Module for Central Locking; Front Passenger Side (F221) 
            008 - Implausible Signal - Intermittent
Credeti ca ar putea fi de la electromotor(nu invarte la turatia necesara) sau de la sistemul de alimentare (nu realizeaza suficienta presiune pompa sau ii posibil sa prinda ceva aer sau sa scape presiunea) ?
Orice sfat este binevenit.
Multumesc.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ai motor BKC, trebuie facuta o resoftare pentru pornire

cu VCDS intri pe motor si vezi cand dai la cheie, ce turatie inregistreaza G28.

Pe urma te duci la un service si verifici functionarae pompei din rezervor si pompei tandem (daca face presiune necesara)

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul este bls

pompa de tandem a fost verificata la un service (fct normal) cam de o luna de zile plus gradul de uzura al axului cu came (vizual). mecanicul a spus ca nu sunt probleme. zicea ca ar trebui pus testerul exact cand imi face problema. Nu stiu ce parametri sa verific. Poate ma ajuta cineva :)

Modificat de neagota
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile le-ai verificat ca din scanare ai probleme cu bujia de pe cilindru 3 :)  spalatorul de far iti functioneaza?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!