Jump to content

Tuning cu powerbox


Eugen HP
 Share

Postare recomandată

Da Alex, dar s-a scris de vreo 4 ori ca t-box despre care se vorbea mai sus, "mergea' pe masinile pana in 2002. S-a prins fabrica, a anulat chestia si , daca pui t-box, da eroare pe vag-com, deci inutilizabil ! Scotea fum, apareau depuneri mari pe turbina si clar, dauna motorului. ..Adica sicner, nu stiu daca functiona,. AM vazut un de ala si scotea un fum de erau invidioasele ROMAN Dieselurile! Proprietarul spunea "ca parca simte ceva" .. :) Trage tu concluziile

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

FUM MULT = CATALIZATOR INFUNDAT NU?

A vazut cineva la powerboxurile pe care le comercializez eu sau altele de generatie mai noua, mai mult fum decat stock?

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ca sa nu iti apara erori poti face ca aici (My powerbox) problema e ca intradevar in cazul asta solicita si turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schema este din topicul postat mai sus .. asa arata un powerbox pentru motoarele cu pompa rotativa: ALH, etc

PBox2_3D.jpg

Intr-adevar, este doar o rezistenta :icon_thumright:

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor...imi pare rau sa va spun dar unii dintre voi nu stiti ce vorbiti.

Inainte de toate se pare ca multi au inteles gresit eu imi explim parerea ca tuner din experienta nu sa va fac sa faceti chip la mine asa cum au inteles unii...eu doar incerc sa ajut i really don't care what you do.Sa o luam cu inceputul.

@rion prietene turbina de bmw 3.0 d e foarte greu de stricat,mie unul mi se pare imposibil de stricat turbina tine presiune 2 bari all day everyday fara nici un fel de problema!!!...turbina din fabrica intra la 1300 de rpm nu la 1800 cu e la 1.9 d deci poti sa excluzi varianta de a se depune calamina pe turbina ca a mers subturat...nu cred ca a mers in continuu la 1000 de ture...si deci mai ramane doar una singura:temperatura prea mare pe evacuare...asta distruge geometria variabila deci ce zicea domnul respectiv este plauzibil,geometria nu ma functioneaza si deci turbina face boost peste 3000 de ture.Retineti nu i s-a intamplat intr-o luna chestia asta...ci aproape in 2 ani deci a tinut ceva masina si doar 35 de cai in plus pffff....motorul ala cu un soft normal scoate cel putin 50 de cai unul agresiv chiar 70-80 no problem!!

Si ti-ai pus powerbox sa scada consumul cu 0.5l acelasi lucru iese si dintr-un soft normal de putere,iar la un soft de consum iese chiar peste 1l in minus la consum.

De ce crezi tu ca pretul e prea mare la chiptuning?Dragos are oferte foarte bune pt forum se apropie de pretul de powerbox DAR niciodata pretul la un chip de calitate nu va fi mai mic ca la un powerbox cu o rezistenta inauntru si niciodata un powerbox nu poate face softul...nici makar unul mai elaborat cum e cel din poza de mai sus...e imposibil...sunt mii de parametri de modificat ,limite de scot /de pus etc.Softul de calitate niciodata nu o sa iti strice masina.

@cosmin nu intotdeauna vezi fum in spate...daca ai filtru de particule nici nu ai cum sa vezi fum,daca nu si catalizatorul opreste o parte din fum.Din moment ce un powerbox care nu da presiune in turbina si da numai avans si presiune in rampa de injectie nu este logic si normal ca motorul mearga in parametrii dati de fabricant...de genul la x cantitate de motorina necesita x cantitate de aer.La tine amestecul e mai bogat...amestec foarte bogat+avans= shoc hidraulic(nu zic in cazul tau ci asa in general)

@Zabin exact invers e...la powerboxul e mai logic sa nu treci itpul decat cu un soft.Pentru ca ai amestec mai bogat decat la un soft normal.

@RedFighter da chiar asa....de ce nu ne luam dupa cazuri concrete ?Eu ti-am dat un exemplu in postul meu anterior.Nu spun ca la toti se va intampla asa cu un powerbox ...dar exista atatea minusuri incat nu are cum sa se apropie vizibil de un soft bun...don't get me wrong ...sunt si softuri facute pe genunchi sunt si pe forum unii care vand softuri luate de pe ebay pe dvd...nici alea nu sunt bune...parerea mea e ca cel mai bine ar foarte bine sa te interesezi inainte sa faci un lucru...sa vezi si plusurile si minusurile.

Vrei sa o spun pe aia dreapta??Sunt mii de masini cu soft aici pe forum...aia care chiar au soft de calitate au avut vreo problema din cauza softului?Deci vorbim de soft de calitate ca sunt si unii care asa cum am zis mai sus si-au facut soft cu gen scule kwp sculea deastea care le vinzi tu si zici ca ai stricat ecuuri cu ele,astea nu sunt scule de chiptuning mane astea sunt imitatii de scule de chiptuning.Sculele de chiptuning cu care nu stai cu grija sa strici ecu-uri costa mii de euro cea mai ieftina e 2000 de euro.

Toti chiptunerii adevarati care fac softuri nu kwpistii,au investit mii chiar zeci de mii de euro si toti vor(unii chiar pot) sa ofere servicii de inalta calitate.Daca o luam istoric...kwpul era o scula buna cand a aparut dar acum este super depasita si riscanta.Si mai ales ce vinzi tu clona made in china.

Acum sper sa nu te superi pe mine ...dar asta e realitatea mane...

@rion again:) motorina 120 de grade inseamna ca e supra incalzita...masina ta mai trage bine?Motorina tre sa fie minim 10 maxim 80 de grade ca sa produca explozia cat mai mare in capul pistonului .de crezi ca unele pduri de la vw au racitor de motorina?Daca e prea rece iar nu e bine...motorina poate chiar ingheta.

Avansul prea mare poate da motorului shoc hidraulic ,mers neregulat la relanti,pornit greu la rece,etc

@bescu cauta pe net ca o sa gasesti mi se pare ca vazusem una si pe forum cu un powerbox cu o rezistenta inauntru.

@RedFighter again:) era sa cad de pe scaun de ras...este exact invers cu cat e mai mare temperatura motorinei cu atat masina trage mai prost.Cum poti sa dai asemenea sfaturi fara sa stii despre ce e vorba?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Simate Storm... Chiar TCM turbo cu Byteshooter cu tot mi-a defectat ECU. Si "al mai mare cip-tunner" nici nu a stiut cu ce sa mananca un ECU cand a trebuit remediata problema. Nu am vrut sa fac anti-reclama ca nu e spre interesul meu.

De ce nu se spune ca si marii tunneri folosesc "pe ascuns" powerboxuri pentru motoarele care nu se pot cipui. De ce nu se spune ca si "cei de sus" pe care-i pupi tu, vand interfete clonate? So, what's your problem shefu'? SI nu te priveste pe tine de unde cumpar eu interfetele cu cat le dau si ce fac cu ele.

Plus ca tu esti doar un "meserias" care face soft cu Copy+paste asa ca nu esti in masura sa ma acuzi pe mine ca duc kwp sau ca il vand sau ca vand powerboxuri. Vezi-ti de turbinele tale sa le spui sa aiba grija la presiune sa nu cumva sa fete!

Si de turbina lu Rapier de ce naiba uita toata lumea? Hai lasati-ma pe mine cu "defect de fabricatie" .. Presiunea prea mare si poc! de ce e greu a recunoaste?

Cat despre "sfaturile" tale de profesionist, de cate ori ai vazut tu cum se face un soft? cunosc cativa oameni care poate au KWP dar va baga in buzunar pe toti voi astia smecheri cu byteshootere (care erau si alea clonate pe la inceputuri din ce ne amintim).

Pe kisslorand de ce l-ati indepartat de pe forum? Vindea softuri de pe ebay? Sau v-a laut piata si trebuie sa ii gasiti un nodulet in papura? Nici Lorand nu stie cu ce se mananca cip-tuningul?

l.e: Kit-urile alea de xenon ce le vinzi tu, sunt toate Hella si Valeo, OEM? Nu cumva sunt poroduse pe celalalt continent?

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mane esti razna pe bune...noi daca stricam un ecu il reparam fara probleme tu poti face acelasi lucru sau chiar il schimbam pe banii nostri daca e cazul...tu poti face acelasi lucru?Ecu-ul se poate strica degeaba fara sa ii faci nimic gresit nu din cauza sculei ci pur si simplu pentru ca e o piesa electronica si se poate strica.Dar nu putem pe nimeni la alte cheltuieli.Eu nu am stricat niciodata un ecu si am facut si eu ceva masini am blocat 1 singur pe un golf de 101 cai dar se deblocheaza asta nu e o problema.

Da eu vand si powerboxuri de genul ca in poza de mai sus...dar nu iese ce iese si cu un soft...garantat...nu imi e rusine sa zic stai tu calm dar asta nu inseamna ca daca as avea varianta de soft nu as face soft.

Turbina lu' rapier a fost facut de o mana de lemn ca si fosta mea turbina si la mai multi de aici de pe forum.Toate s-au spart pentru ca turbinele alea nu au fost cum trebuie facute si au fost si sh!!Eu de vreo 2 ani aproape nu am mai schimbat turbina....si sa vezi mirare nu s-a spart iti dai tu seama?Si am si mai multi cai si merg cu presiune 1.4-1.5 .

De cate ori am vazut eu cum arata un soft? niciodata, eu vorbesc doar sa ma aflu in treaba ,de fapt nu stiu nimic dar ma bag si eu in seama cu lumea poate prostesc pe cineva ...haha .Serios acum...eu nu fac softuri prefer sa il las pe unul care chiar stie sa faca softuri ,eu fac doar tuning mecanic.

Daca vezi cum arata un soft nu inseamna ca si stii ce face softul ala.Din experienta de client iti zic...stiu tuneri din romania care la vederea unui soft facut de cineva din afara au zis ca e o aberatie pentru ca nu intelegeau ce zice acolo ma intelegi tu?Daca nu nu e problema...sunt sigur ca vinzi powerboxuri ca chipul e prea dapasit pentru tine.

Poate omul ala cu kwp-ul a inteles diferenta intre byteshooter si kwp ,care e doar enorma si la modul de functionare si la rezultate si poate deaia a ales alta varianta...si nu e unul singur sunt multi care au trecut de la spital la bal ca sa zic asa.

Cred ca nu te adresezi persoanei care trebuie in legatura cu kiss lorand eu unul nu am auzit lucruri nasoale despre persoana lui si nici nu il cunosc personal deci n-am nici cea mai mica idee despre ce vorbesti .

LE:te rog frumos nu mai imi da privat ca sa o las mai usor ca nu ma impresionezi deloc sa stii si nu raspund bine la amenintari .Asa ca te rog frumos sa incetezi ok?

Modificat de 5TORM
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Daca ar avea cum sa cedeze un ECU de la powerbox, ii cumpar omului motor NOU de la repzentanta. Si ECU-ul meu a cedat din cauza softului pus ulterior. Nu din cauza "mecanica". Tocmai asta iti spuneam si aici am vrut sa ajung. Toate chestiile sunt de fapt pentru profit.

Si da, ECU-ul meu a fost trimis la voi dar "nu s-a putut repara" . Cu ce am gresit eu? Am vrut sa fac cip-tuning,da? So, nu am mers nici 1 m si masina s-a stricat.. Asa ca, stai linistit ca stiu multi care au powerbox de 90 000 de km si de 45 000 soft si nu au nici cea mai mica problema.. motoarele fiind nu tocmai noi (peste 200 000 km)

Cand auzi un motor picat exclusiv in cauza powerboxului, imi dau singur ban ! Pana atunci, hai sa continuam pe cale amiabila ca nu e tocmai frumos sa se faca flameu-ri nefondate

O zi buna!

l.e: Esti paranoic prietene, Nu te-am amenintat cu nimic, ti-am spus ca nu e treaba ta de unde si ce fac eu cu interfetele. So, watch your business

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Oameni buni, va atrag atentia ca santeti pe un forum si astfel de discutii nu-si au locul. Va rog sa terminati, sau se va transforma si topicul intr-o porcarie, si voi va veti alege cu... urmari !!!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

orice ecu se poate strica ,inclusiv DEGEABA,eu nu cred ca ti s-a stricat ecu-ul din cauza softului pus de dragos asta poti sa le-o spui celorlalti in necunostinta de cauza nu mie.OK si s-a stricat asta e s-a reparat/inlocuit?Care a fost paguba daca problema e rezolvata?Eu am blocat un ecu in viata mea la un golf de 101 cai care avea soft tunat de pe ebay si am incercat sa ii pun softul original...nu s-a blocat din cauza ca e softul prost...ca de... e softul original al masinii ,ci degeaba!Si eu sunt o persoana deosebit de atenta in general si nu ma grabesc sub nici o forma cand e vb de pus softuri pe masina deci nu am facut nimic gresit.Dar s-a rezolvat problema si omul a plecat multimit acasa.Lucru pe care il poate confirma persoanele in cauza.

Eu nu i-am vandut turbina lu' rapier ,eu nu vand turbine decat noi cu garantie,eu nu vand turbine hibrid.Toate turbinele pe care le vand sunt originale garret.Niciuna din turbinele pe care le-am vandut merg si in ziua de azi si unele chiar au iesit din garantie si nu sunt probleme.Eu chiar l-am sfatuit pe Rapier si pe inca vreo 2-3 useri de pe acest forum sa nu cumva sa isi ia turbina de la cei care am cumparat eu atunci (asta e chestie de vreo 2-3 ani) ca or sa crape.In romania nu exista firma care face turbine hibrid in adevaratul sens al cuvantului adica compresoarele/axul tratate sa reziste la rotatii si temperaturi mari ...cei din romania nu au aparate de calibrare a turbinelor la microni!Ei la fac la ochi sau masoara cu sublerul.Asta ca sa stiti care este adevarul.

Eu nu am de ce sa imi feresc mane businessul eu nu am nimic de ascuns totul e la vedere eu nu mint clientii ,cand nu stiu un lucru nu imi e rusine sa intreb si nu dau cu presupusul ca poate am dreptate.Imi place sa dorm linistit pe perna nu sa ma injure lumea pe la spate.

Deja sunt mult peste offtopic oricum nu o sa ajungem la un consens deci discutia este dejaba ...tu incerci sa ilustrezi niste fapte care nu sunt nici reale si nici adevarate din punctul meu de vedere,si nu cred ca cei care ma stiu aici pe forum i-am mintit eu cu ceva vreodata sau ca vorbesc in necunostinta de cauza.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Storm, vreau sa il intrebi pe Dragos daca isi aduce aminte de mine? Nu el personal mi-a pus softul dar era un soft de la el. ECU nu avea nicio problema, l-am testat si ras-testat de n-ori ianitne de cip. S-a pus soft "prost" si nu a mai pornit in veci. Nu zic ca nu s-a rezolvat treaba (si nu datorita lui Dragos) dar vroiam sa ilustrez ca lucrui negative pot aparea de ambele parti indiferent de situatii :icon_thumright: Corect?

P.s: nu am nimic cu nimeni, sa nu e inteleaga asta (Dragos sau altii) dar ma refer la TCM in general pt ca voi "aveti piata" pe forum si esti si tu unul dintre reprezentanti...

Si ti-o spun sincer cu mana pe inima ca daca as avea TDi, mi-as pune in primul rand powerbox dupa care mi-as face resoftare, indiferent de parerea altora vis-a-vis de fiabilitate.

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu vreau sa ma bag in dispute, dar dat fiind faptul ca a fost amintita "patania" mea cu turbina, vreau sa clarific cate ceva (ca sa nu inteleaga gresit cei care citesc si nu stiu toata poveste).

1. Turbina pe care am luat-o a fost cumparata din Bucuresti de la un distribuitor al Turbotehnics (sau Turbonetics, sau cum naiba ii spune ca am uitat - am scris in topicul respectiv), din Cluj.

2. A fost o turbina hibrid 18/20 nu o turbina stock (ca cele comercializate de 5TORM) si problema la turbinele hibrid este ca in cazul in care nu sunt facute cum trebuie, dupa un timp se descentreaza si se rupe axul (ceeace am patit si eu)

3. Stiu aprox 7 turbine asemanatoare, luate de la aceeasi sursa, crapate, cu softuri facute de diverse firme nu numai de TCM Turbo. Si lui Rabanne i-au crapat astfel de turbine la greu pana a ajuns sa nu mai lucreze cu ei. Si lui Geo (Hoya cu YDT-ul) i-a crapat prima turbina si acum masina merge bine mersi cu cea de-a doua (si are facut soft tot la TCM). Shtrumfy2k stiu ca a avut aceeasi problema cu turbina si el are softul facut la DimSport...si exemple sunt multe. Nu as da vina pe tuner sau pe soft pentru craparea acestor turbine, care s-au dovedit a avea probleme in multe situatii.

4. Presiunea la care lucra turbina cu softul respectiv, era de 1.67-1.7 cu overboost 1.9...in conditiile in care turbina era "garantata" sa tina 2.1 bar.

5. In momentul de fata am soft tot de la TCM, destul de agresiv as putea spune si merg cu el bine mersi de aprox 100,000 km si inca cu turbina originala a masinii si cu ambreiajul original (masina are peste 260,000 Km deci numai noua nu este)

Nu sunt destul de "specialist" ca sa dau sfaturi pro/contra powerbox sau resoftare/chip-tuning asa ca va las pe voi sa dezbateti problema. Eu mi-am facut soft pentru ca asa am considerat si pentru ca posibilitatile de modificare imi par mai variate si controlul asupra parametrilor mai bun decat la powerbox. In rest...fiecare alege ce doreste dupa cat se documenteaza, buget si evident...reclama...care e sufletul comertului, dar are si parti adevarate.

P.S. acum in calitate de moderator, as aprecia ca discutiile sa se poarte civilizat in continuare fara flame-uri. Nu as vrea (vorba lui Cosmin) sa se lase cu "urmari". Atata timp cat discutiile se poarta frumos si argumentat, inferent de cine si ce varianta sustine, totul este bine iar membrii au doar de castigat prin informatiile obtinute.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am folosit si chiptuning si power box.

Prima data pe un Mercedes Sprinte 308CDI din 2004 s-a facut modificare de soft (dupa indrumarea unui prieten si reclama agresiva). In prima faza chiar mi-a placut cum trage masina, desi pedala trebuia apasat aproape pana fund sa "simte" cresterea de putere.

Dupa 2 ani am observat ca incepe sa scoate fum. Inapoi la firma care a modificat softul (nu va sőun. este o forma renumita), si l-am rugat sa-mi pune inapoi softul original, platesc inca o data. Raspunsul: la modelul aceasta din pacate nu se mai poate umbal in soft.... Asa ca si in momentul de fata asa este: scoate fum (la apasare), se simte cresterea de putere, dar ma deranjeaza enorm fumul (desi nu ste foarte abundent).

Powerbox insa am folosit la 3 masini ale mele: Opel Omega, VW Passat, VW Toareg. Pentru Omega am cumarat powerbox mai ieftin (in jur de 250 euro, nu mai stiu exact, a fost cu ani in urma), care a avut 3 potentiometre pentru reglaj. Dupa ce am reusit sa reglez, nu a scos fum si s-a comportat excelent (consum redus, etc.). Am mers cu es cca 100.000 km dupa care am vandut-o.

La Passat, deja am avut acces la power box de marca, asa ca nu a fost nici o problema. Am mers cu ea 125.000 km si am vandut-o.

La Toareg folosesc power box de la Kuberl, care este foarte apreciat in domeniu. Sunt foarte multumit cu ea, chiar si la revizie m-am dus cu ea montat, s-au si mirat oamenii de la VW. Consumul mediu (interval de 15.000 km) era de 9,8 litri (fabrica da 10,6 litri), si nu as schimba cu nici un soft, cu nimic. Daca simt ceva care nu-mi place, deconectez mufa si revin la stock. Am 60.000 km de cand folosesc powerbox pe Touareg.

IN plus, masinile se strica ori daca au soft modificat sau box! Uitati-va la oricare reprezentanta, servizul lor sunt pline cu masini sticate (la electronica ma refer). De aceea ma feresc de interventii care nu pot reface oricand.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice, dupa cum am spus mai sus, se reface o parte din harta de injectie "timpi,presiune,temperatura", fara a afecta presiunea din turbina.

Asa, timpi presiune temperatura bla bla bla. Bottom-line, pentru putere mai multa trebuie sa arzi mai multa motorina (indiferent de ce solutie alegi pentru a face ECU sa injecteze acea motorina in plus). Ca sa arzi acea motorina in plus, ai nevoie de aer. Pentru aer in plus, ai nevoie de presiune mai mare in turbina. Nu e chiar rocket-science...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu-i asa domnule Cip-Tunner?

colegul 5torm a vorbit in primul rand ca un cunoscator de motoare, crede-ma ca a desfacut la TDIul lui cat nu au facut-o altii intr-o viata.

se ocupa de softuri de putin timp...si deci nu are interes aici.

de aia, eu zic sa vedem nicku, si cunostiintele tehnice, dupa aia ...cu ce se ocupa. ma indoiesc ca iti fura vreun client el, cu softurile lui !

pe de alta parte, eu am soft la Lori, am avut si la voinea, si voi avea si de la atii, deci chiar nu am niciun interes. intelege, nimeni nu vrea sa-ti ia painea, (stiu povetsea cu PMurile, ca si mie imi trimiteai..) doar ca nu exista numai lucruri bune despre Pbox !!

cum naiba...repet...aia in curse fac soft race si atat...nu mai pun PBOX...?

cazul tau, e un caz personal!! nu mai il fa general. ti s-a stricat ECU, ok..omu nu ti l-a reperat...nu ctz asta in comparatia Soft vs PBOX! ce tot ni-l prezinti?

legat de turbina lu rapier, de ce vorbesti daca nu stii tot cazul? stii cate turbine au picat din lotul ala?? TOATE! si au avut softuri diferite, unele mai race, altele mai low.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu te teme Bogdane ca nu e business mare treaba cu powerboxurile si nu ma intereseaza pe mine "posibil" hoti de clinti. Stay cool ca nu asta e scopul meu pe acest topic.

Pai da Bogdane, cazul meu e personal al fel si cazul ala in care motorul cade din cauza powerboxului, right?. In fine, cred ca s-a spus tot ce trebuie spus. Ma retrag din discutie ca o dam rau pe off-topic si ajugenm sa ne contrariem de mancarea preferata... Daca este cazul, intervin cu completari..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate posteaza cineva niste loguri pe grupul 020 sa ne edificam before-after, cu si fara chip-tuning?

citez @pisicutza"Insa, cum orice diesel e un motor cu amestec sarac, puterea e data de cantitatea injectata (IQ) si nu de volumul de aer. Deci sa inteleg ca te chinui ca sa scoti mai putin fum???" http://vwforum.ro/index.php?showto...52169&st=20 postul 34

inteleg ca unii aveau o putrere mare si din soft dar "fumegau"- similar PB-ului modelul vechi

ma refer la un soft custom intermediar aflat inca in teste

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am sa posez si eu niste loguri inainte si dupa powerbox si vreau sa vad un log inainte si dupa cip-tuning :offtopic:

Aici sunt valorile obtinute stoc

x24eyfr8f7koh4ey8cc0_thumb.jpg

Aici sunt valorile obtinute cu powerbox.

h3508h8n2xc6faepea2_thumb.jpg

Maisna in cauza este un passat 1.9 AJM 115 stock, din 2000. Fara nicio interventie la soft,hard , doar powerbox!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

logurile astea le-am vazut si pe topicul tau cu PB de vanzare dar nu sunt edificatoare

dece? pentru ca ar trebui sa mai inregistrezi un grup 010 sau 011 , sau amandoua pentru a vedea daca e 100% full throtle si ar trebui facut logul de la 1300rpm pana la 4500 de mai multe ori(macar 2 ture), plus ca vedem si turbina

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

maine te servesc eu cu un AXR before si after

iti dau si de la AVF-ul meu dar doar dupa chip..

oricum din amintiri iti spun:

AXR 286NM original si 338NM dupa

AVF 338NM original si 410NM dupa (aici mentionez original a fost pe alta masina si chip pe a mea)

dar mult mai important e curba de cuplu, respectiv cand ajungi la 4000-4300rpm ce cuplu are masina pt. a determina puterea

din ce-ai postat tu iese o valoare sporadica si sunt 2 explicatii:

-nu ai apasat pedala pana la fund

-sau nu are cuplu linear

pun aici si doua grafice ce le-am gasit pe net adineauri

Modificat de cristibt
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o da dar ne trebuie si pe 020

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!