Jump to content

Tuning cu powerbox


Eugen HP
 Share

Postare recomandată

hangyouridols

La o 1000km de cand am boxul,am pus testerul pe masina si totul e k,valorile pe injectoare au ramas la fel ca si inainte de box,intre 0,07 si 0,35.Am gasit si misterul boxului meu(care nu e o rezistenta pe senzorul combustbil) chiar aici pe forum;pt cei interesati cititi topicul "tuning tdi fara bani",pagina 3,incepand cu postul 45.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Aproape totul despre modul de functionare si construirea PowerBox-urilor la SDI, TDI PD si non-PD gasiti AICI.

De ce sa aruncam banii cand ne putem construi chiar noi jucariile la un pret derizoriu?

Un alt articol care trebuie neaparat citit gasiti AICI

P.S. Singurul dezavantaj este ca articolul este in germana dar va descurcati cu google translate-ul :lol:

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

De ce sa aruncam banii cand ne putem construi chiar noi jucariile la un pret derizoriu?

pentru ca altii sunt mai priceputi in ce fac... si pentru ca au mai multa experienta.

de aia in RO toti se pricep la toate, si de fapt nimeni nu se pricepe f bine la nimic. in germania cati doctori care deschid capota sa se uite la motor ai auzit?

acum, hai sa nu ne mai ducem la medic sa ne scoatem maseaua...sa ne-o legam de clanta usii...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Adica sa inteleg ca tu preferi, sa dai intre 50 si 100 de euro pe doua fire cu o rezistenta (discutand in principiu pentru ca observ ca pe aici se promoveaza foarte puternic remaparea) ????? :)

De ce nivel de cunostinte si experienta crezi tu ca este nevoie pentru a cositori 2 fire?

Sunt perfect de accord ca exista powerbox-uri muuult mai destepte si mai bune pe bani mult mai multi; fie ca ne place fie ca nu, powerbox-urile sunt o solutie low-cost pentru cine nu vrea remapare din diverse motive.

De ce ne comparam noi cu nemtii? Ne permitem majoritatea sa mergem la service pentru orice fleac? Avem noi salariile nemtilor? La noi in service-uri e dupa cum iti e norocul, pentru ca in cele mai multe cazuri risti sa ramai cu banii luati si cu problema nerezolvata sau rezolvata in bataie de joc (ceva specific la noi romanii).

Daca tu preferi sa mergi la medic sa faca experiente pe tine si sa iti mai ia si bani...

Modificat de liviu_petrasc
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu prefer sa dau 200-300-1000 chiar pe un soft daca merita. adica ultima, de exemplu gen custom.

sa lipesc 2 fire nu iti trebuie asa pregatire, dar avand in vedere ca totusi vorbim de o masina de >1000 euro, banuiesc ca daca vrei sa faci ceva bun, ai cateva sute sa dai pe un soft..sau ne zgarcim unde nu trebuie?

mai bine iau masina mai ieftina...

de ce sa fac eu ceva care nu e 100% ok pentru motor? mai bine un soft si motorul lucreaza dupa o harta complexa..nu dupa 2 fire.

nu neaparat tot ce e low cost e si bun, si asta tot am explicat in 26 de pagini...

ne comparam nu doar cu nemtii, ci cu oricine ca ei tot oameni sunt. eu nu vorbeam de bani la comparatia aia, ca exista si la noi serviceuri bune si ok ca bani. ci de idee. romanul tot timpul simte nevoie sa bage nasul, la motor..asa a fost si probabil asa va fi. spera tot timpul ca daca nu merge masina va gasi un buton mare, care e dat pe OFF.

daca nu ne permitem, de ce toti avem masini cat de cat scumpe? chiar toti enmtii au masini scumpe? daca nu mi-ai permis XXX cai, si nu-mi permit nici soft, atunci ma multumesc cu ce am... decat sa pun ceva..indoielnic.

poate decat sa pierd o zi sa repar ceva , zi in care pierd 200e din salariu, (am dat un exemplu) prefer sa castig 200e si sa dau 100e la un service...si sa stiu ca treaba a fost MAI BINE facuta si e resposabilitatea lor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ideea era ca: De ce sa dau 50 de euro pe doua fire si o rezistenta??? Cand cu o investitie de maxim 5 RON pot sa-l fac si eu?

Ramane la latitudine fiecarui ce isi pune (sau nu isi pune) pe masina lui chip sau box; cum ai spus si tu sunt chip-uri si chip-uri si box-uri si iarasi box-uri (aici ar mai fi multe aspecte de discutat).

Eu unul ma multumesc cu caii de pe masina mea nu-mi trebuie nici box nici chip; eu am postat link-urile pentru cei care vor sa-si monteze box-uri si nu vor sa "arunce" niste bani (multi, putini, fiecare cum are).

E adevarat romanul nu se simte el bine daca nu taie el un fir, nu schimba ceva, etc. dar mai sunt si persoane care in timpul liber vor sa "mestereasca" ceva (poate si de placere, din pasiune) la masina in timpul liber, nu neaparat in timpul serviciului si poate mai scuteste niste banuti pe care ii poate folosi in alte scopuri.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ma bucur ca am ajuns la un consens... :icon_thumright:

una e sa mesteresti, ca pana la urma, oricine are microbul asta isi baga nasul, si aici e valabil si pt nemti ;) si alta e te consideri mai bun decat altii. eu aici vorbesc despre un BOX facut cum ai zis tu, si un soft.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Liviu, daca stam bine sa ne gandim, nici nu e nevoie de fire si de lipituri. Pur si simplu iei o rezistenta de 150, 180, 200 ohmi (depinde cat de mult vrei strici turbina) si o infigi in mufa senzorului. Si cat ne costa? Maxim 50 de bani....Dar stiti cum este in Romania...din partea mea, puteti sa va puneti powerboxuri, ca nu faceti alceva decat sa cresteti vanzarile de turbosuflante ( Va spun din propia experienta). O zi buna!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ala nu e powerbox, e o tiganeala. powerbox gasesti la AMG, la GPOWER etc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols
Liviu, daca stam bine sa ne gandim, nici nu e nevoie de fire si de lipituri. Pur si simplu iei o rezistenta de 150, 180, 200 ohmi (depinde cat de mult vrei strici turbina) si o infigi in mufa senzorului. Si cat ne costa? Maxim 50 de bani....Dar stiti cum este in Romania...din partea mea, puteti sa va puneti powerboxuri, ca nu faceti alceva decat sa cresteti vanzarile de turbosuflante ( Va spun din propia experienta). O zi buna!

Ce treaba are turbina cu rezistenta?Rezistenta aia pacaleste ECU ca motorina e fierbinte sau densa,depinde pe ce e montata(rezistenta).De cand am pus boxul monotorizez la fiecare 1000km turbina si injectoarele,pana acum e totul k.Acum nu spun ca boxul e bun,dar ca in orice tuning iti asumi niste riscuri.Vad ca la motorul tau AJM care e de 115cp e trecut 180cp,deci clar ai facut tuning,crezi ca nu esti expus unor riscuri?Tot atat de bine se poate sa ai probleme in viitor,sau sa fie k,depinde de multi factori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cornel, din cate am citit pana acum, si pe ultimele pagini, si in toate 26 de pagini, temperatura crescuta la motorina face ca si presiunea in turbina sa fie crescuta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Cred ca un log in mers ar fi edificator,cu boxul pus si fara;eu pot sa pun un log de al meu cu boxul,dar nu e edificator pt ca nici debitmetrul,nici turbina nu da cat cere ECU,desi masina trage f bine.Am schimbat filtrul de aer si debitmetrul(era original dupa 275k km si 13ani si ar mai fi mers daca nu as fi eu strict),acum trebuie sa fac din nou un log sa vad daca s-a schimbat ceva.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ce treaba are turbina cu rezistenta?

Una la mana, aceea rezistenta, dau un exemplu, de 180ohmi, cum am avut eu, avea momente turbina cand forma 1.9 bari...zic eu ceva destuuuul de mult. A doua la mana, este ca acea rezistenta, iti mareste EGT-ul, si o sa topesti paletii de la turbo. Promit ca revin cu poze cat de curant cu ceea ce mi-a facut mie un powerbox. Apropo, citeste ce inseamna EGT. Bafta si revin cu poze.

Am si log-uri, pe laptop, le postez si pe alea.

Si inca ceva...cum explici ca, cu soft de 163 de cai, pe AJM, nu iau limp deloc, indiferent de viteza si turatie, iar cu cu powerbox-ul iau limp la fix 180km/h si la 3200rpm.?

Tr_04_dxb_log2.xls

Modificat de Beshcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

Am dat si eu de curand de acest Topic.Din ce am citit PowerBox-ul nu face decat sa pacaleasca temperatura motorinei.Vad ca e si daunator desi multi merg de o perioada cu PowerBox si nu au probleme.Dar,ce se intampla daca scot mufa ce vine de la senzorul din pompa(eu am pompa de injectie in cazul meu) si duce spre ECU.Masina va merge mai bine s-au mai rau daca mufa este lasata in aer?Sau trebuie sa fie un circuit inchis?A incercat cineva?

P.S:banuiesc ca mufa ce iese din pompa de injectie are de fapt un termistor si in nici un caz o rezistenta.Ce se intampla daca la fel pun un termistor dar care sa stea in "aer" in afara pompei si sa citeasca (raceasca) temperatura aerului?Banuiesc ca este o temperatura mai scazuta decat cea a combustibilului pe care o citeste.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii ca forma 1.9 bari?Ai ceas de turbo suplimentar sau ?Ca pe loguri nu apare asa ceva.Da aproape orice powerbox mareste egt-ul asta am zis-o de N ori ,nimeni nu a zis nimic.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Beschu,stai incet,am citit putin posturile tale(ai postat la topicul probleme egr,turbina si debitmetru,in care ti s-a spus ca turbina baga presiune prea mare in urma tuningului,ca sa ajungi de la 115cp la 170cp ti s-a crescut presiunea in turbina) si tu ai avut chip tuning race!Asa ca nu mai acuza box-ul.MasinaPoporului,nu toate rezistentele pacalesc senzorul temp motorina,la mine pacaleste densitatea motorinei(am postat mai sus ce si cum).Pun un log de la mine cu boxul

post-30690-1242135968_thumb.jpg

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

MasinaPoporului

mcornel din logul tau reiese ca presiunea din turbo e OK chiar destul de buna

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Din log-ul meu rezulta ca presiune bagata de turbina e putin cam mica...,cred ca pierd putina presiune pe undeva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

de unde stii ca forma 1.9 bari?Ai ceas de turbo suplimentar sau ?Ca pe loguri nu apare asa ceva.Da aproape orice powerbox mareste egt-ul asta am zis-o de N ori ,nimeni nu a zis nimic.

Intreaba-l pe mugur@TCMTURBO..eram cu el cand am facut impreuna un log si am vazut cu ochii mei cum era sa pleznesc turbina....era Actual Intake 2846 mai exact..Promit ca maine iau o rezistenta si fac si cu si fara...

@mcornel> Exact! Presiunea ta este mult prea mica.

Modificat de Beshcu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Ei,chiar mult prea mica nu e, :D dar nici cum trebuie nu e;pana vad care e buba,ma multumesc asa,trage bine;macar stau fara stres ca o sa-mi crape turbina.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@beshcu ai senzorul de map schimbat?Altfel nu pot sa imi explic cum iti arata tie 2600+ pe vagcom .

@mcornel tu nu ai vnt deci la tine pana in 1000 de grade pe evacuare cred ca e OK .Ai putea sa mai bagi putin boost prin ajustarea actuatorului makar un 0.2 in plus ca e pacat sa consumi atata motorina pt 15 hp in plus:))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hangyouridols

Eu ma gandesc sa schimb actuatorul,ca e ruginit saracul(poate asta e si motivul ca turbina nu baga cat se cere);ca si putere,se duce mai bine ca AFN stock(am pus un filmulet),iar ca si consum,ia cu 0,5l in plus la acelasi mers oarecum sportiv(schimb numai la 3000rpm).Daca imi spui si cum as putea sa-l ajustez,ti-as fi profund recunoscator.

Modificat de mcornel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 months later...

Vreau si eu sa fac un test cu o rezistenta ca sa pacalesc senzorul ce citeste temperatura motorinei. Nu prea am inteles cum si unde sa monteza cea rezistenta. Nu stiu pe ce fire sa ma "intep" ca sunt in jur de 8-10 fire. DIY in limba germana ar fi bun, dar e in germana si nu iese prea bine in google. Un sfat de la cineva ?(pe PM va rog)

Multumesc

Modificat de MasinaPoporului
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!