Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

"7E0 w/o heat accumulator/auxiliary heating" ce inseamna? Wihtout? adica nu am, nu?

am lista cu toate codurile de pe masina si decat acest cod apare

Modificat de andricei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am in masina un buton de incalzire suplimentara si de asemenea unul pe telecomanda. Din cate stiu, este vorba de un motoras separat care merge cu motorina. Insa am si o problema cu el, si anume ca nu mai porneste pana motorul nu a fost incalzit in prealabil, ori el a fost construit tocmai pentru a incalzi motorul si interiorul pe vreme geroasa. Cei de la reprezentanta mi-au spus prin telefon ca nu prea stiu mare lucru, desi incalzirea auxiliara este o optiune oferita de ei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Piratule, tu ai webasto. Ceea ce este cu totul alta mancare de peste...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cel din Bucuresti... eu n-am !

:somnmare:

Eu am elemente PTC ! Si functioneaza! Numai ca daca tin Climatronicul pe auto imi direjeaza mai mult spre dezaburire si picioare... daca dau spre sus manual... simt si eu caldurica.

Dar cu incalzirea in scaun pe treapta 4 si cu climatronicul pe 26 grd si AUTO ... in maxim 3 km e cald !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Am tot cautat dar n-am gasit nimic in legatura cu codul meu...7E0 w/o heat accumulator/auxiliary heating

Stie cineva? sau macar, cum s-ar traduce acest cod?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

7E0 w/o heat accumulator/auxiliary heating = without heat acc... = fara acumulator caldura/incalzire auxiliara ...

adica n-ai ! ... Daca n-ai ... n-ai ! :icon_thumright:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Merci :icon_thumright: macar am scaunele incalzite..Toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai in primul rand nu poti sa pastrezi antigelul decat daca il scoti din motor. Codul termostatului este 044 121 113 F0.

Il schimbi dupa cum am scris eu in postul 76 cat de cat... E destul de simplu.

Voi merge saptamana asta sa cumpar un termostat ca este cam ciudata temperatura. Spre exemplu astazi am parcurs aproape 14 km si mi-a urcat apa la 80 grade abia si erau 5 grade afara. :rolleyes:

Multumesc domnului Cosmin pentru codul termostatului(sper sa stie aia despre ce este vorba). Voi merge maine la un magazin in Brasov. Daca stie cineva daca este bine sa merg la UNIX. Se afla pe strada cu politia (nu stiu cum se numeste strada). De asemenea va rog sa imi spuneti si daca este nevoie de un antigel special pentru masina? :(

Modificat de Ballack
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Gata am schibat termostatul si acum imi ajunge si mie apa la 90 de grade. Multumesc c o s m i n pt ajutor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut si eu comanda de un termostat. Pret: 50 RON

Am intrebat si de antigel G12.... Pret: 1,5 L = 25 RON :)

Asta este pretul sau e un pic prea ridicat? :Driver:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am luat 1l cu 15 lei. Dar inainte am mai luat din alt loc 1.5l tot cu 15 lei. Depinde de magazin.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am dat 40 lei pe termosatat, ceva facut in Germania, dar nu BEHR....oricum nu se compara cu lucratura celui care era pe masina...original. Pe antigel am dat 30 lei pe 1,5l.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am verificat si eu ieri cele 3 bujii,si cea din mijloc era arsa,oare poate sa ingreuneze incalzirea lichidului din cauza acestei buji?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La temperatura asta, nici nu pornesc alea. Poate la iarna o sa ii simti lipsa. Asta daca G62 isi face treaba bine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Voi merge saptamana asta sa cumpar un termostat ca este cam ciudata temperatura. Spre exemplu astazi am parcurs aproape 14 km si mi-a urcat apa la 80 grade abia si erau 5 grade afara. :(

Multumesc domnului Cosmin pentru codul termostatului(sper sa stie aia despre ce este vorba). Voi merge maine la un magazin in Brasov. Daca stie cineva daca este bine sa merg la UNIX. Se afla pe strada cu politia (nu stiu cum se numeste strada). De asemenea va rog sa imi spuneti si daca este nevoie de un antigel special pentru masina? :D

salut

aceeasi problema o aveam si eu

fac naveta la 17 km de casa si cand ajungeam la destinatie abia daca se incalzea motorul

max 60 grade

am tot intrebat in stanga si in dreapta si imi spuneau ca din cauza randamentului motorul se incalzeste mai greu

mi-am luat inima in dinti si l-am schimbat

surpriza!!!!!!!!!!!!

dupa putin rulaj apa are 90 grade

dar daca e frig la relanti scade

deci tre schimbat

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oare asa sunt concepute motoare astea TDI ??

Deci eu pana la servici am 5 km,

EX: azi dimineata temperatura exterioara 0 grade

-pornesc dimineata si merge in gol cam 5-7min

-plec spre servici si abia cand ajung la servici se ridica si acul undeva la 60-75 grade

Am shimbat termostatul am verivicat bujiile sis nustiu ce ar mai putea fi??

Acel vascocuplaj sa fie de vina? sau asa sunt motoarele cu incalzire mai greoaie ...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca dupa atata studiu si experimentare, am ajuns si eu la o concluzie:

- motorul diesel, prin definitia lui, e un motor cu pierderi foarte mici, deci se incalzeste foarte greu.

- la mine termostatul l-am schimbat

- cele 3 bujii sant bune si functionale. Le-am verificat. Pornesc cam dupa jumatate de minut de la pornirea motorului. Si nu se opresc la pornirea consumatorilor, inclusiv farurile.

Singura veriga slaba mai ramane ventilatorul ala cu viscocuplaj. Daca ala nu s-ar mai invarti deloc, pana e calda apa, foarte repede s-ar incalzi. Eu am vazut ca, la ralanti, cu apa pe la 60-70, daca turez motorul, scade temperatura. Cauza? Doar ventilatorul poate fi. Cred ca posesorii de masini cu motoare transversale cred ca sant avantajati din acest punct de vedere.

Totusi, un viscocuplaj nou, nu cred ca rezolva problema. Parca m-as baga sa pun un ventilator de Mercedes, cu cuplaj electric. Mai trebuie studiata problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt de aceiasi parere cu tine cred ca o sa incerc sa ma obisnuiesc cu gandul ca asta e si nu am ce sa-i fac sau o sa-mi constuiesc garaj .

Deci nu mai ca sa facem 330 lei pe un vascocuplaj nu cred ca ar fi rezolvarea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers de curand cu un vw nou si vreau sa spun ca tot asa de greu se incalzeste inauntru adica in cca 5 minute de mers si avea clima bizonala, noi avem pretentia sa se incalzeasca insantaneu cum dam drumul la clima dar nu e asa, iarna nu-i ca vara.

singura solutie esteo alarma viper sa o pornim cu o juma de ora inainte de a pleca cu ea, ca de dizelul se incalzeste mai greu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare,

Voi aveti Passat eu am Golf, voi diesel eu benzina, cu toate astea am acelasi simptome iarna asta. Dupa schimbul de antigel, senzorul minune care indica temperatura si aerisirea necesara am realizat ca se incalzeste mult mai greu decat se incalzea inainte. Acum sincer sa va spun ma gandesc ca este de vina fie antigelul fie procentajul in care sunt combinate cele doua componente. Alta explicatie nu am. Calitatea antigelului si procentajul de combinare. De test am sa mai schimb inca o data lichidul, sa vedem rezultatele. Revin cu un raspuns pana in craciun.

Drive Safe!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am mers de curand cu un vw nou si vreau sa spun ca tot asa de greu se incalzeste inauntru adica in cca 5 minute de mers si avea clima bizonala, noi avem pretentia sa se incalzeasca insantaneu cum dam drumul la clima dar nu e asa, iarna nu-i ca vara.

singura solutie esteo alarma viper sa o pornim cu o juma de ora inainte de a pleca cu ea, ca de dizelul se incalzeste mai greu.

E cam aiurea cu pornirea din telecomanda, trebuie sa iti pui cheia de rezerva sau ciou din cheie linga bucsa ce citeste cipul din cheie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salutare la toata lumea!Pb. mea este urm...pornesc motorul,ajunge temp. la 90 dar nu imi da caldura.Abia dupa ce merg,cu temp ajunsa deja la 90,vreo 5-6km incepe sa dea ceva caldura care insa nu este constanta,cind mai rece,cind mai cald.Am climatronic,iar temp. o tin la max. cald.Stie cineva ceva?Multumesc anticipat.Eventual dati un bip la nr.0723665979sau 0766234777.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu pornirea din telecomanda este cam nasol in sensul ca eu am uitat-o in viteza si a plecat din garaj , a trecut printr-o terasa si s-a oprit in casa.Parbriz spart si capota indoita.Am avut noroc,putea fi mai rau.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

singura solutie esteo alarma viper sa o pornim cu o juma de ora inainte de a pleca cu ea, ca de dizelul se incalzeste mai greu

Eh, nu-i asta chiar singura solutie......io am sirocou Webasto pe Passat si cand vin dimineata la masina, gasesc cald inauntru (18-20 de grade), geamuri dezghetate, antigelul e la ~ 70 de grade, deci pornire la cald, ca vara si GO! :rolleyes: Plus consum scazut, fiindca motorul e cald deja!!! Sa-i dea Dumnezo sanatate neamtului care a pus scula asta pe masina, ca io aici in niciun caz nu mi-o puteam permite..... :)

Cred c-o sa schimb si io termostatul ala, ca de cand a dat frigul, nici la mine nu mai ajunge apa la 90 de grade, ci sta pe la 80.....doar daca ii dau in gura, atunci ajunge la 90 de grade.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!