Jump to content

Tuning cu powerbox


Eugen HP
 Share

Postare recomandată

nu are legatura cu powerbox, eu am sters, rog postati la subiect, va multumesc

bbm

Modificat de bbm
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RedFighter mane nu stiu cum sa iti zic dar daca atatia oameni iti spun un lucru si tu spui altceva ...eu stiu poate oi avea dreptate...de tii asa sus si tare ASA O FI cine sunt eu sa te contrazic...

M-am gandit mai bine si m-am hotarat sa imi pun powerbox pe masina ma ajuti?Am un seat leon din 2001 110 cai ..1.9 turbo-diesel. Dar iti spun din prima ca sunt foarte pretentios cand vine vorba de masina mea si am degand sa imi pun un powerbox care sa respecte urmatoarele specificatii:

1.masina sa nu traga diferit pana in 1786 de rpm...deci nici makar 1 cal in plus nu vreau sub 1786 de ture ,nici makar un 1nm in plus.E posibil?

2.de la 2000 de ture pana la 4500 de ture vreau sa am exact 22 de Nm in plus nu 23 nu 21 exact 22 de nm.Crezi ca te descurci?Putem masura pe vagcom daca vrei.

3.vreau sa am cuplul maxim la aproximativ 2500 de ture nu la 1800 cum e acum.Cer prea mult?

4.nu vreau raspuns mai bun la plecarea de pe loc vreau sa fie cum e si acum...asa prost cum o fi sa nu fie diferit.

Ash mai fi vrut si presiune in turbina dar tu ziceai ca nu se poate e ok si cu presiunea asta.Platesc cat imi ceri.

Te rog nu ma lua la misto eu chiar vreau iar daca se poate dam banu' nu e problema.

Ca am fost la unu care face softuri si mi-a zis ca se poate face exact dupa cerintele mele pana la cel mai mic detaliu dar eu vreau powerbox ca nu da presiune in turbina si ca e safe pentru turbina si nici nu strica calculatorul de injectie...doar il pacaleste sau nu am inteles eu bine.

Astept raspuns.

Salutari.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Docman, nu am jignit pe nimeni, daca te uitai cu 3 pagini inapoi vedeai altele, dar nu e vb de asta. E vorba ca Bogdan sustine sus si tare ca powerboxul e daunator, dar nu stie sa epxlice de ce. Nu a adus un argument apt pana acum si tot cauta noduri prin citatele altora. In postul lui ANdyG era facuta referire STRICTA la powerbox si i-ai spus-o si tu si a spus-o si el ca si resoftarea afecteaza intervalul service (desi nu vad legatura) , so where's the problem? AM spus ca doresc argumente bine fondate, bazate pe experiente proprii pe care am avut ocazia sa le observ "ici-colo". Nu din auzite si din vecini. De presupus e foarte usor, de demonstrat de ce nu o demnostreaza nimeni. Vreau sa vad un motor cazut exclusiv din cauza powerboxului, si il platesc tot, nou-noutz. Conditia fiind ca motorul sa fie exploatat normal. Poate cineva demonstra asta?

NU are rost sa continui, pentru ca nu aduce nimic constructiv.

O seara frumoasa!

te mai intreb 1 data tu ai citit ce am spus eu in paginile trecute?

-ma luai ca daca exista masini de drag TDI, ti-am aratat ca da (nu doar TDI, ci diesel),poate era normal sa nu stii, nu toti ne-am nascut invatati, dar unde nu stim, nu ne contrazicem, spune o vorba inteleapta!

- m-ai luat ca nu are nevoie cutia automata de nicio automatizare electronica...ti-am demonstrat si cu asta gresesti... de sah tot nu te-ai luat sa te lasi de BOXuri.

- tot nu vrei sa intelegi ce am zis legat de intervalele de service....NU CA SUNT MODIFICATE AUTOMAT, ci ca un box sau un soft necesita scurarea intervalelor de service !!

(repet, nu am nimic cu afacerea ta...dar tu ai zis ca daca iti demonstrez toate alea...te lasi de boxuri)

ti-am explicat ca da, un Box aduce cresteri de putere,dar NU asa CUM E CORECT (si cred ca daca intelegi ceva din postul lui 5torm, vei intelege de ce..pt ca pana la urma fiecare masina e diferita, de aia nu sunt adeptul softurilor unice pt toate masinile cu acelasi motor), ca fiecare care vrea sa urce puterea vrea dintr-un scop si 90% dintre ei folosesc masina in alt mod (curse, sau pt consum, sau doar pentru depasiri) si ca daca e singur atunci am inteles ca poate fi egal cu un soft.

DAAAR, daca deja pui box peste cip, nu inteleg DE CE (am demosntrat ca daca vrei soft race si ai normal, se poate face GRATIS, fumul la fel, se poate face nul, si modificand mai multi senzori motorul nu va mai fi pacalit decat de unul si va lucra dupa o anumita harta completa) si nu inteleg cum puteti sa fortati masina in asa hal...si punand un box pui o chestie prea simpla pentru cat de complicata e harta unei masini, o chetsie rpea generala pentru modul personal de utilizare !

cum poti demosntra ca un motor a fost stricat de box? daca pica turbina..domle..era uzata avea xxx xxx km, daca pica ambreiaju...a fost utilizare necorespunzatoare... daca pica pompa de motorina...avea motorina murdara...etc...

da, un box nu cred ca strica in 2h o masina, dar o poate face in timp. repet! O POATE FACE! deci nu sigur..dar sunt sanse.

ziceai ca vrei raspunsuri argumentate! uite unul, tu te ocupi de boxuri de putin timp, eu am avut softuri la masini din 2004! la diferite firme si difrite tipuri de softuri, si m-am documentat pe vreo 8-9 forumuri, am vorbit cu rveo 20 de firme de tuning, si am avzut comparatii BOX vs SOFt de prin '99 in reviste (din franta: option auto, daca vrei iti dau si nr exact) si net...

cum iti explici ca exista BOXuri pt TDI (care mai devreme spuneai ca nu sunt bune, ca scot fum) si decat cele vandute de tine, pt PD zici ca sunt bune, restul nu?

PS: urasc posturile kilometrice, scuze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Standard Vs. Digital Tuning Box Vs. Remap Vs. Both Mods!

Standard 1.4 TDI:

50-70 in 4th > 7.3 sec

50-70 in 5th > 9.3 sec

Digital Tuning Box Only (On Auto Calibration Setting - Made by Powerklick):

50-70 in 4th > 5.4 sec

50-70 in 5th > 7.4 sec

111bhp Remap Only:

50-70 in 4th > 4.7 sec

50-70 in 5th > 7.6 sec

111bhp Remap + Digital Tuning Box (On lowest setting 1 (7 being the highest): * Lots of soot!!

50-70 in 4th > 4.4 sec

50-70 in 5th > 6.0 sec

For reference a remapped Fabia 1.9 TDI (not vRS) has:

50-70 in 4th > 4.2 sec

50-70 in 5th > 6.5 sec

As you can see from the above results the off boost perfomance very good with just a digital tuning box... I would not recommend using both mods together due to the masses of soot produced, you will soon be pulled over!

Perhaps a solution would be an RPM cut at 2-3k to turn the digital box off as it is not needed after this point

Am gasit acest test pe un forum din afara si mi s-a parut foarte interesant. Masina de test e o Fabia 1.4tdi 75cp. Sper ca va e de folos acest test si va las sa trageti singuri concluziile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nota 10 pentru post!!

pentru cei care nu stiu, acel forum, chiar este un forum demn de apreciat!

si daca tot copiem de acolo, postul 11:

"Going back to the tuning box & remap issue.

Ages back I played around with fitting different resistances across the fuel temp sensor, on my already-remapped car, to see what effect the extra fuelling had.

The main differences I noticed:

- lots more soot

- DMF resonance

- a wildly optimistic MPG on the computer

Didn't really see any difference in power.

So I really wouldn't recommend trying to run a tuning box / resistor alongside a remap.

A well-written remap is 100% the way to go..."

MPG=miles per gallon...

si asta vine de la un user care are >5000 posturi acolo...deci nu un oarecare.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Domnilor, haideti sa luam problema dintr-o alta perspectiva:

Unele marci de power boxuri sunt recunoscute de catre fabricanti de masini (nu dealeri), si se vinde chiar de catre ei. Acestea ar fi:

- "PBox" - Audi-VW, se vinde de catre ei, la pret inepand de 1200 euro...

- "K

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

...Nu spun ca softul nu este bun, dar totusi nu am auzit sa fie acceptat de catre fabricanti. De ce? Fiindca intervine factorul uman (in afara softului copy-paste), care datorita nepriceperii sau datorita faptului ca vrea sa impresioneze clientul, poate face daune...
Shoni, exista si firme de tuning care fac "soft" recunoscut. MTM pentru Audi, ABT tot pentru Audi (inclusiv la noi au unul din sedii in reprezentanta de la Nurvil Rm Valcea), Superchips stiam ca are si el ceva acorduri dar nu vreau sa spun prostii, poate Nadir sau Adrian stiu mai multe... Nu ma refer acum decat la grupul VAG pentru ca Brabus sau AMG sunt deja de multa vreme tuneri oficiali ai Mercedes...nu stiu prea multe detalii dar tin minte ca si BMW are ceva asemanator. Iar in priviinta garantiei, cam toate casele mari de tuning, ofera acest lucru.
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu cu powerboxul intercalat la senzorul de temperatura motorina nu am vazut exagerat "soot" dar nici ca teava arata impecabil

discutam de un powerbox care nu e doar o rezistenta, cel putin aparent are un integrat si ceva condensatori - dar nu costa decat 100 euro

crestere de putere exista, poate nu atat cat s-ar pretinde, dar vag-comul fara discutii e mai obiectiv si poate confirma

in plus trage liniar din 1500 rpm, basca ca e o placere sa conduci masina in oras intre 1500-2000 rpm finut din pedala, fara sa simti nevoia de a o duce peste 2000 daca vrei sa se urneasca mai tare

inconvenient: o usoara vibratie la ralanti pe motor cald datorita situarii cantitatii injectate per stroke la limita inferioara

Modificat de FABIAn RuSu
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

@RedFighter

mi-ai ramas dator cu niste loguri :)

hai ca ti-a trecut suspendarea, curaj

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

l

(...)discutam de un powerbox care nu e doar o rezistenta, cel putin aparent are un integrat si ceva condensatori - dar nu costa decat 100 euro (...)

Fabian,

boxurile care se monteaza pe senzorul de temperatura a motorinei nici nu ar trebui numite powerbox.

Fac o comparatie intre boxuri cu circuite integrate si alte piese: eu am 2 brand-uri, amandoi digitale, daca desfaci arata la fel de "complicat" inauntru. Unul este PT-Box (Germania), altul K

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shoni, tu ai 2 puse in acelasi timp?

Nu, am 3 masini si testez una dupa alta. Nu se poate pune 2 boxuri, fiindca amandoi au mufe, si nu ai unde sa cuplez.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

shoni, m-am gandit ca daca se poate pune box peste soft, poate se pot pune si 2 boxuri mufate in linie sau in paralel :lol:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

VA ia la misto?

de ce VA ia? eu zic sa pricepeti ca nu e o chestie personala! era o intrebare adresata oricui!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Jur ca doar am intrebat!

Ok, sunt curios si eu, daca a pus cineva 2 softuri plus un box

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hai ca deja o dati in vrajeala.... :D 2 boxuri e aiurea, indiferent cum le-ai "insuma", ca oricum nu mai iese ce trebuie.....dar totusi daca se ofera cineva voluntar, sa ne zica si noua ce s-a intamplat..... :salut:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ok, sunt curios si eu, daca a pus cineva 2 softuri plus un box
Asta chiar e aberatie pentru ca ultimul soft sterge setarile softului anterior fiind rescris pe aceeasi memorie (se poate si in doua zone dar la un moment dat citeste doar din una). In schimb, doua box-uri in serie se pot pune (teoretic pt ca practic nu vad scopul), deoarece primul box altereaza rezultatele venite de la ECU si le da mai departe celui de-al doilea box care la randul sau le modifica... Acum, nu stiu cum functioneaza intern un box si ce anume modifica...daca altereaza parametrii procentual (sa zicem injecteaza cu 2% mai multa motorina decat ce primeste de la ECU) atunci ar fi o diferenta intre 1 box sau 2 boxuri pt ca primul adauga 2% si al doilea adauga inca 2% la respectiva valoare. Daca insa boxul altereaza valorile in sine (adica spune exact cate mg sa intre) atunci nu conteaza daca sunt 2 sau 1 pentru ca ultimul box va fi cel care va da valoarea mai departe...totusi daca sunt reglate diferit, cred ca va fi mai prost cu 2 box-uri. Pt ca box1 va zice o valoare, box2 o va inlocui cu alta valoare dar la ECU va ajunge cifra data de box1 nu 2 pt ca se parcurge invers lantul...

Hai...dezbateti acu... daca tot va place sa despicati firul in patru

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pfoaaaaai, pai daca cei care au inventat boxul ar citi topicul asta, doar 2 chestii s-ar putea intampla: ori s-ar tavali pe jos de ras, ori ar ajunge la spitalul de nebuni..... :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

asa ar zice si cei care au inventat re-softarea despre fanii Boxurilor, nu crezi?

eu zic ca deja s-a demonstrat pe paginile trecute ce era de demonstrat, desi cei care se ocupa de boxuri sunt dezamagiti de rezultatul de pe forumul din UK.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!