Jump to content

Probleme cu pornirea la RECE - motor TDI


Tibi Goia
 Share

Postare recomandată

poate ai mai mult noroc decat am avut eu, personal raman la concluzia ca cele facute ptr asa, ca sunt originala ori vandute cu filtru impreuna, sunt cele mai bune....poate ma insel , poate altii au avut alte experiente.

Modificat de Rune
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai problema e ca cu filtrul nu vin in cutie ,am luat si mann si knecht si meyle niciunul nu are in cutie acele garnituri ,doar cele 2 care vin atasate filtrului 

 

PS:  stie cineva ce rol are acel radiator (termovalva) in care se infileteaza filtrul,nu se poate face trecerea la filtrul normal cu conducte ? )

Modificat de cristi2106
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cum nu? eu am luat mann acum vreo 4 ani si avea oringurile, unul alb si unul albastru, daca nu ma insel, dar le avea 100%.le-o fi ciordit cineva,dar sunt in cutie.

schimbatorul de caldura are rol de a incalzi motorina cand motorul e rece sanu uzeze injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da, avea acel rol.... pana prin 2003, cand au eliminat acel incalzitor. Deci, poti face trecerea la modelul fara radiator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

M-am hotarat si eu azi sa schimb filtrul cu unul fara T-ul termostatic. M-am chinuit vreo doua luni sa-i dau de capat, am inlocuit T-ul, am inlocuit garniturile, am schimbat colierele ... dar nimic, cateodata pornea greu, cateodata bine.

 

Singura chestie care mai era de facut era de schimbat filtrul cu unul fara T. Dar nu mi-am dat prea mare interesul pana azi, cand a murit motorul intr-o intersectie aglomerata (nu e ceva de dorit). Am observat ca pe tur venea o spuma. Am reumplut filtrul (preventiv), am pornit masina trasa cu sufa si am zis GATA! 

 

Am fost la piese auto si mi-am luat un filtru de G2/T3.

 

El e vinovatul:

post-56805-0-31370400-1384539275_thumb.j

 

Codul este 191-127-401 C.

 

Pe retur nu am gasit nicio teava de diametrul ala, asa ca am pus o supapa unisens, ca sa "lege" furtunele.

 

Rezulatul? Porneste la "sfert", iar mie nu mi-a pornit niciodata asa!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-ar putea să nu fie ăla vinovatul. Probabil că nu lua aer fals pe la termovalvă ci pe la returul injectoarelor sau în alt loc pe traseul returului. Acum dacă returul merge direct în rezervor nu mai ai probleme cu pornirea, dar la ger este importantă şi valva aia că încălzeşte motorina din filtru.

Aşa că eu cred că ar fi bine să vezi pe unde ia aer fals şi să refaci sistemul cum a fost.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pe retur nu este vacuum ca sa traga aer, ci este presiune. In cel mai rau caz, aveam o scurgere de motorina. Pe cand in filtru, este vacuum si sunt sanse mari sa traga aer.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Şi dacă vacuum-ul este mai mare decât presiunea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La temperatura actuala a motorinei, termovalva nu deschide, asa ca nu are cum sa creeze vacuum pe retur.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu deschide către rezervor, dar deschide către filtru (după o anumită temperatură închide către filtru şi deschide către rezervor). Prin urmare în acest sistem format din filtru (în care este vacuum) şi retur (unde este presiune) făcând bilanţul presiunilor, per ansamblu cred că iese vacuum.

Modificat de lupo_bv
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are cum sa deschida separat rezervor/filtru. Motorina de pe retur se duce catre rezervor, iar cand se deschide valva se duce si catre filtru, nu numai catre filtru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te contrazic pentru că nu ştiu exact. Aşa înţelesesem eu din poză. Dar nu ştiu dacă asta schimbă datele problemei.

Poţi încerca următoarea chestie: pui la loc termovalva, dar nu mai bagi returul în ea ci astupi orificiul termovalvei (returul îl bagi într-un pet).

post-40889-0-18005600-1384593308_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu mai am filtrul vechi, l-am aruncat, avea cam 9000 km. Plus ca am facut mai multe teste, iar singurul lor pe unde lua aer era pe langa termovalva. In felul asta, am scos termovalva din ecuatie, cauza principala a pornirii grele.

Am citit pe forumuri prin afara pareri ale oamenilor care au facut aceeasi modificare si au zis ca iarna nu au probleme. Si sa fim seriosi, nu toate masinile au incalzitor de motorina si merg fara probleme.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cu schimbarea T ului aluia cu unul nou pot sa scap de problemele cu pornirea grea ?

Care este codul pentru acel T si oringuri?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Vezi pe al tau, e scris codul: 1J0 127 247 A - in jur de 100ron si setul de oringuri de pe el(neagra si albastra) 10ron: 1J0 198 247

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mircea,

 

Nimeni nu iti poate garanta ca daca schimbi termovalva scapi de problema deoarece mai pot fi multe alte chestii ce duc la o pornire greoaie la rece.

 

Dar de acolo se incepe, in cazul cand schimbi garniturile la fiecare schimbare de filtru poti trece peste continuand cu , bateria, carbunii de la electromotor, unghiul de sincronizare si asa mai departe pana ajungi la controlul compresiei.

 

Si un sfat de la mine codarea ECU ului pe cutie automata nu e o solutie!! e mai mult o .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci de sfat, am avut doar 4 porniri grele iarna trecuta...toate in conditiile de rezervor aproape gol, masina cu spatele mai jos decat botul.

Si toate au avut simptom de lipsa motorina pe alimentare, adica se vedea ca motorul invartea in sec.

Dupa 1 minut de invartit a luat-o, deci e clar ca in anumite conditii de temperatura, inclinare, motorina putina in rezervor se dezamorseaza motorina (nu e electric sau compresie)

Anul asta inca nu am avut nici o pornire grea.

 

Asadar as schimba acel T mai mult preventiv, din ce tin minte mecanicul a schimbat oringurile la fiecare revizie cand s-a schimbat si filtrul de motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Acel t e destul de important si daca ai ocazia sa te uiti la el cu un microscop vei vedea cate zgarieturi are pe canalele unde intra O-ringurile, de la demontarea /schimbarea lor, si acestea pot duce la etansarea nu perfecta  ceea ce este indeajuns sa se dezamorseza peste noapte, ori poate fi valva la interior blocata, e destul de sensibila.

 

Mai poate fi si garnitura de la pompa tandem...si multe altele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aha ok bine de stiut, cand ajung in tara la urmatoare revizie o sa comand si respectivul T asa mai mult preventiv.

Pe la pompa tandem nu am scapari de motorina, dar nah are aproape 300000 km, deci are tot dreptul sa dea semne de oboseala.

O sa verific deviatiile de la injectoare cand prind pe cineva cu un VCDS.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Nu am crezut caa pornirea o sa imi faca figuri si anume de cand a venit frigul a luato razna,invarte cate 5 secunde.

In primavara am montat niste bujii Beru in locul celor Bosch care erau oe masina, le- am prins la oferta,toata iarna trecuta a pornit ireprosabil, acum la -4 o chinui de imi vina sa ii fau foc.am fost de dimineata si am montat inapoi bujiile bosch ce le aveam sa vad dc e vreo schimbare dimineata,avansul de la ultima reglare a scazut sub linia de mijloc in 35k de km si azi l-am readus la mijlocul liniei de mijloc cu ceea superioara, nu cred ca e de la avans deoarece si iarna trecuta era la fel.

Ma tot gandesc ce ar mai putea fi dar nu imi dau seama.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sigur nu este de la bujiile montate anul trecut.... Beru sunt foarte bune.

 

verifica dimineata, inainte de pornire, in blocurile de masura - temperatura apa, temperatura carburant - vezi daca nu ai vreun senzor care bate campii.

 

eventual scoate mufa la G62 si vezi cum porneste asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am desfacut din nou bujiile sa vad diferenta si anume, cele cu care nu au fost probleme bosch sunt la tensiunea de 11 V iar cele Beru la tensiunea de 12V,vedem dimineata care ar fi problema, cert e ca de cand am montat pe cele beru nu am prins mai jos de 3 grade, temperaturile sunt apropiate, le-am verificat azi dimineata exact dupa ce a pornit.

Revin dimineata cu rezultatul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dimineata -7 grade a invartit de 2 ori si a pornit, azi am cumparat 4 bujii noi bosch de 11V, sa fie noi.

Vedem in continuare ce face si cum se comporta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • vdragos a închis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!