Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

e, tremura de fericire, ce vreti si voi acum.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cat a costat? Eu am facut operatiunea asta la mecanicul meu acum vreo 6 luni si m-a costat 30 RON si ma gandesc ca poate mi-a luat mult..

La mine se manifesta altfel demarorul: caraia la pornire (era o bucsa uzata).

OffT: "O rusine pentru arta fotografica" - poza2 (citat) ;) ;) ;)

<{POST_SNAPBACK}>

andREI, da-mi si mie te rog datele de contact ale mecanicului care ti-a facut operatiunea... si golful meu are nevoie de asa ceva... bineinteles, daca nu are timp electricu sa o faca tot in banii astia :P )

;) O fi fost frig si de-aia a iesit poza tremurata... sau i-a sarit un caine in spate exact cand a apasat pe declansator ;) Ce rai suntem... ingrozitor

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 3 weeks later...
Multumiri catre oaspetele si Valentin, care m-au ajutat cu recodarea ECU. Masina porneste brici acuma.

Singura diferenta care am sesizat-o dupa recodarea pe cutie automata este la viteza a 2-a. In aceasta treapta, la turatie joasa (pana in 1500 rpm), masina are tendinta sa scuture un pic.

<{POST_SNAPBACK}>

Exact acelasi simptom il are si golful meu dupa recodare.

Tu ai gasit vreo rezolvare la problema "scuturatului" la turatii joase?

Nu are nici o influenta negativa asupra cutiei acest comportament?

Mersi.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

eu am mers cam 40-50 k km codat automat si nu am gasit nici o problema (si nici nu s-a produs ceva rau).

Acum este pe manual cu rezolvarea de mai sus (10x ender again pentru ca a propus)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

eu am mers cam 40-50 k km codat automat si nu am gasit nici o problema (si nici nu s-a produs ceva rau).

Acum este pe manual cu rezolvarea de mai sus (10x ender again pentru ca a propus)

<{POST_SNAPBACK}>

Dragos, sa inteleg ca si la tine a aparut "problema scuturatului" in vit. a 2a si nu s-a produs nimic rau in cei 40-50 kkm sau tu nu ai avut nici un fel de probleme?

P.S. Cu siguranta solutia propusa de Ender - si realizata de tine - e cea mai Ok.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • Administrator

nu a existat nici o problema a "scuturatului" la mine

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Aceeasi problema am avut-o si eu ... si am rezolvat-o intr-un final . Eu nu ma prea pricep la motoare si la piese asa ca o sa va zic in termenii mei ... este vorba doar de o infundare a unui furtun si piesa ... piesa aceea este in partea stanga cum va uitati la motor si este rotunda , chair langa filtrul de polen ( habar nu am cum ii zice ) din care pleaca o tzeava spre blocul motor .Poate ma ajuta cineva cu denumirea piesei ;) . Problema era ca din cauza consumului de ulei la motoarele diesel , s-a imbacsit acea tzeava si nu mai circula aer prin ea ( cert ca de acolo am scos o gramada de mizerie ) . A fost nevoie doar de o demontare si curatare , nimic mai mult .

Masina acum porneste la sfert de cheie fara nici o problema . Nu era vorba de parte electrica sau ceva de genul asta .

Problema asta era de vina pt pornirea motorului la cald dupa ce a pornit fara nici o problema la rece .

V-o recomand calduros ( doar 700 mii toata chestia ) .

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutare!

Am un prieten care are un G IV 1,9 SDI care se comporta cam ciudat la pornire, in sensul ca atat la rece cat si la cald dupa ce tii pe bujiile incadescente si dai la automat incearca sa o ia in momentul in care nu mai dai ~la automat~(cand iei contactul) ;i porneste abia la a 3-4 cheie. Fac precizarea ca a fost schimbata distributia,.

Sa fie ceva chestii de reglaj al pompei de injectie, al avansului?Inainte de a fi schimbata distributia parca o lua mai usor.

Multumesc.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 months later...

Salutare tuturor.

Am rezolvat problema cu pornirea la cald. Urmand sfaturile de pe acest forum, am dus masina la un service si am cerut sa-mi demonteze electromotorul si sa-l curete. Mecanicul a tinut sa stie de ce vreau sa fac asta si si-a exprimat indoiala ca astfel voi rezolva problema cu pornirea la cald, dar asta i-am cerut sa faca, asta a facut in cele din urma. Demontarea electromotorului de pe masina a fost extrem de dificila si a avut nevoie de tot felul de chei si prelungiri, a demontat scutul motorului si a ridicat masina pe elevator pentru a desface surubul care tine electromotorul dedesupt. In fine, s-a chinuit dar in cele din urma a reusit. Dupa demontarea electromotorului, l-a desfacut, l-a curatat putin si i-a pus niste vazelina, apoi a observat ca periile erau uzate si am hotarat sa le schimbe si pe astea.

Montarea la loc a fost mult mai usoara, eu am stat tot timpul langa el sa ma asigur ca pune la loc tot ce a desfacut de pe masina si la sfarsit s-a mirat si el cand a vazut ca pornirea greoaie a disparut. Manopera a costat 60 RON (la service) + 15 RON pentru perii noi, sunt foarte multumit de rezultat.

In iarna am schimbat si bateria cu una noua, aceasta impreuna cu o curatare a electromotorului se pare ca sunt solutia pentru repararea problemei cu pornirea dificila la cald.

Am avut o vreme masina codata pe cutie automata si nu mi-a placut. Chiar daca in felul asta am pacalit motorul si pornea brici, la turatii joase aveam niste smucituri tare enervante.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Are si un coleg de-al meu aceasta problema.

Are o Octavia1, 1999, ALH, 180.000 km.

Cred ca in w-e o sa am de lucru.

:)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

La mine problema s-a rezolvat odata cu schimbarea acumulatorului. Am pus un Varta de 74 Ah si porneste brici atat la cald cat si la rece.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 9 months later...

Ca sa nu mai deschid alt topic, stie cineva care ar putea fi problema cu pornirea la cald pentru 1.9 105? Deja incepe sa ma deranjeze, pentru ca in unele momente pornirea este foarte "exploziva"...

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Confirm faza cu "scuturarea" in treapta 2 pana in 1500 -2000 rpm. Avand VAG_COM m-am uitat putin la avans. Si punctu lala ce trebuie sa se regaseasca intre liniile alea 2 paralele se afla undeva 'spre cer', iesind din grafic. Posibil sa nu fie bine pusa la punct ?

P.S.: Era CU UN DINTE in avans la pompa de injectie.

Pana la urma tot rezistorul de 2K sper sa-si faca treaba. :))

LATER EDIT : Am incercat metoda cu montarea rezistorului de 2 K oHMI.

Procedeu : am taiat firul notat cu 3 din mufa si se intercaleaza o rezistenta 'echivalenta' obtinuta din inserierea a 2 de 1 K ( = 2K) .

REZULTAT : FUNCTIONEAZA :D

Multumesc pe aceasta cale celor care au dat solutia cu rezistorul :))

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 5 months later...
pittishgunner

In primul rand - Salut la toata lumea -

Ma bucur ca exista astfel de grupuri de pasionati ai unei anumite marci.

Am si eu o mica problema cu un Golf IV 1.6 Benzina VARIANT, achizitionat recent.

Dupa cum stiti Second Handul este o loterie iar eu desi am iesit binisor din prisma kilometrillor rulati, cum arata masina, dotarilor si inca cateva / pret

loteria mi-a rezervat si un bilet necastigator.

Dupa cum scriu si in numele topicului masina nu mai vrea sa porneasca la cald.

Am fost cu ea la service Skoda in Deva si mi-au zis ca nu are nici pe dracu (calculatorul lor destept nu da erori).

Mi-au recomandat schimburi de filtre (Altceva stiu astia sa faca oare ?).

Cand le-am zis eu ceva simptome ale masinii mi-au mai zis ca o supapa care baga aer cu vapori din rezervor ar trebui sa faca zgomot mai mare dar nu face.

Despre supapa aia:

Dupa ce am problemele cu pornirea la un moment dat porneste motorul la vreo 200 RPM !!! vreo 5 secunde si apoi o ia din nou cam pe la 1000-1100 RPM (cred ca e cam mare). Dupa ce am pornit asa daca ii cer ceva forta (pe la vreo 3000 de ture) face un zgomot destul de tare(nu sunt 100% sigur ca aia face zgomotul ala ca nu am cum sa aflu ca nu face decat daca ii cer forta) care suna ca un injector de diesel daramat. Dar numai dupa o pornire "fortata" face asa.

Eu sunt convins ca e supapa aia bulita si as vrea sa stiu daca intradevar are vreo legatura cu pornirea, cam cat ar costa una, si de unde as putea sa achizitionez una (Sunt din judetul Hunedoara)

Va multumesc anticipat mult de tot pentru orice sfat.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salutari,

Acelasi comportament la mine: la pornirea motorului la cald, se simte uneori o trepidatie scurta. Alteori porneste perfect lin...

E normal sa existe acea trepidatie (dureaza mai putin de 1sec., doar momentul pornirii), sau e motiv sa fac o vizita la service? Nu e deranjant, dar daca ceva nu-i OK, as rezolva problema...

-- Masina e noua, 5000Km in motor, si se comporta cam la fel de noua. Fiind primul meu TDI, nu stiu daca "asa face toate"??

Mersi,

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Sunt intr-adevar doi senzori diferiti (desi fizic sunt in aceiasi carcasa) unul care furnizeaza informatii catre ECU celalalt avnd exclusiv rolu de a comanda afisajul temperaturii in bord.

la mine (masina din semnatura) sunt 3 senzori infipti in galeria de apa, in partea dreapta a chiulasei (cum te uiti la motor cu capota deschisa...) o sa fac o poza cu ei

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

in general pornirea greoaie la cald e datorata sondei de temperatura...s-a mai scris pe aici...in mod normal ar trebui sa se vada asta la scanat (desi nici la mine nu se vedea - doar "cadea" la 0 acul de la temp uneori). o metoda de testare a asteia nu cred ca este, doar sa cumperi una noua. e vreo 90 RON. daca sunt sau nu bani aruncati pe fereastra in caz ca nu e asta..decizi tu...dar s-ar putea sa te scape de probleme si cautat supape.

la mine, pornea greu motorul si inecat...am schimbat-o si gata.

p.s. ar fi o chestie sa nu ai mufa iesita/miscata/contact imperfect...identifica sonda, e pe tubulatura de racire, o dracovenie cam cat un deget infipta perpendicular. din ea porneste o mufa iar alte cabluri prin zona ei nu-s. la mine, la AZD e in dreapta motorului.

dar citeste tot ce s-a scris pe tema vezi daca a mai patit careva.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pittishgunner

Mersi de raspuns, prima oara cand am patit-o cu pornirea chiar m-am gandit ca e electric de parca ceva senzor nu lasa motorul sa porneasca.

Am cautat pe tot forumul asta si nu am gasit nimic asemanator, m-am uitat pe la masina sa gasesc sonda respectiva si nu am reusit sa iau decat un cod de pe un conector :lol: la sonda nu stiu cm puteam sa ajung.

In orice caz ceva mai multe detalii nu mi-ar strica. Sunt pregatit sa dau ceva banuti ca sa iau o sonda noua ca rau nu are ce sa fie, dar de unde as putea sa o cumpar??

Si totusi sunteti siguri ca nu e de la prostia aia de valva

aici poza valva ?????

Sunt cam disperat deja ca nu mai pot sa stau cu motorul pornit pana iese nevasta de la cumparaturi :offtopic:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Uita te mai bine pe forum la ceea ce scrie despre senzorul de temperatura. Crede-ma ca este scris mult despre el :))

Intra in blocul motor o flasha, acolo e, infipt in ea. La celalalt capat merge spre pompa de apa (poate) la tine.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pittishgunner

La tot ce am gasit pe aici oamenii aveau probleme cu indicatorii de temperatura dar la mine nu face de loc figuri, dimineata urca incet la 90 si apoi acolo ramane de parca ar fi lipit :))

Iar testul de la Skoda nu a zis nici el nimic de nimic, doar mecanicul a zis ca nu ii place cum "suna" valva aia de care tot aduc aminte.

Se pare ca tot la service trebuie sa apelez sa vad ce naiba are (o sa schimb toate filtrele pana la urma ca asta stiu cei de la service sa faca) dar poate ma duc la un alt service decat la cel de skoda.

Mersi oricum

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Cu valva aia e problema cind NU mai suna, oricum este pe circuitul de recuperare a vaporilor si poate da cel mult un mers neregulat si nu dificultati de pornire. Ce spui tu mai poate fi de la senzorul de turatie sau contactele lui si , mai poate fi ceva: clapeta de acceleratie!!! desfa capacul de la filtrul de aer sau, in functie de model, desfa conectarea tevii la "corpul de acceleratie" si vezi cum arata clapeta si curat-o. Am postat modalitatea de a o face FARA sa desfaci tot ansamblul la subforumul "motoare pe benzina --- cit va consuma..."

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pittishgunner
Ce spui tu mai poate fi de la senzorul de turatie sau contactele lui

Mersi foarte mult de informatie,

Poti sa imi spui si unde e senzorul de turatie si ce as pute sa ii fac?

Pentru ca tind totusi sa cred (din simptome ca ar pute fi ala)

;)

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

  • 2 weeks later...
voinea razvan

Am si eu o foarte stresanta problema la masina din semnatura: cam la interval de o luna nu porneste. Problema se manifesta cam asa: la prima cheie nu o ia nici moarta, la a doua cheie o ia la sfert fara sa tin bujiile nici o secunda. Problema se manifesta foarte neregulat (poate face de 4 ori in 2 zile dupa care 2 luni merge f bine). Am schimbat toate filtrele, senzor temperatura (G62), baterie, motorina insa problema persista cu aceeasi neregularitate.Am scanat-o de n ori si nu are nici un fel de eroare. Tin sa mentionez ca in general se manifesta problema cu motorul cald dupa 10min-1ora de la stationare, nu mi-a facut niciodata dimineata cu motorul rece. Singurul suspect care il mai am este electromotrul care o sa il desfac cat de curand sa ii schimb bucsele.

Orice sfat e bine venit! :icon_cool:

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Din moment ce electromotorul invarte corespunzator, poti sa-l scoti de pe lista suspectilor. Bucsele nu isi modifica dimensiunile semnificativ cu cresterea ori scaderea temperaturii, a.i. sa influenteze comportamentul lui.

Poate ai o neetanseitate undeva, creun racord crapat, pe unde prinde aer, sau ceva in genul asta.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!