Jump to content

Eroare Catalizator: Catalyst System- Efficiency Below Threshold


popescudanconstantin
 Share

Postare recomandată

are doua sonde.....una inainte de catalizator si una dupa catalizator. O poza mai mare se poate? :D.

Modificat de slasher
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RZF: cum sa n-ai 2 sonde la BCB? Ti-a scos-o careva ca eu o am si pe-a 2 si vine pe undeva pe sub tunelul central. Nu mai stiu exact daca inainte sau dupa intermediara. 

 

Partea ciudata e ca am trecut noxele la itp cu sonda lambda 1 terminata de peste 1 an si uleiul neschimbat la timp... 

 

@slasher: daca anulezi a 2-a sonda cu o rezistenta ca sa nu-ti mai dea eroare, oricum iti va rezona catalizatorul daca are ceramica sparta si nu-l dai jos de tot. Esti sigur ca nu e de la vreun suport de la esapament sau de la scutul ala de aluminiu dintre esapament si podea? Masina mea e din 2003 si pana acum am sudat un suport ca se dezlipise de teava si a trebuit sa fac o improvizatie si la suportul de esapament de dupa puntea fata. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu ca va zbarnai in continuare........oricum il dau jos sa scot tot din el si dupa aia vreau sa fac treaba cu anularea erorii, sper ca un electronist auto o sa-mi propuna si o sa stie sa faca treaba asta ca sa ma scuteasca de cumparat alt catalizator, daca nu o sa incerc sa-i explic ce sa faca, de asta ceream mai multe detalii :) si o poza mai mare :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut!

 

Schema cu "zoom" :lol:

 

 

post-77394-0-20644100-1362939442_thumb.p

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Car eeste amperajul folosit de voi pentru rezistenta de 1 ohm ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dupa o noua scanare din pacate mi-a aparut si mie eroarea:

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst

            P1176 - 35-00 - Control Limit Reached

 

Deocamdata check-engine nu s-a aprins!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumiri de link dar eu cred ca eroarea este falsa si se trage de la montaj, pentru ca masina merge f bine!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e posibil.dar verifica sa nu fie totusi ceva aer fals pe admisie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Car eeste amperajul folosit de voi pentru rezistenta de 1 ohm ?

Daca  te  referi  cumva  la  Pmax a R cred ca  este  0,25 W .Am pus o poza cu  ce  componente  am  folosit  eu aici

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc pentru poze. ALC2

 

este mult mai clar acuma

 

Ppoti te rog sa imi spui care sunt culorire in ordine de la fisa de hirtie?

ca am un dubiu intre maro si portocaliu sau auriu

 

Multumesc mult de tot

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@reload74

Maro si portocaliu , dupa astea se vad  mai  bine  in  poza  decat  in  realitate ( zoom-ul sa traiasca :D ). Nu ti bate capul prea tare , ia  un  multimetru  cu  tine si  masoara in magazin , e mai  sigur  chiar  daca  stai  excelent  cu  vederea

 

Back on  topic :

 

Pentru  ca am mai  fost  intrebat  pe PM  raspund  si  aici ,poate o sa  fie  util  si  celorlalti : am  mai  scris  aici despre o alta  metoda de  pacalire a  ECU ,  strict pt P0420. Repet ,  nu e testata  de  mine  dar  un  amic  cu RAV 4 si aceeasi  eroare  a  rezolvat-o  asa . Am luat piesa dar  nu am  avut loc ( distanta  intre  teava  si  evacuare ) sa o pun si  am  dus-o  inapoi.

 

OFF Topic : nu stiu ce se intampla  cu link-urile  astea, dupa  un  timp  parca expira :D

Modificat de alc2
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

In sfirsit dupa un an am scapta de codul de eroare

16804 - Catalyst System; Bank 1
            P0420 - 35-00 - Efficiency Below Threshold

 

MULTUMESC mult de tot alc2

 

din pacate la mine nu a functionat cu schema electronica de mai sus asa ca m-am pus sa sap mai departe si am aplicat "varinata 2" recomandata de tine

exact ca si la tine simulatorul "normal" nu avea loc de montaj si am gasit unul la 90 de grade

mai jos sunt si pozele de la asa zisul "simulator" de catalizator

EMU_KT_02.jpg

 

cu sonda montata

 

EMU_KT_03.jpg

 

EMU_KT_05.jpg

 

si aici si cotele daca doriti sa realizati voi piesa

 

EMU_KT_04.jpg

 

cu toate ca sincer nu cred ca trebuie sa va chinuiti

piesa costa 11.99 EUR iar transportul in romania este 4.99

 

adresa de unde am luat eu piese este

TAFMET       
Tadeusz Fita
Chabrów 177/15
45221 Opole, opolskie
Polska
Telefon:88|1912002
E-Mail:tafmet-moto@wp.pl
 
dupa ce am pus simulatorul sus
am refactut toate testele pentru sonda lambda 1, sonda lambda 2 si catalizator. si toate trei au dat O.K.
Deci recomand 100% echipamentul de mai sus si nu va mai chinuiti cu "lipituri" si cautari 1 an pe net si forum-uri cum am facut eu
 
 
Inca o data
MULTUMESC mult de tot pentru sprijin si pentru recomandari
 

       
Modificat de reload74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am posibilitatea sa imi fac simulatorul de catalizator la mine la serviciu! Nu inteleg totusi cum pacaleste ECU un banal cot din otel!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

permitand doar unei cantitati mici de gaze sa vina in contact cu sonda.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Parca citisem ca e impregnat pe interior cu o substanta care se dejaja la caldura! Cred ca sunt basme !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Doar ca si update pentru cine este interesat

 

Nici o eroare dupa 1.500 KM

Am facut consumul si pentru mixt mi-a iesit 6,3l / 100 KM (parfomante de fabrica cu toate ca masina este din 2004)

 

recomand cu incredere montajul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare

Am un Seat Toledo (2003) 1.6 16V cod motor BCB. De ceva vreme, cred ca am o problema cu catalizatorul, sau urmeaza sa am. :( Erori nu am decat de la sonda Lambda 1 care trebuie sa o schimb (deja am cumparat-o).

Spun ca urmeaza sa am probleme cu catalizatorul deoarece a inceput sa se auda un "sunet ciudat" in a 1-a si a 2-a..cand accelerez mai puternic. Un mic suierat. Stau si ma intreb...ce sa fac acum..sa schimb sonda sau sa ma ocup de catalizator si apoi sa schimb sonda?

Sper ca in weekend sa-i fac o scanare completa si sa vad ce erori sunt.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ce erori sunt pe sonda 1?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

17586 - Linear O2 Sensor; Pump Current
P1178 - 35-10 - Open Circuit - Intermittent
17604 - Oxygen (Lambda) Sensor Heater Circuit: B1 S1
P1196 - 35-10 - Electrical Malfunction - Intermittent

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

e limpede.cati km are masina?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

194k km....

pai stiu ca e limpede si de-asta am si cumparat-o...dar ce e cu suieratul ala....?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sa nu fie vreo neetanseitate pe evacuare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!