Jump to content

Probleme cu pornirea la CALD - motor TDI


polar
 Share

Postare recomandată

voinea razvan

Dupa ce porneste, se comporta 100% normal, iar problema persista de cam 11luni, adica de cand am cumparat masina. Astept cu draq ziua in care nu o sa mai porneasca deloc :icon_cool:

Si inca ceva, corectia la injectoare este foarte buna: 0,2-0,4.

Modificat de voinea razvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voinea razvan

Daca ar fi de la G28, nu ar aparea ca eroare pe VAG? In ultimele 6 luni am tot facut scanari si nu apare absolut nimic. Spuneti-mi daca mai stiti vreun artificu prin care pot testa cu vag-comul diferite componente responsabile de pornire.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un passat 1998, 90 CP, 1,9 TDi si porneste greoi si la cald si la rece.

Am fost la reprezentanta si nu si-au dat seama ce poate fi. Au zis ceva de capul hidraulic al pompei de injectie. Ca sa porneasca trebuie sa tin cateva secunde pe automat.

nu stiu din ce ar putea sa fie, vad ca voi ati intalnit problema cu pornirea numai la cald.

Mi-ar folosi niste sugestii, merci.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Incearca o alta baterie. La mine asta era problema. Desi arata voltaj corespunzator bateria era cam terminata si invartea nitel mai incet decat avea nevoie motorul ca sa porneasca. Acum am una noua si porneste la sfert.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Am un Golf IV 1,9TDI 90cp si am probleme cu pornirea la cald. Cand e rece porneste cam la jumatate de cheie, insa daca a ajuns la 90 grade si o las putin porneste f greu dupa. Tin cam 5 sec la automat. In logurile computerului nu exista nici o eroare. Mi s-a spus ca ar fi de la pompa de injectie (pierde presiune la cald). In mers masina se comporta f normal. In cazul in care asta e problema, m-ar interesa unde se poate face si cat m-ar costa. Daca nu se poate repara cat ar costa o pompa de injectie noua?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

voinea razvan

Ieri am facut o scanare si din nou nici o eroare insa am dat pe modulul Engine un Output test si mi-a aparut urmatoarea eroare:

19456 - Glow Plug Indictor Light (K29): Malfunction Message from Instrument Cluster

P3000 - 35-10 - - - Intermittent

Am incercat sa o sterg dar tot aparea asa ca am luat contactul, l-am pus iar si am putut sa o sterg fara sa mai reapara.

Poate fi o posibila rezolvare a problemei?

Modificat de voinea razvan
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

pare a fi capul hidraulic uzat.cati km are masina,din ce an e?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

nu iti bate capul cu pompe bla bla ...... fa un test simplu ...... cand motorul este cald scoate mufa senzorului de temperatura antigel ....... daca masina porneste ok atunci pune mufa la loc ...... PROBLEMA ESTE SOFTWARE :D ......... exista insa si modalitati mecanice de a o rezolva .....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Poate problema este software dar cauzata de hardware :D . Depinde cum e defect senzorul, va inneca sau nu. Un alt indiciu ar putea fi functionarea bujiilor incandescente. Este un topic unde s-a discutat mult despre acel senzor, eu am pus valori ale rezistentei acelui senzor, fa un search citeste-l atent. Masoara si te lamuresti, insa daca ai putea verifica si temperatura cu VAG comul ar fi SUPER....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

S-a mai discutat de 100x problema asta. In 90% din cazuri este electromotoru. Il dai jos, il cureti si dupa nu mai nici o problema.

Un mic SEARCH nu strica nimanui.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

NU stiu ce s-a discutat de 100x, dar eu zic altceva hai sa fim rezonabili, in 99% din cazuri nu are nici cea mai mica legatura cu electromotorul judecand ca se intampla doar LA CALD, la rece pornind perfect.

Si daca bine imi aduc aminte, rezolvarea in unele cazuri era conectarea unei rezistente FIX pe senzorul de temperatura.

Modificat de I_am_Stealth
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Answers are dreptate , fa cum a zis el .@sarivanu din ce an e golf-u? daca e fabricatie inainte de 2000 e din soft problema 100%. Cineva zicea aici ca daca g62 e defect ecu pune default 80 grade, gresit default la diesel e 33 grade, de aici si explicatia ca porneste mai usor daca scoti mufa de pe g62.

Modificat de vioelectric
Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

golful e din 1999 si are 180.000 km. cum se rezolva problema daca e din software?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Trebuie sa desfaci ecu, citesti cele 2 eeprom-uri , modifici continutu, scrii in alte eeprom-uri noi(alea de pe masina sunt One Time Programable).De unde esti?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Salut,

Incearca cu o baterie noua sau mai buna ca a ta.La mine asa s-a rezolvat.Cand dadeam cheie sa o pornesc se aprindeau 2 becuri pe bord parca dar nu sunt sigur ABS si ASR.De 8 luni de cand am schimbat bateria nu mai am nici un fel de problema.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

poate v-ati mai intilnit cu asa cva si imi dati si mie un sfat va rog:am un golf 5 din 2004 140000 km,1.9 tdi .are o buba care ie cam deranjanta si anume cind ie motorul cald ,opresc motorul ,o las cam 1 minut,oricum nu conteaza cit o las ca face la fel ,tre sa dau la automat enervant de mult ca sa porneasca .si dau si dau si intr-un final o ia ,da greu nene .am schimbat filtrele ,ca asta a fost prima idee.degeaba.io m-am gindit la pompa de tandem.cind ie rece porneste ,dar parca nu cum ar trebui.si la relantiu parca are o intrerupere nu are un mers regulat .in rest trage bine.idei?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

erori ceva? pe vag com?....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

deci am testat-o si mi-a dat 2 bujii arse pe care le-am schimbat acu citeva zile,le-am sters,in rest nimic.am desfacut si electromotorul,am curata un pic rotorul ,in rest totu ie ok.ce poate sa aiba ,are si niste smucituri cind porneste de parca ar porni in 3 pistoane .unde ie amplasata sonda aia de temperatura?sub pompa de tandem?

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Tata are un fiat si a patit si el ceva de genul asta, dar a lui nu pornea deloc la cald indiferent cat ii dadea la automat, la rece pornea normal.Problema la el era pompa de injectie.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

am un golf 5 din 2004 140000 km,1.9 tdi ....are o buba care ie cam deranjanta si anume cind ie motorul cald ,opresc motorul ,o las cam 1 minut,oricum nu conteaza cit o las ca face la fel ,tre sa dau la automat enervant de mult ca sa porneasca .si dau si dau si intr-un final o ia ,da greu nene .....

Si cand porneste nu se-aude asa ca o bubuitura?

Sunt foarte mari sanse ca demarorul sa fie defect, trebuie verificata turatia debitata de el pentru pornire. Daca este sub 280rpm, e defect. Din cauza ca nu face turatia de pornire cat trebuie, de-aia porneste greu.

Cheerz.

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

da se aud niste zgomote ciudate metalice ca si cum ar ramine bendixul blocat si porneste motorul.l-am desfacut si curatat ,totul pare ok!acum ma gindesc daca o fi de vina sonda de temperatura si ea porneste inecata,nu ar fi trebuit sa dea la vag?de piese ce sa spun am vrut sa ii schimb bucsele la electromotor si nu am gasit nicaieri!numa electromotorul tot.dai 14000 pe o masina si ai pb cam naspa,nu va doresc,prietenul meu ie disperat.daca puteti va rog dati-mi un sfat....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

a fost pe aici o discutie despre probleme cu pompa mecanica..... adica la el era problema cu avansul dinamic

incearca sa o pornesti cu putina pedala.....

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

m-am uitat la ala da ,sincer nu prea l-am inteles.acolo tre sa fie 2 dungi ,nu?una galbena si una rosie?paralele

Link către comentariu
Distribuie pe alte siteuri

Pentru a adăuga comentarii este necesară înregistrarea sau autentificarea

Trebuie să aveţi un cont de membru pentru a adăuga comentarii

Înregistrare membru

Înscrierea unui nou cont de membru. Este foarte uşor!

Înregistrare cont nou

Autentificare

Aveţi deja un cont de membru? Conectaţi-vă aici.

Autentificare în cont
 Share

  • Activi pe această pagină   0 membri

    • Niciun utilizator înregistrat nu vizualizează această pagină acum.
×
×
  • Create New...

 Functionarea acestui site este sustinuta de cele cateva bannere afisate intre posturi. Ar fi o placere pentru noi daca ar fi adaugat site-ul nostru in lista de exceptii ad-block in browserul tau. Promitem si veti vedea ca nu avem reclame intruzive si nici deranjante (nimic cu sunet,video sau all-screen). Multumim!