Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

Vlad Fum alb si miros intepator seamana a antigel in camera de ardere. Iti scade cumva nivelul?

Nu scade nivelul nici al antigelului si nici al uleiului (uleiul l-am schimbat de 2000 km). Am crezut ca am rezolvat cu pornirea grea prin schimbarea supapei unisens dar dupa doua dimineti in care a pornit usor, a reaparut problema cu pornirea grea. Maine o sa schimb si oringurile la injectoare! Oare s-ar putea dezamorsa sistemul de alimentare din cauza oringurilor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari. Revin cu noutati. Intrun final am ajuns pe mainile unui mester de la AutoTotal, un tip foarte bun in ale VAG-ului si am descoperit in felul urmator.

 

- reglajul injectoarelor era facut prost

- cantitatea injectata era uriasa 7.8 - 8 mg, acum e setata si merge undeva intre 4.5 - 5 mg din cate am vazut ce a facut mesterul

- masina mea tocmai am aflat ca este resoftata, dar fostul proprietar a facut treaba asta cu cineva care probabil nu se pricepea atat de bine si a umblat la mult mai multe chestii si nu a facut ce trebuia. Acum inteleg toate simptomele pe care eu le aveam si pe care nu le-am putut rezolva (avea momente cand mergea lipicios zici ca nu vroia sa se tureze, avea momente cand mergea de iti pierdea capu, in a2a la 1500 rpm daca ii dau maxim patineaza, consum cam maricel, fum cam multicel)

 

Deci vad ca nici cu neamtu nu prea mai poti avea incredere!!!

 

Acum masina mea porneste mult mai bine ca inainte dar tot nu e perfect. Ramane sa imi fac programare in reprezentanta pentru o resoftare cu soft original si mi sa promis ca problema imi va disparea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La resoftare nu iti umbla la harta de pornire, deci chiar dc pui la loc softul original nu cred ca rezolvi ceva, iar ca sa pui la loc softul original nu trebuie sa ajungi la reprezentanta, orice tuner te poate rezolva prin mufa de diagnoza, dc trebuie desfacute eproomurile atunci reprezentanta sigur nu te va rezolva ci numai un tuner

La resoftare nu iti umbla la harta de pornire, deci chiar dc pui la loc softul original nu cred ca rezolvi ceva, iar ca sa pui la loc softul original nu trebuie sa ajungi la reprezentanta, orice tuner te poate rezolva prin mufa de diagnoza, dc trebuie desfacute eproomurile atunci reprezentanta sigur nu te va rezolva ci numai un tuner

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La motoarele de 131 AVF (sau AWX) nu trebuie desfacut ECU rescrierea se face pe OBD .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu va spun ce mi sa spus. Masina trage mult mai tare dar face foarte multe figuri care nu au ce cauta acolo. Si in plus mi sa spus ca a umblat si in harta de temperaturi si cantitati de injectare si alte prostii.

 

Ca ii dau 100 E la tuner sau ca ii dau 100 E reprezentantei tot acolo e. Eventual sa mai pun vreo 200 - 300 E si sa imi faca un tuner un soft adevarat si am terminat pb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Update de soft la reprezentanta costa 80 ron + diagnoza 120 ron.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu la rece(doar cand afara sunt sub -5 grade)se halțaie 2-3 secunde si parca se aude si o bataie,scoate fum alb-albastrui de parca ar merge in 2 pistoane,dupa care merge perfect,avans perfect,injectoarele nu depasesc 0,5,pe tester nici o eroare...ce sa fie,bujiile nu le-am verificat.Inca ceva,cu toate ca merge prost la pornire,porneste la sfert,dar nu si la cald,la cald porneste mai greu.Daca aveti vreo idee spuneti-mi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific bujiile,dar cu pornirea grea la cald,ma poti ajuta?,cum am zis,la rece porneste bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa verific bujiile,dar cu pornirea grea la cald,ma poti ajuta?,cum am zis,la rece porneste bine.

Incearca o modificare de soft.

Gasesti mai multe rezolvari aici:

http://vwforum.ro/topic/32491-probleme-cu-pornirea-la-cald-motor-tdi/

Modificat de cuiuda
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Avansul este -2,5(cea mai buna pozitie pentru tipul meu de motor),m-am uitat si la ce a zis Cuiuda,se pare ca ar fi senzorul de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Problema pornirii la cald nu prea are treaba cu senzorul de temp. Exista oarecum o legatura intre ele. Ca sa identifici daca problema e din soft, cand motorul e la 80-90 grade, deconecteaza senzorul de temperatura si vezi cum porneste. Daca porneste OK atunci te poti orienta catre o modificare de soft. Nu inlocui senzorul de temperatura daca nu este nevoie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius.stanescu

Eu am ceva probleme uneori (1/10 porniri) porneste balbait.ei bine cu temperaturile astea de peste -10 grade o ia la sfert.singura problema e bateria care are 10 ani si in seara asta s.a ingatuit o data dar apoi a pornit imediat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa presupunem ca problema este din sonda si trebuie facuta resoftare,pot face eu aceasta resoftare din vag-com?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sa inteleg ca la reprezentanta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu chiar. Cauta in aria prestari servicii ca sunt multi colegi care fac asa ceva. Turbocip, cuiuda, F L O R I N , si altii in functie de orasul in care poti ajunge

Modificat de Planetara
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

passat3c-bkp

Vezi ca la un BKP,cu 118 mii km reali,cumparata de noua,am gasit avansul la +0,74 .Am schimbat distributia si avansul acazut tot la +0,74 unde merge foarte bine si restul valorilor sunt foarte bune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pe 0.00,merge groaznic,intreruperi cand schimb treapta de viteza,la 2000rot/min intrerupe,zgomotoasa,pornire foarte grea iarna,deci rau de tot.Am incercat si cu 0,10 0,20 si din ce ma duc mai mult spre +,cu atat mai rau.Deci din zeci de incercari am ramas pe -2,60 si merge cel mai bine,bineanteles ca am reglat si injectoarele...posibil sa am senzorul care citeste unghiul de torsiune deplasat,iar valoarea reala sa fie cu+

Modificat de passat3c-bkp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pot sa spun ca am rezolvat problema cu pornitul la rece, fumul alb albastrui si mersul in 3 in primele secunde, dupa cum am scris mai sus dat jos pompa , inlocuit semeringuri ( cu toate ca nu curgea),marit timp actionare bujii, reglat avans din nou, IQ ok, schimbat senzor temperatura, bujiile cumparate beru inlocuite cu unele bosch deoarece beru erau la 12 v si bosch la 11v,  cu o gramada de bani aruncati pe nimicuri rezolvarea a constat in inlocuirea rampei de bujii, cablajul care alimenteaza bujiile, de la batranete era coapta, rampa dc miscai de ea misca pe bujiile 1 si 4 destul de tare, contactul banuiesc ca nu mai era curat, dupa cateva zile ma pot declara multumit, azi dimineata au fost -14 si de pornit a pornit mai repede decat la cald motorul mergand perfect rotund si fara fum albicios la spate, la fel si ieri la -7, etc.

Deci pentru cei curiosi poate si la voi sa fie problema luati in calcul si aceasta varianta .

Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut !

Passat 3c - acceasi problema o aveam si eu , la cald vara pornea greu - iarna pornea bine ! Am facut o resoftare + caluti si nu mai am nici o problema vara - iarna cu pornirea . La mine facea de mult timp , nu era ceva nou . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici la mine nu e ceva nou,problema cu pornirea grea la cald,este de cand am masina.Ce este aceasta resoftare...ceva de genul ,,schimbat windows,,sau refresh.Se face din vag-com,o pot face eu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc,cand s-o mai incalzi merg la reprezentanta...acum e frig al dracului si nu prea imi arde de service-uri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!