Jump to content

Eroare Catalizator: Catalyst System- Efficiency Below Threshold


popescudanconstantin

Recommended Posts

Daca omul a spus ca motorul merge frumos, mai mult ca sigur catalizatorul este ok.

Acest tip de eroare poate aparea si daca exista o scapare pe traseul de evacuare al gazelor sau catalizatorul original a fost inlocuit cu unul universal care nu este la fel de eficient (cazul meu)- consecinta ECU semnaleaza anomalia aprinzand becul de check engine! Chiar si asa eu am trecut ITP-ul pe bune iar masina merge foarte bine in continuare !

Edited by EPE
Link to post
Share on other sites
  • Replies 159
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • EPE

    15

  • R Z F

    10

  • alc2

    8

  • reload74

    7

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Fără supărare,  la începutul cuvântului, sau în cazul cuvintelor compuse, se scrie cu î din i.

am rezolvat tot singur! forumul asta nu prea da roade. postezi ceva si nu ti se raspunde....... k . cine intampina aceeasi problema ma poate contacta ca sa-i spun care ar fi posibilele probleme si cum

Reductia asta e pt cat 2 cel de sub frina de mina.Cataliz. l-am curatat,infiletat reductia si in ea sonda=ok.Nu vad de ce nu ar functiona cu reductia infiletata in teava direct.La mot.tau sunt presiun

Posted Images

poate sa-mi spuna cineva cum se comporta o masina cu catalizatorul dus sau "obosit" ???

Mie iar mi s-a aprins "beculetul" ....acum nu stiu daca e vreo legatura dar uitati care e treaba: Data trecuta dupa ce am descoperit si sters eroarea am alimentat cu benzina ALTO101 si nu am avut probleme ! Acu la a doua alimentare am pus EFIX 95 si ce sa vezi ..dupa aproximativ 40 km s-a aprins becul cu aceiasi eroare ! Crede-ti ca e vorba de benzina proasta sau e doar pura coincidenta ??

REPET .. masina merge extraordinar de bine...trage bine...cu un consum mediu de 7 % .....Cateodata la turatii mari( 4-5000) mai pufaie parca e gri fumul ...nu-mi dau seama....dar nu se intampla tot timpul....ulei nu consuma din cate am remarcat eu !

HELP ME !

Link to post
Share on other sites

Mergi mult ( cam 80% ) cu sarcini constante medii ( rpm 2500 -3000 ) ? Cati km ai facut intre 2 check-uri aprinse?

Da mai multe detalii , cati km are masina , etc .....chiar daca aparent asta nu are relevanta

Edited by alc2
Link to post
Share on other sites

masina are 134 000 km reali cel putin asa aparea pe istoricul masinii la reprezentanta VW ( ultima verificare a fost la 117 000 in decembrie 2011)....tipul care a adus-o bineinteles ca nu mi-a zis nimic....a zis ca a pus benzina si i-a dat talpa :)) masina a venit pe roti...TUV valabil pana in 06.2013.... Cred ca am facut vreo 220 km intre cele doua check-uri ! DAR cu benzina ALTO 101 aprox 180 km dupa care am pus EFIX si dupa ceilalti 40 s-a aprins !

Are zvacnire la demarare..deci io consider ca motorul trage f bine !!! mai ales ca e si VARIANT !

Din pacate am prostul obicei de a merge putin subturat in zonele drepte.( 2000 Rpm)....la deal schimb la aprox 3500 RPM ! Acum nush ce sa zic am avut si golf si bora 1.6 16v care necesitau benzina minim 98 si puneam EFIX 95 si nu aveam probleme ! Acum la asta unde la rezervor scrie 95/91 se pare sa sunt probleme....sau erau deja si acum doar se manifesta !!!

Cand am facut diagnoza amicul meu cu testerul a zis ca sondele functioneaza normal ...

partea mai nasoala este ca pe 6 noimbrie am programare la RAR :( !!!

Ahh si am mai avut o simptoma ciudata....cand i-am dat cheie a pornit la "sfert" dar dupa aia imediat a dat sa scada turatia pana la oprirea motorului ..am piscat FOARTE PUTIN acceleratia si si-a revenit dar turometrul statea ca si cum motorul ar fi fost incalzit deja adik 7-800 RPM ???? Ce poate fi ..ca nu am mai patit ?

Edited by mike2402
Link to post
Share on other sites
  • 1 month later...

poateai EGR infundat sau clapeta de acceleratie jegoasa.

As vrea sa stiu si eu daca catalizatorii universali care se gasesc din abundenta pe net, in jur la 250-300 de lei Bosal sunt eficienti sau daca sunt tepe ordinare care se fac praf dupa 1 an.

Link to post
Share on other sites

Eu am unul (nu cred ca este Bosal), care m-a costat 300 Lei cu tot cu montaj. Dupa 11 luni s-a aprins Check Engine cu eroare catalizator ineficient. Dar masina trage f bine in continuare si consuma exact cat in carte.

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Daca pe mine m-ai intrebat, am sa-ti raspund ca nu am rezolvat nimic, merg asa cu becul de check engine aprins si asta este!

Link to post
Share on other sites

Eu am unul (nu cred ca este Bosal), care m-a costat 300 Lei cu tot cu montaj. Dupa 11 luni s-a aprins Check Engine cu eroare catalizator ineficient. Dar masina trage f bine in continuare si consuma exact cat in carte.

Deci catalizatrorul ala cit ai dat atata face... naspa. La 2 ani e un ITP de trecut.. Poate Bosal or fi bune !?

Edited by stealth
Link to post
Share on other sites
  • 2 weeks later...

poate sa-mi spuna cineva cum se comporta o masina cu catalizatorul dus sau "obosit" ???

Si eu am mers 1 an cu aceeasi eroare , consum si performante ok , am facut zeci de diagnoze si ITP-ul luat pe bune emisii ok dar check engine aprins , pana cand cat-ul si-a dat duhul luna trecuta, mai exact ceramica s-a spart si facea un zgomot ingrozitor ...nu stiam ce face asa , se uitau toti la mine cand treceam pe strada. :D

Edited by alc2
Link to post
Share on other sites
  • 5 weeks later...

Cezariana si scos ceramica (Inainte de asta am verificat si eu de multe ori racordul flexibil sau orice alta pierdere de vacuum pe evacuare ), nu mai da eroarea de cat ineficient - pe care am pacalit-o. Acum da P0038 dar nu are nici o legatura cu subiectul topicului .

Link to post
Share on other sites

Dupa o saptamana si 2 scanari facute - zero erori!

Se pare ca am scapat de nenorocitul de check engine, numai pa ala il vedeam in fata ochilor cand conduceam!

Masina merge brici ca si pana acum!

Alc2 ai o bere virtuala de la mine!  

Link to post
Share on other sites
  • 3 weeks later...

Buna. Am montat si eu schema pe un VW polo din 2004 motor BKY 16V benzina. Dupa 200 KM din nou sa aprins martorul dar acum cu alta eroare si anume

 

Address 01: Engine       Labels: 036-906-034-APE.lbl
Control Module Part Number: 036 906 034 GQ
  Component and/or Version:  MARELLI 4TV        6280
           Software Coding: 00071
            Work Shop Code: WSC 00000  
           Additional Info: WVWZZZ9NZ5Y036644     VWZ7Z0D9927876
                      VCID: 67D7CA380576CB6
1 Fault Found:

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst
            P1176 - 35-00 - Control Limit Reached

Readiness: 0000 0100

 

asta se poate rezolva cuma?


 

Link to post
Share on other sites

Multumesc mult de tot. Voi studia si asta si va voi da de stiire.

Doar ca sa stiti pasii pe care i-am facut la realizarea montajului:

  1. Inainte de montaj am realizat niste teste cu Vag-com
  • testat sona 1 - rezultat O.k.
  • Testat sonda 2 - rezultat O.k.
  • testat catalizator - rezultat NOK

    2.   Dupa ce am rezliat montajul de mai sus am refacut testele cu Vag-com si am avut urmatoarele rezultate

 

  • Testat sonda 1 - rezultat NOK
  • testat sonda 2 (cea inaintea caruia a fost realizat montajul)- rezultat O.K.
  • testat catalizato - rezultat O.k.

 

Concluzii dupa realizare amontajului.

 

Daca inainte de monatj se aprindea martorul intre 100 si 150 KM avind codul de eroare

16804 - Catalyst System; Bank 1
            P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold

 

acum, dupa realizare montajului, sa aprins martorul dupa 330 KM avind codul de eroare

 

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst
            P1176 - 35-00 - Control Limit Reached

 

Montajul rezolva problema cu codul de eroare 16804 dar a aparut alta la care sper sa ma ajutati sa gasesc o solutie

Link to post
Share on other sites

Mai verifica montajul, poate l-ai legat incorect. Sau poate chiar ai sonda defecta!

La mine totul e perfect, eroarea nu a mai aparut - imediat am o luna si vreo 1200 km parcursi! :icon_thumleft:

Link to post
Share on other sites
liviu242006

vezi pe ross tech ce zice la eroarea asta dar cred ca te-a lasat sonda de la motor

Link to post
Share on other sites

puteti detalia mai exact cum se anuleaza eroare de catalizator distrus?.......link-urile de mai sus ma trimit la instalatii GPL.....Al meu catalizator scoate niste zgomote destul de ciudate, intra in rezonanta pe la 2000 RPM si cred ca in curand o sa-mi apara check privind catalizatorul. As vrea cateva detalii privind anularea erorii pentru cu nu as vrea sa dau vreo 200 eur pe un catalizator nou. Va multumesc.

Edited by slasher
Link to post
Share on other sites

are a doua sonda dupa catalizator?am avut BCB si nu avea,am dat jos catalizatorul fara nicio problema sau eroare.daca are a doua sonda atunci iti trebuie asta.

post-8085-0-52898900-1362904695_thumb.jp

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Acest site folosește cookie-uri. Continuarea navigării reprezintă acceptul dvs. pentru această folosință. Pentru mai multe detalii privind gestionarea preferințelor privind cookie-uri, vedeți Politica de utillizare cookie-uri