Jump to content

Tuning cu powerbox


Eugen HP
 Share

Postare recomandată

si-a montat cineva pe motoare ASZ, AVF, AWX 131 cp sa ne spuna ce valoare de cuplu i-a dat pe vag-com ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Si eu am acelasi dispozitiv, consumul mi-a scazut in afara fata de recordul de 4.6% la 4,2%, trage mai bine si liniar chiar incepand cu 1500rpm, motorul toarce mai finut.

Maine fac plinul si am sa masor comparativ, eu am evidenta din prima zi de cand am masina.

Azi voi merge pe un traseu cunoscut unde media dus-intors aratata de BC a fost 5%, voi posta cand ma intorc.

O sa ma uit si la reziduuri...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Nu am reziduuri, cel putin deocamdata - vreo 300 km facuti cu powerbox.

Se simte clar puterea obtinuta, am facut niste depasiri spre limita pentru testare :D

Consumul pe pe traseul de care ziceam ca doar 5% am vazut, a scazut la 4.4%.

Doar maine fac plinul :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Revin cu noutati, consum de 4.4% in loc de 5% pe drumul respectiv, scaderea consumului la relanti in 2 minute de la 0.7 la 0.4, fara a ajunge apa la 90 de grade, scadere consum instant la plecare de pe loc, trage bine la turatii mici :D

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Deci ati simtit si voi puterea...

Banuiesc ca acum v-ati saturat de el si vreti sa-l dati jos... ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Da.... de unde :D Doar sa facem si niste teste, vagcom, sa ne asiguram ca sunt bine setate ;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, tin sa va anunt ca powerbox este o mare teapa.Nu s-a intrebat nimeni de ce se leaga pe mufa senzorului de combustibil?Singura chestie pe care o face acest dispozitiv este sa minta ECU in legatura cu temperatura combustibilului.Ecu va vedea o temperatura mare(aprox 130 grade C).Mai incolo e o chestie logica,sper sa va dati seama'(si de consecinte)'Va puteti face singuri un power box cu numai 2 RON.Atat costa o rezistenta de 150 ohm.Succes!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce argumente tehnice aduci? Ai testat mataluta temperatura aia de 130 de grade? Care trebuie sa fie temperatura normala? (o sa verific conductele de motorina cu proxima ocazie)

Crezi ca o masina cu ECU si computer de bord nu ar semnala o disfunctionalitate daca ar exista, sau la diagnoza nu ar aparea probleme, macar niste senzori dusi in 2 saptamani?

si PBox-urile alea de 1600 lei sunt tot sigurante?

Care sunt consecintele? TU vorbesti de TBox cu rezistenta, ala scoate fum negru...

Cei care au si remapare si pBox pot sa isi dea foc la masini? Sa stim si noi...

astept raspuns.

Modificat de RIon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura chestie este ca, t-boxurile alea functionau pe masinile PANA in 2002 si, se forma un mic nor in spatele tau. O seara frumoasa! In plus, pe masinile >2002, apare eroare de FUEL temperature Senzor constant !

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Singura chestie este ca, t-boxurile alea functionau pe masinile PANA in 2002 si, se forma un mic nor in spatele tau. O seara frumoasa! In plus, pe masinile >2002, apare eroare de FUEL temperature Senzor!

O seara frumoasa si tie,dar cine pricepe un pic de electronica stie despre ce vorbesc...Ce poate face un montaj electronic montat pe un senzor?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

o rezistenta de 150 ohm

Pune tu o rezistenta acolo si vezi ce se intampla. :P

Si eu chiar sant electronist.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa cum ma asteptatm, NIMIC argumentat, daor vorbe in vant...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce rost are sa pui powerbox daca ai solutie software pentru masina ta?Pe langa faptul ca nu ai cum sa scoti la fel de multi cai cat scoti cu un soft facut cu cap....mai si strici piese de pe masina...de exemplu ma suna un domn acum cateva zile zice ca are powerbox pe un 530d si ca masina pana in 3000 de ture zici ca are 100 de cai si dupa 3000 250 de cai...oare ce inseamna asta?Pentru mine inseamna geometrie la turbina blocata in cel mai bun caz...in cel mai rau caz turbina byebye.Si cu totii stim cat costa o turbina noua...Oare merita sa dai 50-500 de euro pe un powerbox si dupa x km inca 1000+ pe alta turbina?Nu sunt deacord cu nici un fel de powerbox nici cu ala care se pune pe senzorul de combustibil nici care se pune pe debotmetru nici cu ala care se taie firele masinii sa se cupleze la ecu NONE!Softul e sfant iar cine nu isi da seama de acest lucru isi taie singur craca de sub picioare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica nu e simplu calculul?

1000 lei soft - cu marire presiune in turbina

si

400 lei powerbox - fara modificare parametrii, daor ,,minte" ECU si mareste avansul sau ce o face (ca nu sunt inginer, scuze, si exista multe modele de PBox pe piata)

Eu nu am pus powerbox pentru CP, ci pentru consum ami mic si ceva CP in plus.

Sunt 2 lucruri diferite.

Faza cu BMW nu e relevanta... nu stim nici cum conduce, nici in ce stare e turbina, nici ce model de powerbox are.

Sunt altii cu 200 000km facuti cu powerbox si nu au nimic. Pretul pentru remapare este foarte foarte mare... profitul e mai important decat orice.

Se poate face profit asa;

5 vanzari pe luna si profit 1000 euro

sau

15 vanzari pe luna si 1000 euro

normal, fiind romani, preferam sa muncim cat mai putin si sa fraierim la bani pe cine prindem... valabil pentru orice domeniu, nu doar pentru tuning.

Asa apar crizele pe piete de nisa, si se vinde mai bine PBox-ul decat softul.

Explicabil.

Eu fac consultanta, si in perioada asta e nevoie de putin dumping, de volum mai mare de vanzari, asta si aduce clienti multumiti si mai multi.

TOTUL este relativ (Eisntein), conteaza si cum conduci... asa ca nu inteleg inversunarea asta a ta impotriva PBox.

e simplu, ca la TV, ai telecomanda :rolleyes: Si eu stiu unii care declara ca pun aceleasi mape pe masini din aceeasi gama, motorizare... deci nu mai trimit fisiere in germania, bucuresti etc., ci fac un copy-paste pe care iau 1000 de lei si indicatorii (parametrii sunt aceiasi, si masina scoate fum negru mult). Si ma vezi comentand? :rolleyes:

No offence!

Modificat de RIon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce poate face un montaj electronic montat pe un senzor?

O sa dau un mic exemplu.

INTREBARE: Am putea construi un intrerupator electronic care sa poata comanda becul (becurile) din camera prin simpla lui atingere (fara apasare), la apasare indelungata sa scada sau sa creasca tensiunea la bec, la atingere scurta sa opreasca sau sa porneasca becul la intensitatea la care a fost lasat si IN PLUS de astea, sa poti face TOATE aceste operatiuni prin apasarea unei taste dintr-o telecomanda pe care o programezi pe el? Si chiar sa memoreze codul telecomenzii daca se ia curentul?

Si toate astea doar prin montarea intrerupatorului in locul celui vechi? Fara fir de masa, ori alimentare separata?

RASPUNS: DA

DOVADA:

img0107ew2.th.jpg

Eu nu tin apararea nimanui. Box-ul meu nu e de la redfighter, il am de la cineva care n-are nicio legatura cu forumul.

Iar referitor la ceea ce s-a spus, exista probabil N+1 modele de P-BOX. Din moment ce nu vedeti nici urma de fum dupa masina, nu vad de ce s-ar depune funingine de la motorina "nearsa".

Discutiile ar putea continua la nesfarsit. Eu am pe masina si sincer n-o sa-l mai dau jos. Ce-i drept nici nu merg batraneste cu masina, dar nici nu-mi bat joc de ea. Ca, cu powerbox cresc sansele sa "bulesti" motorul, asta e alta mancare de peste. Acelasi lucru il faci si cu soft daca esti "criminal". Daca stii sa mergi cu masina, n-are box-ul nicio treaba. :rolleyes:

Cum am mai spus, nu sant impotriva softului, sant chiar PENTRU. Eu, de exemplu nu puteam ajunge la puterea asta doar cu powerbox. Vreti tuning adevarat, faceti si soft.

Dar retineti un lucru: Orice lucru facut calumea aduce doar satisfactii. Orice lucru facut la nimereala, sau cu economii, aduce... stim cu totii ce.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5TORM.ce rost are sa ne luam kit de xenon aftermarket cand putem sa ne luam pe original? :rolleyes: Eu am ales varianta cu powerbox-u mi s-a parut mai rentabila, consum cp, o dau jos cand vreau, fac ITP-U linistit, in schimb cu o resoftare mergi cu morcovu la ITP.

Fiecare isi alege ce varianta vrea si care e mai rentabila pt el

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu cu soft de la Voinea as merge oricand linistit la ITP. :rolleyes: Am fost, si n-a avut masina nici pe dracu'. E un lucru de calitate superioara. :rolleyes:

Cu powerbox-ul insa, prefer sa-l dau jos pana trec de teste. Nu se stie niciodata.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cosmine, o sa o bag io la servici si o sa incerc sa vad daca ii ies gazele cu box :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

5torm: Stii cum e, totul e o chestie de marketing si de piata. Normal ca cei care vand mape ma rog, fac cip-tuning, sunt "anti" powerbox, castigul este mult mai mare.Lasand la o parte opiniile din spatele "pietei", de ce nu ne luam dupa cazurile concrete?

Sutn atatia care au de 50-60 sau 80 000 de km powerbox. Uite, Zabin a avut pe 2 masini , aceasta fiind a 3-a si nu l-am auzit a se plange si sincer, masina merge impecabil (nu vb din auzite). Luand-o pe cea dreapta, atata timp cat omul intelege ca prin resoftare sau powerbox, nu isi transforma masina in benzinar (aka 6000 rpm), nu apare nicio problema. restu' sunt zvonuri imprastiate de cei care pana nu demult vindeau powerboxuri (si o fac si acum pe "ascuns") ca sunt unele modele care nu merg resoftate, nu-i asa domnule Cip-Tunner?

Am facut loguri peste loguri, teste peste teste atat la masinini mai noi cat si la masini mai vechi si am primit diverse valori. In niciuna nus e "umbla" la presiunea in turbo, sau alte magarii care pot fi intr-adevar daunatoare.

Daca tot vorbim de riscuri , de ce nu o luam pe cea dreapta? Prima tentativa de cip-tuning, a esuat , terminandu-se cu un ECU defect. Nu conteaza care au fost motivele , esential este ca masina mergea perfect si nu am mai pornit. (chair daca era ECU slabit sau nu stiu mai ce, neimportant). Asa ca, domnilor, haideti sa fim fair-play.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din cateva loguri am vazut motorina spre 120 grade celsius si avansul cu aproape o jumatate de masura peste limita admisa...? E vorba de powerbox.

Cum poate dauna avansul mai mare? Ar trebui sa nu mearga bine masina, sa se innece...?

iar faptul ca motorina e calda bine si fluida, nu inseamna ca prin injectoare se pulverizeaza mai bine combustibilul si se arde mai usor? Nu rezista furtunele de motorina la temperatura asta? ma indoiesc...

Sa ma scuzati daca gresesc, nu sunt nici inginer nici electrotehnicst, si limbajul imi e de sociolog :)

Modificat de RIon
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am fost domnle' la ITP chiar ieri. Masina are ceva km, nu conteaza asta, POWERBOX, turbo VNT 17, PowerBox de la RED, si am trecut bine mersi la noxe, fara sa am pile. Ziceti-mi si mie cu siguranta aia....ca vreau sa ma apuc sa fac PB si apoi sa le vand....Sa fim seriosi, daca cineva imi arata o schema cu siguranta pe senzorul de la motorina,..ii dau o lada de bere si ma las si de reparat masini

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Rares, faptul ca avansul este putin mai mare, nu dauneaza cu absolut nimic. Daca era vorba de 4-5 unitati, da , probabil se ineca si scotea un fum innecacios, negru! Cat despre temperatura, conductele de motorina rezista fara probleme pana pe la 150 de grade, so don't worry ! Si da, combustibilul circula "mai bine" prin injectoare, arderea realizandu-se in procent mai mare fata de stoc. De asemenea surplusul, nu ajunge prin turbina si evacuare, este trimis pe retur => lipsa de fum, consum mic !

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am facut loguri peste loguri, teste peste teste atat la masinini mai noi cat si la masini mai vechi si am primit diverse valori. In niciuna nus e "umbla" la presiunea in turbo, sau alte magarii care pot fi intr-adevar daunatoare.

Interesant. Deci powerbox-ul nu afecteaza in niciun fel presiunea din turbina. De unde vine puterea in plus atunci?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ice, dupa cum am spus mai sus, se reface o parte din harta de injectie "timpi,presiune,temperatura", fara a afecta presiunea din turbina.

Modificat de RedFighter
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

daca cineva imi arata o schema cu siguranta pe senzorul de la motorina,..ii dau o lada de bere si ma las si de reparat masini

Pfoaaaaaai si aveam o poza cu asa un box, dar am sters-o......dar RedFighter poate sa-ti confirme ca exista.....a vazut si el poza pe mess!!! Si nu era o siguranta, ci un rezistor, dar pacat ca nu i se putea citi valoarea... Red, baga tu poza aci daca o mai ai si impartim lada CU bere (nu DE bere), dar pe om il lasam sa repare masini in continuare, ca nu suntem noi aia care sa-i luam cuiva pita de la gura... :scratch:

Si io am trecut la ITP cu remaparea....n-aveau laptop oamenii, deci nicio sansa se se prinda!!!!! :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!