Jump to content

Porneste Greu


wolfy_florin
 Share

Postare recomandată

Si a mea poneste din ce in ce mai greu cu cat e mai frig, dar pana la urma porneste. La recomandarea lui Cipos pun contactul lung de trei ori, apoi demarez. Caraie cam 5-10 secunde dar porneste.

Ca o idee timpul pana isi revine e constant, difera zgomotul, cu cat e mai frig cu atat e mai mare si functionarea mai neliniara.

Azi a stat prima data pe la 1100 de turatii, pe termometru erau -6.5 grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • wolfy_florin

    20

  • rotnick

    12

  • alex_nst

    8

  • Zabin

    6

Daca vii la Serpico, sa stii ca anul asta nu o putem face, lucram pana Vineri si dupa aceea venim la serviciu dupa 3 ianuarie. Iar pana vineri este plin la electricieni unde trebuie sa intre a ta. Totusi fa un drum sau suna pe fix 438224 ca sa faci o programare.

Sorry.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:Driver: si eu am beleaua cu pornirea . dupa 5-6 ore dau la cheie , timp de 2 sec porneste dupa care se opreste brusc. incerc cred ca de 6 ori . in final porneste greoi dar porneste.

tin sa spun ca asa facea si cand era peste 10 grade afara deci nu tine de temperatura . la sugestia unui membru Dorulet caruia ii si multumesc pe aceasta cale , cand parchez masina o fac sa fie cu botul mai in panta. de atunci tin sa spun ca nu am mai avut probleme dar asta nu inseamna ca s-a rezolvat problema definitiv , e ceva temporar. mai completez ca atunci cand rezervorul este aproape gol masina porneste greu , deci un factor important e si ca rezervorul sa fie plin macar pe jumatate.

problema e cred de la supapa de presiune care se afla in pompa din rezervor sau se poate sa scape presiune pe la filtru. Rezolvarea ar fi o supapa de presiune care sa se monteze pe retur inainte de filtru iar supapa sa se deschida la o presiune de 1 atmosfera sau o pompa nou asta in cazul in care nu scapa pe la filtru. pana atunci .... tineti botul masinii in panta si sa aveti rezervorul macar pe jumatate plin ... :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine sigur nu e din cauza presiunii sau supapei ori ceva de genul asta ptr ca ar porni nasol tot timpul

la mine are toane cand porneste bine cand nu

am vb cu meseriasul si zice ca probabil este un senzor de pe la axu cu came daca am retinut eu bine( nu sunt sigur)

oricum astept sa fac tester si mai vedem

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mai rog inca o data un moderator sa mute toata povestea asta pe TDI Forum !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Setu, verifica supapa de pe filtru de motorina, fix asa pateam si eu ca tine supapa

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca ar fi supapa nu ar trebui sa traga aer tot timpul................adica sa porneasca nasol de fiecare data......

am mai zis la mine are toane................sa zicem ca din 10 porniri 4-5 sunt nasoale restul ok

ia sa vedeti ciudatenie..........

astazi programasem sa ma duc sa o vada un specialist de la reprezentanta ........de dimineata plec de acasa si normal face figuri .....................ma mai opresc prin cateva locuri side fiecare data la urmatoarele porniri a fost ok..............zic in gandul meu ca poate ajung la meserias merge ok si zice ala ca sunt paranoic

cam asa ceva s-a si intamplat .......ma duc la om , porneste de 5-6 ori super ok .....zice omu ca nu am ce face de o plimb pe la service??

si pe ultima suta de metri ia demonstrat si lui ce masina fitzoasa am ................

in rest astazi iar la 10-15 porniri a fost ok.........dupa ce ii promisesem ca o vand................cred ca stie de frica si porneste bine acum :scratch:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La tine e ceva problema din partea electrica, calculator etc, mufa oxidata :scratch:

Supapa face figuri la pornire, dimineatza sau cand sta mai mult timp nepornita, se duce inapo motorina in rezervor, nu mai tine presiune pe instalatie si atunci logic, ca trebuie sa dai mai mult la automat pina trage motorina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Setu, verifica supapa de pe filtru de motorina, fix asa pateam si eu ca tine supapa

am schimbat-o cu tot cu oringuri, nimik, cred ca e aia de la pompa de motorina , daca nu o sa schimb garniturile de la pompa tandem . dar inainte am sa pun un robinet inainte de filtru , apoi dupa, pe care o sa il inchid in fiecare seara iar dimineata o sa il deschid asa o sa imi dau seama daca e de la garniturile de la pompa ori de la filtru .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu mai stiu ce sa fac.......................

am gasit meserias de la reprezentanta..............a testat-o omul cu vag-ul...............si nu a gasit nimic

a vazut si el despre ce este vorba el banuia ca este senzorul de la axul cu came dar nu i-a aparut nici o eroare la tester.........

astept dupa sarbatori sa o verifice omul manual cap-coada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Salutare,

Sunt si eu nou aici pe forum si de cand a venit frigu,aceiasi problema,pornire grea ,dimineatza nu porneste decat de la a 3 cheie in sus, e penibil sa stai in parcare dimineazta si sa vezi cum pornesc aia dacile la juma de cheie.mentionez ca pana sa se puna geru pornea de la prima cheie,face asa doar knd sta mai mult de 12 ore nepornita.

Am vazut ca tot se vorbeste de tester,pe toate forumurile de masini(am alergie la cuvantul asta) :) Am avut un bmw care "o luase razna "si toti ma trimeteau la tester!!! Am bagat o gramada de bani in testere in mod inutil, ca sa observ ,cand am studiat mai atent zona motorului ca era un furtun ,care "transporta" aer ,gaurit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

poate imi gaseste si mie cineva o explicatie logica...................

cum a inceput sa se incalzeasca ..a inceput sa porneasca bine

o fi fost racita????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

sti ceva..................nu m-ar surprinde sa ai dreptate

am incercat de toate mai putin sa testez o alta baterie pe masina

la mine nu se mai vede clar ce scrie pe baterie

cam ce amperaj imi trebuie???

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am descifrat pana la urama eticheta de pe baterie

e de 80

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ceva probleme cu pornirea si la mine. Cand dau cheie porneste normal dar timp de cateva secunde se inneaca ca si cum nu ar avea destula motorina. E posibil sa fie cumva de la motorina? Face faza asta de la ultimul plin.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil si asta, asteapta sa o consumi si pe urma alimentezi, dar daca s-a infundat filtrul trebuie schimbat si ala.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

.....desi am alte probleme cu ea :imi baga rece clima tot timpul , picura un pic cand vrea si cand nu ulei de servo ,pompa benzina schimbata recent , in privinta pornirii la rece cred ca o singura data a pornit cu a doua cheie si era vara ....

....in rest in 10 mii de km pornire ca ceasul ceasul fara emotii .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salut,

Luni:

- Ma duc la lucru de dimineata, frig -6 C, pun contact, se sting becurile mai stau vreo 5 - 10 sec (de ... am invatat :D ), motor. Totul e okay. Ajung la lucru, parchez (parcare in aer liber) ... bla bla ...

- Vreau sa ma intorc acasa pe la 3 dupamasa, frig -1 C: pun contact, se sting becurile, stau 5 - 10 sec (de ... am invatat :rolleyes: ), motor, nici o miscare. Deci pare ca nici nu declanseaza nimic. Liniste totala. Mai ii dau vreo 2 - 10 chei ... la fel. :blink: ... (verific clapeta EGR - nu e blocata, e ok). Ma gandesc ... de ... bujii ... nu se incalzesc ... ce naiba ...

Injur bine ... ma duc acasa (cu metro) si: Internet, google: porniri la rece ... bla bla ... Am studiat eu ce am studiat ... si am zis hai sa o incerc si pe asta.

Marti:

- Ajung la lucru ma duc ata la masina (ma astepta de ieri cuminte in parcare): frig -4.5 C, contact, se sting becurile mai stau 10 sec, motor. Totul e okay. Opresc motorul si vin si scriu mailul asta.

Ce AM FACUT luni dimineata si n-am facut luni dupamasa (cand am avut probleme), si marti dimineata am facut ca luni dimineata :blink: :

- dupa ce am pus contactul: am aprins farurile

Dupamasa cand am dat 10 chei si nimic ... "Am uitat sa aprind farurile" :blink: .

Ei am citit tampenia asta pe internet pe un site avizat in care recomanda (cu juma de gura ... ca o paranteza) ca daca ai astfel de probleme, "you might try" dupa contact sa aprinzi farurile, rear window heater, heater, radio, incalzitoare scaun (d'asta n-am) bla bla ca sa faci un load mai mare pe circuitul electric. Imi pare rau ... chiar nu am schema electrica ... si mi se pare un pic aiurea ... am zis doar: hai sa incerc ... si a mers.

Daca Audi nu au facut un astfel de test pt: 1.9 TDI A4, 2001, motor AJM, 115CP. Sa le fie rusine. Daca au facut teste de astea si e doar o problema de imbatranire coolant temp senzor, sau bujii sau alte chestii-trestii ... retrag afirmatia :)

Poate ajuta asta pe cineva!

Modificat de Jack A4 TDI
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oricum asta ma duce cu gandul la faptul ca pt modelul meu (din pacate nu stiu la motoare mai noi) cand e frig (temp exterioara < 9 C):

Daca bujiile sunt bune, si MAF da feedback ok, fuel pomp e ok, fuel filter ok, clapeta EGR deschisa:

- Engine control unit nu are feedback daca bujiile s-au incalzit sau nu si o face temporizat (are un timp probabil ajustabil cu VAG-COM - si eu cred ca e recomandat sa fie ajustat inainte de a veni iarna) si driverul tre sa astepte mai mult dupa ce glow lamp se stinge pe board panel. (are sens sa astepti inca cateva sec)

- Daca are feedback de la coolant temp sensor (proportional cu incalzirea bujiilor), e posibil ca senzorul sa fie defect/decalibrat un pic (si engine control unit sa mearga pe valori default/gresite - daca e decalibrat). Daca senzorul e ok ... cred ca se poate da cheie imediat dupa ce glow lamp se stinge.

Dar eu totusi cred ca modelul meu nu are feedback pt incalzirea bujiilor. Gresesc oare ?

Eu nu prea ma am cu partea mecanica de aia nici nu prea m-am referit la ea.

Aveti idee daca da pana la urma cineva feedback pt nivelul de incalzire a bujiilor ? Ca eu cred ca nu ...

Ms mult! :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

desi nu am schimabt bateria ......inca...................inproportie de 99% cred ca ea este de vina

de cand s-a incalzit porneste foarte bine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cand dai la cheie dupa ce se sting toti martorii, in momentul cand invarte electromotorul se aprinde ceva prin bord (in afara de martorul de frana de mana in caza ca e trasa)?

Aceeasi intrebare e valabila si pentru Jack A4 TDI.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu, nu se aprinde nmic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!