Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

Sal. De cand a venit frigu am si eu o problema, acul nu mai sta la 90 de grade.... se ridica la 80 si acolo ramane chiar si dupa 400 de km mersi fara oprire. Si consum in oras de 11 si ceva.... sa incerc cu schimbarea termostatului?....caldura baga bine....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cred ca este ok 80 de grade la conditiile de afara, fara sa conteze distanta parcursa (200-300-400km - totuna). Nu pot sa bag mana in foc si sa spun ca nu ai problema cu termostatul insa mie imi sta apa la 60 de grade (chiar mai jos cand ies in afara orasului) si consumul este de 14%-14.5% in oras... deci eu chiar am o problema! Aaa, apropo nici caldura nu baga... adica nu cum baga ea odata cand functiona totul OK de ma scotea afara din ea!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai de ce nu schimbi termostatul?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am schimbat termostatul si atata m-au imbarligat cei de la magazin de am luat unul pe producator. Acum stau serios pe ganduri sa cumpar unul original, poate totusi conteaza si asta, de se incalzeste asa greu motorul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sal, si eu am o problema asemanatoare,desi stau vreo 5 min in parcare cu motorul pornit si apoi plec, abia dupa vreo 4 km se ridica apa in 90, asta sa zicem ca nu ar fi o problema majora,dar am observat ca dupa ce ajunge apa la 90 daca opresc masina si las motorul pornit apa scade o *** chiar si o *** si jumatate.

Eu stiu ca odata ajunsa apa in 90 nu ar trebui nici macar pe loc sa scada.E ceva normal?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

la mine o data ce ajunge la 90 de grade, nu conteaza ca stau pe loc sau merg cu ori ce viteza, acu ramane lipit pe 90 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu vad ca toti avem probleme dar inacelasi timp avem si motoare diferite stiu ca principiul de functionare si de racire este aproape identic la toate motoarele dar asta nu inseamna ca trebuie sa se comporte toate la fel. Daca la un anumit motor ramane tot timpul la 90* si la altul scade cu 10* in ralanti eu nu consider ca e neaparat un defect la ceva anume.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ms frumos,inseamna ca ar trebui sa schimb termostatul pentru ca probabil e blocat putin pe deschis

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca e blocat catusi de putin pe deschis nu cred ca ai sanse sa iti ajunga la 90 apa cel putin nu iarna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine se incalzea greu inainte, faceam cam 10 km pina ajungea apa la 90, de cand am schimbat bujiile de incalzire antigel, e alta viata, in maxim 500 de metrii imi sufla aer caldut dupa 4km am apa la 90 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si unde sunt la motor bujiile astea?De unde le-ai cumparat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Citeste de la postul 69 si poate te lamuresti!

Modificat de C o s m i n
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bujiile sunt linga sonda de apa, pompa tandem. Se gaseste de cumpaat la magazine auto 45de roni bucata

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Va multumesc pentru raspunsuri si as vrea sa va mai intreb, cum imi dau seama daca sunt arse sau nu.Sau care merge si care nu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

le verifici ca pe alea de motor, cu lampa de control sau aparat de masura

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

... si citesti tot acest topic...

Mie imi ajunge luni un cuplaj visco nou (de la ventilator) si mai vedem ce se intampla dupa ce-l schimb... Asta va fi saptamana viitoare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

schimb si eu termostatl cand se deschid magazinele si o sa va tin la curent daca se schimba ceva. cred ca ma duc pe Behr e undeva la 80 lei.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mie imi da caldura dupa 5 min in masina dar temperatura la apa nu am vzt-o iarna asta la 90 de grade sta undeva foarte jos ...fac niste controale sa vad...o sa revin cu o concluzie

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

mabial la fel si la mine. caldura incepe sa dea repede (s-ar putea sa avem unul din cele 2 sisteme de incalzire rapida 7E5 sau 7E6 tre sa verific si asta) dar cum spui nu am vazut acul la 90 inca iarna asta. am facut si test la ace credeam ca nu indica corect dar nu aia era problema.

apropo de caldura...cand baga aer cald cateodata scartaie ventilatorul acela din spate de la torpedou si e f enervant. se poate unge sau ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da, cu o siringa cu putin ulei, preferabil de cutei, ca e mai gros. Pui cateva picaturi in zona unde sint bucsele de bronz.Ele scirtaie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu imi era antigelul la nivel ...am completat dar tot asa se comporta ..abstakt daca afli cv inaintea mea ..pune un post ...luni ma duc la cineva sa vad

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu probleme cu temperatura am fost bucuresti-urziceni si intors 160km total cu 100-120 km ora afara bucurestiului si ceasul la apa nici mort na vrut sa treaca de 80 grade o *** mai jos de 90 asta vara statea numai la 90 cred ca termostatul nu inchide bine am sa citesc "secretele climatronicului" sa vad si pe climatronic ce temp arata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am fost ieri la schi si a trebuit sa cobor 10km de pe munte cu lanturi si surpriza, in 30 minute cat a durat aventura acul nici nu sa clintit de la minim adica 50 grade, Mentionez ca temperatura de afara era la - 15 grade. Astazi la -8 grade indicatorul imi ajungea in cca 9 km la 80-85 grade, trebuie luat in considerare ca viteza maxima este de 80 km la 2000 ture cca 20% din drum si 80% 40-60km/h interurban. (un traseu regulat facut de mine).

Intrebare:

ESTE NORMAL?

PS: Am facut scanare cu VAG-COM nu arata nici o eroare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Bucura-te. La mine e mult mai rau. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

O alta chestie:

Indicatorul la 90 grade, opresc masina 10 minute si la repornire nu trece indicatorul de 50, ce este adevarat urca repede iarasi la 90 dar totusi asa de brusc pierde 40 grade. Daca stau 2 minute la semafor scade la cca 75 grade. Hmm... are sistem de racire cu nitrogen lichid :) .

Vascocupla cred ca functioneaza normal. Cum se manifesta functionarea defectuasa?

Sau am termostatul blocat pe deschis? Dar atunci nu cred ca ar urca temperatura pana la 90.

Modificat de msanyix
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!