Jump to content

Tuning cu powerbox


Eugen HP
 Share

Postare recomandată

stiu ca nu prea sunt pe subiect decat un pic dar as avea ceva sa va spun

am un amic f bun cu alfa 147 1.9 jtd, masina lui este facuta de Novitec, evac, intercooler si powerbox, nu stiu de ce nu iau facut chiptuning, masina este facuta in Italia ...cert este ca fuge naprasnic si consuma mai nimic, nu scoate fum

deci pe undeva si aceste powerbox-uri sunt bune altfel nu recurgea tunerii inca la ele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Sincer m-as baga si eu la un power box...motor 2E injectie digifantII 118cp stoc pe un passat 35i...daca nu se poate da un pret aici astept pe priv..fbyx_treme

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 8 months later...

vrei o putere mai mare ? motorul 1.9tdi PD POATE FI PACALIT.

NU CUMPARATI UN T-BOX PD CU 100-130E , VA PUTETI FACE VOI UNUL CU NUMAI 1,5 RON

CE ESTE T-BOX-ul? o rezistenta de 150 ohmi pusa pe mufa sondei de temperatura motorina care se afla pe furtunul de retur motorina.

post-50-1195138444_thumb.jpg

post-50-1195138459_thumb.jpg

post-50-1195138471_thumb.jpg

post-50-1195138482_thumb.jpg

post-50-1195138498_thumb.jpg

cam asta e tot ce pot sa va spun!

multa bafta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Sa-nteleg ca aceasta cutiuta de plastic si o rezistenta de 150 ohmi se vand cu 100 -130 euro ? :lol: :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

incredibil dar adevarat.

rusine!

ba mai mult..... pe priza falsa este un cod oe vw 1j0 973 702 , de fapt este o priza cu 2 pini care se poate cumpara de la vw pt dif mufe electrice!

Codul oe vw da inmperia ca e geva original care nu poate strica motorul !

FUM MULT = CATALIZATOR INFUNDAT NU?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vrei o putere mai mare ? motorul 1.9tdi PD POATE FI PACALIT.

NU CUMPARATI UN T-BOX PD CU 100-130E , VA PUTETI FACE VOI UNUL CU NUMAI 1,5 RON

CE ESTE T-BOX-ul? o rezistenta de 150 ohmi pusa pe mufa sondei de temperatura motorina care se afla pe furtunul de retur motorina.

post-50-1195138444_thumb.jpg

post-50-1195138459_thumb.jpg

post-50-1195138471_thumb.jpg

post-50-1195138482_thumb.jpg

post-50-1195138498_thumb.jpg

cam asta e tot ce pot sa va spun!

multa bafta.

SUPER TARI CEI CARE STIU SA FACA BANI DIN NIMIC

ORICUM E BINE CA SUNT SI OAMENI CA VALI!!!

Tot respectul pentru VALI :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mda nici nu ma mira cum fac uni bani si strica motoare :rolleyes: Foarte bine ai facut cu acest post!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asta-i adaptarea Evry-mod pentru PD

La cele cu pompa distribuitoare se pune rezistenta pe pompa de injectie pe senzorul de cantitate injectata.

Cine-l vinde la banii aia? Ca sa ne ferim.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu-i lasa nimeni pe site un comentariu de ala smecher ? POate-l vede lumea si se lamureste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Powerbox tuning rullz ! :lol:

Ai avut si tu odata ca niciodata, recunoaste :P

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

recunosc dar a mea era mai pacalici decat asta. Se lega si pe galerie cu o piesa intermediara si cu un furtun spre ea monitoriza presiunea in turbina!! Deh, era anul 1999 :lol: . M-am linistit pe la 80.000km (cand turbina a ramas cu geometria blocata) si am trecut la chiptuning de la AED germania.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voinea cam cat a tinut treaba la tine? este evident ca scoate fum mai mult si se pot strica turbo si catalizatorul dat cand faci tununig ce mai conteaza restul nu?

noi ne-am gandit sa o facem pe buton si doar in cazul in care iti face cu ochiul unul la semafor sa folosim micul "nos"

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

am mers cu box aproape 60.000km. Dupa acesti km turbo era varza (blocat, limp , nu mai treceam niciodata de 120-130kmh). Curatat turbona, dat boxul facut chiptuning si acum masina are 240.000km si merge foarte bine inca.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am mai avertizat si eu in legatura cu asa-zisele powerboxuri de pe ebay: http://vwforum.ro/index.php?showtopic=18787&hl=

Mi-au disparut pozele din ultimul post, dar ideea ramane.

Voinea, noi avem o veche diferenta de opinii in ce priveste powerboxul (vorbesc de cele digitale) - eu o consider o solutie de compromis buna, pentru cine nu vrea chiptuning. Singurul dezavantaj major al unui box bine programat ramane ca lucreaza doar pe injectie, nu si pe inductia de aer, oferind cresteri de putere mai reduse.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Masina mea a mers cu powerbox vreo 40.000 (cred) (acum are 110.000) si dupa ce l-am scos am facut log in mers la turbina si totul este f. OK la turbina.

E adevarat ca cu powerbox-ul masina scotea fum, smucea cutia uneori si la 2000 rpm simteai un soc cand "intra" in functiune.

Box-ul meu se monteaza pe traseul calculatorului (se baga in blocul motor si mufa calculatorului se baga in el). L-as folosi si acum numai ca i-am bagat o data mufa stranb si intrerupe acuma :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:lol: exact jucarie dinasta am si eu :lol: a mers passacelu meu cu ea..cam 70 mii km..dupa care am avut ceva probleme la un conector electric de la injector (nu stiu daca din cauza boxului sau nu) si cu ocazia asta..mi-am facut si resoftare si am dat jos boxul. Cand l-am dat jos si l-am vazut mai atent.nu mi-a venit sa cred ca nu avea conectori decat intr-o parte :|

Singura problema era ca scotea cu un pic mai mult fum. Nu era vizibil, dar asa mi-a spus ala de la inspectia tehnica :)

In rest..s-a simtit diferenta :) si consumu chiar imi era un pic mai mic. Acuma cu resoftarea..nu mai e deloc mai mic :| e acelasi consum ca la un passat de 131 calutzi :|.

in fine..

Cat de daunator poate fi un asemenea box ?!?!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am vazut pe mai multe site-uri autohtone ca se vand asemenea lucruri,era cineva care vindea pt. toate tipurile de masini,ba si arata amplasarea senzorului de motorina la cam toate tiurile de masini...pretul era undeva pe la 350E...deci mult mai mult decat pretul unui chip cinstit...dar na,fraier nu e cel care vinde,ci cel care cumpara,si nu sunt putini!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitati cum sta totusi treaba :

Am montat astazi o asemenea jucarie pe passatul din semnatura , acest Box mi-a fost dat de un amic imprumut ptr. o saptamana .

Concluzia trasa dupa acceasi 10 km pe aceeasi ruta si la aceeasi ora , CU si fara BOX.

Fara box : consum pe BC = 12,5 %

consum in ralanti cu motor cald : 06 -07 l/h cu clima pe ECON

CU BOX : consum pe BC = 9,9 %

consum in ralanti cu motor cald : 03 -04 l/h cu clima pe ECON

Demaraj mult mai puternic , urca mai bine in viteza este alta masina totusi .

FUM = mai mult , clar il vedeam si in oglinda

Sincer nici nu stiu ce sa zic ? Aici parerile sunt clar mai mult spre NU BOX .

Inteleg ca practic acea rezistenta se pune practic pe mufa ce duce la calculator ? Senzorul? Ramane fara mufa pe el ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

rezistenta de 150 ohmi dar citi w ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca e de 0,25w dupa cum arata.

multumesc!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cornelus acelasi lucru l-am observat si eu :icon_thumright: consum mai mic si un pic mai multa putere (mie imi dadea doar 15 CP). cat despre fum..sincer nu se observa decat cand cand o forjam..in rest fumu era normal (la mers normal)

De asta intreb ce probleme ar putea face..pentru ca m-ar bate gandu sa-l pun iar pe masina, pe langa resoftarea care mi-am facut-o de 30 de caluti..:salut:

are rost sau nu ? cat rau ii poate face la masina ? masina are aprox 200 k km..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nici nu stiu cum sa incep acest post .

Spuneam m-ai sus ca am montat si eu un Box luat imprumut pentru a vedea ce si cum .

Ieri impreuna cu proprietarul am desfacut acest box ptr. a analiza continutul Si si si aceeasi resistenta cu mentiunea ca are o valuare de 215 ohmi si este legata in paralel pe cele doua mufe ale boxului .

Am inapoiat box-ul amicului si am montat o rezistenta de 200 ohmi ( asta am gasit pe la serv. ) in paralel pe mufa ce duce in calculator , face aceeasi traba cu mentiunea ca pe acelasi traseu de care va povesteam ca il fac am scos pe BC un consum de 11% acum. ( sa fie de vina diferenta de valoare a rezistentei ???)

Deci ?

Inteleg ca mult mai bine este un cip profesionist facut dar pana ajung acolo ,concret care sunt dezavantajele sau ce pagube poate produce aceasta rezistenta ?

am citit : Infundarea catalizatoarelor si depunerea de funingine pe turbina mai repede decit normal .

Ce altceva se mai intimpla ? Ca mie imi place cum trage masina acum .

Cine a studiat problema poate ne da si noua incepatori m-ai multe detalii despre asta .

multumesc !

50rio : corect , fum mai mult da atunci cind dai forja sau poate citind asta , asa am impresia .

Modificat de cornelus
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!