Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

poate sa fie si de la contact imperfect... daca merge in 3, da si eroare de misfire

 

da, faci permutarea, intaresti si contactele la mufe

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am demontat inj nr 2 si am observat ca nu statea drept in chiulasa.atingea intr-o parte de peretii chiulase, a si uzat putin chiulasa in locul unde a frecat.este posibil ca acel injector sa nu fi fost strans bine.a frecat orificiul din chiulasa pe partea opusa surubului de strangere.mecanicul mi-a sters cu putin smirghel fin acel orificiu din chiulasa si a montat injectorul inapoi.daca mai am probleme cu pornirea la rece mi-a zis sa caut niste oringuri putin mai groase pt o etansare mai buna a injectorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai nu cred ca merge rectificare pt ca se mareste diametrul orificiului unde intra injectorul.inj a frecat pe peretele lateral al gaurii in care intra de sus si pana jos ca si cum nu ar fi intrat perpendicular pe acea gaura.daca voi mai avea probleme cred ca singura solutie ar fi alta chiulasa.nici nu vreau sa ma gandesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

boala comuna - in Bucuresti stiu pe cineva cu un atelier unde se alezeaza chiulasa, se face bucsa bronz - lucrarea costa destul de mult - acum vreo 2 ani, parca 800 lei - dar masina merge perfect si a facut zeci de mii de km de atunci, resoftata - alergata la greu - totul ok.

 

altfel, chiulasa SH

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si care ar putea fi cauza aceste probleme?pt ca pana sa imi schimbe garnitura de chiulasa nu aveam pb asta.posibil sa nu imi fi montat ei bine inj?nu l-au strans suficient sau nu le-au reglat cum trebuie?

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin_popescu2606

Sau rectificare chiulasa...

Se mareste gaura si se face bucsa, dar e prea costisitor.. Ce cod motor spuneai ca ai ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ajm este codul de motor.sper ca sa se etanseze singur si sa nu fie nevoie de alte interventii

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin_popescu2606

Am eu chiulasa in cazul in care e nevoie, vezi ce mai rezolvi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc dar nu cred ca voi mai demonta inca odata chiulasa.deja am cheltuit vreo 3500 ron cu aceasta interventie la motor si se pare ca am rezolvat vechea problema (presiune in vasul de expansiune) si a aparut alta.sper sa se aseze cu timpul acel injector si sa etanseze pt ca uzura nu era atat de mare in chiulasa.eventual voi mai incerca cu niste oringuri putin mai groase

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu stiu de care a pus.sunt 2 portocalii si unul negru.nu cred ca sunt originale

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin_popescu2606

Macar sa fi pus originale.. Nu se compara calitativ. Si deja daca le-ai mai scos si le-ai mai bagat, e clar ca nu mai fac treaba, ele pasuindu-se... Deci ca sfat pune altele pe original macar pe injectorul ala sa vezi cum se comporta. Mai groase din cate stiu nu exista. Sunt oring-uri dedicate, nu pui orice oring..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu trebuie oringuri originale, sunt enorm de scumpe (160 lei setul pt 1 injector) si sunt tor Bosch, care le iei cu 40 lei / injector.

Problema apare pentru ca la remontare n.ai cum sa pui injectorul in pozitia in care a mers si a uzat chiulasa. Nu e greseala de montaj...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin_popescu2606

Eu am vazut oring-uri victor reinz la vreo 80-90 lei setul, care se comportau mai prost decat cele pe care le-a schimbat.. A schimbat inclusiv injectoare luate de la mine degeaba. Dupa lungi cautari au pus oring-uri originale si totul a revenit la normal..

P.s. La remontare ai cum sa pui injectorul in aceeasi pozitie, doar daca ii faci semne inainte sa il dai jos, sau ca la carte, masurand distanta din latura chiuloasei.. Asta in cazul in care nu s-a mai umblat la ele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

tot nu pica nici la semn.

exact, sunt si alti producatori pt oringuri , iar daca erau 2 portocalii, alea clar nu sunt Bosch. Eu doar Bosch recomand

Modificat de andrei_221
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bosch sunt foarte ok.Nu mere cu semne.....Foarte importante sunt suruburile noi si mai ales strangerea lor 

Modificat de EEXCALADE
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deocamdata a pornit ok de dimineata, astept sa se mai raceasca vremea sa vad cum porneste.daca vor fi probleme voi lua in calcul schimbul oringurilor cu unele bosch, a suruburilor de strangere si bineinteles o reglare ca la carte.apropo imi puteti spune la ce cuplu se strang suruburile?

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai bine schimbi oring-urile acum, la fel si suruburile, de ce sa astepti sa-si faca mai mult loc injectorul si sa schimbi chiulasa?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai oringurile sunt noi.pb era la injectorul 2.imi pornea dimineata in 3 pistoane, am demontat inj 2 am curatat chiulasa cu putin smirghel fin si am montat inapoi inj strangandu-l mai bine la mana.acum totul pare in regula nu o mai demontez degeaba daca nu sunt probleme.

Modificat de silau_2003
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stage 1. 12 NM Stage 2. 270 grade . Pune mult ulei pe oringuri si in locasul lor din chiulasa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aceeasi poveste o mai stiu la unu patit care s-a pus sa schimbe piese doar de amorul artei la recomandarea mecanicului si a ajuns sa schimbe toata chiulasa pana la urma cu alta SH. Culmea, si lui ii trebuia doar o rectificare. tot AJM chipuit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Alt aspect ar fi si hornuirea usoara cu smirghel foarte fin im interior pus pe un betisor trunchi de con .si normal astupata gaura de jos inspre capul pistonului cu o mica carpa si pe urma suflat microspanu ..usor.Asta pentru a nu ciupi iar oringurile.la montaj si unse un pic cu vaselina....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare tuturor. am si eu un golf 4 tdi, motorizare alh,  si dimineata nu imi porneste decat daca dau 2 minute in continuu la automat. in timpul acesta scoate mult fum alb. dupa ce porneste prima data, nu mai am probleme cu pornirea, decat daca o las mai mult de 2-3 ore nepornita. am avut si becul de la esp aprins in bord. am fost la mecanic am pus-o pe vcds si mi-a reglat avansul la pompa de injectie, dar nu s-a rezolvat problema, chiar daca s-a stins esp ul din bord. daca modific avansul la pompa, porneste fara probleme, dar nu mai trage cum trebuie. am senzorul de temperatura defect, cel din bord, care nu mi indica temperatura apei. celalat care indica temperatura apei la ECU , este bun pentru ca am facut verificare cu vcds. la verificare mi-a dat  eroarea din poza atasata , care am inteles de la mecanic ca este de la avansul pompei. daca prin reglajul avansului nu s-a rezolvat problema, poate sa fie alta problema ?

 

 

post-15035-0-12699800-1443114527_thumb.j

 

multumesc.

Modificat de artre
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru eroarea aia pot fi mai multe cauze, nu numai avansul. În afară de ce zice pe site la ross tech mai pot fi:

- Commencement of injection valve (N108) defective
- Needle lift sender (G80) defective
- Fuel tank empty
- Fuel supply not OK., reduced fuel
- Start of delivery not OK.

Prima dată verifică N108 (dai output test din vcds şi faci un log în basic settings pe grupul 004 apoi îl postezi aici, logul se face cum am scris aici pentru BS 003, doar că selectezi grupul 004). verifică în primul rând firele care vin în mufa de la pompa de injecţie şi firul de la injectorul 3

Apoi dacă totul este în regulă verifică punerea la punct a distribuţiei, dacă dă eroare  înseamnă că este dereglată rău.

 

Şi nu mai deschide topic fără să verifici dacă problema a mai fost discutată.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!