Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

Ar mai putea fi uzata bucsa axului electromotorului.

Cea din carcasa ambreiajului.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

app de pornirea motorului:

Ieri dimineata, era destul de frig afara, cand am pornit motorul s-a turat pana la 1100 rot/min si dupa o secunda a coborat la 900 rot/min (e prima oara cand face asa), in rest, cand pornesc, urca acceleratia pana la 900 rot/min si sta acolo.

Are cineva idee de ce s-a turat?

Modificat de DragonBallz
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am si eu o problema ,...de fapt doua.Acum cind e rece afara prima pornire este greoaie adica invirte motorul pina porneste de-l inebuneste,iar cind o ia...scoate o mina de fum albastrui de mori.Apoi toata ziua nu mai are nimic.Nimic de genul asta ca acum vine a doua problema.Merge foarte bine,se infinge,dar pe la 120-130km/h se infinge,se sugruma.ea merge dar nu mai are "zvicul" ala al ei.Imi poate spune cineva ce ar putea avea?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am avut si eu beleaua cu lipsa de putere la 120-130....e frustrant sa vezi loganuri depasindu-te dar e bine pentru buzunar :D la mine problema era de la busonul de la rezervor-busonul are o valva care permite intrarea de aer in rezervor, sa nu se faca vid cand motorul trage motorina. probabil valva era infundata-solutia la mine era sa opresc masina si sa desfac busonul siduap aia sa il pun la loc si masina isi revenea miraculos..sau mai exista o varianta-nu insurubezi complet butonul (il insuubezi apropae pana face pacanitul ala--merg asa de o luna si nu mai am problema-sau adevarata solutie: cumperi busonul-asta voi face si eu cand voi avea timp. bafta si astept un raspuns, sper sa se rezolve ca la mine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Haideti mai baieti...si pe topicul asta intram cu probleme la turbina?

Cautati si voi cu functia search dupa "Limp Mode" si o sa cititi exact acolo care-i problema la voi!

HUTUTUI - lasa busonul ala ca saracul n-a facut nimic.:sbine:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
  • Administrator

Se muta in aria "TDI" .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...

Salutare tuturor. Am cautat pe forum o probleme asemanatoare cu a mea dar nu am gasit niciunde....

Problema consta in pornirea motorului, si anume: dimineata oricat ar fi de frig pleaca fara probleme la prima cheie; dupa ce motorul se incalzeste putin si il opresc pot sa- l pornesc de asemenea fara probleme; can il opresc insa dupa vreo 5-10 minute de functionare(nu se ridica apa deloc) nu il mai pot porni nici in ruptul capului. Asta include si impinsul. Parca nu mai am compresie, motorul se invarte in gol!!!. Ce parere aveti? Pot fi de vina paharele de la axul cu came??

multumesc

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

E vorba de tachetii hidraulici ( compensatori ) si posibil sa fie de acolo problema, am patit acel lucru cu un Golf 3 singura diferenta este ca mergea si rau motorul pana sa incalzea si se subtia uleiul. Dupa schimb ulei si copensatori tot nu s-a rezolvat problema si un baiat istet mi-a schimbat pompa de ulei ce includea si o supapa care limiteaza presiunea uleiului care altfel ar fi mult mai mare cand motorul este rece (logic pt ca uleiul este mult mai gros la rece)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

vezi sa nu fie valva de oprire motorina..... pe pompa.....sau uitete pe blocul egr la valva de oprire motor...sa fie deschisa

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare tuturor. Am cautat pe forum o probleme asemanatoare cu a mea dar nu am gasit niciunde....

Problema consta in pornirea motorului, si anume: dimineata oricat ar fi de frig pleaca fara probleme la prima cheie; dupa ce motorul se incalzeste putin si il opresc pot sa- l pornesc de asemenea fara probleme; can il opresc insa dupa vreo 5-10 minute de functionare(nu se ridica apa deloc) nu il mai pot porni nici in ruptul capului. Asta include si impinsul. Parca nu mai am compresie, motorul se invarte in gol!!!. Ce parere aveti? Pot fi de vina paharele de la axul cu came??

multumesc

E valva de oprire a motorului din EGR si ramane pe inchis, cand nu porneste verifica aceasta valva.(clapeta)

Uite aici, Car suddenly won't start? Check your Anti Shudder Valve from EGR: http://forums.tdiclub.com/showthread.php?t=128812.

Modificat de al bundy
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Problema asta cu pornire grea la cald am avut-o si eu, dar s-a rezolvat in 10 min la Voinea cu tot cu CIP; acum masina porneste perfect,dar si eu am avut intradevar senzorul de temp stricat.

Mergeti la Voinea si va rezolva cu problema asta!

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

io9u,la tine e probabil cunoscuta problema de soft,asa cum e scris si mai sus,se rezolva prin 2 metode,una e rescrierea de soft,asta daca masina ta nu e mai veche de 2000.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

HELP! Tot problema cu motorul :)((.Am mers..a inceput sa nu ai traga si brusc s-a oprit. Motorina in rezervor mai este nu stiu ce sa fac :D? Ajutor!!!! Cand dau la automat il invarte perfect dar nu porneste...merge ca si cum nu ar mai avea motorina :-|.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 4 weeks later...

Va salut

Am o problema la pornirea motorului la cald, care se manifesta in felul urmator:

Merg cu masina, motorul se incalzeste la 90, il opresc. Daca incerc sa il repornesc dupa 5-10 min, motorul porneste bine insa se tureaza pana in aproximativ 2000 rot/min, tremura de-a binelea si face urat de se sperie pietonii, scoate fum negru, dupa care in 3-4 sec revine la normal si turatia scade la 800, unde sta ea de obicei. Chestia asta mi se intampla rar, cam 1 data pe luna. Am mai observat ca din cand in cand mi se modifica turatia si sta la 1000 - 1100 rot/ min, face treaba asta 5-10 sec dupa care iar isi revine (idem, nu mi se intampla frecvent,de 4-5 ori pe luna, doar la pornirea la cald si cateodata in mers cand simt ca nu am frana de motor eficienta si prin calcarea ambreiajului observ ca turatia nu revine la 800).

Sa fie oare acea sonda de temperatura, sa imi `vada` ca motorul este rece si sa activeze socul aiurea ?

A mai patit cineva asa ceva (in special cu turarea motorului la 2000)

La sfaturile cuiva am schimbat bujiile, cica i se trage si de la alea, nu mi-a mai facut de prin octombrie, insa azi problema a revenit.

Multumesc !

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 months later...

Salut!

Evident, am si eu o problema cu pornirea la cald. :D

Situatia este in felul urmator:

- pornire in regula dimineata, cu bujii stat aprinse f putin (e vara)

- daca a apucat apa sa ajunga la 80-90 grd, porneste foarte greu. Daca e mai jos apa, nu e nici o pb. Mentionez ca temp apei o citesc de pe bord

- scos mufa senzor temp -> porneste si la cald OK

Problema este ca am si injectorul 3 (comanda avans) dus. In rest, distributie facuta anul trecut in toamna, axe cu came verificate (sunt ok, nu au uzura), compresie in regula la momentul respectiv. De atunci am mai facut in jur de 15k km.

Intrebarea mea este:

- poate sa fie strict problema a senzorului de temp? Sau asta 'lucreaza' bine, dar avand injectorul 3 dus, ECU nu stie sa ajusteze injectia in fct de temp?

- Oricum, as vrea sa verific senzorul... Daca ma puteti ajuta... I_Am_Stealth zicea undeva mai sus ca a pus o lista cu resizt in fct de temp, insa nu am reusit sa o gasesc.

Daca ar fi sa citesc cu VAG-COM, dupa ce ar fi mai bine sa ma ghidez ca reper ca sa vad daca 'zice' bine senzorul: dupa bord, dupa meniul ascuns al climatronicului? Ca sa nu citesc in doua doua locuri informatia primita de la ac senzor?

Merci

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

Am mai gasit vorbinduse despre problema asta si pe alte topic-uri, dar fara a se gasi o rezolvare concreta.

La masina din semnatura am o problema care incepe sa devina enervanta, odata cu cresterea temperaturii.

Atata timp cat motorul este inca rece plecarile de pe loc sunt ok, dar dupa ce se incalzeste, atunci cand incerc sa plec turat pana in 1200-1300rpm, parca as pleca cu a doua, si trebuie sa o tin din ambreiaj sa nu moara. in rest nu se simte vreo pierdere de putere si masina se comporta relativ normal as zice.

Din cei care au mai avut problema asta, a reusit cineva sa o rezolve?:).

Care ar putea fi cauza? EGR(l-am verificat si nu este murdar), debitmetru? Pe tester nu imi apar erori.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uitate sa nu iti ramana cablul de la frana de mana blocat si din cauza asta sa mearga asa , mergi cu masina si vezi daca se incalzesc tare discurile de frana .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

ai verificat debitmetru pe tester.... la erori nu prea are ce sa apara...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

cablul de la frana de mana? sa fim seriosi..:icon_thumright:

debitmetrul a fost verificat de cineva dar nu cred ca se pricepea prea bine. cred ca as avea nevoie de un log in mers, si de parerea cuiva care stie sa citeasca acele valori. de asemenea nu atinge nici macar viteza maxima inscrisa in talon, posibil semn de probleme cu debitmetru.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Am citit aici ca cineva a facut deja operatiunea asta si ma intereseaza unde as putea sa schimb capul hidraulic la pompa, in Constanta se pare ca nu am unde. Se pot da si niste costuri estimative ? Am citit tot aici ca s-ar gasi si romanesti facute la Sinaia. Le-a incercat cineva ? Credeti ca merita mai bine o pompa SH ?

Va multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...

nu mai are nimeni sfaturi?

am facut un log in mers cu ajutorul lui Swat Cat. se pare ca debitmetrul este in parametri normali.

Am avut ocazia sa testez din nou, simptomele se simt cel mai bine cand motorul este cald. Daca incerc sa plec de pe loc sa urc o panta, cu fata sau cu spatele trebuie sa turez f mult si sa tin din ambreiaj..parca ar fi benzinar:(

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu toate ca voi fi putin Offtopic acelasi simptom il avea si un Ford Mondeo 2.0 TDCI iar diagnosticul in service a fost schimbarea discului de ambreiaj+placa de presiune si rulment! :angry:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

hmm, ciudat, nu patineaza absolut deloc discul de ambreiaj..inca:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

si eu as suspecta tot discul de ambreiaj, cam asta pare din ce zici cu plecarile in rampa... incearca sa o calci puternic pe la turatia de cuplu maxim (~2000rpm) intr-o treapta superioara (5/6). Acolo ar trebui sa vezi daca discul e obosit.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am facut asta, si nu patineaza deloc, nici in treapta a 6a, la nici o turatie, si daca ar fi discul de vina ma gandesc ca la plecarea din rampa ar patina in loc sa dea sa moara motorul

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!