Jump to content

Porneste Greu


wolfy_florin
 Share

Postare recomandată

in schimb am remarcat ca daca masina sta cu botul in jos aici in parcare porneste mai usor dimineata...ce sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • wolfy_florin

    20

  • rotnick

    12

  • alex_nst

    8

  • Zabin

    6

am scanat masina si am remarcat urmatoarele: avand in vedere ca masina porneste greu la rece, pana ajunge motorul la peste 70 de grade are niste variatii la injectoare in jurul +- 1,5, oscileaza turatia intre 890-860rpm, masina balbaie urat de tot..si cam atat! dupa ce se incalzeste, pe la 80-90 de grade, injectoarele ajung la valori normale +- 0,3 0,4 uneori si mai mici, motorul nu mai balbaie asa urat, turatia variaza mai putin gen 880-870rpm, iar masina vibreaza mai aproape de normal, dar relativ mai tare decat atunci cand am luat-o cand era perfecta, mergea snur... mentionez ca sunt incepator in ale vag com-ului, am o interfata vag 912 achizitionata de curand, si valorile mai sus mentionate le-am luat din ENGINE, MEAS. BLOCKS, group 013 (daca gresesc corectati-ma)...am incercat sa ii modific relanti-ul si cantitatea de motorina injectata dar imi apare in loc de "LOGIN 11", "CODING II 11" si nu merge clasicul cod 12233, imi da eroare...ideea e ca mai am o skoda octavia 1 si la aia e afisat normal login 11 si merge si codul 12233 daca vreau sa modific ceva, dar merge perfect, nu are nevoie de ajustari:) multumesc anticipat pentru eventualele sfaturi!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerca sa cureti injectoarele, sunt unele servisuri care au stad de curatat injectoarele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incerca sa cureti injectoarele, sunt unele servisuri care au stad de curatat injectoarele.

le-am curatat...absolut nicio diferenta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am fost la un alt service unde mi s-a spus sa schimb debitmetru, termostatul, sonda de temperatura apa, si sa regenerez filtrul de particule ca e infundat 30%....nu prea inteleg de ce asta e infundat ca nu schimb niciodata sub 2500rpm...si ii dau talpa bine cand permite traficul...pe autostrada masina iese odata pe sapt pentru ca fac naveta pitesti-bucuresti si merg cu 160-180...si mai mult cand ma intarata cineva :blah::)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Intr-un final s-a rezolvat problema prin curatirea rampei de inalta presiune pe unde ajunge motorina in injectoare plus schimbarea oringurilor la injectoare: Oringuri pe BOSCH 188 lei pt toate 4 injectoare plus 100 lei manopera

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am patit eu eu pana am depistat ca pe la pompa tandem curge motorina...prinde aer si de aceea porneste greu...verifica si tu pompa tandem sau vacumurile sau EGR-ul sa nu fie blocat deoarece din ce inteleg din log pare a ramane blocat pe deschis...daca gresesc sa ma corecteze cineva :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmz..si poate fi cauza relantiului care oscileaza si determina balbaitul motorului? care e pompa tandem? unde se afla? cum se verifica? la egr cred ca ar trebui sa dea eroare pe vag com...mi-a verificat-o un nene acum vreo cateva 5-6000km...si a zis ca e ok...si vacumurile care sunt? cum se verifica?

Modificat de allexutzu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

HELP HELP HELP :( :( :(

Buna am si eu o problema credca(nu ma pricep) cu pompa tandem am schimbat si garnitura intre pompa si chiulasa dar tot i-mi picura motorina ,la servis mi-a zis ca este dusa pompa(se dezamorseaza) imi curge la capac la pompa .Daca las masina nepornita ceva vrema(peste noapte 10-12 ore)nu mai imi porneste decat cam la a 4-5 cheie dac cu conditia sa dau cam 10-15 secunde la automat dupa ce o pornes nam treaba ziua aia porneste,si a 2 problema mai nou gasesc si putina motorina sub masina cand o parchez.problema e ca se si vede daca e motorul pornit cumpicura camla 2-3 minute picura pe partea cu filtru de aer pe o muf credca este mufa de la o sonda , ce sa fac spunetimi trebuie schimbata pompa ??

Modificat de frydome
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Dragi prieteni,colegi am si eu o intrebare.Am un prieten cu un A4 1.9 tdi nu mai stiu exact cod motor si ce putere are(stiu ca are si ceva cip) nu stiu daca este foarte relevant.

Problema sta in felul urmator:Masina a inceput sa porneasca greu,indiferent daca era frig sau cald,sau daca era prima pornire sau a ''25'' dintr-o zi,pornea greu la fiecare pornire.Baterie are ok,electromotorul invarte si nu porneste.Am ajuns la concluzia ca pompa tandem e de vina,am schimbat 2 fara nici o diferenta.

La spusele altor mecanici s-au schimbat si o-ringurile de la injecoare fara nici o diferenta,s-a schimbat si ceva parte electica de la contact,de asemenea degeaba.Ieri s-a schimbat si electromotorul stiti deja raspunsul.Masina nu are nici o eroare.

Acuma mai spunea cineva sa nu fie din soft(dat fiind ca a fost cipuita) sau din axul cu came.

Acuma urmeaza partea frumoasa,tot incercand sa pornim,am pornit din greseala cu pozitia aprinsa,surpriza masina a pornit la sfert de cheie,am zis coincidenta,am mai incercat de 30 de ori de fiecare data a pornit la sfert.Opresc pozitia si masina iar porneste greu.

In final care este legatura intre pozitie si pornire?O fi ceva releu?Lamuriti-ma ca deja eu nu mai suport masina asta,nu mai zic de pretenul meu saracu,ca mai are putin si o aprinde.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Probabil este un contact imperfect undeva pe la relee, ECU, legare la masa etc. şi atunci când porneşti cu poziţia aprinsă se închide circuitul prin becurile de poziţie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
Am o mare rugaminte la Dumneavoastra. Acum sunt in strainatate si am un Audi A4 2.5TDI V6 B7(120kw), tip motor BDG, Masina porneste dupa o cheie lunga de circa 10secunde, indiferent ca e la rece, sau cald. CE am facut la ea:

1)Inlocuit filtru si ventilul(T-ul) de pe retur care vine pe filtru, cel cu agrafa de siguranta.

2)Bujii de incandescenta toate 6, am gasit 2 defecte

3)releu J17 de pompa de joasa presiune(pompa din tank)

Am verificat:

1)tensiune ii vine la bujii, cand pun contactul

2)Pompa de joasa merge si baga combustibil imediat ce ii dau la automat.Am verificat aval si ii baga pana in filtru de combustibil.

3)Pe conducta clara de tur spre pompa de injectie nu sunt bule, deci nu am aer in instalatie.

4)Am verificat timpul de injectie al pompei si este in limita normala, si cu VAG-COM si cu cu un KTS (aici la un service Bosch)!

5)Nici un defect prezent in memoria masinii

Totul un regula si masina porneste greu!

Acum i-am curatat de funingine admisia, desi defectul pare mai degraba de alimentare cu combustibil.

Dupa ce porneste, merge frumos si rotund, atat in sarcina cat si la relanti(Coerent, raspunde bine, parca nimic n-ar fi defect)!

Nu stiu ce sa-i mai fac!

Suspectez o valva de pe pompa de injectie N108(commencement injection pump) care un pistonas ce se poate bloca si astfel deregleaza avansul la injectie.

Am rugamintea sa-mi dati doar un sfat! Poate sa fie o problema a motoarelor de 2,5tdi de la VAG si numai experienta poate vorbi!

Va multumesc,
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Salut , imi puteti spune la un Audi A4 break B7(cred ca e) an fab.2007 spre sfarsit 2.0TDI 170 cai (nu stiu cod motor) unde se afla senzorul de temperatura apa G62?

Masina porneste fff greu la rece (prima pornire dimineata), acum de cand s-a racit p-afara si il suspectez, maine dimineata am sa pun si vag-ul pe el sa vad temperaturile de pe Engine si IC si as vrea sa fac o proba si cu el scos .

Masina e a unui prieten.Multumesc anticipat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Salutare,

Am cateva probleme cu un Audi A4 1.6 Benzina din 2002 , prima problema a aparut dupa ce am facut distributia dupa o distanta de aproximativ de 70 km mers continuu mi s-a aprins martorul de nivel scazut la ulei ramanand aprins pe toata distanta de 170 km , apoi dupa ce am stationat a 2 a zi dimineata s-a stins urmând apoi sa refac acealasi traseu s-a aprins iar , am verificat uleiul era ok am mai completat cu 50 g si a urmat inca o pauza de o zi apoi prin oras pe distante scurte nu s-a reaprins insa la drum lung se aprinde acum dupa inca un drum de 200 km s-a aprins si martorul emisii gaze si asa a ramas pana in ziua de azi , concomitent sau chiar inainte de aceasta problema tin sa precizez ca am observat ca de fiecare data imi scade lichidul de racire din vas insa fara urme vizibile pe asfalt, iar clima când e data pe temperaturi ridicate caldura baga f putin , cu aceste probleme masina imi porneste greu dupa ce stationeaza o perioada mai indelungata de timp.

 

Va rog daca ma puteti ajuta cu o parere sau o sugestie .

 

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 10 months later...

Aceiasi problema o am si eu cu pornirea, indiferent ca e rece sau cald porneste doar cu pozitia aprinsa. Daca prietenul tau gaseste rezolvarea problemei te rog sa ne anunti.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceiasi problema o am si eu cu pornirea, indiferent ca e rece sau cald porneste doar cu pozitia aprinsa. Daca prietenul tau gaseste rezolvarea problemei te rog sa ne anunti.

 

Mai citisem aceasta problema si stiu ca rezolvarea fusese schimbarea blocului de lumini. Cel mai usor rogi frumos pe cineva sa te ajute cu unu la pornire sa faci un test dar stiu 100% sigur ce am citit si asta scria ca si rezolvare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceasi problema o am si eu, la rece porneste greu, pe langa asta mai am o colectie de erori, practic bord-ul meu este un bradulet. Orice sugestie legata de log-urile atasate este bine venita si va multumesc in prealabil.

Log-TM85MOG-11111111111111111-201380km-125131mi.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...

Sa salut, am si eu o problema fara rezolvare cred eu,porneste foarte greu la prima pornire dupa ce sta stationata mai mult de 8ore,tinand cont ca este destul de cald afara, problema persista de 2 saptamani, cand temperatura a fost si - 15grade a pornit la sfert, nu conteaza in ce pozitie este stationata ca este ridicata de fata ca este lasata pe fata xa sta intr-o parte porneste la fel de greu, cate o data si la a3cheie, o plimb din service in service, nimeni nui da rezolvare. 

Ce am facut pana acuma, inlocuit bujii, inlocuit comanda releu bujii, verificata pompa de motorina vine motorina in fata, montat 2 supape de sens tur si retur, pompa de inalte nu musteste pe nicaieri nu se vede pic de umezeala, furtunele nu prezinta fisuri, injectoare in vcds am urmatorele valori - 0,25 +0,15 - 0,25 +0,18,nici un meeserias nu are leac pentru ia, astazi la service raspunsul a fost stati domne linistit masina nu are nimic asa sunt motoarele astea umpic mai puturoase la pornire, am spus ok si atunci explicatimi si mie dece in urma cu 2 saptamani indiferent de frig si de cat timp statea stationata pornea la sfert, domnule cu atat va putem ajuta. 

Mentionez ca la ora. 06.00 dabia porneste ajung la munca 06.30,plec de la munca 16.00 porneste la sfert 16.30 ajung acasa o las in parcare pana a 2 zi ora 06.00 aceiasi poveste dabia porneste, unde o fi problema ca nustiu unde sa o mai duc, la cald indiferent de cat merg porneste la sfert, daca a mai patit cineva ceva asemanator rog mult de tot un sfat, va multumesc mult. 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!