Jump to content

Eroare Catalizator: Catalyst System- Efficiency Below Threshold


popescudanconstantin

Recommended Posts

da...catatalizatorul...cum imi dau seama cand moare?

Link to post
Share on other sites
  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • EPE

    15

  • R Z F

    10

  • alc2

    8

  • cosmin1980

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fără supărare,  la începutul cuvântului, sau în cazul cuvintelor compuse, se scrie cu î din i.

am rezolvat tot singur! forumul asta nu prea da roade. postezi ceva si nu ti se raspunde....... k . cine intampina aceeasi problema ma poate contacta ca sa-i spun care ar fi posibilele probleme si cum

Reductia asta e pt cat 2 cel de sub frina de mina.Cataliz. l-am curatat,infiletat reductia si in ea sonda=ok.Nu vad de ce nu ar functiona cu reductia infiletata in teava direct.La mot.tau sunt presiun

Posted Images

alexanderdj

@Florin99: de cand ai masina? Daca ai inceput sa auzi un mic suierat, sau ca-ti sufla evacuarea pe sub motor, ai probleme cu racordul flexibil de la evacuare. 

 

Eu tot BCB am pe Leon si de-aia am zis sa intervin cu aceasta cauza probabila. 

Link to post
Share on other sites

pai si asta ce rezolvare are?...eu deja ma pregateam pentru catalizator ...:D

Link to post
Share on other sites
alexanderdj

http://vwforum.ro/topic/52061-racord-flexibil-la-galeria-de-evacuare-deteriorat/page-8   In topic-ul asta e un coleg din Constanta cu un Leon Sdi care a schimbat recent racordul flexibil chiar pe ultima pagina, de-aia ti-am dat link-ul direct pe ultima pagina. 

 

Bineinteles, trebuie vazut intai daca e sigur asta cauza, dar eu cred ca cel mai probabil de la el e. Catalizatorului daca i se sparge ceramica aia ce are in interior stiu ca incepe sa zdrangane. Scrie acolo si despre ce service e vorba si eu cred ca nu te costa mare lucru sa mergi si sa ti-o puna pe rampa sa vada daca pe-acolo sufla. Sa cumperi ce e recomandat in topic ca sunt cele mai bune si sa ai grija si la suportii de evacuare sa fie buni si mai ales sa-ti sudeze racordul paralel cu pamantul si drept, ca altfel ti-l sparge mai repede decat ar trebui. 

 

P.S. Sau poti alege sa cumperi de la reprezentanta racordul cu tot cu teava din fata motorului pana in toba intermediara, dar e mai scump asa, ramane la alegerea ta. Oricum, scrie in topic tot ce trebuie sa stii. 

Edited by alexanderdj
Link to post
Share on other sites
liviu242006

eu am facut la strung reductia si tot apare eroarea

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Asa cum am mai scris aici mi-am montat si eu in februarie la inceput rezistenta si condensatorul.

Dupa vreo luna de zile la o noua scanare apare eroarea

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
            P1176 - 35-00 -  -
Readiness: 0000 0000 fara sa se aprinda totusi check engine

Masina merge bine in continuare

 

Acum 3 saptamani se aprinde check engineul din nou cu urmatoarele erori:

2 Faults Found:
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
            P1553 - 35-10 -  -  - Intermittent
17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
            P1176 - 35-00 -  -
Readiness: 0000 0000

Masina merge bine in continuare

Le-am sters si mi-am facut la Seviciu cele 2 reductii (in varianta simpla si cea cu cot la 90 de grade) cu gandul sa montez una dintre ele, care s-ar potrivi mai bine!

Astazi inainte de montaj zic sa mai fac o scanare si... surpriza: 0 erori.

Urmeaza un drum de 1000 km. Sunt curios ce se mai intampla va tin la curent!

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...
adrian_adrian11

la mine am pornit  motorul oprit in panta  si l-am lasat sa mearga pt. a se incalzi , la un moment dat s-a aprins becul la rezerva benzina ,desi aveam 3. liniute ; dupa ce am ajuns pe locul drept vazand ca nu se mai stinge , am scos din viteza si am oprit motorul cu masina ruland punand contactul si actionand cheia, in acel moment am fost avertizat sonor si becul la benzina tot aprins.

Am  parcrs 130km pana acasa ,am pus benzina si becul s-a stins. Acasa am stat 1.h, apoi pornind motorul s-a aprins becul motor la bord , am mai mers 20km, apoi am pus testerul   VCDS     si a aparut        :     16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - -Am dat stergere si la pornire nu s-a stins.

Am  facut testul din nou si am sters , nu a mai aparut mergand 20km.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...
  • 3 months later...
john_doe200616

@stealth

 

Salutare. Am vazut ca ai dat un reply in legatura cu clapeta de acceleratie sau supapa EGR. Aceasi problema o am si eu cu coborarea aceea brusca de acceleratie. Daca motorul e rece nu am probleme, nu se intampla asta dar daca motorul s-a incalzit prima data cand o pornesc imi scade turatie dar isi revine fara sa accelerez.

 

 

Cum crezi ca pot rezolva? Imi poti spune cum sa verific daca e clapeta de acceleratie sau EGR-ul?

 

Nu pierd din putere, masina merge impecabil.

 

Astept un raspuns sau macar da-mi un sms la nr 0743094940 si o sa te sun eu.

 

 

Multumesc

Edited by john_doe200616
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Salut! am o erroare pe catalizator si chiar probleme cu acesta.Mai exact se aude ceramica(sitele)in el.intrebarea este daca scot acesta ceramica ,cum pot rezolva cu eroarea si cu martorul din bord(care acum nu se aprinde decat pana la pornirea motorului)?Cum influenteaza acest lucru functionarea motorului(ardere,temperatura,consum etc.) ?

Link to post
Share on other sites

ai doua posibilitati,sa pui un catalizator bun sau sa folosesti metodele expuse mai sus.nu este influentata functionarea motorului.

Link to post
Share on other sites

Salut! am o erroare pe catalizator si chiar probleme cu acesta.Mai exact se aude ceramica(sitele)in el.intrebarea este daca scot acesta ceramica ,cum pot rezolva cu eroarea si cu martorul din bord(care acum nu se aprinde decat pana la pornirea motorului)?Cum influenteaza acest lucru functionarea motorului(ardere,temperatura,consum etc.) ?

Scuze pentru dubla postare.Telefonul de vina.

Link to post
Share on other sites
  • 5 months later...

e buna schema de la postul #54

 

pentru simularea eficientei catalizatorului

dar condensatorul trebuie sa fie de 4.7uF si mare atentie la respectarea poliritatii

post-110059-0-04254800-1397459619_thumb.

Edited by CrackerX
Link to post
Share on other sites
  • 2 months later...

De ceva vreme și eu am probleme cu această eroare:


16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - intermittent

am șters eroarea însă după câteva zile a apărut iar.
Am efectuat niște teste conform procedurii descrise de un alt user de pe forum: block 032, 033, 035, 034, 046. Toate testele au ieșit perfect: MAF OK, B1S1 OK, B1S2 OK, CAT OK, EVAP PURGE OK. Am apăsat pedala de frână și au funcționat toate testele. Mașina este un passat 2.0i motor AZM din 2001, cutie automata.
Cu toate acestea, martorul se reaprinde după câteva zile. Am fost la TESS și mecanicul mi-a spus că este de vină catalizatorul. Dar de ce? ??
Menționez ca mașina nu are nici un fel de simptome, merge perfect, trage bine iar consumul este normal.cateodata porneste subturata, mai ales la rece, dar in rest totul e ok. Folosesc benzina 95 de la OMV.

Vă rog să mă ajutați cu ceva sfaturi. Mulțumesc anticipat!

Edited by 41COSTY
Link to post
Share on other sites

daca sondele lambda sunt bune, si sigur sunt , ai nevoie de catalizator sau poti face o tiganie cu simulator de catalizator, un adaptor mic care se infileteaza iar lambda se infileteaza si ea in el

Link to post
Share on other sites

Nu aș vrea totuși să renunț la catalizator. M-am gândit la unul sh. Ce părere aveți?

Link to post
Share on other sites

EU cred ca este cam loz in plic. Poate sa fie unul bun sau sa iti functioneze x Km si dupa aceea sa ai aceeasi problema. depinde d emasina pe care o ai poate se potriveste unul universal si acelea nu sunt asa scumpe. Dar daca "Am efectuat niște teste conform procedurii descrise de un alt user de pe forum: block 032, 033, 035, 034, 046. Toate testele au ieșit perfect: MAF OK, B1S1 OK, B1S2 OK, CAT OK, EVAP PURGE OK. Am apăsat pedala de frână și au funcționat toate testele. Mașina este un passat 2.0i motor AZM din 2001, cutie automata." la toate testele a fost ok mai ales cel de la CAT atunci nu cred ca este catalizatorul. Sa verifici circuitul de aer. Posibile cauze pentru eroarea ta sunt

Possible Causes
  • Leakage in Intake and/or Exhaust System
  • Catalyst faulty
  • Oxygen Sensor(s) faulty
  • Oxygen Sensor(s) Control faulty
Possible Solutions
  • Check Intake and Exhaust System for Leaks
  • Check Catalyst
  • Check Oxygen Sensor(s)
  • Check Oxygen Sensor(s) Control
    • Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

eu as verifica circuitul de aer sa vad daca nu ar fi acolo problema

Edited by reload74
Link to post
Share on other sites

Mulțumesc pentru sfaturi, azi o să merg la service și revin cu detalii. Toate bune!

Link to post
Share on other sites
  • 6 months later...

Astazi dupa un test mai amanuntit al catalizatorului a rezultat urmatoarea eroare:Bloc 036 - B1 S2 NOT OK si valoarea lui trebuie sa fie undeva pana in 0,50 iar la mine este de 3,9! Mentionez ca nu s-a aprins nici un bec in bord,dar pe VAG a aparut 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - intermittent.Am uitat sa specific ca masina scoate mult fum alb cand sta la relanti si se incalzeste motorul,nu consuma ulei si nu pierde apa!Passat 1.6 ana,variant ,an:2000!Astept pareri la ce as putea face fara a inlocui catalizatorul si daca scot ceramica din el ce consecinte ar avea?Multumesc!

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Nu sari pe Kat. din prima, poti avea sonde defectuoase sau alte belele...

Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

Am facut azi reductia,miine o montez si revin.Unde se infileteaza sonda a facut-o cu 5 mm mai scurta fata de cotele de mai sus ca atingea in teava la infiletare.Thx alc2,reload74.De la sh e la noroc,pe mine ma tinut 7luni.

post-129564-0-72799600-1426006585_thumb.

post-129564-0-01764900-1426006624_thumb.

post-129564-0-77883500-1426006667_thumb.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Am 500 km facuti cu reductia si e ok,oare la itp daca merg asa cum iese ?Am si una buna(sh) de rezerva..

Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

Am aproape 2 ani de cand am montat reductia. Super idee, martorul nu s-a mai aprins masina merge brici.

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri