Jump to content

Tuning cu powerbox


Eugen HP
 Share

Postare recomandată

Am un power box "Speed-Buster 2",cu un singur potentiometru de reglaj.

Are un fir separat care ar trebui sa mearga pe unul din pinii conectorului de la MAF,dar nu am reusit sa aflu pe care.

Ma poate ajuta cineva cu cateva informatii privind montarea si reglajul?

Multumesc.

post-9619-0-79727200-1336900301_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@Romy 1.firul negru trebuie conectat la masa debitmetrului.DAca ai mufa cu 6 fire,atunci trebuie legal la pinul cu nr 6!

2.POwer boxul este deja setat pentru 10 15 cp.In cazul in care doresti mai multa putere poti roti de surubel spre hight,dar atentie! nu prea mult!Altfel atunci cand ii dai "gaz" o sa scoata mult fum negru( la accelerari bruste).Iar in cazul in care il setezi la maxim ti se va aprinde becul de la bujj si masina nu mai trage.

3.Trebuie marita presiunea in turbina(eu am cu geometrie fixa si a trebuit umblat la surubel),la tine nu stiu cum e .

Spor la surubarit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Mersi de raspuns.

Mufa de la MAF are 5 pini. In cazul acesta,pe care fir trebuie sa leg? Din cate m-am mai documentat,trebuie legat pe firul de semnal de la MAF,pentru ca power box-ul sa stie cand intra turbina.

post-9619-0-33327200-1336986259_thumb.jp

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie conectat la pinul cu nr 5.Oricum speedbusterul asta "ofera" mai mult aer si un surplus de motorina,doar atat!Ce zici tu acolo e un powerbox digital.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pai tocmai surplusul de motorina si aer sunt baza cresterii de putere,nu? :)

Digital sau nu,atat timp cat aduce un plus de putere intr-un mod safe,si chiar scade consumul cu pana la 1 litru %,pentru mine e mai mult decat suficient.

Esti sigur ca pe pinul 5 trebuie sa leg firul? N-as vrea sa stric debitmetrul,sau sa fac vreun scurtcircuit...

Inca nu imi e clar cu modul optim de reglare. Power box-ul a fost luat de pe un Passat cu acelasi tip de motor ca al meu,prin urmare nu stiu cat de bine se potriveste actualul reglaj cu motorul meu. Trebuie sa fie o procedura clara de reglaj,recomandata de producator.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Chiar nu cunoaste nimeni modul de reglare al acestui Speed Buster 2 ,cu un singur potentiometru?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Multumesc mult,dar cu germana nu ma impac deloc. :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Exista varianta asta, pt masinile are au pompa de injectie rotativa cu mufa cu 8 sau 10 pini http://forums.tdiclu...hlight=evry+mod

Pt PD-uri se pacaleste senzorul de temperatura combustibililui

Pt common-rail se pune probabil o rezistnta in paralel ca sa creada ca presiunea este mai mica in rampa!

Eu am pus asa ceva pe ALH-ul meu, fiind pompa rotativa, i-am pus un intrerupator sub bord si doar in cazuri mai rare il folosesc sau cand am depasiri la limita de facut. Cum se stie, recomandare si a domnului Albundy firele NU se cositoresc mai ales in zona pompei de injectie unde avem vibratii mari! Am pus 900 Ohmi pe pinii 2 si 3, adica am adus un cablu in habitaclu si am pus un intrerupator cu 2 pozitii basulant. Sa NU uitati activata dracia cand porniti motorul ca veti primi spira in bord pt ca isi da seama ca limita s-a depasit, dar imediat dupa ce motorul a pornit poate fi activat. Probabil am sa fac un timer cu batranul 555 sa intarzie cuplarea, dar momentan m-am obisnuit. Ca sa inchei zic ca cresterea de putere este mare, dar cand te aproprii de zona rosie este fumigena, este si de asteptat pacalind cantitatea de motorina injectata.

Pt coelgul care nu stie germana foloseste Google translate!

NU mai dati 200 euro pe 2 rezistente si un timer! Pt ca cine zice ca "adapteaza" parametrii, stie sa minta frumos!

Modificat de rares v
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chinto_boss_ro

salutare eu am montat pe golf un power box,pe langa faptul k masina era deja resoftata cu acest power box pot sa zic k am compensat lipsa de motorina care daca nu trebuia compensata cu duzele marite...acuma ii baga motorina de nu face fatza toba la fumu pe care il face...tin sa precizez k dupa montarea power boxului am castigat o putere nu foarte mare dar simtitoare...akuma urmeaza un upgrade la turbo si combinatia va fi perfecta...pret powerBox 100e(nou)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@chinto pot sa te intreb de ce ai apelat la ajutorul unei "cutiute magice" si nu ti ai facut update la "softul actual"?

Modificat de golf3ale
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

chinto_boss_ro

pai eu zic k un update la softul actual nu era unul mai sus dekat asta ce il am eu...eu am mai vazut la cineva tot asa o manevra facuta soft + power box si a dat rezultate bune si am facut si eu...a dat si la mine niste rezultate destul de bune...un update la soft poate ar fi fost in rau...cu power box mi°a crescut mult cuplu pana in 3000 de ture si fumu :D dupa 3000 akuma trage pana in 4700 ture fara sa dea inapoi...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Tot asa am si eu soft+powerbox si merge ca uns :icon_cheesygrin: ,consum scazut,putere marita,acum va urma un turbo si un intercooler marit,pe urma alta resoftare pt acel turbo si sper sa ma opresc aici pt ca nu fac curse :icon_cheesygrin:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 year later...

am si eu o intrebare...am dat de un baiat din zona care are un power box pentru pd(eu am un ajm de 116 cai)si m-ar tenta,mai ales ca il vinde la un pret ok(zic eu) 120 lei

ma intereseaza daca este ceva de folos,ii safe sau poate fac vreo prostie

 

din cate am inteles de la el,il avea pe masina lui dar a vandut-o si a ramas cu powerboxul...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am un powerbox cu 3 reglaje manuale, dar am observat urmatorul lucru, valorile in injectoare s-au egalat destul de mult. Inainte aveam diferente de aproape 1 la injectoare iar un injector era la 1.7 acum maxim e 0.2 iar minim -0.2, precizez ca alimentez din acelasi loc si aceeasi motorina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Salutare tuturor, stie careva vreun powerbox pt motorizarea mea de 1,6 benzina, sau poate un chip, as vrea sa-i maresc puterea

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Catalin_popescu2606

Salut,

 

Ma poate ajuta cineva cu o resoftare pt un VW sharan 1.9 pd? sau un powerbox bun ?

 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

renunta la ideea cu powerbox-ul....

 

o resoftare facuta cum trebuie, e cea mai buna solutie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

salutare..skz am si eu o intrebare..am un golf 5 fsi  1,6 (116 cp)..si as vrea sa-i mai maresc ceva putere..mie mi se pare ca masina nu prea are vana..in ea desi are 116 cp..as vrea sa stiu si eu daca nu supar pe cineva care-i diferenta dintre un powebox si un cip tuning..skz nu-s specialist..as vrea sa stiu daca merita sa fac asta..fara sa ajung la concluzia ca am dat banii degeaba ce acele produse..cat castig in plus ca putere..?cineva domnul cu care am vrb de acest produs mi-a "promis" undeva la 20-25 cp..... http://speedpowerchip.ro/  dar ma cam indoiesc..de asta.sunt intr-o mare dilema. Afecteaza motorul cumva aceste produse..?care-i mai bun powerbox-ul sau cip tuning-ul..?as vrea sa-l intreb pe florin ca el este unul dintre specialisti..?nu as vrea sa-mi bulesc motorul..mai bine stau asa..cu stima domnilor.. :icon_confused: multumesc florin..in tine am incredere..

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

La golf v am inteles ca nu ar mai merge acest evry mod(rezistenta de 150ohmi).. Nu se poate face nimic, ca sa nu mai dea eroarea de senzor temperatura ars? masina e din 2004

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MosCraciunRevine

Eu am un powerbox cu 3 reglaje manuale, dar am observat urmatorul lucru, valorile in injectoare s-au egalat destul de mult. Inainte aveam diferente de aproape 1 la injectoare iar un injector era la 1.7 acum maxim e 0.2 iar minim -0.2, precizez ca alimentez din acelasi loc si aceeasi motorina.

 

 

Nu prea vad legatura dintre powerbow si imbunatatirea valorilor la injectoare...Daca aveai diferente de 1 la injectoare si daca macar la unul din ele trecea de 0.99 inseamna ca nu era bine deloc:))..Eu zic ca daca inainte aveai probleme la injectoare,le ai si acuma,sa vedem inca 1-2 pareri,poate nu am dreptate si powerbox repara injectoarele:|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mos... un injector PD peste 0.99.. nu e f. grav... nu e nici bine, dar nici grav. Daca valoarea compensatiei trece de 2... atunci da, e grav.

 

legat de powerbox - e posibil ca valorile compensatiei injectoarelor sa se modifice, atata timp cat ECU este pacalit si injecteaza mai multa motorina decat trebuie....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

      Astazi mi-a venit si mie IP Power/ psi motorsport, l-am montat(e pe mufele de la injectie) si am fugarit putin masina, ca si impresii,motorul creste in turatii f usor,suprinzator e ca trage bine intre 1000-1700 rpm si peste 1900 rpm, dar intre 1700-1900 rpm merge de zici ca se rupe, ca si cum nu ar fi alimentata de ajuns, cand trec de 1900 rpm merge foarte bine, scoate  fum normal,am ajuns f usor la 170km/h si asta la un motor de 90cp! .Cand am ajuns acasa  am desfacut P boxul sa vad ce contine, si are mai multe piese dar are si 2 jumperi. Pboxul e de la Warranty Seal si are pe el un numar - IPVW 115'2 si o serie 28096.Va rog mult daca stie cineva, se pot schimba jumperii in ale pozitii (sunt acolo 8 pini), sa nu mai balbaie intre 17oo-1900 rpm. Am intrat pe PSI motorsport si acolo la motorul meu de 90 HP imi dau IPVW 100. Va rog mult sa ma ajutati, daca pot face ceva cu Pboxul sau am aruncat banii degeaba. Multumesc frumos . 

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Schimba l cu totul si fa o resoftare :).

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 years later...
albinatrevel

Salut! M-am pricopsit cu un p-box Steinbauer pt motoarele vag 3.0 tdi de 245cp, asa cum am pe Touareg. Se conecteaza la mufele injectoarelor, la senzorul temp gaze, la baterie si are un fir care trebuie sa ia semnal de la pedala de acceleratie.

Cutia a costat de noua 1500 euro, eu am luat-o din DE la sfert de pret si e noua, in cutie.

Aveti vreo experienta cu vreun Steinbauer? Cum se comporta?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!