Jump to content

Cutia de viteze - Probleme


bogdancmb
 Share

Postare recomandată

posibil sincron a doua uzat.E curios ca face doar la rece.

De la ambreiaj nu are cum sa fie pt ca si eu l am avut varza(patina) si se manifesta prin intratul greu(sau deloc) in viteza,dar fara caraieli.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

alin74 in primul rand trebuie sa verifici timoneria.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Timoneria mi-a verificato un mecanic la service si nu mi-a gasit nimic in neregula doar un mic joc la schimbator cand e pe liber.A zis ca nu are nici o

legatura cu ce am eu.Mi-a recomandat un tratament cu ulei de cutie.

Timoneria am gresato eu cum m-am priceput si eu cu vaselina la tub 2+2 Red Grease B3600.Dupa gresare parca intra mai bine in vitezele 1,2 si marsarier.

A doua zi revine la problema :rolleyes:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

claudiu_tim

Salutari la toti si numa' bine

Baieti,am incercat sa ung timoneria asa cum s-a putut (fara a demonta piesele) si sincer a fost bine numai cateva zile...

Intrebarea mea catre voi e: Cum naiba se demonteaza piesele care compun timoneria?Chiar nu e nici un mecanic sau cineva pe aici care le-a desfacut??? E chiar asa de dificil? trebuie neaparat sa merg la un service? Ajung sa cred ca demontarea timoneriei e ceva tabu.........

multumesc mult

Claudiu

post-14835-1243337356_thumb.jpg

post-14835-1243337366_thumb.jpg

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Salutari.

Vreau sa va spun ca imi intra foarte greu in viteze. Parca agata la 1-2 si 3. La 4 si 5 merge usor.

Am condus diferite marci de masini, printre care si cu moatoare diesel, dar intrau asa de frumos in viteza de parca s-ar misca maneta doar 1 cm.

Ce poate sa fie ? De la ambreiaj sau de la cutie? Nu stiu ce sa schimb sa imi intre si mie usor in vitezele 1-2 si 3 :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

Citeste intreg topicul!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o intrebare legat de uleiul din cutie... pe unde pot verifica daca mai am ulei in cutie? intreb asta din cauza ca imi apare ulei (vedeti in poza unde) si sigur este din cutie... am sters acolo ff bine exact sa vad daca imi mai apare sau era din vechi cu timpul a aparut iarasi

post-28063-1243952112_thumb.jpg

Modificat de BR 19 MRN
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

scoti roata stanga si scutul de plastic lateral si vei vedea un imbus de 17 pe care il desfaci.Daca pica ulei pe acolo inseamna ca e la nivel.

toate bune!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

marius1982.11
Salutari la toti si numa' bine

Baieti,am incercat sa ung timoneria asa cum s-a putut (fara a demonta piesele) si sincer a fost bine numai cateva zile...

Intrebarea mea catre voi e: Cum naiba se demonteaza piesele care compun timoneria?Chiar nu e nici un mecanic sau cineva pe aici care le-a desfacut???

Claudiu

Se pare ca e tabu, asta e, eu banuiesc ca chestia aia cu VW audi pe ea e ca si aia de la stergator, adica snap-on, deci cred ca trebuie sa tragi mai tare si iese afara, ca un fel de joystick.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,deocamdat am avut numai problemute...am avut o perioada nefasta asadar,reintroduc in atentia dvs problema mea:

Am un Golf 4 1.9 tdi motor ASZ cutie 6 trepte-2005.In unele momente atunci cand conduc se blocheaza in treapta I si in marsarier si nu o mai pot scoate din viteza - dar cel mai interesant,cu ambreiajul calcat MASINA CONTINUA SA RULEZE - numai cand se blocheaza(restul vitezelor nu prezinta absolut nicio problema).De mentionat,am schimbat kitul de ambreiaj,deci nu este de acolo...ce ar putea fi?

-sincron treapta I ?? dar stiu ca treapta de mers cu spatele nu are sincron,deci de ce se blocheaza si atunci?

-uleiul l-am schimbat-nicio ameliorare

-timoneria reglata-nicio schimbare

Multumesc anticipat!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Ionut Maruta

Deci sa inteleg ca agata din cauza articulatiilor timoneriei :)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am si eu o problema cu cutia de viteze la un Eos 2.0 FSI 2006 30k km , care conform cartii de service si starii masinii mie imi par reali . Daca schimb a doua la peste 3000 ture dintr-antaia , se aude un carait urat . Daca schimba a doua dintr-a treia la orice turatie intra OK . Singura problema e la accelerare dintr-a intaia intr-a doua .

Dupa ce se incalzeste masina intra din ce in ce mai rar fara carait , aproape ca nici la 1500 nu mai pot schimba a doua fara carait . Primul lucru as incerca sa schimb uleiul , masina e SH si nu stiu daca a fost schimbat vreodata . Ce tip de ulei e recomandat pentru cutia mea ? Nu am reusit sa gasesc nici o informatie .

Aveti cumva vreo idee de la ce ar putea fi ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut. Incearca sa schimbi mai intai uleiul la cutie, poate observi vreo diferenta. Baga ulei original! Si eu am o problema asemanatoare cu treapta 2 si s-a mai ameliorat dupa ce am schimbat uleiul. Problema am inteles ca poate fi din timonerie de la 2 bucse de cauciuc sau din sincron dar asta in cel mai rau caz. Bafta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cum am ocazia vreau sa schimb uleiul , dar am problema ca nu gasesc specificatiile tehnice pentru uleiul recomandat de VW . Si nici nu vreau sa ma duc la reprezentanta pentru orice . Ma poate ajuta cineva cu specificatiile uleiul ?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

75w90 gasesti la lukoil, sigur, eu iti recomand aral sau mobil1 , cel mai bine.

eu stiu ca uleiul din cutie , nu se inlocuieste niciodata , doar se completeaza. mai ales pt masina ta ,an 2006 mi se pare o operatie fara rost, si bani aruncati in vant. pt o mai mare siguranta , viziteaza un service sa ti verificie nivelul de ulei ,dar nu cred ca ai vreo problema

incearca sa schimbi mai lini viteza,nu brusca schimbatorul, daca tot persista, este posibil sa fie de la ambreiaj,

Modificat de DorianR
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un golf IV 1.9 SDI din 2001. Nu mai sta in viteza a 5-a.In timpul mersului cand sunt in viteza a 5-a si debraiez, iese din viteze.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat daca mai ai ulei in cutie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat daca mai ai ulei in cutie?

Nu. Nici nu am constatat scurgeri. Crezi ca ar putea afecta numai a 5-a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stiu pe un prieten cu polo care nu mai avea mult ulei in cutie si ii sarea din a 5-a

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

stie cineva cum se poate regla o timonerie?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat ieri uleiul in cutie . Am pus Mobil1 Mobilube 75w90 si nu mai face nici o problema .

Am mers si la cald cu masina si intra bine in treapta a doua inclusiv la 6000 .

Sper sa tina treaba cu uleiul . Va anunt daca mai apar caraielile.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema cu cutia de viteze,agata tot timpu in treptele 1,2 si la rece si la cald.

75w90 gasesti la lukoil, sigur, eu iti recomand aral sau mobil1 , cel mai bine.

eu stiu ca uleiul din cutie , nu se inlocuieste niciodata , doar se completeaza. mai ales pt masina ta ,an 2006 mi se pare o operatie fara rost, si bani aruncati in vant. pt o mai mare siguranta , viziteaza un service sa ti verificie nivelul de ulei ,dar nu cred ca ai vreo problema

incearca sa schimbi mai lini viteza,nu brusca schimbatorul, daca tot persista, este posibil sa fie de la ambreiaj,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am o problema. Masina asta e perfecta doar ca eu sunt cam perfectionist.

mi se pare ca agata cand intra in viteze, mai ales in primele doua. Chestia asta se intampla dupa ce calc ambreiajul succesiv pt fiecare viteza. Daca tin ambreiajul calcat si schimb toate vitezele, doar la prima agata sau intra mai greu, dupa aia merg ca unse. Dupa ce decuplez si cuplez iar--la fel.

Am schimbat si uleiul in cutie, mi-au fost si reglate bratele alea de la cutia de viteze, dar nu s-a schimbat mai nimic.

Ceva solutii????

aceeasi problema o am si eu la a mea.....agata in prima si a doua treapta + ca am schimbat aproape toate piesele la maneta...mi s-a spus ca pana sa o i-au poate a condus-o o doamna :) si nah..doamnele sunt doamne...dar vad ca nu sunt singuru de pe forum care are probleme in prima si a doua treapta :|

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine merge bine la 1-2 si 3 cand e rece, dar numai cand e motorul rece. Chiar ma bucur cand vad ca intra usor in aceste trepete.

Ehhh, cand se incalzeste mai bine motorul, intra mai greu in aceste viteze.

Din ce spuneti voi sa inteleg ca imi trebuie ulei: 75W-90

Modificat de Ionut Maruta
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am schimbat ieri uleiul in cutie . Am pus Mobil1 Mobilube 75w90 si nu mai face nici o problema .

Pot sa intreb care este procedura de schimbare a uleiului din cutie, adica il pot schimba si eu sau trebuie neaparat sa ajung la un service? Si, cat ulei a intrat si cat a costat? Mersi

Modificat de Xpression
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!