Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

Pai,ce ti-a facut ventilatorul ala Cosmine?Problema e clara la tine in legatura cu temperatura prea mica a lichidului de racire:termostatul.

Iar daca urca temperatura mai greu,cum am citit ca se mai plangeau unii,e normal iarna,datorita antigelului si a concentratiei acestuia.Ideea e ca odata atinsa temperatura de lucru aceasta trebuie sa ramana asa pana la oprirea mai lunga a motorului.

Si variatiile acestea mari de temperatura ale lichidului de racire au destule influente negative asupra motorului daca se functioneaza o perioada indelungata asa.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai,ce ti-a facut ventilatorul ala Cosmine?

Stii, eu am un fix: daca ceva e proiectat sa functioneze intr-un anume fel, atunci asa trebuie sa functioneze. Altfel, efecte secundare tot apar de undeva. :offtopic:

Dar oricum, primul pe lista e inlocuirea termostatului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa se incalzeasca mai greu motorul si din cauza lipsei scutului? Mai ales iarna cand aerul care circula pe sub masina este foarte rece. Ma gandesc ca daca este scut, ar putea izola putin motorul de frig. :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de cele 3 bujii incandescente care sunt in capatul chiuloasei pe furtunul ce pleaca spre radiatorul de incalzire(motor AHU) nu stie nimeni nimic? la mine sunt toate 3 arse,azi le-am verificat, mentionez ca si la mine se incalzeste cam greu motorul si nu-s multumit de caldura pe care o am in masina pana ajunge la 90 de grade apa.Din cate am inteles aceste bujii au rolul de a incalzii apa mai repede pe timp rece!O sa incerc sa le inlocuiesc sa vad daca se simte vreo diferenta si o sa revin cu noi informatii.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Se poate sa se incalzeasca mai greu motorul si din cauza lipsei scutului?

Scutul ajuta la izolare in cazul in care opresti masina. Adica iti va izola motorul de frigul de afara. Cu alte cuvinte, motorul se va raci mai greu.

Insa oricum, scuturile mele sant la datorie, si cel de sub motor, si cel de sub cutie.

Problema e in alta parte...

adimiku, zici tu ceva... Si eu m-am gandit la alea. Nu stiu cat de importante sant alea. Sa ne tii la curent cu rezultatul. Oricum voi umbla si eu la ele sa vad in ce stare sant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se incalzeste repede, azi am pus testeru pe ea sa vad ce temperatura are apa, masina era nepornita de ieri, afara era 1grad si pe tester imi arata temperatura apei la 16 grade, bineinteles a stat 5 minute pe contact, deci bujiile alea 3 si-au facut treaba La mine se aude un bazait la motor cand masina sta cu contactul pus

am verificat si bujiile incandescente, din 4 3 erau arse. stie carva, ecu la ce temperatura da comanda la bujii? la 0 grade nu imi venea curent la fisele de la bujii

alti spuneau ca pina la -10 grade bujiile nu intra in functionare, oare sa fie adevarat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tare sunt curios cat or costa bujiile astea.... Cred ca aceasta problema o avem majoritatea dar nu se da o importanta prea mare.

Tind sa cred ca de vina ar fi doar bujiile astea...si in ultima instanta termostatul.

Cosmineeeeee te asteptam cu noutati ... :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci din cate stiu,la motoarele diesel,bujiile incandescente au rol doar la pornire.Daca e ceva in neregula cu ele masina porneste greu sau deloc,depinde de nr. lor care sunt defecte.Variatiile mari de temperatura ale lichidului de racire in functionare sunt clar de la termostat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Normal ca au rol doar la pornire, dar ecu nu le cupleaza la ori ce temperatura ca la modelele mai vechi. el citeste temperatura de la senzoru de temperatura si pe baza senzorului si temperaturii de afara le cupleaza

Cand sunt probleme la termostat apa oscileaza pe ceas, la un drum mai lung nu are voie sa scada sub 90, la mine de exemplu cand apa ajunge la 90 de grade acul sta lipit la 90 indiferent de temperatura

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Zabin, deci dimineata ar trebui mai mult lasata pe contact ca sa incalzeasca apa un pic? Care e efectul daca ai una sau mai multe bujii arse (de la cilindrii nu de la incalzire apa)? Poate sa porneasca si sa aiba un mers neregulat? Mie, la prima pornire,(la -5 grade) imi porneste la sfert, dar turatia variaza (pana in 10 sec). Ar trebui sa o tin mai mult cu contactul pus, ca eu il pun 2 sec si o pornesc....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Degeaba tii mai mult contactul pus. La mine, dupa vreo 5 secunde de la stingerea martorului de bujii, se aude cum declupeaza releul.

LE: am comandat termostatul. 35 lei marca Wahler (Made in Germany), deschide la 87 de grade. Am cerut si pe original dar mi s-a spus ca imi vine aceeasi marca, sub emblema VW si cu un pret mult mai mare.

Maine merg dupa el.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pret vascocuplaj 466.04 lei. Pret service.

post-30007-1227524815_thumb.jpg

Modificat de florinppp
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se incalzeste repede, azi am pus testeru pe ea sa vad ce temperatura are apa, masina era nepornita de ieri, afara era 1grad si pe tester imi arata temperatura apei la 16 grade, bineinteles a stat 5 minute pe contact, deci bujiile alea 3 si-au facut treaba

Bujiile alea sunt alimentate doar dupa pornirea motorului, 1,2 sau 3 in functie de sarcina alternatorului.

alti spuneau ca pina la -10 grade bujiile nu intra in functionare, oare sa fie adevarat?

ECU poate fi facut ca si la +10 grade sa dea curent la bujii, alea de pe cilindri.

Ar trebui sa o tin mai mult cu contactul pus, ca eu il pun 2 sec si o pornesc....

dai la automat numai dupa stingerea spiralei galbene.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am comparat ventilatorul meu cu unul de pe un Passat din 2003. Diferenta: ala, la un impuls cu mana, face aproape o tura din inertie. Al meu nu face nici un sfert de tura in aceleasi conditii.

Cand schimb termostatul dau jos si ventilatorul si-l iau la purecat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al bundy, am sa verific la - bujiile alea 3 doar pe contact

spune-mi si mie cum modific sa imi lucreze bujiile la zero grade?

Modificat de Zabin
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

va salut. De curand am cumparat si eu un Passat din 1997, motor 1.6 benzina ,101 cp. problema este ca motorul nu se incalzeste, (nici macar 2 liniute nu se ridica indicatorul la temp apa) si nici caldura nu baga. am climatronic pe el si dat cu caldura la maxim nu face cald sa te dea afara. am zis ca este termostatul, si am cumparat, dar rugamintea mea mare este, sa imi spuna cineva unde este situat la motor, ca eu l-am cautat, dar nu l-am gasit. sa fie pe sub alternator. daca stie cineva cum sa il schimba, il rog sa-mi dea de veste, sa stiu ce sa demontez.

Mersi mult

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

al bundy, am sa verific la - bujiile alea 3 doar pe contact

spune-mi si mie cum modific sa imi lucreze bujiile la zero grade?

Uite asa le pui de la cate grade vrei, sau faci exact cum scrie aici:

http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=123304

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci cum am promis revin in legatura cu cele trei bujii incandescente dp circuitul ichidului de racire,spuneam ca la mine erau toate trei arse,am scos una afara si am plecat la un magazin de piese auto sa cumpar altele, culmea este ca sunt de fapt bujii incand. care se folosesc si la pornirea motoarelor, la tipul mai vechi de motor(ex. VW T2) stiu din experienta ca am mai schimbat.Ca pret, BOSCH sunt in jur de 35RON buc dar eu am preferat sa cumpar mai ieftine adica 15 RON buc sa testez sa vad daca aici e problema mea si intradevar am ramas uimit,azi dimineata la mine in curte(la 20 km de Brasov) erau -5*C,am iesit sa pornesc masina,la 5-6 minute dupa ce am pornit a inceput sa bage caldura,pana sa le schimb ajungea apa dupa 8-9 km la 90*C acum nu cred ca am facut mai mult 1,5-2 km si era deja la 90.In concluzie va sfatuiesc sa verificati daca nu cumva le aveti si voi arse,merita luate in seama si se simte categoric diferenta de caldura in masina.Din cate am inteles aceste bujii le cupleaza ECU in functie de temp.aerului si a lichidului de racire care nu trebuie sa depaseasca 9*C ,in baterie sa nu fie mai putin de 11v si alternatorul sa incarce in limitele normale.Acesta e codul de pe ale mele(cele originale) 0 250 201 032 si arata ca in poze.Bafta!

P.S:Sa NU cere-ti la magazin bujii de preincalzirea apei ca o sa se uite la voi ca la felul 7,asa am patit eu cand am fost prima data fara sa merg cu codul sau cu bujia in mana!!! :)

post-17545-1227623026_thumb.jpg

post-17545-1227623080_thumb.jpg

Modificat de adimiku23
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot spune ca ma pricep..unde sunt amplasate acele bujii de care spune adimiku23 la un motor AVF ? Sau un punct in jurul cariua sa caut aceste 3 bujii :blah: Poza e prea mica si nu-mi dau seama Multumesc anticipat

Modificat de andricei
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu pot spune ca ma pricep..unde sunt amplasate acele bujii de care spune adimiku23 la un motor AVF ? Sau un punct in jurul cariua sa caut aceste 3 bujii :) Poza e prea mica si nu-mi dau seama Multumesc anticipat

Nu stiu daca au chiar toate motoarele aceste bujii dar la 1Z si AHU sunt in zona incercuita cu rosu in poza,in capatul chiuloasei in partea opusa pinionului curelei de distributie pe reductia din care pleaca unul din furtunele de la radiatorul de incalzire!

untitled_2.bmp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc, o sa incerc maine macar sa le localizez, toate cele bune

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Andricei, sub pompa tandem, in acelasi corp cu senzorul G62. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult c o s m i n In weekend o sa ma uit si eu, vin tarziu acasa si e deja noapte:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!