Jump to content

Jante; Anvelope si Lanturi (Touareg 7L)


VVV
 Share

Postare recomandată

Ce le-as pune si eu.... :|, incredibil ce mare diferenta de confort este intre runflaturi si cele normale...as cam vrea sa trec la cele normale.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

8,5x18 Borbet CC cu 265/60R18 Nokian WR G2 SUV=30kg/buc

post-15613-0-63430400-1289108650_thumb.j

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Asa este, diferenta mare de confort.

Primele impresii dupa 2 zile de condus prin capitala.

Confort clasa business, silentioase, stabilitatea nu este afectata foarte tare(inca nu am iesit din oras), imagine prea comuna parca...nu mai inspira nimic din V10(am vrut neaparat 8,5 latime), dar important este sa-si faca treaba iarna.Parca ar merge niste distantiere, dar nu prea m-as baga.Mai revin cu impresii, dati-va si voi cu parerea...

O sa fac poze si cu suspensia pe normal si ridicata, acum este coborata la maxim.

post-15613-0-89835500-1289163015_thumb.j

post-15613-0-92478700-1289163027_thumb.j

post-15613-0-51939100-1289163037_thumb.j

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am revenit cu poze noi cu suspensia pe confort.

Totul este ok, numai ca nu mi place cum arata, cam cocotata...le-as pune la vanzare sub pretul pietii...daca sint doritori PM.

Daca le dau, merg pe '19 cu riscurile de rigoare.

Pentru la vara m-am gandit sa schimb rotile 9,5x20 si 10,5x20 LEONARDO III cu modelul nou de la OZ care va aparea in 2011 SUPERTURISMO DAKAR 10x20 cu 11x20.

Desi modelul nou este sub Leonardo ca design, m-am gandit totusi sa fac o schimbare de look, pt. ca actualele de vara le am de 3 ani si m-am cam plictisit.

Sa merg pe varianta silver sau graphite?

post-15613-0-67474100-1289847241_thumb.j

post-15613-0-58565900-1289847287_thumb.j

post-15613-0-50884300-1289847311_thumb.j

post-15613-0-91661500-1289847945_thumb.j

post-15613-0-01663900-1289848021_thumb.j

post-15613-0-41691700-1289848046_thumb.j

post-15613-0-01889800-1289848070_thumb.j

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am primit o oferta buna de la Gemballa, renumitul tuner Porsche.

10x20 Black si cu anvelope de iarna 295/40/20 cred ca se vad beton.

Stiu ca merg mai mult de drumuri lungi, dar e tentant.

post-15613-0-07049600-1289940529_thumb.j

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Par mici jantele astea care le ai acuma, is pe 18? Superturismo Dakar arata mult mai bine decat Gembala...parerea mea...is prea exegerate astea din urma.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

'18 sint, ca ale tale de iarna...dar datorita talonului mai mare la anvelopa se vad si mai mici.

Superturismo este o optiune de vara, 11x20 intra 315/35...iar Gemaballa este o optiune de iarna sint 10x20 nu intra 315/35.

Totusi daca e zapada mare si drum rau, mai greu ma descurc cu '20...dar dupa mine 70% din situatii nu necesita talon mare iarna..nu stiu ce sa zic....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu zic sa le lasi astea de 18 care le ai acuma de iarna...nu te arunca pe dinalea de 20 ca nu au nici o treaba si e riscant iarna, iar cele de vara OZ Dakar alea...is bestiale...315...soare sfant, cred ca confort nu este deloc :D, imi pare si mie rau ca renunt la astea de 19 ca arata foarte bine modelul asta pe masina si mai ales ca astea de iarna imi iasa umpic in afara si imi arunca toata mizeria pe masina, hmmmm.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Citeva ipostaze cu rotile de iarna....'18

sunt ok jantele de 20, dar, pe drumurile noastre, si mai ales daca masina are si sistem pneumatic...........oare nu se defecteaza??????

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am PIRELLI SCORPION AT/R All season si merg si pe coclauri si pe autostrada.

Sunt OK

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Anvelopele "all season" nu au treaba pe zapada intarita (am avut experiente neplacute), de aia sunt anvelope de iarna si anvelope de vara, eu am Bridgestone Blizzard runflat, dupa ce ca runflaturile is tari ca naiba a mai venit si frigul si parca s-a transformat cauciucul in plastic, chiar nu stiu cum isi fac ele treaba, iar cei din Austria unde ne-am cazat au spus ca fara lanturi nu avem ce cauta acolo, emotii mari pentru mine. Pe scurt anvelopele "all season" sunt ok daca ramai in oras sau nu prinzi iarna grea cu zapada multa pe sosele.

Modificat de msclemike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Eu am General Grabber UHP. Pe generaltire.com spune la modelul asta "for excellent handling and traction in wet and dry conditions". Pot spune ca am intrat prin zapada de jumatatea rotii si se comporta bine pt niste all-season.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

"All Seasons" sunt cam asa :

- compozitie de anvelopa de iarna ( moale si aderenta la temperaturi scazute )

si ...

- profil anvelope de vara ( adica nu sunt cramponate prea tare pentru a nu face zgomot la rulare )

Adica nici cal, nici magar. Se tocesc mai repede, deoarece la calduri mari, vara, cauciucul moale se termina repede ...dar nu se fac ca sticla la temperaturi scazute si raman aderente. Din pacate, profilul nu ajuta la o aderenta prea grozava.

Este o parere gresita aceea ca, o masina 4X4 poate rula in orice conditii cu tractiune maxima, si nu are nici o legatura cu realitatea.

O anvelopa extrem de lata, chiar daca are compozitie de iarna, combinata cu o cutie automata si un motor puternic reprezinta reteta perfecta a dezastrului.

Cutia automata nu permite executarea balansului, iar motorul prea puternic nu are elasticitatea necesara pentru a "pacali" conditiile de aderenta preacara. Resursele de putere mari vor face ca roata sa se invarta imediat in loc si sa "scufunde " masina punand-o pe burta de cele mai multe ori.

Pentru iarna exista anvelope mai inguste si ceva mai cramponate cu o compozitie moale care vor asigura aderenta maxima in conditii grele. Orice alta combinatie reprezinta un compromis cu randament minim pentru siguranta celor din masina.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Mnoa bine...putem ramane la teorii si la ce scrie pe alte site-uri daca vrem, eu va spun din experienta, odata in Sinaia cu anvelope all season simteam cum pur si simplu se invarteau in gol rotile,altadata ieseam din Polus Mall (Cluj) si este o mica curba foarte foarte mica inainte sa intri pe drumul principal...aveam maxim 30km/h, normal, am virat rotile si simtem cum merge masina inainte fara sa accelerez fara sa fac nimic, pentru mine anvelopele all-season sunt un capitol inchis...cu astea de iarna simt clar cum "musca" din zapada si pornesc instant de pe loc, vad in retrovizoare cum imi arunca zapada de sub roti...nu sunt adeptul vitezei de nici un fel in Romania, in special iarna si nu vorbim de intrat in zapezi de juma' de metru ca sa fie cazul de balansuri si alte chestii (VVV are un filmulet in care face balans cu tiptronic, nu stiu cat de sanatos e dar se poate face balans), cel putin eu vorbesc strict de soselele patriei si cum abia am asteptat sa ajung acasa cand eram "incaltat" cu anvelopele all-season.

Drumuri bune la toti si grija mare iarna asta. :icon_thumright:

Modificat de msclemike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

M-am potolit cu '20 iarna.

Am facut un drum pina in Turcia si masina s-a comportat excelent cu anvelopele de iarna pe '18 cu talon mai mare decat normal.

Chiar mai mult decat excelent, stabilitate la viteze mari, confort sporit, manevrabiltate foarte buna, nu-mi dau seama care este cauza...ma asteptam sa fie barca, dar masina pur si simplu s-a lipit de asfalt.

Se comporta mult mai bine decat 255/55/18 iarna ROF.Ma gandesc ca astea sint mai late, mai moi si au o aderenta mai buna!?

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Invers, iara trebuie sa fie mai subtiri si mai moi ca sa taie zapada.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Era vorba de asfalt nu zapada.

Modificat de VVV
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Hmmmm...265/65/18...trebuie sa recunosc ca ma roade umpic invidia :), anul asta trece asa cu astea runflat, la anu sper sa fac si eu rost de anvelopele alea.

P.S. Asa is de neconfortabile astea runflat ca am bagat doar 2.2bar in ele, cand ies din tara o sa fie 2.6-2.7. Dan, merg 265/65 pe jantele care le-am luat de la tine?

Modificat de msclemike
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

265/60 am...

Ma uit luni si iti zic daca merg, dar cred ca se incadreaza.

Super confortul cu astea, dar la vara din nou pe '20 ROF...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Daca te gandesti sa le dai sa ne anunti.Bafta

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 1 month later...

Va cer si eu ajutor. Stie cineva unde gasesc niste jante folosite (dar frumoase) de 17, 5x120, pe Touareg R5. Multumesc pt. ajutor.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Tinand cont ca sunt deja doi posesori de Touareg 7P pe forum, am facut demersurile pentru a deschide o noua sectiune dedicata discutiilor tehnice despre Touareg model 2010. Va invit sa deschideti topic-uri legate de noua voastra achizitie!

http://vwforum.ro/forum/205-touareg-7p/

Modificat de Diesel
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

salut baieti.

incepand de astazi sunt fericitul posesor al unui touareg v6. masina arata foarte bine. inmatriculata prima oara in 06.2008 - 50.000 km.

masina a fost a directorului de la porsche bank, iar toate reviziile va puteti da seama cum au fost facute. singurul meu "of" sa ii zic asa sunt jantele.

momentan masina are cauciucuri noi de iarna cu jante de 17''.

initial pt vara vroiam sa pun 19, insa dupa o discutie cu unul din cei de la avia, am decis sa merg pe 18, intrucat masina nu are suspensie pneumatica si din ce am inteles de la el, din cauza drumurilor noastre va incepe dupa o perioada de timp sa mai troncane/scartaie una alta prin bord. lucru pe care nu il vreau.

in concluzie, stie cineva care sunt cele mai LATE jante pe 18 care ar intra, sau ce ET ar trebui ?

am gasit unele 18x10J, insa nu stiu nici ce ET trebuie si nici ce cauciucuri ar merge pe ele.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!