Jump to content

Racord flexibil la galeria de evacuare deteriorat


adi_bm
 Share

Postare recomandată

Azi am schimbat si eu racordul flexibil la masina din semnatura si reparat esapament de la catalizator pana la manson circa 40 cm teaa inox.Pret 200 ron la atelier de pe strada Bulgarilor.S-a lucrat destul de repede garantie piesa 12 luni

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat racordul flexibil + catalizator + manson teava spre toba intermediara pentru un Golf IV / 1,6  ....pret 620 lei cum montaj cu tot, totul s-a facut pe loc in cca 1ora  ....in Brasov ( peste drum de Sell Gros -- la Stellco ) vezi adresa :

http://www.tobe-esapament.ro/ro/service.php

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Unde recomadati sa imi inlocuiesc si eu racordul acesta, in Bucuresti????    ms

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Stelco langa Cora ptm (google it)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

salutare. pana la urma care sunt dimensiunile la racordul flexibil la un golf 4 din 2002  AZD?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Schimbat si eu racordul flexibil la Brady pret 559 roni (demontat -montat catalizatorul) 209,56+sudura 112,84 roni+ constatare 80,6 + pret racord 114.77+ un rest de surub M10x60+piulita M10, preturi cu TVA si lungime de 230mm. La mine se manifesta: nu mai tragea motorul, mers numai cu a 2 viteza, ramaneam in 1000rmp si zgomot mare, nici o eroare in BORD.

Modificat de ovidiu_vr
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,al meu la golf 4 2002 motor AZD este de 22cm lungime cu 5 cm diametru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi am fost si eu la service am schimbat racordul flexibil,pot spune ca e alta masina :D pe langa faptul ca nu se mai aude absolut nimic, si vecini mei sunt fericiti ca nu le mai dau trezire cand plecam cu masina porneau toate alarmele,vreau sa spun ca odata cu schimbarea racordului merge si motorul mult mai bine,numai are fluctuatile de turati,trage mult mult mai bine,se simte si la consum, daca aveti probleme de genul va sfatuiesc sa schimbati racordul, ma costat 150 ron totul 50 racordul din autovit si 100 manopera, sudat in argon!!

Modificat de D-A-N
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Dimensiunile la racord sunt 250 cu 55.

Asta o sal montez si eu zilele urmatoare.

Eu am Golf 4 AZD din 2001 1.6,16V iar simptomele sunt urmatoarele :motorul huruie foarte urat,imi iese fum de sub scaunul de la sofer ,iar in masina imi miroase a fum si benzina.post-142248-0-49070500-1418568128_thumb.

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Dimensiunile la racord sunt 250 cu 55.

Asta o sal montez si eu zilele urmatoare.

Eu am Golf 4 AZD din 2001 1.6,16V iar simptomele sunt urmatoarele :motorul huruie foarte urat,imi iese fum de sub scaunul de la sofer ,iar in masina imi miroase a fum si benzina.attachicon.gif10846897_739416179472592_419359117_n.jpg

racod dasta am gasit si eu in comert,tot de 250 cu 55,dar cel original era putin mai micut si mai subtire,22 cu 5!!!

Si la mine baga noxe in habitat!

Asa a iesit  lucrarea,era decat pus pe pozitie inainte sa il sudeze,si nu am mai dat jos teava de esapament,am sudat direct,am desfacut decat la admisie cele 4 suruburi

2exvwv7.jpg2ce4s3d.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cosminbv88@yahoo.com

Si eu am avut ceva probleme cu acel furtul flexibil. Am fost in 21 decembrie la un service , l-au schimbat, iar dupa accea cand ajungeam cu masina la 2000 de ture huruia ca naiba si simteam vibratia si in pedala de acceleratie, iar dupa 2300 ture nu se mai auzea. Habar n-am ce a avut, galeria nu atingea de masina, si nici nu avea scapari de gaze... Am fost la ei, l-au schimbat din nou si acum mai huruie foarte usor cand e motorul rece, dupa accea merge perfect normal, nu se mai aude absolut nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o intrebare: defectarea acesti racord flexibil poate influenta consumul de carburant si functionarea anormala a turbosuflantei (se aude cum fluiera pe la 1100rpm).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salut,am un golf 4 1.6 16v AZD si am racordul bulit si a  inceput sa huruie.Cam ce diametru are si lungimea,ca am masurat eu si are cam 49-50 mm diametru la teava si 290 300 mm lungimea,am cautat pe la magazine si am gasit de 250mm cu 50 si e scurt,la un singur magazin am gasit de 320mm cu 50 mm si mie imi trebuie de 300mm cu 50,cred ca o sa il mai tai putin din ambele capete.Dar ce racord e bun,de la ce firma si cam la ce pret porneste?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

post-142248-0-02676600-1429159777_thumb. la aceeasi masina dar din 2001

Modificat de dragomiricacristinel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l.am dat jos,am luat racordul si nu stiu unde sa il sudez,pe masina sau dat jos.Daca il sudez dat jos nu mai pot monta teava inapoi pe masina ca nu mai intra din cauza cotului si din ce am auzit trebuie sa slabesc motorul din suporti ca sa imi intre teava cu totul..

Voi cu ati procedat?Sudat pe masina sau dat jos..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

dragomiricacristinel

Sudeazal pe masina direct


Sudeazal pe masina direct ca sa ii vezi si mozitia mai usor si sal mai aranjezi daca o sa fie cazul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am rezolvat.o mult mai usor..am sudat racordul doar la capatul cu,cotul ce vine prins de galerie iar la celalalt capat am bagat teava in racord si am prins cu un colier lat.Acum e mult mai silentios motorul,si merge mai bine..Racordul este bosal de322mm lungime cu 50mm diametrul si niste coliere,si o teava de imbinare ca cea de la jumate care face legatura intre catalizator si intermediara era ruginita si iesea gazele pe langa ea si am gasit unul nou identic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Azi am schimbat distributia si am observat acel racord flexibil ca este rupt. Banuiam din iarna  ca este rupt deoarece cand porneam masina iarna, intra miros de fum in masina. 

Intrebarea este ce diametru trebuie sa aiba racordul la golf 4 combi motor ajm?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shieldchrome

Cel mai indicat lucru este sa mergi la mecanic sa-ti masoare racordul rupt (lungime+diametru teava) si apoi sa comanzi marca de racord flexibil pe care o doresti .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Florin Golf4

Salut! Stie cineva ce dimensiuni are conectorul de la teva de esapament (in milimetrii) am masurat cu ruleta aproximativ 125 mm lungime dar diametrul nu am cu ce sa-l masor , nu am subler poate ma poate ajuta cineva cu dimensiunile corecte sau cel putin sa imi spuna daca este bun acesta 

 

http://www.autokarma.ro/cos-cumparaturi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masori circumferinta lui, diametru este circumferinta impartit la pi

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin Golf4

Multumesc de ajutor :) S-a potrivit acelea sunt dimensiunile 125mm lungime si diametrul 50

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,la 1.6 SR,la pornire la rece se aude un tacait metalic de sub masina si un usor fasait,la fel si la accelerare, la cald parca dispar sunetele astea doua.Sa fie de la racord?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
al3xandru1228

Ieri am schimbat racordul flexibil la un golf 4 BCB dimensiunea indicată de meseriaş adică 250mm cu diametru 50. Toate bune şi frumoase, l-a sudat direct pe maşină. Acum când plec de service, merge ok maşina, fară probleme, dar la un moment dat, mai ales in treapta a 3 a, în intervalul de turaţie 2200-2600 se simte o vibraţie in pedala de acceleraţie şi zgomot metalic. Astăzi vreau să mă duc la service şi să le spun, intrebare e, dacă în cazul în care nu a fost sudat corect, racordul stă tensionat, trebuie să cumpăr altul? Sper să nu că o să-i sudez eu de nas racordul. Aşa e cu meşeriaşi....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salut ,

 

Am un golf 4 1.6 AKL 2001 si nu stiu daca e de la racord sau nu , la semafor sau stat pe loc dar ieri la semafor am observat (mirosit) imi intra gaze in habitaclu destul de rau , va rog sa-mi spuneti daca poate fi racordul spart sau nu.

 

 

Multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!