Jump to content

Motorul se incalzeste greu


tzucul
 Share

Postare recomandată

Salut!se lasa frigul si cred ca mai bine intreb acum decat mai incolo cand e chiar frig rau,daca e normal la masina din semnatura sa se incalzeasca motorul asa greu adica cam in 10-15min!!azi dimineata erau 3 grade si am stat vreo 3 minute cu ea pornita la relanti dupa care am plecat si dupa aproximativ 5km motorul a ajuns la 90 de grade temperatura!mentionez ca stau circa 2 minute cand o pornesc pe loc dupa care in timpul mersului pana se incalzeste mtorul la temp. optima nu o calc mai tare de 2500rot/min.E normal sa se incalzeasca asa greu?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Fiind diesel , are randamentul mai mare decat un motor pe benzina , deci rezulta mai putina caldura care se "pierde" prin instalatia de racire. Adica mai pe romaneste , un motor diesel produce mai putina caldura decat unul pe benzina . Prin urmare e normal sa se incalzeasca mai greu. Cel mai repede motorul se incalzeste in trafic si nu in relanti!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da dar am un prieten are un BMW 530 d si o porneste si in maxim 5 minute de la plecare e cald motorul si e tot diesel!daca acum se incalzeste asa greu cand or fii -15 grade cum o sa fie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E posibil ca termostatul sa ramana pe pozitia deschis si sa ingreuneze nitel incalzirea... E destul de ieftin dar montatul/demontatul e ceva mai ... costisitor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pai da dar am un prieten are un BMW 530 d si o porneste si in maxim 5 minute de la plecare e cald motorul si e tot diesel!daca acum se incalzeste asa greu cand or fii -15 grade cum o sa fie?

530d are incalzire electrica, functioneaza pana cand motorul e destul de cald pentru a prelua sarcina de incalzire :) asa ca nu se pune.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) Si ce bine era daca noi astia cu TDI-uri am fi avut asa ceva. Au carpit ei cu bujiile alea in lichidul de racire (la cine are, ca eu nu) dar ori faceau un super incalzitor de lichid si ajutau si motorul, fie faceau o incalzire electrica cu o aeroterma puternica electrica.[/offtop]

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

toate aceste "optionale" exista, dar se platesc in plus si putini isi doteaza masinile cu asa ceva (de exemplu modulul de incalzire stationara este intre 800 si 1200 euro CIP)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu a-ti vazut in practica ceva de la http://www.tir.ro/index.php?reason=products#

Ma gandesc, si poate chiar am sa incerc in toamna asta, sa montez preincalzitorul auto de 4.3 kW cel care il recomanda ei pentru Aro si alte motoare cu cilindree mai mica. Dar intai sa vad unde l-as putea monta sub capota... este totusi de o jumatate de metru... Oricum, dupa 2-3 minute deja apa trebuie sa fie calduta bine... Apoi, cu timpul, nu este foarte greu de montat o pornire automata.

La ~250 $ mi se pare un lucrubun, si pentru viata motorului dar mai ales pentru confortul oferit iarna...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

bun bun....da' chestia asta de mai sus merge pusa pe mashinile ce le avem in dotare? ma tenteaza, dar vreau sa stiu pe ce dau banii....n-am chef sa ma trezesc ca cine stie ce se mai intampla cu motoru'

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu motorul nu se intampla nimic rau, el o sa se bucure...

Problema mare este daca exista suficient spatiu sub capota, este totusi un obiect de 50 cm lungime, si mai apare si greutatea aia de 8kg in plus...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
daca acum se incalzeste asa greu cand or fii -15 grade cum o sa fie?

Eh, sunt nou pe aici, dar cei care stiu va rog sa ma lamuriti si pe mine. La -15 grade o fi ce o fi, dar dupa o noapte la -40 grade ce faci cu un motor Diesel, chiar si de ultima generatie? Va porni usor sau greu? Ajuta cu ceva sau este recomndat si ptr Diesel, ulei de motor tipul 0W40 sau 0W30?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tipul de ulei este recomandat de VW prin norme specifice, adica normele VW5xx.0x Motorul Diesel porneste si la -50 de grade daca este bun, bateria e buna si bujiile sunt bune. Vezi www.tdiclub.com unde sunt multi canadieni cu astfel de "probleme".

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Eu personal cred ca TZUCUL are o problema, am avut inainte un golf GTD si se incalzea cam greu, dar passatul se incalzeste imediat, nu-l las sa mearga in gol, dar dupa 3 km e aproape la 90.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred si eu ca e o problema pentru ca dimineata pornesc motorul stau cam 2 min la relantii dupa care o iau prin trafic.....merg cam 2-3 km apa e pe undeva pe la 60-70 grade dupa care daca dau aerul cald in masina la 26-28 de grade indicatorul de la apa scade sau ramane inn aceasi pozitie adica tot pe la 60 de grade si numai dupa aceea daca mai merg 2-3 km se incalzeste aproape de 90 de grade..ieri venind de la munte cu 5 oameni in masina si cu caldura pornita de abia in vreo 10km a urcat apa la 90 de grade!credeti ca e termostatul terminat?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 years later...

Salut. Am un prieten care are un Passat din 2002 1.9TDI si are urmatoarea problema: pe timp mai rece (asa cum e acuma, sau mai frig) nu i se ridica acul indicator de la temp lichidului de racire mai mult de un sefert, doar daca urca niste serpentine sau ii da pana nu mai are "aer"...daca coboara o panta mai lunga (cum e Felecul din Cj) acul coboara pana jos...Vara nu are nici o problema urca pana la 90 de grade si acolo ramane oricat ai fugari-o sau oricat ai urca. Tin sa mentionez ca senz de temp ext nu merge. S-ar putea sa fie din cauza asta? Sa isi faca temp in motor in functie de aiai de afara???(asa zice el) eu nu prea cred asta...

Voi ce parere aveti? Ati patit asa ceva?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu are nici o legatura

dupa simptom este termostat blocat pe deschis sau lipsa cu desavarsire

verifica furtun apa daca este cald pana ajunge masina la 90grade

daca sunt calde toate furtunele inseamna ca termostat deschis tot timpul

bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De acord 100% cu colegul de mai sus .Asta este termostatu blocat pe deschis.Nu-i mare lucru si nici foarte scump.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Amicul tau sa caute o panta lunga si dupa ce o urca sa coboare si sa urmareasca daca ii scade temperatura. Daca da, atunci foarte probabil sa fie in situatia sugerata de 99clu. Daca nu, atunci sa puna mana pe VAG com si sa vada ce zice acolo legat de temperatura.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutari la toata lumea!

Am un passat 1.9 tdi 116 CP. Nu se incalzete motorul. E frig intradevar dar dupa jumate de ora de mers si chiar si turat mai tare nu ajunge la 90 grade motorul sau daca ajunge, scade putin dupa ce merg mai incet. Nu ar trebui o data incalzit motorul sa

ramana la 90 grade?

Sa fie pompa de apa sau termostatu? Sau?

Multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Termostatul! Daca ar fi fost pompa, efectul ar fi fost invers (supraincalzire). Desigur, acesta din urma poate fi generat si de termostat .... bla,bla,bla :Driver:

Cu putina bunavointa (SEARCH), cu siguranta gaseai discutii pe aceasta tema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat 1.9 tdi 116 CP. Nu se incalzete motorul. E frig intradevar dar dupa jumate de ora de mers si chiar si turat mai tare nu ajunge la 90 grade motorul sau daca ajunge, scade putin dupa ce merg mai incet. Nu ar trebui o data incalzit motorul sa

ramana la 90 grade?

La fel am si la fel patesc si eu de cand este frig afara. Asta vara, odata ajuns la 90, acolo statea. Nu am vazut sa fie probleme din cauza asta si am deja masina de mai mult de un an.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am masina de 2 ani si ceva si pana acuma nu facea asa. Adica chiar daca era f frig se incalzea mai greu dar o data ajuns la 90 grade acolo ramanea.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

aerul care vine din bord e cald? ala e cel mai bun "senzor" de temp la un motor,asta numai in cazul in care ai data caldura la maxim si instalatia de climatizare functioneaza ok

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Salutare.De cateva zile imi face figuri temperatura la apa.Dimineata se ridica foarte greu iar dupa ce e ridica nu mai sta constant la 90 cum statea inainte.Cand merg constanta sta la 90 dar cum incetinesc deja mai scade temperatura.Am ajuns la concluzia ca a ramas termostatul pe pozitia deschis.L-am cumparat si vreau sa il schimb dar nu prea stiu unde se afla.MAsina e un Passat B5,motor AFN,110 cai.Daca aveti cumva vreo schema sau macar sa imi spuneti unde se afla .MUltumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Undeva putin sub alternator. Este o conducta de plastic care intra in blocul motor si sub acea conducta (trebuie desfacute 2 suruburi, ai mare grija cand le strangi la loc sa nu crapi conducta) se afla termostatul. Dupa ce desfaci suruburile trebuie sa rotesti aprox. 45grade spre dreapta conducta ca sa iasa afara. Faci operatiunea inversa cand montezi. Mare grija la temperatura de deschidere a termostatului: sa fie aceeasi si pe termostatul vechi si pe cel nou (cred ca 87grade).

Spor!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!