Jump to content

Tuning cu powerbox


Eugen HP
 Share

Postare recomandată

Boost-ul e controlat prin vanele geometriei variabile (sau wastegate). Si probabil ca nu mareste. Dar te rog sa testezi si sa postezi, pentru clarificare :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Powerbox-ul nu mareste presiunea in turbo decat daca e facut sa fac asta,marea majoritate sunt doar pe partea de injectie;eu am vazut un singur powerbox complex la americani,care era atat pe partea de injectie cat si pe partea de presiune in turbo,pacalind senzorul MAP.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu vreau sa intru in polemici dar....

chiptuningul da mai multa motorina , mai mult boost si eventual modifica avansul .

powerboxul da doar mai multa motorina si eventual modifica avansul . (powerbox reglabil)+ un boost controller poti avea control total asupra cant. de motorina , boost si sa le modifici dupa bunul plac . nu vad de ce un powerbox e prost , iar un chiptuning e bun . ambele suprasolicita motorul .

majoritatea masinilor resoftate dau mai mult fum dupa resoftare decat inainte .

o sa revin cu feedback dupa ce il primesc si il montez . eu am si ceas de boost pe masina , am si vag com deci o sa ii fac toate testele posibile .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Dintr-un simplu manual boost controler nu poti face prea multe,daca cresti presiunea te alegi cu un limp mode de toata frumusetea;trebuie sa pacalesti senzorul MAP sa vada mai putina presiune decat cea existenta,ca ECU sa comande mai multa presiune si aici poti folosi un bleed valve.Eu am incercat la masina mea smecheriile astea si... m-am lasat la mana mea,sunt greu de controlat si cand tie lumea mai draga,hop limp mode.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

preferabil ar trebui schimbat si senzorul map cu unul de 2,5sau 3 bari . depinde unde vrei sa te opresti . daca exagerezi vei avea limp mode

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Senzorul MAP este de 250kpa(verificat de mine) si este arhisuficient pt 1,3bar presiune in turbo cat am eu nevoie;3bar MAP senzor iti trebuie cand mergi peste 1,5bar presiune in turbo,ceea ce la mine nu se aplica.Ai sa te convingi singur cu MBC,asta e bun sa-ti inlocuiasca N75(valva de presiune) pt ca tine mai bine presiunea si incarca mai usor,dar daca incepi sa cresti presiunea prin intermediul lui,sa vezi bucurii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pe ceas verificat . am boost constant 1-1.1 bar in blana si uneori sare pana la ~1.2-1.3bari . am avut o singura data limp mode ( positive deviation eroare citita de vag com) . masina nu scoate gram de fum in blana . doar putin daca ii dau talpa imediat pana baga boost turbina .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Off topicarim la greu ^_^ ;care este MAP REQUEST?,pt ca daca imi dai niste valori fara sa stiu asta,nu ma ajuta cu nimic;daca mergi cu 0,050-0,090bar in plus presiune sustinuta,nu prea iei limp mode,daca ai sarit cu 0,1bar continu,tup si limp mode.daca iti face over boost pe o scurta perioada,ceea ce se intampla si cu valva de presiune stock,e normal.Ca sa vezi cat de bine e setat MBC-ul,iesi pe autostrada si da-i blana in treptele 4 si 5 de la 2000rpm la 4000rpm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

:) am facut log mai demult . MAP REQUEST 1.999mbar si baga pe aproape . foare mica diferenta era . o sa ii mai fac logari cand primesc boxul sa vad diferenta .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

K,am inteles;dupa ce primesti box-ul nu o sa vezi nici o diferenta la MAP REQUEST :) ,boxu` e pe injectie si n-are nici o treaba cu presiunea furnizata de turbina.De curiozitate,dupa ce-l primesti,desfa-l sa vezi ce e inauntru,ca pretu mi se pare dubios de mic,in mod normal unul costa in jur de 300

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

de cateva saptamani am primit powerboxul si l-am tot testat pe masina . l-am setat la jumatate ( se poate regla pt consum sau putere ) . aici da fum doar daca calc pedala la maxim si brusc pana baga presiune turbina . dupaia nu mai da fum . daca o calc mai treptat nu mai da gram de fum . ca si performante se simt din plin mai ales dupa 2500rpm . i-am facut cateva teste cu vag-com functia de acceleratie iar cu powerboxul , in aceleasi conditii fata de masina stock , timpii de accelerare de la 0-100km/h erau mai buni cu 0.8-0.9 secunde . cred ca in conditii atmosferice mai bune ( racoare , temp in jur de 20 grade pot sa scot si 8,5 secunde de la 0-100km/h ) pe caldura asta am scos 9,5 cu powerboxul iar fara 10,4 secunde de la 0-100km/h

am observat ca temp uleiului a crescut cu putin peste 90 grade dar mi se pare normal avand in vedere ca am forjato iar afara erau 40 grade . temp apei a ramas constanta la 90 .

boxul are un led care arata cand functioneaza ( la pornire palpaie si intra in functie abia dupa 30 secunde , nu imediat ) si un surubel de reglaj . nu l-am demontat sa vad ce are in el de frica sa nu stric ceva . este sigilat .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Ca sa scoti 8,5sec 0-100km/h iti trebuie 150cp;10,4sec fara box cu motorul stock,sau mai ai vreo modificare,pt ca stock stiu ca scoate 11,5sec?Ceasul de ulei inclin sa cred ca nu-ti arata bine si te fura cu vreo 10-15grade.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ceasul de ulei este original . de ce sa ma fure ? in minus sau in + ? pai am scos 9,4 secunde acum ceva timp( acum 3-4 luni imediat dupa ce curatasem turbina ) cu masina stock masurat pe vag com . afara erau cam 25 grade . era racoare si bine . acum cand am facut testele era zapuseala mare iar temp era peste 40 grade mai ales la nivelul asfaltului .

ps : testele cu si fara powerbox le-am facut cu un set de jante+anvelope in portbagaj ( au aprox 90 kg ) iar masina in carte are 1260kg

Modificat de nutzuXXL
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Deci tu cu masina stock ai facut 9,4sec cand in cartea ei ai 11,5sec?Un 131cp face in 9,8sec ,un arl 150cp face in 8,6sec,deci no comment!Ma refeream in minus ca te fura ceasul de ulei...,dar in fine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nutzu, eu cu ~175 CP am scos 9 secunde (+- 0.3 sau cat zice la el) si in carte cu motorul stock imi zice ca scoate 10 secunde..deci nu prea ai cum sa scoti sub 9 secunde parerea mea. Bine..la mine masina e si mai grea, are 1560 + tubu de bass + soferu + copilotu (prietena :)) si doar 9 secunde am scos desi masina trage super bine..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cred ca mai conteaza si greutatea masinii . eu am 300kg in minus fata de cat ai tu . voi cred ca dati timpii scosi de golf4 cu acele motorizari. nu stiu cat scoate in carte masina mea stock . uitati logul de la accelerare . a fost facut cu masina goala , fara nici un bagaj . eram doar eu in masina cu laptopul .

Accel_seat_cordoba_dupa_curatare_turbina.txt

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uite si logurile mele, sunt doua. Unul este de 9.4 si celalalt de 9.0

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cand o sa se mai racoreasca o sa mai fac un log cu powerboxul . o sa fie masina goala iar eu pregatit cu adidas ( nu cu papuci ca data trecuta :)) )

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Golful are la vreo 1300kg,masina mea audi a4 b5 are 1310kg,a ta 1260kg,deci suntem cam pe acolo;vad ca pe log scrie 9,3sec +-0,86,in minus nu prea are cum sa fie,exact cifra asta iar nu cred(ce vrei,sunt Toma Necredinciosul),asa ca inclin sa cred ca e pe plus,ceea ce ar rezulta 10,1sec.Dar,ca sa scoti rezultatul asta ar trebui ca masina sa fie chipuita;sigur nu e?Cu masina mea care are 1310kg date de producator,jante si cauciucuri mai mari,soferu de 100kg si sotia de 57kg am scos in jur de 9sec,iar masina are la vreo 145cp(nu stiu sigur,aproximez).Btw,in ce campuri ati facut logu` pt timpi?Chiar m-ati facut curios...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi la instruments , meas blocks adress 1 , ai acolo o casuta pe care scrie accel sau acceleration .

sigur nu e resoftata masinuta mea :icon_rambo: timpii sunt scosi cu jantele originale si anvelope 195/50 pe 15" cat am in carte . posibil sa nu scoata 9,3 sec dar 10 tot scoate . asta stock fara powerbox .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
vezi la instruments , meas blocks adress 1 , ai acolo o casuta pe care scrie accel sau acceleration .

Ia sa vad cu a mea cat scoate :(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Informatia data de tine este incompleta:m-am dus in INSTRUMENTS,MEAS BLOCKS,GROUP 001 si aici apar cele 4 campuri,respectiv pt:1. speed,2. rpm 3. oil pres,4. N/A;nu am vazut nicaieri unde sa marchezi casuta pt acceleration,bineinteles am dat log,save,bla bla.Daca e sa ma uit dupa valorile din log,time stamp vs speed,masina mea scoate putin sub 9sec.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nutzu, tu cu ce vag-com ai masurat de-ti da asa mare marjea de eroare ? Daca te uiti la mine e de 0.3, nu de 0.8..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cu 908 . nu mai stiu pe de rost acolo . gasesti la instruments

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

@Rio,iti amintesti cum se masoara timpii de acceleratie concret?Off topicarim pe aici la greu :coffee_lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!