Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

Gata am rezolvat-o.L-am gasit si l-am schimbat.Alta viata acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E acelasi ca si la celelalte TDI-uri? Curge mult antigel?

Si la mine nu sta temperatura chiar pe 90, mai scade maxim o [cenzurat], am aceleasi simptome?

Modificat de valioglu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ma intereseaza sa fac si la al meu aceiasi figura. Acum urmeaza intrebarile: 1. cat costa o jucarie de aceea; 2. se poate face usor sau greu? 3. daca mergi asa cu el dauneaza motorului?

La mine nu mai urca la 90 decat daca stau la 3000 ture, in rest e pe undeva pe la 2-3 liniute mai jos.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare.Pe termostat am dat 45 de ron.Nu este foarte complicat doar ca trebuie sa te bagi sub masina.Deci indicat ar fi o rampa.Eu nu am avut si a fost destul de nasol ca eram undeva afara si mai si ploua putin.DAca esti putin atent nu o sa pierzi prea mult antigel dar indicat ar fi macar un litru pentru completat.Cat despre daune aduse motorului nu poti spune ca ar avea ceva,insa sunt multe motive pentru care trebuie schimbat daca incepe sa faca figuri.In primul rand se incalzeste foarte greu motorul(si pe frigul asta e cam nasol),imi ingheatu picioarele caci nu baga caldura foarte bine si din cate stiu eu daca motorul merge mai rece decat ar trebui ai si un consum mai mare.Acum e alta viata.MI se incalzeste apa destul de repede si nici nu mai imi ingheata picioarele.

Modificat de R_a_z_v_a_n
NU mai da quote la mesajul anterior. Citeste regulamentul.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

oare la B 5,5 motor pompe duze este pozitionat la fel?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da soimica, e pozitionat lafel pentru toata gama de TDi-PD-uri de prima generatie. Multe componente se regasesc si pe motorul de 101 si pe cel de 131 etc etc; pana si calculatorul de motor are acelasi cod de piesa, numai ca unul vine scris pentu 101CP altul pentru 131 s.a.m.d.

John, cum sa te bagi sub masina? se lucreaza foarte frumos de sus. 45RON e un pret bun pentru termostat, sper ca ai luat Behr (made in Germany) care deschide la 87grade.

Cheers.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am luat Behr ca nu avea. Am luat winkler(sau ceva de genul asta). MAde in Germany, deschide la 87. CAt despre bagatul sub masina... am incercat si pe sus da nu prea iti incape mana pe acolo. E mult mai simplu pe jos. Am pus o patura si in 10 min era schimbat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

multumesc pt. informatie BLITZ

sarbatori fericite :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Problema identica.Termostat schimbat.Problema persista.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie luat in calcul si daca nu cumva indicatorul din bord arata temperatura eronat sau sonda de temperatura e defecta.

Cei ce au climatronic pot citi si acolo temperatura "apei". Pentru asta cititi topicul cu "Secretele climatronicului".

Modificat de AndyG
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 7 months later...

Am prins 2 ierni cu masina si nu pot sa ma plang de caldura. Acum, de cand a venit frigul, cum scade sub 5 grade, se incalzeste foarte greu.

Azi am fost in test. Am lasat vreo 3 minute sa mearga motorul inainte sa plec, am facut cam 20 de km, si abia dupa vreo 10km mi-a ajuns apa la 60 de grade. Ajunsa acolo, varia in functie de turatie. Cum mergeam mai incet, cum scadea temperatura. O calcam putin, crestea si temperatura.

Iar caldura in masina eu zic ca lasa de dorit, fata de iernile trecute cand puteai fierbe oua la fantele de aer.

Dupa cei 20 de km, cu motorul pornit si stand pe loc, am verificat cu vagcom-ul si aveam temperatura la 72 de grade. Pe bord imi indica undeva la 80, dar nu e stabil. Insa odata ce turam motorul, scadea temperatura si pe vagcom, si pe bord.

Intrebarea mea: sa fie termostatul, sau ventilatorul cu viscocuplaj? Ventilatorul meu merge tot timpul, probabil e defect bimetalul ala.

Insa, in cazul in care termostatul e inchis, prin radiator nu circula antigelul, si deci acel ventilator n-ar trebui sa raceasca asa mult motorul, nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se incalzeste greu dar fenomenul se manifesta astfel: o pornesc... stau un pic pe loc cu motorul pornit si apoi dupa aprox. 5 min de mers sau 6-7 km. acul se ridica pana la prima *** subtire (dupa cele 3 mai groase) (am golf ) si acolo ramane. De obicei mai mult de 25 km nu fac la un drum dar ... cum am spus dupa 6-7 km nu mai creste deloc temperatura motorului, am pus si mana pe radiator si pe furtune dar nu sunt fierbinti, ba chiar azi am pus si un carton care a obturat complet radiatorul dar nu s-a intamplat nimic nou. nu prea inteleg cum se putea raci asa mult!

O seara buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine la passat (101 cp) se incalzeste foarte greu motoru..oare sa fie termostatu ? Iar acuma cand e mai rece consuma cam 9-12 % prin Timisoara (mers foarte normal), iar la drum lung imi ia 6.5 % aprox (la o viteze de 120-130)...e ceva normal consumul asta, pentru ca inainte cosuma parca mai putin. La alte passaturi (cu aceiasi cai) cat manca ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La majoritatea passaturilor se incalzeste greu motorul, pentru ca ventilatorul ala mare din fata merge tot timpul. Prind a doua iarna de cand am cumparat masina si tot asa mi se incalzeste, mai greu decat la altele, tot diesel.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@cosmin, si daca termostatul e blocat pe deschis? Atunci se explica cam ce zici tu.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, am citit undeva ca una din cele 2 lame ce tin apasat arcul din el, se rupe la un moment dat, si termostatul ramane intredeschis. O sa aflu zilele astea cat e la momentul actual un termostat, ca sa-l inlocuiesc sa vad daca se schimba ceva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si la mine se incalzeste greu. Dimineata, pe vremea asta, fac ca 11 km in 30 minute si nu ajunge la 90 de grade (vezi poza). Nu as vrea sa umblu la termostat....Care sunt dezavantajele daca merg asa? Cosmin, daca umbli la termostat poate faci un DIY. O zi buna.

post-30007-1227430990_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Dezavantaje? In afara de consum ridicat pe drumuri scurte si reumatism cu galeata, nu sant. :)

Eu vreau sa desfac si ventilatorul, sa-l fac cumva sa mearga ca atunci cand era nou. Adica sa nu se invarta de cum pornesti motorul.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut! Si la mine se invarte tot timpul ventilatorul, carui fapt se datoreaza asta? Care e piesa care se schimba? N-am fost atent daca acum 2 ani cand am luat masina tot asa se invartea tot timpul? Care e ventialtorul cu vascopcuplaj? unul din cele 2 din fata? Nu ma prea pricep si de aceea intreb:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmin, caldura baga la greu........

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai baga. Dar numai dupa ce se incalzeste. Ideea e ca dureaza mai mult pana ajunge sa bage bine caldura. Si asta ma deranjeaza pe mine.

Andricei, asta e piesa in discutie:

ainhoa1131914212photo20lc6.th.jpg

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci voi ziceti ca ventilatorul ala nu trebuie sa porneasca odata cu motorul? :D Am fost intr-o gramada de service-uri si daca era ceva in neregula cu ventilatorul ala, cineva tot observa, sau de cand am masina cineva tot imi spunea ca ceva nu-i bun acolo. Oricum, problema nu ii ca se incalzeste greu ci daca odata ajunsa apa la 90 de grade, incepe sa scada cu motorul pornit. La mine odata incalzit, nu mai scade temperatura apei, desi ventilatorul ala se invarte tot timpul. Poate lamuri cineva lucrurile? Trebuie sa porneasca ventilatorul odata cu motorul sau nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc c o s m i n pt info. E scumpa acea piesa? Inteleg ca inlocuirea presupune dat toata fata jos? sau se poate demonta/monta fara a mai desface toata fata. Se vinde separat sau cu tot cu ventilator? Un cod ceva... Cam multe intrebari:) dar poate pe parcurs aflu si eu toate amanuntele..

Si la mine baga destul de greu caldura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai porneste oricum, dar trebuie sa aiba o turatie mica, ce o dobandeste doar prin frecare in interiorul carcasei lui. Odata ajuns la temperatura de regim, se dilata ceva in el si are aceeasi turatie cu cea a motorului. Eu asa vad lucrurile.

Nu stiu cum de proiectantii de la VAG au adoptat metoda asta pentru motoarele montate longitudinal. La fel au facut si cei de la Ford. La Mercedes e cu cuplaj electromagnetic, si cat timp e rece motorul, ventilatorul ala se invarte in voia sortii.

Eu ii voi descoperi cat de curand secretul, si daca merge desfacut/decapsat, il voi face sa se invarta doar la cald.

LE: andricei, eu n-am reusit sa ajung la el decat prin demontarea barei si radiatoarele date la o parte, ca si pentru distributie. Un amic a dat 150 de euro pe el, dar nu mai stiu ca era nou ori second.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa banuiam si eu cu demontarea Multumesc pt lamuriri. Mai astept deocamdata...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!