Jump to content

Porneste Greu


wolfy_florin
 Share

Postare recomandată

AUDI A4 1,9 TDI FABRICATIE 2002

CAND O LAS MAI ULT TIMP NEPORNITA ADICA PESTE 3-4 ORE PORNESTE GREU , ADICA TREBUIE SA O TIN MAI MULT PE AUTOMAT IAR TEMPERATURA DE AFARA NU A FOST NICIODATA SUB 0 GRADE

AM SCHIMBAT BUJIILE ACUM O LUNA SI DECI ASTA SE SCOATE DIN CALCUL

ARE CINEVA VARIANTE??

SI VA ROG NU MA TRIMITETI LA TESTER CA ASTA STIAM SI FARA SA INTREB AICI

VA MULTUMESC

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • wolfy_florin

    20

  • rotnick

    12

  • alex_nst

    8

  • Zabin

    6

  • Administrator

Nu te trimit la tester, dar in primul rand te-as trimite la sala de lectura sa citesti Regulamentul, pentru ca se pare ca ai nevoie.

Scrierea cu majuscule nejustificata este interzisa, ca sa nu mai spun ca inainte de a deschide un topic nou, trebuie sa folosesti functia search.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In primul rand, bine ai venit pe forum. Doi: nu trebuie sa scrii cu majuscule, citeste regulamentul inainte sa postezi.

Verifica si tu bateria in primul rand, masina e din 2002 a fost schimbata pana acum?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc............

da de ce ma certi nenea asa de rau crezi ca eu am stat sa citesc tot regulamentul

eu eram disperat ca nu stiam ce are masina si tu ma certi de imi vine sa intru in pamant de rusine.............raule

eu am masina de un an si nu stiu daca a fost schimbata ...banuiesc ca nu dar bateria da curent invarte electromotorul destul de bine pare sa nu fie simptoma de baterie

credeti ca poate fi asta??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba frate nu am mai vazut asa ceva...

CUM SE DESCHIDE UN NOU TOPIC,CUM INTERVINE UN JEGOS DE MODERATOR,SA FACA EL O CORECTIE...

ZICI CA II RACAIE PE CREIER...LASATI MA OAMENII IN PACE CA SUNT AICI NU DIN PLACERE CI PT CA AU NISTE PROBLEME CU MASINILE...

MODERATORII DIN GIORGICA...

P.S: SA MA PIS PE VOI DACA MA BANATI SAU MA EXCLUDETI CA MA BAG CU ALT NUME DE USER... TILICARILORRRRRRRRRRRRRRR

Pentru limbajul asta ai primit suspendare pe termen indelungat + ban pe IP.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rusine !!! Pai daca atat intelegi din regulile respectate de o comunitate, nu cred ca e o pierdere daca pleci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ba frate nu am mai vazut asa ceva...

CUM SE DESCHIDE UN NOU TOPIC,CUM INTERVINE UN JEGOS DE MODERATOR,SA FACA EL O CORECTIE...

ZICI CA II RACAIE PE CREIER...LASATI MA OAMENII IN PACE CA SUNT AICI NU DIN PLACERE CI PT CA AU NISTE PROBLEME CU MASINILE...

MODERATORII DIN GIORGICA...

P.S: SA MA PIS PE VOI DACA MA BANATI SAU MA EXCLUDETI CA MA BAG CU ALT NUME DE USER... TILICARILORRRRRRRRRRRRRRR

La revedere!

ps: nu se bagase nici un moderator, ci doar useri care stiu sa respecte niste reguli de bun simt!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt mai multe posibile motive pentru care sa porneasca greu... bujiile le-ai verificat? Asta e unul din principalele motive pentru care porneste greu iarna.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@CristiN, citez: "AM SCHIMBAT BUJIILE ACUM O LUNA SI DECI ASTA SE SCOATE DIN CALCUL" :icon_thumright:

@wolfy, inainte sa te apuci de cine stie ce manevre la motor, ti-as sugera sa inlocuiesti bateria cu una noua sau mai noua. Am aceeasi problema de cand a venit frigul, in sensul ca dimineata porneste mai greu. Stiu ca bateria e veche, urmeaza s-o schimb. Azi dimineata am facut un mic experiment (probabil irelevant). Dupa ce s-a stins martorul de bujii, am mai stat cateva secunde pana sa dau la automat iar rezultatul a fost pozitiv in sensul ca masina a pornit muuuult mai bine.

Fenomenul (repet) se manifesta numai dimineata dupa 4-8h de stat in frig si sunt 100% convins ca bateria e de vina.

Am patit acelasi lucru anul trecut la masina no 2. A pornit din ce in ce mai greu pana n-a mai pornit deloc. M-am dat de ceasul mortii pana am descoperit ce are - bateria crapase!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, imi cer scuze. Am citit mai mult printre randuri din cauza majusculelor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din experienta propirie, si eu dupa ce pun contactul o las cam 15 sec si porneste OK. Daca ii dau imediat la cheie incepe sa faca urat 10 sec pe urma isi revine. Bujiile sunt OK, deci verifica bateria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si daca porneste greu si se aprinde intermitent martorul de bujii (atat pe loc cu motorul oprit, cat si in mers)? Atunci e clar de la bujii, nu? Uite ca intreb si eu ca am patit de 3 zile chestia asta...Azi merg sa pun un VAG pe ea si ma pregatesc sufleteste de schimbat bujiile. Mai e aprins si "Check engine-ul" dar ala cred ca este de la senzorul de temperatura ca mai mi-a facut asta.... Sa nu ziceti ca-i de la switch-ul de la pedala de frana sau de la becuri :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rapier, la mine martorul de bujii se stinge in max o secunda, cu toate ca bateria nu are decat 3 ani eu zic ca ma mai tine iarna asta, dar atat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost azi la service. Mare ciudatenie martorul ala de bujii (spirala). Se aprinde la tot felul de erori (bec frana, switch frana, etc) numai la bujii nu. :rolleyes: De ce i-or fi pus numele asta? Nu am auzit pe nimeni inca, sa aiba martorul ala aprins si sa fi avut probleme cu bujiile. La mine, eroarea era ceva legat de "Implausibile Speed Signal". Am sters-o si nu a mai aparut...si s-a stin si spirala impreuna cu "Check engine" cu tot. Acum insa, nu stiu de la ce pornea greu daca de la bujii nu este (au fost si bujiile verificate una cate una si erau OK).

Voltajul bateriei este OK, cel putin eu am indicator de voltaj la detectorul de radar. Pe loc, cu contact pus, variaza intre 12.2V si 12.7V (functie de consumatori). In mers variaza intre 14.1V si 14.5V. Deci bujii nu, voltaj nu. Motorina era si ea o cauza. Chiar atat de proasta sa fie Efix de la Rompetrol BRUSC? Tot timpul alimentez aproape numai de la aceleasi doua statii si nu am avut niciodata probleme (nici iarna trecuta). In fine, o sa vad cum se mai comporta zilele astea si va tin la curent.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca tot ai pomenit de rompetrol efix..........

de 1 an alimentez numai de la rompetrol mergea impecabil.......si de2 saptamani................parca merge pe abur .nu mai trage si plus problema sus mentionata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

OOPS...pai asta poate fi un motiv. Eu tocmai ce-am facut plinul asa incat nu pot sa fac o experienta cu schimbat motorina. Daca insa bagi tu din alta parte si se rezolva astfel problema cu pornitul, spune-ne si noua ca sa stim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si cu motorina, din cate stiu s-a facut pactul intre petrom si rompetrol, adica se pot inversa la pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi dimineata am lasat contactul mai mult pus, dupa ce s-a stins martorul si a pornit OK. Sa fie "efectul placebo" si doar sa mi se fi parut? Sau chiar sa mearga acum bine? Nu e concludenta doar o pornire. Mai verific azi si maine pana sa dau "verdict"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Rapier: eu am repetat experienta cu contactul pus mai mult inainte de a da la demaror si rezultatul a fost acelasi: a pornit f bine. Am incercat si invers, adica pornit imediat dupa stingerea martorului si rezultatul a fost cel asteptat: a pornit mai greu!

Am si eu indicator de voltaj la detector dar valorile indicate sunt sub 14 in sarcina. O sa ma uit cu atentie si o sa notez. Inca sunt ferm convins ca e bateria :huh: pe duca (a mea).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si dupa amiaza a plecat bine lasand mai mult contactul pus. Se pare ca asta ar fi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai incercati ceva. Parcati-o cu botul in vale si vedeti daca porneste mai bine.

Spun asta ca se mai intampla sa o ia motorina "la vale" in rezervor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai incercati ceva. Parcati-o cu botul in vale si vedeti daca porneste mai bine.

Spun asta ca se mai intampla sa o ia motorina "la vale" in rezervor.

frate cred ca glumesti cu motorina la vale......................tu ai in rezervor 1-2 litri de motorina ???

pe bune cum dracu sa se duca motorina la vale...........la care vale ???

tu o parchezi pe dealuri?

deci revin cu rompetrolul

de1 an alimentez de la o anumita statie rompetrol si .............beeeeeeton

acum 2 saptamani am schimbat statia dar era tot rompetrol si.....................de cacao .nu tragea ........nu porneste cum trebuie .............nasol de tot

aseara am alimentat din nou de la statia rompetrol de la care alimentam deobicei si............masina mea s-a facut bineeeeeeeee

.......nu mai tuseste si trage de rupe.

maine dimineata o sa incerc sa vad daca s-a schimbat ceva la pornire, ptr ca la mers s-a vazut diferenta

deci daca sunteti din craiova sa nu alimentati cate zile o sa aveti de la statia rompetrol de pe str Caracal in zona restaurantului Dacia. sunt niste nenorociti baga apa in motorina , ba chiar am aflat dintr-o sursa de la aceea statie ca e amestecata cu benzina ieftina sa mai scoata si ei un ciubuc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Florin, e am spus "la vale in rezervor" (poate m-am exprimat mai complicat).

Adica motorina dinspre filtru se "scurge" in rezervor cand masina stationeaza mai multe ore. Asta in cazul in care pe undeva "trage" aer. Rezultatul e dezamorsarea circuitului. O supapa unisens montata pe "tur" inainte de filtru rezolva problema.

Daca nu ai o "vale" poate ai o bordura, un damb, orice mai inalt, unde sa o parchezi cu "botul" in jos sau in sus.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aceeasi problema o am si eu pe un Passat cu motor AVF, inca de iarna trecuta. Cand e racoare afara, in special dimineata, cand masina e nepornita de seara, imi face mari probleme. Daca e frig rau, adica sub 0 grade, dau la cheie si de 20 de ori cateodata. Bateria duce, altfel n-as mai putea sa dau de zeci de ori la cheie si ea sa invarta bine. Am schimbat filtru de motorina si garniturile de cateva ori de cand a aparut problema, deci nici de acolo nu e. Bujiile le-am verificat de cateva ori, sunt ok si ele. Pe unde am mai fost mi s-a spus ca s-ar putea sa fie pompa tandem. Numai ca inainte sa schimb pompa tandem, care costa "doar" in jur de 1100 de ron+manopera vroiam sa ma asigur ca nu mai pot fi alte cauze.

Am mai citit pe aici ca se poate monta o supapa care mentine presiunea de 1 bar. O recomandati? Daca da, unde o montez, pe tur sau pe retur? Aveti idee unde gasesc sa cumpar asa ceva? Pot sa fac mai mult rau decat bine cu supapa asta?

O singura rugaminte am, sa-mi raspunda doar cei care chiar stiu despre ce vorbesc, sper sa nu supar pe nimeni.

Inca o sugestie, nu ar fi mai bine daca un moderator ar muta povestea asta la TDI Forum?

Multumesc mult!

Modificat de TRK
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Azi mi-a mai venit o idee. Dupa ce am lasat contactul cca 10 sec, am pornit-o, trepida putin, am apasat acceleratia pana la 1200 de turatii , fara sa o mentin, apoi mergea brici. Ce-am mai observat e ca acul de la turometru la pornire nu sta fix, se misca putin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!