Jump to content

Porneste Greu


wolfy_florin
 Share

Postare recomandată

Cand dai la cheie dupa ce se sting toti martorii, in momentul cand invarte electromotorul se aprinde ceva prin bord (in afara de martorul de frana de mana in caza ca e trasa)?

Aceeasi intrebare e valabila si pentru Jack A4 TDI.

Dupa ce se sting toti martorii, si dau cheie. E liniste totala, nu declanseaza electromotorul, si nu mai aprinde nici un bec la bord. Pur si simplu e ca moarta. Deci asta se intampla la -5/6 C dimineata (cu probabil -10 C noaptea).

Deci rezolvarea problemei (in cazul meu) a fost sa mai aprind si alti consumatori electrici sa traga un curent mai mare din baterie si sa o "deblocheze". Parerea mea e ca nu e bateria de vina. Probabil, da, ar fi indicat sa curat contactele +/- la baterie. Dar eu cred ca e o problema destul de comuna.

Cam asta e ... cu Audi(*) ... Iarna pe ulitza :(:Driver:

(*) mashina mea

Treaba e ca e un pic suparator daca ti se intampla asa ceva ... si efectiv nu-ti dai seama ce are ... Eu am ramas surprins ca sa nu zic socat. Adica da ... mai porneste si farurile si da cheie dupa aia :huh:

Oricum bine ca acum stiu care e problema! (si nu stiu de ce am un feeling ca mai multi au problema asta ... )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...
  • Replies 119
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

  • wolfy_florin

    20

  • rotnick

    12

  • alex_nst

    8

  • Zabin

    6

Am si eu o problema si va rog sa ma lamuriti. Desi am cautat peste tot, nu am gasit un loc unde sa fiu lamurit asa ca o sa va intreb in acest topic ( stiind ca nu e locul ideal). Un prieten de-al meu are un Audi A4 TDI vreo 130-140 CP - nu sunt sigur. De aproximativ 1 luna are o problema legata de pornire dimineata. Cu baterie cumparata de 1 saptamana masina nu mai porneste dimineata la prima cheie. Trebuie sa puna clesti si sa ia curent de la alta ca sa poata porni. A mai luat o baterie noua de 77 amp si dupa o saptamana si ceva aceasi poveste - nu a pornit dimineata. Banuieste, ca si mine ca are vreu consumator care ii manaca din curent cat masina sta pe loc. Daca vine dimineata la serviciu si pleaca dupa-amiaza masina porneste si dupa ce o lasa seara pana a 2 zi nu mai vrea. Ce poate sa fie. Omu' a zis ca daca nu rezolva problema o vinde :D ca l-a disperat ca nu i-a dat de cap la problema - fiind deja pe la mai multi electricieni.

Urmeaza sa mearga sa-i faca si un test poate asa va fi lamurit, poate apare ceva. Daca stiti ceva please help! Scuze din nou ca am postat aici, dar nu am gasit alt loc mai bun.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La Audi A4 am intalnit des problema asta la service si de cele mai multe ori , cand toate erau ok(asa cum spuneti voi), eliminam problema prin inlocuirea intrerupatorului de lumini, care intra in circuitul electric de la imo, si pe care daca este defect, apare pornirea grea - adica invarte f mult pana porneste. Puteti incerca de proba, cu un intrerupator imprumutat daca nu va lasa inima de unul nou din start-recomand cu caldura piesele originale, iar daca le inlocuiti la service Audi beneficiati si de garantia de piesa de 2 ani de zile. BaftaLa problema ta, eko, iti sugerez un test incarcare si un test acumulator. daca astea sunt ok, trebuie verificat daca sunt consumatori pe masina, iar daac sunt, trebuie cautati si eliminati. Nu exclud nici posibilitatea unui acumulator defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La problema ta, eko, iti sugerez un test incarcare si un test acumulator. daca astea sunt ok, trebuie verificat daca sunt consumatori pe masina, iar daac sunt, trebuie cautati si eliminati. Nu exclud nici posibilitatea unui acumulator defect

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cineva mi-a spus ca ar putea fi electromotorul care la pornire consuma foarte mult, acesta fiind defect si consuma bateria foarte repede. Se poate ? Mi se pare cam aiurea. Adica daca este defect cat curent ar putea sa manance la pornire? :) :D :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

redeschid aces topic desi nu s-a ami scris de ceva vreme, la un audi a4 din 2004 cu motor 2.5 tdi de 163CP, in ultima vreme a tot inceput sa porneasca greu, adica la a 4-5 cheie. Astazi, pornesc ( la prima cheie) merg, parchez sa fumez o tigara si dupa 5 minute cand dau sa plec nu mai vroia, i-am dat cam 20 de chei si degeaba nimic, am pornit si cu consumatori aporniti si nimic, apare spirata, clipuceste si astept sa se stinga, dau cheie si nimic, tot timpul cand au fost astfel de probleme intr-un final la maxima 5-a cheie a pornit, astazi nu a mai vrut, bateria nu cred ca e o problema de moment ce-mi merg toti consumatorii, buba cred ca-s bujiile, faza e ca am lasat-o peste noapte parcata undeva, dupa 2-3 ore am revenit am dat cheie si nimic.

Ma mira faptul ca tot timpul cand mai facea probleme din amxima 5-a cheie pornea insa astazi dupa 5 minute de pauza nu a mai vrut.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Fa-i o scanare si vezi ce erori afiseaza. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost si i-am dat drumul la vale astazi in speranta ca poate o ia la automat dar nimic.

O noua banuiala am acum ... aseara pe computerul de bord imi arata ca mai pot face cu motorina din rezervor 80km, astazi dimineata cand am fost imi arata ca mai pot face inca 40km.

Ea stand un pic in vale ma gandesc sa nu fi prins un gol de aer in pompa ... desi nu stiu ce sa zic.

Cand ii pun contact, bazaie, deci am alimentare, cand ii dau cheie motorul se invarte, daca era sa fie ceva legat de injectoare sigur se auzea motorul inecat macar un pic si-mi scotea ceva fum negru.

Faza nasoala este ca astazi nu am unde sa fac o diagnoza, toti pe care-i cunosc sunt plecati din localitate.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mersi de sfaturi mesterilor :icon_thumright:

Am rezolvat problema, sonda de combustibil se apre ca s-a stricat, in bord imi arata ca mai pot face 80km, defapt masina fiind si parcata in vale, nu a mai pornit.

Am pus 10 litri de motorina, am tras "frumos" din furtuneul de tur, dupa i-am dat cheie si a pornit, situatia s-a inrautatit cand a murit bateria de la atatea incercari de pornire a motorului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma mir ca nu a mai pornit masina din cauza ca a stat in panta deoarece totul este pe presiune de motorina si nu prin cadere libera asa cum era la dacie ca daca nu prindea benzina in rezervor teava de tur nu mai avea ce sa traga pompa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu ma mir .... da in fine .. era interesant sa-mi fi dat seama atunci pe moment cum sa rezolv problema :vaidecapulmeu:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut,

legat de pornirea grea va pot impartasi si eu ...sper sa va fie de folos.

Simptome

in sezonul rece:

- martor program electronic de stabilitate ESP aprins mereu

- incercam sa o pornesc de aproximativ 10-20 ori

cand sa incalzit vremea simptomele de mai sus se repetau aleator, iar pornirea se facea mult mai "usor"!

De inlocuit am inlocuit urmatoarele:

- acumulator varta

-bujii

astazi cred ca am descoperit de ce nu pornea usor, uitandu-ma in compartimentul motor , in partea dreapta am verificat furtunele am observat ca la filtrul de motorina capacul era fixat sau mai bine zis pus provizoriu asa ca l-am strans( are pe partea dreapta un surub)!

Precizez ca masina este un Audi A4 2002 motor 1.9 TDI, AVF, 74 KW, cu multi km la bord.

Asa ca fiti atenti cand va schimbati consumabilele sa nu uite baietii sa va stranga surubelele! :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

sal, am si eu problema cu pornirea la un b6 avf, numai ca atunci cand dau drumul la pozitii sau lumina de intalnire porneste la sfert........ vreo idee??

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba comutatorul de lumini si va porni ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salut , am un A4 b7 motor BKE 116cp din 2005 !

De cateva zile am o problema , masina nu mai porneste la prima cheie ! Astazi culmea ... nu a mai pornit deloc . Practic pun contactul , se stinge bujia incandescenta si cand ii dau cheie invarte ceva (cred ca electromotorul) dupa care se opreste tot , inclusiv martorii din bord exceptie face cel de la baterie !

Intr un final m-am gandit sa tin acceleratia apasata si sa dau cheie .... surpriza , a pornit masina , fara erori in bord fara nimic , merge absolut normal !

Aveti vreo idee de la ce ar fi marea problema ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa ii verifici si bateria daca a ramas martorul aprins are totusi 5 ani

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

robi_zet bateria am schimbat-o acum 1 an jumatate si am verificat-o prin luna iunie (era ok) , a venit un baiat pana la mine cu vag-com si nici o eroare !

se pare ca problema ar fi de la bendixul electromotorului ! iti multumesc pentru post !

Modificat de bogdan_mad
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sonda de apa?Cu ea deconectata apare vreo schimbare?

Ca sa nu repet tot citeste si aici.Anumite parti se aplica si la dizel,poate te ajuta.

Modificat de divinewind
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca era sonda de apa nu ar fi trebuit sa apara pe vag ? Mecanicul mi-a zis ca 100% e bendixul ! Revin cu informatii dupa ce il schimb .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu are nici o treaba sonda de apa cu turatia electromotorului

Mergi si verifica bateria la un electrician auto sa vezi ce capacitate de pornire are, daca bateria e ok ramane electromotorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

motorul nu va primi injectie pana cand turatia nu atinge pragul de 300 de RPM (protectie din ECU)

vezi sa nu fie obosit rotorul electromotorului sau periile

tot BKE am si eu

Modificat de NeXuS_3
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut! sunt nou pe acest forum si ca mai toate lumea de pe aici am probleme la pornire...mentionez ca masina porneste la a doua cheie doar dimineata, in cursul zilei porneste normal. am schimbat si bateria de vreo 3 sapt, a pornit vreo 2-3 zile din prima, acum iar porneste la a doua cheie. ma gandesc daca acum face asa, cand sunt 13-15 grade noaptea si ziua 25, pai la -15 nici cu slujbe n-o mai pornesc. are si un trepidat ciudat la rece cateodata, se misca si acul de la turometru putin, dar cand se incalzeste nu mai face nimic. valorile la injectoare sunt -0,3-0,4...unul are -0,7...masina are 110.000km pe bord, fabricatie 12/2006..pompa de motorina se aude ca lucreaza, martorul la bujii se stinge imediat, alternatorul incarca, etc...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu sunt 100% sigur insa am impresia ca nu exista un circuit care sa verifice fiecare bujie in parte pentru continuitate

poate nu ar strica sa le verifici manual

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

am verificat si bujiile (toate ok), am curatat si injectoarele...nu am remarcat nimic schimbat...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!