Jump to content

Eroare Catalizator: Catalyst System- Efficiency Below Threshold


popescudanconstantin
 Share

Postare recomandată

da...catatalizatorul...cum imi dau seama cand moare?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vei avea eroare P0420.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

@Florin99: de cand ai masina? Daca ai inceput sa auzi un mic suierat, sau ca-ti sufla evacuarea pe sub motor, ai probleme cu racordul flexibil de la evacuare. 

 

Eu tot BCB am pe Leon si de-aia am zis sa intervin cu aceasta cauza probabila. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai si asta ce rezolvare are?...eu deja ma pregateam pentru catalizator ...:D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

alexanderdj

http://vwforum.ro/topic/52061-racord-flexibil-la-galeria-de-evacuare-deteriorat/page-8   In topic-ul asta e un coleg din Constanta cu un Leon Sdi care a schimbat recent racordul flexibil chiar pe ultima pagina, de-aia ti-am dat link-ul direct pe ultima pagina. 

 

Bineinteles, trebuie vazut intai daca e sigur asta cauza, dar eu cred ca cel mai probabil de la el e. Catalizatorului daca i se sparge ceramica aia ce are in interior stiu ca incepe sa zdrangane. Scrie acolo si despre ce service e vorba si eu cred ca nu te costa mare lucru sa mergi si sa ti-o puna pe rampa sa vada daca pe-acolo sufla. Sa cumperi ce e recomandat in topic ca sunt cele mai bune si sa ai grija si la suportii de evacuare sa fie buni si mai ales sa-ti sudeze racordul paralel cu pamantul si drept, ca altfel ti-l sparge mai repede decat ar trebui. 

 

P.S. Sau poti alege sa cumperi de la reprezentanta racordul cu tot cu teava din fata motorului pana in toba intermediara, dar e mai scump asa, ramane la alegerea ta. Oricum, scrie in topic tot ce trebuie sa stii. 

Modificat de alexanderdj
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

liviu242006

eu am facut la strung reductia si tot apare eroarea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Asa cum am mai scris aici mi-am montat si eu in februarie la inceput rezistenta si condensatorul.

Dupa vreo luna de zile la o noua scanare apare eroarea

17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
            P1176 - 35-00 -  -
Readiness: 0000 0000 fara sa se aprinda totusi check engine

Masina merge bine in continuare

 

Acum 3 saptamani se aprinde check engineul din nou cu urmatoarele erori:

2 Faults Found:
17961 - Barometric / Manifold Pressure Signals: Implausible Correlation
            P1553 - 35-10 -  -  - Intermittent
17584 - Bank1: O2 (Lambda) Correction Behind Catalyst: Control Limit Reached
            P1176 - 35-00 -  -
Readiness: 0000 0000

Masina merge bine in continuare

Le-am sters si mi-am facut la Seviciu cele 2 reductii (in varianta simpla si cea cu cot la 90 de grade) cu gandul sa montez una dintre ele, care s-ar potrivi mai bine!

Astazi inainte de montaj zic sa mai fac o scanare si... surpriza: 0 erori.

Urmeaza un drum de 1000 km. Sunt curios ce se mai intampla va tin la curent!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
adrian_adrian11

la mine am pornit  motorul oprit in panta  si l-am lasat sa mearga pt. a se incalzi , la un moment dat s-a aprins becul la rezerva benzina ,desi aveam 3. liniute ; dupa ce am ajuns pe locul drept vazand ca nu se mai stinge , am scos din viteza si am oprit motorul cu masina ruland punand contactul si actionand cheia, in acel moment am fost avertizat sonor si becul la benzina tot aprins.

Am  parcrs 130km pana acasa ,am pus benzina si becul s-a stins. Acasa am stat 1.h, apoi pornind motorul s-a aprins becul motor la bord , am mai mers 20km, apoi am pus testerul   VCDS     si a aparut        :     16804 - Catalyst System: Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - -Am dat stergere si la pornire nu s-a stins.

Am  facut testul din nou si am sters , nu a mai aparut mergand 20km.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

E buna solutia cu reductia, recomand cu incredere!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

@stealth

 

Salutare. Am vazut ca ai dat un reply in legatura cu clapeta de acceleratie sau supapa EGR. Aceasi problema o am si eu cu coborarea aceea brusca de acceleratie. Daca motorul e rece nu am probleme, nu se intampla asta dar daca motorul s-a incalzit prima data cand o pornesc imi scade turatie dar isi revine fara sa accelerez.

 

 

Cum crezi ca pot rezolva? Imi poti spune cum sa verific daca e clapeta de acceleratie sau EGR-ul?

 

Nu pierd din putere, masina merge impecabil.

 

Astept un raspuns sau macar da-mi un sms la nr 0743094940 si o sa te sun eu.

 

 

Multumesc

Modificat de john_doe200616
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salut! am o erroare pe catalizator si chiar probleme cu acesta.Mai exact se aude ceramica(sitele)in el.intrebarea este daca scot acesta ceramica ,cum pot rezolva cu eroarea si cu martorul din bord(care acum nu se aprinde decat pana la pornirea motorului)?Cum influenteaza acest lucru functionarea motorului(ardere,temperatura,consum etc.) ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai doua posibilitati,sa pui un catalizator bun sau sa folosesti metodele expuse mai sus.nu este influentata functionarea motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! am o erroare pe catalizator si chiar probleme cu acesta.Mai exact se aude ceramica(sitele)in el.intrebarea este daca scot acesta ceramica ,cum pot rezolva cu eroarea si cu martorul din bord(care acum nu se aprinde decat pana la pornirea motorului)?Cum influenteaza acest lucru functionarea motorului(ardere,temperatura,consum etc.) ?

Scuze pentru dubla postare.Telefonul de vina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...

e buna schema de la postul #54

 

pentru simularea eficientei catalizatorului

dar condensatorul trebuie sa fie de 4.7uF si mare atentie la respectarea poliritatii

post-110059-0-04254800-1397459619_thumb.

Modificat de CrackerX
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

De ceva vreme și eu am probleme cu această eroare:


16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - intermittent

am șters eroarea însă după câteva zile a apărut iar.
Am efectuat niște teste conform procedurii descrise de un alt user de pe forum: block 032, 033, 035, 034, 046. Toate testele au ieșit perfect: MAF OK, B1S1 OK, B1S2 OK, CAT OK, EVAP PURGE OK. Am apăsat pedala de frână și au funcționat toate testele. Mașina este un passat 2.0i motor AZM din 2001, cutie automata.
Cu toate acestea, martorul se reaprinde după câteva zile. Am fost la TESS și mecanicul mi-a spus că este de vină catalizatorul. Dar de ce? ??
Menționez ca mașina nu are nici un fel de simptome, merge perfect, trage bine iar consumul este normal.cateodata porneste subturata, mai ales la rece, dar in rest totul e ok. Folosesc benzina 95 de la OMV.

Vă rog să mă ajutați cu ceva sfaturi. Mulțumesc anticipat!

Modificat de 41COSTY
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca sondele lambda sunt bune, si sigur sunt , ai nevoie de catalizator sau poti face o tiganie cu simulator de catalizator, un adaptor mic care se infileteaza iar lambda se infileteaza si ea in el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu aș vrea totuși să renunț la catalizator. M-am gândit la unul sh. Ce părere aveți?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

EU cred ca este cam loz in plic. Poate sa fie unul bun sau sa iti functioneze x Km si dupa aceea sa ai aceeasi problema. depinde d emasina pe care o ai poate se potriveste unul universal si acelea nu sunt asa scumpe. Dar daca "Am efectuat niște teste conform procedurii descrise de un alt user de pe forum: block 032, 033, 035, 034, 046. Toate testele au ieșit perfect: MAF OK, B1S1 OK, B1S2 OK, CAT OK, EVAP PURGE OK. Am apăsat pedala de frână și au funcționat toate testele. Mașina este un passat 2.0i motor AZM din 2001, cutie automata." la toate testele a fost ok mai ales cel de la CAT atunci nu cred ca este catalizatorul. Sa verifici circuitul de aer. Posibile cauze pentru eroarea ta sunt

Possible Causes
  • Leakage in Intake and/or Exhaust System
  • Catalyst faulty
  • Oxygen Sensor(s) faulty
  • Oxygen Sensor(s) Control faulty
Possible Solutions
  • Check Intake and Exhaust System for Leaks
  • Check Catalyst
  • Check Oxygen Sensor(s)
  • Check Oxygen Sensor(s) Control
    • Perform Oxygen Sensor(s) Aging Check

eu as verifica circuitul de aer sa vad daca nu ar fi acolo problema

Modificat de reload74
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mulțumesc pentru sfaturi, azi o să merg la service și revin cu detalii. Toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 6 months later...

Astazi dupa un test mai amanuntit al catalizatorului a rezultat urmatoarea eroare:Bloc 036 - B1 S2 NOT OK si valoarea lui trebuie sa fie undeva pana in 0,50 iar la mine este de 3,9! Mentionez ca nu s-a aprins nici un bec in bord,dar pe VAG a aparut 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 35-00 - intermittent.Am uitat sa specific ca masina scoate mult fum alb cand sta la relanti si se incalzeste motorul,nu consuma ulei si nu pierde apa!Passat 1.6 ana,variant ,an:2000!Astept pareri la ce as putea face fara a inlocui catalizatorul si daca scot ceramica din el ce consecinte ar avea?Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Nu sari pe Kat. din prima, poti avea sonde defectuoase sau alte belele...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am facut azi reductia,miine o montez si revin.Unde se infileteaza sonda a facut-o cu 5 mm mai scurta fata de cotele de mai sus ca atingea in teava la infiletare.Thx alc2,reload74.De la sh e la noroc,pe mine ma tinut 7luni.

post-129564-0-72799600-1426006585_thumb.

post-129564-0-01764900-1426006624_thumb.

post-129564-0-77883500-1426006667_thumb.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Am 500 km facuti cu reductia si e ok,oare la itp daca merg asa cum iese ?Am si una buna(sh) de rezerva..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Am aproape 2 ani de cand am montat reductia. Super idee, martorul nu s-a mai aprins masina merge brici.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merge dracia...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!