Jump to content

Instalatie Gpl


marianu
 Share

Postare recomandată

Va rog terminati si nu mai incepeti discutii aiurea. a fost omul atentionat de catre un moderator si gata. nu trebuie intrat in polemici pt atata lucru...parerea mea

un moderator ar trebui sa ia atitudine ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pana la urma ce treaba are CV-ul cu ce am vorbit noi aici?

Va rog cititi ce scrie moderatorul WNS despre scrisul cu majuscule.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@tud0r una e sa postezi tot reply-ul cu majuscule si alta e sa postezi doar cateva cuvinte prin care vrei sa atragi atentia. Atata tip cat fratele @Mooq a folosit si litere mari si litere mici....

Cu parere de rau cred ca de azi renunt la GPL si ma retrag dintre voi. E al 2-lea plin de GPL cu noua rampa de injectoare Matrix si nu sunt multumit deloc (inainte aveam Valtek rosu si la fel era) in privinta consumului...Ieri de dimineata am zis ca fac doar test sa ma conving daca renunt sau nu la GPL:

1. pus 16 litri de GPL din Petrom (nu am alta solutie decat din Ucraina) - 55 ron (3.49) si am facut 140 de km (am mers special la consum fara a depasi 80km/h...si cat se poate pe plaja de 2000-2700 ture....in bord media am avut 7,9 l/100km)

2. acelasi traseu facut dar pe benzina si in aceleasi conditii am scos in bord 6,2 l/100km

3. calculul e simplu si anume daca cu 55 ron merg pe GPL 140 de km si pun benzina de 57 ron (10 litri si fac socoteala ca imi ia 7l/100 de km si nu 6,2) rezulta ca merg cu 3 km mai mult pe benzina extern. Tot ctraseul s-a facut extern.

4. in oras e mai bine pe GPL si am facut saptamana asta calculul si imi rezulta un castig de 56 ron la 1.000 de km daca folosesc GPL si 560 ron la 10.000 de km

5. eu am duze de 2,2...cei cu 102 cai cat aveti duzele?

La un moment dat acum vreo luna si ceva il rugasem pe @Moog sa ma ajute cu un log (nu reuseam sa il deschid....am rezolvat ulterior cu ajutorul lui) la care si el a confirmat ca se pupa perfect GPL cu benzina (daca pe benzina sonda lambda era la un +2...-5 pe GPL era undeva la -0,3....-7)

Multi o sa spuneti ca nu e reglata ok dar... daca am facut log in mers pe benzina apoi pe gaz si le-am comparat...au iesit aproape identice....becuri in bord nu mai am (rezolvat prin reglaje)....Sa va mai spun una si anume ca de ceva vreme (in ultimile 10 plinuri) nu am reusit sa fac mai mult de 430 km cu 48 litri iar cu un plin de benzina in aceleasi conditii fac 600 km....unde gresesc??? Inainte faceam 550 de km cu cei 48 de litri GPL.

P.S.: stiu ca nu sunt in aria de vanzari dar cu un drum vreau sa vand rampa Matrix (2 seturi de duze, cabluri...)la 600 ron.

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Conform celor descrise de tine probabil greseala este in gazul scump si prost de la petrom. Altceva nu poate fi. Daca ar fi mai ieftin ar iesi mai bine calculele, daca ar fi mai bun ar scade consumul. Iar cele doua la un loc deja fac o diferenta mare.

Nu ai deloc alte pompe in zona? Inainte sa renunti de tot, incearca si cumva gazul de rompetrol. Desigur daca pe termen lung doar Petrom ai in zona si doar la pretul mentionat e destul sa ai motiv sa renunti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dar a facut calcul cu gaz de Petrom!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In vestul tarii e dezavantajos raportul de pret gaz-benzina.

Daca mai ai si pompe magarite plus reglaje incorecte in bucla semi-deschisa...ajungi la pepeni.

O investitie de 700 de euro aruncata pe apa sambetei de catre om.

In rest au revenit caldurile si pe la noi in sud devine rentabil gazul.

Mergem pe 9% extraurban in loc de 7,5 benzen cu clima on.

Modificat de 120 L
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut revizia de 15.000, si cu aceasta ocazia am putut sa fac si un consum numai extern, 32L si am mers 395km = 8,1L /100km, ceea ce este super bine zic eu, mai ales ca am fost 3 persoane in masina, si nu am menajat-o deloc, Cernavoda-Fetesti 140km/h, si AC pornit in 60% din ruta, restul drumului mers 55-110km/h

Apropo, am vorbit cu Laurentiu, Moog si mi-a spus ca ii pare rau ca nu a avut timp cand ai trecut pe acolo, se revanseaza el :)

Modificat de Baghi
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam maricel consumul la motoras de 1.2...eu am scos ~9.5 cu AC/on si dat in freza la limita luarii carnetului...nu m-am uitat la consum ci la ceas :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare bag gaz de la ucraineni tare bag din Petrom consumul e acelasi insa mai am varianta de la Rompetrol dar gazul e 3,7 ron...

Instalatia o vand mai departe cu 1500 ron (cu rampa valtek), rampa noua separat si asta e ca doar nu oi sta iarasi sa imi pierd nervii cu reglaje....ba scade presiunea si vezi cum merge....ba schimba duzele si lasa asa presiunea....Cu duze de 1,8 am avut consum bun si anume cu 48 litri GPL = 530-550 km insa aparea eroarea de amestec sarac.

E adevarat ca 99% folosesc combustibilul din Ucraina unde GPL e undeva la 2,7 ron dar si benzina e 4 ron asa ca....decat sa merg cu GPL din Petrom la 3,5 ron mai bine benzina la 4 ron.

Modificat de sp0nsoru
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Consumul tau de 11% e foarte mare. Plus preturile mari...

Si eu am acelasi instalatie cu a ta. Doar ca difera motorizarea. Am facut 660 km cu aprox. 170 RON, consum mixt, recent.

De mult n-am calculat consumul, dar acum m-am pus si pana acum cu 595 RON am facut 2030 km si mai am GPL pentru aprox. 200-250 km (poate chiar 300). Deci cam tot acolo imi iese consumul.

Nu stiu cum s-ar putea identifica neregula la tine.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cam maricel consumul la motoras de 1.2...eu am scos ~9.5 cu AC/on si dat in freza la limita luarii carnetului...nu m-am uitat la consum ci la ceas :)

Ehe...nu am scris ca pe portbagaj am si 2 bitze montate :) care mai pun si ele un litru in plus...

Pe macadam drept deabia ma tin dupa fii-mea care ajunge la 35-40 km/h cu bitza de 20'

Are "reprize" mai bune ca mine...dar eu mai am si 30 de ani in plus la vechimea motorului :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci mi s-a terminat gpl-ul. Am facut 2287 km cu 595 RON, pret mediu de alimentare era 3,2 RON. Iese un consum de 26 RON pe 100km sau aprox. 8,1%.

Aprox 1000 km facuti cu clima pornita plus mers agresiv de graba in care eram.

Deci e ok zic eu.

La sponsoru ar trebui sa fie ceva buba, dar fiindca masina merge bine e cam greu de gasit.

Se mai poate adauga si benzina de pornire care oricum e mic la mine. Chiar si in frigurile de pana la -15 grade imi trecea in max 1 km pe gpl. Dupa ce au trecut acele friguri aceasta scade, deci trece in aprox. 300m.

Modificat de jagoman
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@jagoman am facut un video cu presiunea din instalatie. stii ca am vb la telefon despre problema. ce zici?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De cit ai diuzele ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inceput cu 1.8 si nu fost ok

dupa care cu 2.05; 2,15; si acum sunt la 2.3 --- asa burghie am avut. acuma cu 2.3 merge foarte bine doar ca ultimii 6-7Litri de gaz nu ii mai consuma din rezervor numa daca ma duc babeste in oras, dar si atunci mai raman 2-3L. Cand rezervorul mai are 6-7L atunci presiunea scade la 0.10 cand ii dau o acceleratie brusca la relantiu. jagoman mi-a spus sa ii fac un rebuild la vaporizator care are peste 250.000km rulati in 3 ani. filtrele au fost scoase cand am facut acest test ptr ca gazul sa aiba trecere directa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La acceleratie cresterea presiunii GPL ramane in urma, adica intai scade apoi urca. Se pare ca ai in regim de mers constant si ralanti in jur de 1.2 bari, iar cand accelerezi intai scade, apoi urca la 1,5-1,6. Ar trebui sa urce instant la 1,5-1,6 nu dupa o jumatate de secunda.

Dat fiind ca in cei 250.000 km nu ai facut revizie la reductor, eu tind sa cred ca de acolo va fi buba. Posibil membrana imbatranita/uzata si raspunde mai greu la vacum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

urmeaza sa schimb setul de garnituri daca-l primesc sapt viitoare daca nu ramane sa schimb reductorul. sunasem si in italia la un service de gpl si m-au sfatuit sa fac acelasi lucru. sa schimb garniturile sau tot vaporizatorul ;)

mersi frumos

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deja de la 100-150k urban iti faci probleme de revizie la vaporizator...

La diuzele care le ai si vechimea instalatiei e 95% clara problema...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Buna ziua , maine merg la Vernesti sa instalez Gpl pe golful din semnatura , am optat pentru o instalatie BRC .

Rugamintea mea este sa imi spuneti la ce trebuie sa fiu atent la montaj, am observat ca cei de acolo sunt foarte profesionisti dar am emotii totusi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca sint montatori ok, si astia dupa cite se pare sint atunci fii relaxat...

Nu am auzit plingeri la adresa lor...

Ia ceva de citit sa treaca timpul mai usor :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sper sa nu ma plictisesc , curiozitatea mea este daca dupa instalarea gpl-ului mai pot pune capacul de protectie la motor .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc dar nu asa arata motorul la mine, este 1.6 SR in 8 vave , de plictisit nu ma plictisesc le fur meseria :)).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

merge.injectoarele se monteaza in interiorul buclei care o face galeria de admisie sau sub galeria de admisie undeva in spatele jojei,sunt solutii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Aerofan locked şi pinned this topic
  • Aerofan unpinned this topic
  • Aerofan pinned this topic
  • Aerofan a deschis acest topic

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!