Jump to content

Porneste Greu


wolfy_florin
 Share

Postare recomandată

de 2 -3 zile merge si porneste brici

pana la urma nu stiu de la ce a fost

cred totusi ca de la motorina ca altfek nu imi explic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • wolfy_florin

    20

  • rotnick

    12

  • alex_nst

    8

  • Zabin

    6

Azi a pornit binisor dupa vreo 10 sec de contact, dar la fel, cu tremurat, acul se misca intre 850 si 1000 de ture si a scos cam 5 sec fum la greu. Normal cred ca nu e dar bine ca porneste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ai motorina "adevarata" porneste si in doua bujii !

Sub zero grade e bine sa incalzesti bujiile de doua - trei ori (dimineata la prima pornire) dupa care sa "dai o cheie".

Motorina conteaza in primul rand !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mi-am adus aminte ca in manualul de la Ford Fusion scria ca la rece sa dai 2-3 contacte si apoi sa pornest. Dar ala chiar nu pornea la prima cheie, dupa vreo 4-5. AVF-ul vad ca totusi porneste din prima. Mai vedem cand ajunge temperatura dincolo de -10

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm cele spuse de @teko , pun contactul de 2 ori sub 0 grd . Porneste usor la prima cheie cu contactul pus o singura data , dar parca merge balbait si tremura puternic primele secunde , daca pun de 2 ori contactul porneste ca un benzinar . Acum am motorina de la MOL , o sa trec inapoi pe Rompetrol sa vad cum e .

Pt porniri usoare la rece :

* Baterie buna

* Motorina de calitate

* Bujii verificate

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

offfffffff

azi am fost la tester ptr ca iar facea figuri

rezultat: eroare senzor temperatura lichid racire

acum 2 luni am mai facut un tester si imi aparuse si atunci o eroare sporadica tot la celasi senzor si nu i-am dat importanta si ......................s-a facut a dracu.........

am comandat senzorul ala si astept sa vina sa scap de belea

m-a facut de ras pornesc ,daciile pe langa mine de moarte si eu :icon_thumright: zice unu cu un olcit ................." te trag colegu"??? ghici ce e in sufletul meu.........

e valabil senzorul asta si ptr colegu la care tremura si scoate fum la pornire

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, senzorul temp lichid de racire poate provoca asemenea manifestari. Daca semnalul trimis de el lipseste sau este implauzibil, ECU considera o valoare default, aceasta fiind parca 80 gr ... asta insemnand ca tot ce comanda, cantita motorina injectata, etc ... le face ca si cand motorul tau ar fi la 80 gr. Ceea ce evident nu este cazul dupa o noapte de stationare in frig. De aici pornirile greoaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am inloicuit anul trecut sonda de temperatura , de pornit pornea la fel si la rece si la cald , diferenta este ca atunci cand puneam contactul cu motorul cald statea arculetul aprins secunde bune , iar la rece se stingea imediat .Daca sunt temperaturi pana in 5 grd C pornea fara probleme si la rece .

Tremuratul dupa pornire si fumul au continuat si dupa schimbare senzor.

@wolfy_florin , verifica si bujiile , e posibil sa fie ciufulite . Vezi ca-ti trebuie cam 2 l de G12 dupa ce schimbi sonda , se pierde la demontare .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bujiile sunt schimbate recent si sunt verificatedeci nu e de la ele asta apare pe tester asta schim

schmbul il fac maine cand vine senzorul si va zic atunci de diferenta

nu se pierde atat lichid se pierde mai putin de o jumatate de litru ptr ca pana baga mufa in senzor se poate tine degetul la gaura sa nu ieselichid , cu conditia sa fie motorul rece

ptr cine este interesat de pret senzorul pe original a fost 70 ron

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va salut ! Imi spune si mie cineva ce fel de bujii am nevoie la masina mea? Motor ake,180 cp,2,5 tdi,quattro.Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Pentru ca tot sintem la capitolul "porneste greu" sa va spun si eu patania cu "amanta mea de tabla" :rolleyes:

Pe vreme rece dar nu foarte (-5 grade maxim), de vreo saptamina incepuse sa nu mai porneasca din prima, chiar daca asteptam 15 secunde dupa stingerea becului de bujii incandescente. Daca incercam sa o pornesc imediat dupa ce se stingea "spirala" nici o sansa, si apoi trebuia sa dau la automat inca de vreo 10 - 15 ori. Bateria chiar daca e un pic mai veche inca mai duce 10 - 15 chei scurte la rind fara probleme, motorina era OK de la OMV ... bule pe retur nu erau sau erau foarte putine, filtrul de motorina schimbat de curind ... deci probleme nu pareau sa fie ...

Vineri insa nu mai voia sa plece deloc ... ma grabeam teribil, si ea nimic, temperatura afata in jur de 0 grade. Am ridicat capota si din intimplare am aruncat un ochi si la valva "shut off" de sub EGR ... e aici era buba ... aia era "inchisa" ca si cum as fi oprit motorul, si dupa cele 3 secunde in care ar trebui sa revina la loc ... normal ca nu mai revenise, asa ca motorul saracul incerca sa porneasca fara aer :(

La mine acea clapeta e actionata vacuumatic. Am miscat manual pirghia aia si parca raminea putin lipita la finalul cursei. Dupa citeva actionari mai bruste parca si-a dat drumul ... oare sa fie foarte murdara acea clapeta? Oricum inca nu am timp si dispozitia de a o demonta sa vad ce e acolo. O alta cauza ar putea fi faptul ca o buna bucata de vreme, (ori asa am cumparat masina de la vechiul proprietar ori s-a intimplat dupa schimbarea distributiei) electrovalva care actioneaza acel actuator vacuumatic, ce actioneaza clapeta de inchidere a aerului, nu a stat in locasul ei, si furtunasul de vacuum a stat putin cam indoit ... Scenariu probabil: electrovalva se deschide atunci cind opresc motorul, se creeaza vacuum care inchide clapeta de aer, dar probabil se stranguleaza si furtunasul, si atunci cind electrovalva se inchide si ar trebui sa ii permita actuatorului vacuumatic sa revina in pozitia de "repaus" asta nu mai revine din cauza furtunasului strangulat ...

Inca mai studiez "problema" ... dar cred eu ca e bine de stiut si pentru altii

O sa incerc in weekend sa comand acel actuator cu vacuum produs de un "pistol de vacuum" ... pina atunci supraveghez "bestia" :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Scuze de offtopic, dar chiar merita :(

De mult timp nu am mai vazut un post asa bine structurat si cu atata informatie din partea unui membru "Doar inscris" ca cel al dl. repty74 ... il facem sticky pe toate ariile, sa il dam exemplu? :)

repty74, bun venit printre noi :rolleyes:

End Offtopic

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

In ultima vrme nu a mai facut "figuri" ... a pornit "bestia" la prima cheie, imediat dupa ce s-a stins beculetul de bujii incandescente, fara trepidatii sau alte semne ciudate ... E drept ca nici afara nu a mai fost foarte rece (in Bucuresti) ...

Inainte mai apareau din cind in cind si niste trepidatii la relanti cu motorul cald, care acum nu se mai simt ... poate e efect placebo, dar poate nu. :rolleyes:

Si ca fapt divers, oricite scanari cu VAG COM-ul am facut, nu a aparut nici o eroare legata de "shut off valve", asa ca faptul ca am gasit defectul asta, zic eu ca a fost mai mult un "norocul incepatorului" ... ca sa nu zic al prostului :)

Cit despre "doar inscris" ... personal prefer sa citesc foarte mult pe un forum pina sa postez ceva. Pina acum am postat de vreo 8 ori pe forumul asta ... si numai cind am ceva demn de impartasit, in rest "fur" (a se citi invat) din experientele altora.

Toate cele bune. :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare oameni buni

An legatura cu verificarea bujiilor incandescente, bujiile poate sa fie bune dar releul sa nu le de`a comanda. Cel mai bine e sa verificati si releul de bujii

Verificarea releului se face cu o lampa de control, puneti clema de la lampa pe borna de minus de la baterie si varful lampii in mijloc la mufa de la bujie, puneti contactul si trebuie sa se aprinda becul de la lampa de control, daca nu se aprinde becul inseamna ca nu va vine curent la bujii si degeaba sunt bune bujiile

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

gata

am schimbat si jigodia de senzor.......................

de 2 zile porneste bine .................azi iar nu a pornit usor ( s-a intamplat o singura data) .............sa fi fost din obisnuinta...........???ptr ca la inca , cateva porniri toti azi a pornit bine.

deci se pare ca pana acum sata sa fi fost cauza.........tampitul de senzor

aaaa......era sa uit

cand desface meseriasul capacul sa schibe senzorul si vede egr-ul cu ulei pe el.................paraca l-a apucat boala vacii nebune...........

schimba urgent egr-ul, zice el, ca se buleste turbina...............de m-a facut sa zac toata ziua

pe seara am vb cu cipos la tel si i-am explicat povestea si m-a convins ca nu am nici o problema grava.......

ai naiba de meseriasi sunt ca doctorii te duci la iei cu ceva si mai au putin si iti zic ca esti pe moarte...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Fugi repede si schimba siguranta de pe circuitul de bujii incandescente (se afla undeva in compartimentul motor - sub capota) - sigur este arsa!. Este o siguranta de vreo 20 A - groasa ca o sarma de balot! Am patit exact acelasi lucru cand aveam un Golf Tdi in posesie si am schimbat degeaba pe rand bateria, bujiile si tipul carburantului... Te costa cca 30 ron si ai scapat de belea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca imi zici si mie mai multe detalii despre pozitionarea acestei sigurante poate vad si eu despre ce este vorba.................sub capota am cam multe si nu ma deslusesc :(

poate imi explici si cum se schimba de moment ce esti patit

as aprecia foarte mult daca ai posibilitatea sa ii faci o poza la motor si sa indici cumva care este ..............

vreau sa incerc si varianta ta.................

Modificat de wolfy_florin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Siguranta cu pricina am schimbat-o la un Golf Tdi pe care l-am avut. La acea masina era plasata in compartimentul motor, undeva sub zona stergatoarelor (pe la jumatatea distantei dintre ele, sub garnitura de cauciuc ce etanseaza compartimentul. Siguranta era acoperita cu un capac de plastic (si eu am cautat-o de am innebunit!) si nu are o forma normala de siguranta normala auto - este pur si simplu o lamela groasa (20A!) de cca 3 cm lungime si cam 4-5 mm latime. Fara ea nu ai tensiune de alimentare a circuitului de preincalzire. Daca afara sunt mai mult de 9 grade, circuitul cu pricina nu are efect pt k masina porneste pur si simplu pe compresie. La frig proprietatile motorinei se schimba ea nu mai este la fel de fluida si atunci este necesara inclazirea ei pentru pornire. Daca ai o baterie buna, masina va porni si asa dar foarte greu dupa multe insistente, 5-10 chei... Eu era sa raman dupa un Revelion la Sinaia, dar Golful mi-a pornit pana la urma si la -15 grade, numai pe compresie... De fiecare data, dupa pornire, in spate vei avea fum la greu!!! La Audi A4 Sedan nu stiu unde se afla siguranta cu pricina, dar in mod normal tot undeva ascunsa de vreun capac in compartimentul motor... Trebuie neaparat sa o gasesti pt k ai o masina diesel si sigur ai asa ceva. Si nu e scumpa (la PoRo m-a costat la Golf 300.000 lei vechi cu tot cu manopera data in 2000). In cel mai rau caz, intreaba un mecanicos la service - mai mult de 50 roni nu are voie sa te coste necazul cu tot cu siguranta. Daca rezolvi spune-mi si mie te rog. Multa bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu am rezolvat nimic

mecanicles la care am fost zic ca nu stiu ei de rezistente dalea................am gasit pana acum numai"priceputi'"

si la magazin imi trebuie ori cod ori denumire

cine stie mai multe poate ma scoate si pe mine din ceata ce sa cer si cum sa cer la magazin

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Lasa siguranta, verifica daca vine curent la bujii, ia o lampa de control, un bec cu 2 fire, pune un fir pe minus, scoate prima mufa de la o bujie si pune firul alalalt in interiorul mufei. Pune contactul si trebuie sa se aprinda becul, o sa ste`a aprins cam 15..20 de secunde, daca se aprinde becul si se stinge totul e ok, ai curent la bujii si releul decupleaza (sa faci operatiunea asta dimineatza inainte de pornire, sa fie rece motorul ca sa cupleze releul de bujii)

Bafta :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cam multe pareri...ai grija ce faci la masina asta sa nu o strici de tot :lol:

si ca sa mai pun si eu o opinie in plus iti spun ce am patit eu:

1 la un passat pompa se dezamorsa daca statea mai mult de 3-4 ore si trebuia sa-i dai la automat de innebuneai; rezolvarea am schimbat supapa care vine pe retur la filtru de motorina (era dusa)

2 tot la un passat,ce-i drept mai nou, tot asa pornea greu si am crezut pe rand ca este bateria, apoi bujiile, apoi sonda de temperatura si nu iti mai spun cate alte mi-au spus mecanicii, mai mult sau mai putin la subiect pana cand am nimerit pe mana unuia care stia ce face, masina nu avea nimic fizic dus a rezolvat doar din soft regland cantitatea de motorina injectata la pornire. masina merge si acum foarte bine

tu alegi ce crezi ca se potriveste la tine daca e cazu

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca nu ii mai fac nimic

de scimbat nu am schimbat decat senzorul de temperatura ptr ca ala aparea cu eroare la tester

de mai mult de o saptamana de cand am schimbat senzorul nu am mai facut probleme decat o data sau de 2 ori la o gramada de porniri

m-am saturat sa o tot bag in seama

cred ca face asa de rasfatata :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine pornea greu, din cauza supapei de la filtru de motorina, nu mai tinea presiune pe instalatie :huh:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am inebunit

astazi imi venea sa ii dau foc

la o gramada de porniri a facut fitze

gata...............maine ma duc cu ea la reprezentanta si nu plec de acolo pana nu o rezolv definitiv

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!